7/4/18

Ο Οικουμενικός Πατριάρχης όμηρος κι όχι “τουρκόσπορος”!

Το άρθρο αυτό να το διαβάσουν όλοι εκείνοι που εξέμεσαν αθλιότητες εναντίον του Οικουμενικού Πατριάρχη όλο αυτό το διάστημα και να σκεφθούν ότι οι ύβρεις τους είναι ό,τι πιο αντεθνικό συμβαίνει στις μέρες μας και πραγματικό "βούτυρο στο ψωμί" των εχθρών του Γένους


Λιάνα Μυστακίδου 
Φίλε Πάρη, παίρνω αφορμή και σου γράφω σχετικά με το σημερινό σου άρθρο αναφορικά με τον Οικουμενικό Πατριάρχη και το Πασχαλινό του μήνυμα.
Απευθύνομαι σε εσένα πρώτα με την ιδιότητα της φίλης δεδομένου ότι με
τιμάς χρόνια με τη φιλία σου, με την ιδιότητα της συνεργάτιδας της
ιστοσελίδας σου και κυρίως με την ιδιότητα της φανατικής αναγνώστριας των άρθρων σου εδώ και πολλά χρόνια.

Γνωρίζοντάς σε πιστεύω πως θα καταλάβεις το πνεύμα της επιστολής μου αυτής, η οποία μόνο σκοπό έχει να παρουσιάσει  και μια άλλη πτυχή των γεγονότων, φωτίζοντας έτσι σφαιρικά κάποια πράγματα και καθιστώντας εν τέλει πιο αντικειμενικό το έργο της δημοσιογραφίας που υπηρετούμε πιστά και μεθοδικά αμφότεροι τόσα χρόνια.
Επουδενί δεν έχω σκοπό να υπερασπιστώ ή να μεμφθώ κανέναν με την επιστολή μου αυτή, πολύ δε περισσότερο ούτε και να εξυπηρετήσω κανένα συμφέρον (όπως γνωρίζεις πολύ καλά).
Το κάνω από δημοσιογραφική ευσυνειδησία, προσωπική βιωματική παρακίνηση και ένα συναίσθημα πόνου και οργής. Οργής η οποία ξύπνησε διαβάζοντας τα σχόλια που ακολουθούν το συγκεκριμένο άρθρο και στα οποία χαρακτηρίζεται ο Οικουμενικός Πατριάρχης ως “τουρκόσπορος”.
Ρετσινιά η οποία πονάει κάθε Έλληνα της Κωνσταντινούπολης, Έλληνα γκιαούρη για τους Τούρκους, τουρκόσπορου για τους “γηγενείς”, πιο Έλληνα από τους Έλληνες για εμένα… 
Είμαι παραπάνω από σίγουρη ότι διαφωνείς με τα σχόλια αυτά περί «τουρκόσπορου»  και σε καμία περίπτωση δεν τα υιοθετείς, επομένως θέλω να εκφράσω στο φίλο μου και ομοϊδεάτη Πάρη και μια άλλη όψη (πιθανόν) των γεγονότων. 
Ως μαθήτρια μειονοτικού σχολείου στην Κωνσταντινούπολη, με την υποχρεωτική διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας, την υποχρεωτική διδασκαλία στρατιωτικών από ένστολο “διδάσκοντα” στις 3 τάξεις του λυκείου και με την “κατάρα” να αναγκάζεσαι να εορτάζεις τις εθνικές εορτές της Τουρκίας, έχω βρεθεί κι εγώ στη δύσκολη θέση να απαγγείλω το ποίημα “εθνικής υπερηφάνειας” στο οποίο εξιστορείται το πώς ”ρίξαμε τον εχθρό στη θάλασσα”
Τον “εχθρό” που μπορεί για εμένα εκείνη την ώρα να είναι ο παππούς μου, κάποιος θείος ή γενικά συγγενής. Αντιλαμβάνεσαι πόσο δύσκολο έργο ήταν αυτό, πόσο περίσσευμα ψυχής χρειαζόταν ώστε την ώρα που μέσα μου η ψυχή μου μάτωνε από αυτό που αναγκαζόμουν να πω, εγώ να καλούμαι να αντέξω και να συνεχίσω.
Να συνεχίσω όχι γιατί ήμουν βολεμένη ή ευνοημένη αλλά γιατί θεωρούσα (όλοι οι Έλληνες της Πόλης θεωρούσαμε και θεωρούμε) ότι εκείνη την ώρα εγώ φυλάω τις Θερμοπύλες μιας μακραίωνης παράδοσης την οποία έπρεπε να υπερασπιστώ.
 Έστω και κάνοντας πέτρα την καρδιά, περιμένοντας να γυρίσω το βράδυ στο σπίτι  και να φιλήσω την Ελληνική σημαία που είχα ραμμένη μέσα στη μαξιλαροθήκη μου. Γιατί εμείς εκεί έτσι μάθαμε, να παλεύουμε και να μην υποστέλλουμε τη σημαία. Κάνοντας το δάκρυ γέλιο και σφίγγοντας τα δόντια, με την ιδέα της Μητέρας Ελλάδας υπομέναμε καρτερικά.
Ήμασταν λοιπόν “τουρκόσποροι”; 
κάθε άλλο… Μάλλον είμαστε τόσο πολύ Έλληνες που κάποιους τους χαλάει, κατά το κοινώς λεγόμενο… Ως Έλληνας Κωνσταντινουπόλεως λοιπόν, ο εκάστοτε Οικουμενικός Πατριάρχης προσπαθεί να διαφυλάξει το εκεί  ποίμνιό του που διαβιεί  υπό τις “φιλελεύθερες” συνθήκες που προανέφερα και να διατηρήσει το θεσμό του Οικουμενικού Θρόνου στην περιοχή. 
Οι ενέργειές του πολύ περισσότερο σήμερα με την γνωστή κατάσταση της χώρας μας, την ουσιαστική αδυναμία στήριξής από την ελληνική κυβέρνηση του θεσμού του Οικουμενικου Πατριαρχείου σε συνδυασμό με τις πομπώδεις “φιλίες” των μέχρι πρότινος ομοθρήσκων “αδερφών” Ρώσων, έχουν φέρει το θεσμό του οικουμενικού Πατριάρχη σε τέτοια θέση να παλεύει μόνος έναντι όλων.

Κάθε δήλωσή του πρέπει να μεταφέρει τα μηνύματα προς κάθε αποδέκτη: προς το ποίμνιο την καθοδήγηση και τη στήριξη, προς τους πολέμιους τη δυναμική και την ισχύ, προς τους ομόθρησκους τη θέση της Μητρός εκκλησίας της Πόλης. Μια άτυπη γλώσσα διπλωματίας με πολλαπλά μηνύματα όσοι και οι αποδέκτες αυτών. Μια γλώσσα σε πολλά κοινή με αυτή των θρησκευτικών παραβολών.
 Μια γλώσσα η οποία έχει πολλαπλή ανάγνωση.
Το να βγει κανένας και να μιλήσει ανοιχτά υπέρ των δύο αδίκως φυλακισμένων παιδιών είναι πέρα για πέρα φυσιολογικό και θεμιτό. Μιλώ κυρίως σαν μητέρα και προτάσσω τη φωνή μου με αυτή όσων διαμαρτύρονται για αυτή την κατάφωρη καταπάτηση των δικαιωμάτων και του δικαίου αναφορικά με αυτά τα δύο Ελληνόπουλα. 
Συλλογίζομαι όμως πως κάτι τέτοιο από το στόμα του Πατριάρχη, όχι όποιου κι όποιου πατριάρχη αλλά του Οικουμενικού Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως, μόνο ζημιά θα μπορούσε να κάνει. 
Μην ξεχνάμε πως βρίσκεται “στο στόμα του λύκου”. Δεδομένα συμπάσχει και προσεύχεται για τα Ελληνόπουλα, με μια προσευχή σιωπηρή. Απευθυνόμενος στο Θεό ως μόνη πιθανότητα για σωτηρία και όχι στα μέσα για το φαίνεσθαι. Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το μήνυμά του το οποίο είναι γεμάτο μηνύματα σχετικά, και επιβεβαιώνω τις προηγούμενες σκέψεις μου.
“Το ουσιώδες νόημα του Σταυρού είναι ότι αποτελεί οδό προς την Ανάσταση” , “Η ζωή των ορθοδόξων πιστών, εις όλας τας εκφάνσεις και τας διαστάσεις αυτής, διαποτίζεται και τρέφεται από την πίστιν εις την Ανάστασιν, αποτελεί καθημερινό Πάσχα” , “Δεν είναιδυνατόν να θριαμβεύσουν οι σταυρωταί επί των τραγικών θυμάτων τους” .
 Ο Σταυρός που κουβαλάνε αυτά τα δύο παλικάρια, αυτοί οι Έλληνες ήρωες δεν είναι το τέλος, είναι η πορεία προς την Ανάσταση. Δε θα νικήσουν οι παρανόμως κρατούντες αλλά οι εσταυρωμένοι. 
Μια δεύτερη ανάγνωση των γραμμένων αλλάζει το νόημα και διορθώνει τις όποιες παρανοήσεις.
Είναι δύσκολη η διατήρηση ισορροπιών υπό ανισόρροπες συνθήκες, και το Πατριαρχείο αυτό προσπαθεί.
Θεωρώ ότι είναι εν μέρει άδικη μια κριτική, καλή ή κακή ,όταν γίνεται μονοδιάστατα. Πρέπει πάντα να διαβάζουμε πίσω από τα γράμματα τα ουσιώδη μηνύματα. 
Μην ξεχνάμε ότι η πίστη μας επιβίωσε χάρη στη λέξη ΙΧΘΥΣ με την οποία αναγνωρίζονταν μεταξύ τους οι χριστιανοί τους χαλεπούς καιρούς, η οποία όμως δεν αναφερόταν στο “ψαράκι” όπως με πρώτη ανάγνωση θα έλεγε κανείς.
 Ήταν τα αρχικά ομολογίας πίστης Ιησούς Χριστός θεού Υιός Σωτήρ.
Ελπίζω να μη σε κούρασα, ήθελα απλά να σου εκφράσω αυτή μου την πικρία για το “τουρκόσπορος” που σχολίασε ο φίλος μας το οποίο σαν μαχαιριά με
πλήγωνε και με πληγώνει.
Σου εύχομαι από καρδιάς Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση, με υγεία και πολύ
ευτυχία.

https://www.militaire.gr/o-oikoymenikos-patriarchis-omiros-ki-ochi-toyrkosporos-ena-sygklonistiko-keimeno/

48 σχόλια:

  1. καταπληκτικό άρθρο..πέρα ως πέρα αληθινό γιατί γνωρίζω καλά εκ των έσω ότι έτσι είναι...Καλή Ανάσταση & Καλή Λαμπρή Έλληνες της διασποράς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εαν ειναι ομηρος, ας κηρυξει εαυτον εν διωγμω και ας ελθει στο Αγιον Ορος. Απο εκει ας ξεμπροστιασει το φασιστικο καθεστως της Τουρκιας. Οταν δε ελθει το πληρωμα του χρονου και ο θεος θελησει, θα επανελθει στη φυσικη του βαση. Ολα τα αλλα ειναι εκ του πονηρου, διοτι κανεις δεν ξεχνα τη διεισδυση του τεκτονισμου στο Πατρ. Κων/πολεως (για αυτο μπηκαμε και στο νεο ημερολογιο επι Μεταξακη Μελέτιου, ο δε φιλος του Τρουμαν Αθηναγορας ηρθε με τις δικες του πλατες, απλα για τη δημιουργια προβληματων στην τοτε Σ. Ενωση, κατι που ο πατερουλης αντεληφθη εγκαιρως - Γι αυτο αλλωστε απλα ανεχθηκαν το ξεπατωμα του ελληνισμου της Κων/πολεως το 55, ενω βρισκομαστε και στο ΝΑΤΟ και οι δυο χωρες). οσο δε για το αισχος των "νεων χωρων" να τελειωνει καποτε με δημιουργια Πατριαρχειου Ελλαδος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κοίτα που γίναμε και εχθροί του γένους επειδή κατηγορησα τον Βαρθολομαίο. Όταν γίνει το μπαμ να δω που θα είναι ο Βαρθολομαίος και η κυρία Μυστακιδου. Λυπάμαι πολύ κύριε Καλεντερίδη είχα την εντύπωση πως ήσασταν κατά του υπαρχοντος συστήματος εξουσιας που λυμαίνεται τη χώρα. Κάποια πράγματα είναι απλά οπως φαίνονται. Ακόμα κι αν ήταν υπερβολικός ο χαρακτηρισμός που χρησιμοποίησα και σε λάθος χρονική περίοδο (Μεγάλη Εβδομάδα). Έλεος κανατε το Βαρθολομαίο ήρωα. Ο άλλος χθες υποστηρίζοντας τον Βαρθολομαίο έγραφε ότι η Πόλη έπεσε στους Τούρκους επειδή ο Κωνσταντίνος Παλαιολόγος υποστήριξε τους εξωτικούς...Δηλαδή ο ήρωας Παλαιολόγος ο Μαρμαρωμενος Βασιλιας του Γενους που πήρε πάνω του τις αμαρτίες της αυτοκρατορίας και έπεσε για να έχουν οι σκλαβωμένοι Έλληνες ένα πρότυπο ήρωα και ψυχή για να διώξουν το ραγιαδισμό, αιρετικός και προδότης και ο Βαρθολομαίος ήρωας όμηρος των Τούρκων...να πέσει φωτιά να μας κάψει δηλαδή. Αφού έφτασαν κάποιο να με χαρακτηρίσουν και επικίνδυνο για το γένος δεν ξανασχολιαζω τίποτα σ αυτή τη σελίδα. Μακάρι ο κίνδυνος για το Γενος να είμαι εγώ που κατηφόρισα τον Βαρθολομαίο και να μην κινδυνευει το εθνος απο κανενα προδοτη...Τελος παντων. Να είστε καλά και καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιες θέσεις, να εκφράζονται δημόσια, είναι απαράδεκτες. Μπορεί να έχεις τη δική σου άποψη γιατί δε γνωρίζεις προφανώς τις συνθήκες που είναι αναφκασμένος να ζει ο κλήρος της Κωνσταντινούπολης και όσες εκκλησίες ανήκουν σ' αυτήν. Ίσως ξεχνάς πως η Τουρκία, από ανέκαθεν, ήταν ένα δικτακτορικό καθεστώς και αν τολμήσεις να μιλήσεις με όχι επαινετικά λόγια για τους τσανταρμά (στρατοχωροφύλακες) και στρατιωτικους την έχεις βάψει, που λένε. Οι συνοδικοί μητρπολίτες της Δωδεκανήσου έχουν εξαναγκαστεί να πάρουν την τούρκικη υπηκοότητα. Κι αυτοί είναι τουρκόσποροι; Απλά κάτι ήθελες να πεις, έτσι για να φανείς, και μπερδεύτικες. Μια συγνώμη, τούτες τις Άγιες μέρες, θα σε επαναφέρει στην πραγματικότητα. Καλή Ανάσταση.

      Διαγραφή
    2. Εδω κανω επιλεκτικη συγχωνευση και copy paste δυο σχολιων που εκανα σε τελευταια σχετικα αρθρα.Συγγνωμη για την επαναληψη.
      Ο φιλος Πετρακας δινει καλη πασα.

      Τουρκοσπορους ελεγαν και τους προσφυγες πολλοι "παλαιοελλαδιτες".Που αποδειχτηκαν πιο Ελληνες γιατι κρατησαν την πιστη τους μεσα στα θηρια.Πρωτα πολεμησαμε υπερ πιστεως και μετα υπερ πατριδος ειχε πει ο κολοκοτρωνης στην ομιλια του στην Πνυκα σε σπουδαστες.Οσοι πηραν τη σειρα αλλιως(πχ πατρις θρησκεια οικογενεια) απετυχαν.Ας παει ο καθε εξυπνος να φυλαξει τους θεσμους που φυλα ο Πατριαρχης με την σπαθα του τουρκου κρεμαμενη εφ όρου ζωης και μετα να πουλαει τσαμπουκα.Καταρα που πρεπει να φυγει ονομαζουν οι τουρκοι το πατριαρχειο γιατι φοβουνται μηπως ξαναγυρισουμε..Και θα ξαναγυρισουμε.Οι εκβιασμοι που δεχεται το πατριαρχειο (γινεται αυτό)απτονται της ζωης πολλων ανθρωπων πλην της ιδιας του πατριαρχη.

      Τώρα ο Κωνσταντινος Παλαιολογος όντως ζητησε και τελεσθηκε ενωτικη λειτουργια.Η τελευταια λειτουργια στην Αγιά Σοφιά ήταν ουσιαστικα παπικη. Γι αυτο επεσε η Πολη γιατι εκαναν εκπτωσεις.Εκπτωσεις οχι των ημερων μονον αλλα δεκαετιων και βάλε.Ομως τι θελουμε,με το τι νομιζουμε με το τι συμβαινει σε μερικους απεχουν πολυ μεταξυ τους.Κατ'επεκταση και η αληθεια που επικαλουνται.Τα λογια τα εχουμε ευκολα.Το μυαλουδακι μας δεν κανουμε τον κοπο να το βασανισουμε λιγο.Για καθε καλοπροαιρετο τωρα να ειπωθει οτι αλλο το αν επεσε ηρωικα ο Κων/νος Παλαιολογος που δεν αμφισβητειται κι αλλο αν κι αυτος προηγουμενως ενεδωσε στον εκβιασμο του Παπα μηπως λαβει βοηθεια. Λεγεται επισης οτι μετανοησε.Στις 29 Μαιου γινεται μνημοσυνο στην Εκκλησια για τον Κωνσταντινο και τους πεσόντες.

      Η επιστολη του Πατριαρχη περι Αφριν κ.τ.λ. απο μονη της δειχνει οτι ειναι προιον πιεσης.Λιγο κοινο νου χρειαζεται.Δεν χρειαζεται ουτε στα σαλονια κανενος να ειναι κανεις να το καταλαβει.Ουτε ποιος εστειλε πρωτος τι χρειαζεται.Ο λογος της πιεσης ειναι διπλος.Ενας ειναι για εσωτερικους λογους της Τουρκιας και ο δευτερος για να γινει αυτη η ντροπη με τα σχολια και η διχονοια.Ομως ποιοι σχολιαζουν;Αληθινα πιστοι ή καθε καρυδιάς καρύδι;Αν δεν ειναι πιστοι εξ' ορισμου κατι στραβο θα βρουν να πουν κι ας μην υπαρχει.Ξερουμε οτι στα σχολια των social media, youtube κ.τλ. μεγαλη μεριδα εχουν μυστικες υπηρεσιες και κομματικοι στρατοι. Εδω φαινεται δεν χρειαζεται πολυς κοπος απο μερους τους. Ενας δυο να ριξουν το συνθημα (και δεν μιλαμε για την εν λογω ιστοσελιδα μονον) και φαινεται υπαρχουν καλοθελητες.Σχολιαστες με τα μυαλα της κακεντεχειας που βλεπουμε ή της επιοικώς επιπολαιοτητας βλεπουν οι τουρκοι και χαιρονται.Το κακο ειναι λιγο κανει ομως πολυ φασαρια.
      Επισης γινεται συγχυση πνευματικων θεματων με εθνικα.Λαθη η παραβασεις γινονται όμως λογω εκβιασμου.Το πατριαρχειο δεχεται πιεσεις δυναμης τεκτονικων πλακων.Και υπαρχουν και πραγματα που δεν λεγονται οπως ειπε ο κ.Καλεντεριδης.Αλλα κι αν υπαρχει μεγαλυτερο θεμα αυτο αφορα συνοδο (οχι τυπου Φερραρας Φλωρεντιας οπως το κολυμπαρι).
      Οι πραγματικα πιστοι διακρινουμε τα στραβα κανουμε υπομονη και δεν κραυγαζουμε γιατι συν τοις αλλοις κουκουλωνουμε τις πραγματικα ελεγκτικες φωνες που ο λογος τους ειναι πελεκυς ομως δεν προσβαλλει.Και στο πεδιο που πρεπει. Ομως το θεμα εδω ειναι διαφορετικο για να γινεται τετοιος αχταρμας.
      Οσο για το οτι δεν εκανε δημοσια δηλωση για τους στρατιωτικους ο Πατριαρχης αυτο κι αν δεν ειναι παραλογο. Εδω εχουμε κατ εξοχην ανοητους χειρισμους απο την κυβερνηση και την Ευρωπαικη ενωση.Ζητησαν απο τον Ερντογαν εμμεσως,παρεμβαινοντας φανερα ενωπιον ολων στην τουρκικη δικαιοσυνη,να παραδεχτει οτι ειναι δικτατορας.Επιτηδες το εκαναν;Να μιλησει κι ο Πατριαρχης δημοσια να βρουν τον μπελα τους ποσοι η να σφαχτουν αλλοι ποσοι;

      Διαγραφή
    3. Εχετε δικιο κε Πετρακα.

      Δυστυχως οι νεο ελληνες - οχι ολοι δοξα τον Θεο - την νοοτροπια της οχλοποιησης την κουβαλουν κατω απο την γλωσσα.
      Βλεπεις 40+ χρονια σοσιαλΗστικο & δημοκρατικο πιπιλισμα του μυαλου καραφερνει πολλα προς την διαβρωση της κοινωνιας & της κριτικης σκεψης.

      Διαγραφή
    4. Το άρθρο της κ. Μυστακίδου είναι ορθότατο και λέει τα πράγματα με το όνομά τους.
      Το σημαντικότερο αναφερθέν στοιχείο κατά την άποψή μου είναι ότι η Ελλάδα ΑΔΥΝΑΤΕΙ να προστατεύσει το Πατριαρχείο.
      Μετά την διαπίστωση αυτή οποιαδήποτε περαιτέρω κριτική στον δισχιλιετή αυτό θεσμό είναι αχρείαστη και υποκρύπτει επαρχιωτισμό.

      Διαγραφή
  4. Πρέπει να υπάρχει προχωρημένη σύγχυση σε όποιον κρίνει τις θέσεις ή ενέργειες τρίτων αποκλειστικά μεταξύ ομηρείας και προδοσίας ενώ αποκλείει φερ'ειπείν την ανικανότητα ή τον φόβο.

    Με αυτή την λογική ευτυχώς για εμάς και το έθνος μας -και δυστυχώς για τον ίδιο- που ο Γρηγόριος Δικαίος δεν υπήρξε τουρκόσπορος αλλά ουτε και όμηρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ κατατοπιστικο το άρθρο - παράπονο σου !! Εγώ εκ μέρους του σου ζητώ συγνώμη !! Ώμος δεν πρέπει επειδή κάποιοι από το σύνολο είχαν ή έχουν διαφορετικές άποψης να νοιώθετε προδομενοι !!! Και η δική μου καταγωγή είναι από τα βάθη του Ποντου, λένε τόσα πολλά ορισμένοι αλλά αυτοί λένε για να λένε! !! Εμείς ψηλά το κεφάλι και θα χαιρόμαστε για την καταγωγή μας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι "μυστικοι" χριστιανοι δεν προδωσανε την πιστη τους.Εμεις δεχομαστε απο τον πατριαρχη να προδωσει αφου θελετε ακομη και το εθνος και την πατριδα μας,αλλωστε ο ανθρωπος μπορει να νιωθει τουρκος οπως ο φιλος μου με 20 χρονια στην αμερικη νιωθει αμερικανος.Ομως φιλοι μου την πιστη την ορθοδοξη δεν μπορει να την προδωσει,γιατι αυτη δεν προδιδετε,αφου ο ιδιος ο Κυριος ζητει μαρτυρια υπερ Του,για αυτο το λιγο και η πιστη μας παραγει μαρτυρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πηγαίνετε στην μηχανή αναζήτησης google. Γράψτε: λίστα Πατριαρχών, Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Δείτε την συνέχεια, εδώ και αιώνες. Κλείστε το. Πραγματικά. Κλείστε το απαίσιο στόμα σας. Είστε υπάνθρωποι. Είστε επικίνδυνοι. Η Ρωμαιοσύνη έχει συρρικνωθεί στο ελλαδικό Κράτος, και η Διασπορά δεν αποτελεί παρά έναν καθρέπτη του ελλαδισμού. Όπως έλεγε, ο αείμνηστος Ιωάννης Ρωμανίδης, οι χειρότεροι εχθροί ... είναι οι νεο-Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο φίλε.. Μα είναι δυνατόν να υπάρχουν ακόμα τοσο άχρηστοι Έλληνες? Άκου Τουρκοσποροι, οι Κωνσταντινουπολίτες... Ρε δεν είχαν άδικο κάποιοι Μικρασιάτες που μόλις έφτασαν το '22 στο λιμάνι του Πειραιά, ήθελαν να επιστρέψουν πίσω,μόλις άκουσαν απίστευτες βρισιές για πρώτη φορά στη ζωή τους...

      Διαγραφή
    2. Μην πάς μακριά, αδελφέ: οι παπούδες μου...

      Διαγραφή
  8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάποτε έβριζα κι εγώ τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο και τον θεωρούσα απαράδεκτο. Όμως η θέση του είναι ομολογουμένως δύσκολη και η παρουσία του στην Πόλη είναι καρφί στα μάτια των τουρκομογγόλων. Όσοι Έλληνες διαβιούν στα υπό των τουρκομογγόλων κατεχόμενα εδάφη πρέπει να είναι προσεκτικοί. Καλή δύναμη σε όλους τους Έλληνες της Πόλης και της σκλαβωμένης Καρπασίας μας. Καλή Ανάσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. The same approach is following the Greek government. Maintain low profile, praising Turkey, welcoming as a sultán its leader and paving the way to Turkey in International alliances instead of dragging it to International courts.

    The Line between playing the duck and actually becoming a sitting duck is thin and we have crossed it long time ago.

    Now, if you think your physical presence in Turkey has a value for Greece when you have lost your soul, stay. But the numbers do not help us. 1000 people cannot change things. Instead, we should Cross Turkey out of any travelling plans and convince others to do the same.

    If you don't reveal Turkey's real face, then who???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Λοιπόν αγαπητή κύριοι δημοσιογράφοι ακαδημαϊκή και πάσης φύσεων σοφή, μπορεί στον γραπτό λόγο να έχετε δίκαιο και να γυρίζεται το θέμα οπός σας βολεύει ακόμα και να συμφωνείται περιστασιακά με κάποιες αντίθετές γνώμες που δεν σας αρέσουν , αυτό είναι άλλο θέμα. Αυτό που έχω να πω εγώ προερχόμενος από της τάξης του σκληρά εργαζομένου λαού είναι το εξής. Ασχολείστε με λόγο κονταρομαχίες και δεν επικεντρώνεται της δύναμης σας και την γνώση σε μια νέα φιλική εταιρία. Στον υλικό κόσμο που ζούμε ο οποίος δεν είναι πνευματικός και παραφυσικός μόνο μια λύση υπάρχει για να δικαιωθείς από τον βάρβαρο εισβολέα κατακτητή και γενοκτόνο του ελληνικού έθνους και τον χριστιανικών λαών της Ανατολήας. ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ισχυρή ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και ΑΜΥΝΑ ίση ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ σε όλους ανεξαρτήτως αξιώματος, για να τα βλέπει ο πολίτης και να θυσιάζεται για αυτό το Κράτος. Κομματόσκυλα και λοιπά παράσιτα ζείτε με δανικά ακόμα δεν το έχετε συνειδητοποίηση άξιή τις μοίρα σας είστε, να σας πάρουν και τα βρακιά στις δημοπρασίες, δεν σας ΛΙΠΑΜΕ ΟΥΣΤ !!!.... Όσο για τον πατριάρχη δεν μπορείτε να φανταστείτε κύριοι κονδηλοφόροι πως ζει ανάμεσα στους γκρίζους λύκου, από τον καναπέ σας εξφενδονίζεται γραφικές νουβέλες, Αεισιχτιρ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω πώς καταλήξατε να γράφετε τέτοια πράγματα (άσχετα με την θεματολογία παραπάνω), αλλά μπαίνω στον πειρασμό να σας απαντήσω: το να είσαι πανεπιστημιακός δάσκαλος, πέρα από την αγάπη για την έρευνα, είναι σκληρή δουλειά. Είναι πάρα πολύ δύσκολο κι επίπονο να διδάσκεις σε εκατοντάδες νέες ψυχές, σε κάθε ακαδημαϊκό εξάμηνο. Χρειάζεσαι τεράστια αποθέματα ψυχικά και σωματικά, ώστε να τα δώσεις όλα στις παραδόσεις. Να ζωντανέψεις την γνώση μπροστά τους, και να την κάνεις παιγνίδι στα χέρια τους. Αν δεν έχετε την εμπειρία, και αν δεν γυρνάτε στο σπίτι μετά από ώρες παραδόσεων, ας μην κρίνετε καλύτερα...

      Διαγραφή
    2. @ Jannis Giorgiadis,

      Συμφωνω με το υφος κι το πνευμα, στο σχολιο σου.

      Καλη Ανασταση.

      Διαγραφή
  12. Η γνώση της ιστορίας, η ποιότητα και ο προυραλισμός στην ενημέρωση, βοηθούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων και θέσεων, τέτοιων ωστε να είναι επωφελείς και για τον καθένα προσωπικά αλλά και για την Πατρίδα.
    Ομολογώ ότι για αρκετά χρόνια υπήρξα πολέμιος του Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, καθώς όπως διαπιστώνω σήμερα, η ενημέρωση που είχα για το θέμα, ήταν μονόπλευρη. Θέλεις η προγονοπληξία με τον ανάλογο περιοδικό τύπο και βιβλιογραφία, θέλεις οι κακές-κάκιστες κινήσεις που έκανε ο εν λόγω Πατριάρχης με τις εκκλησίες Ηπείρου-Μακεδονίας-Θράκης, τις λεγόμενες Νέες Χώρες, κινήσεις που τον έφεραν σε αντιδικία με την Ελληνική Εκκλησία και τον Μακαριστό Χριστόδουλο, αυτά και άλλα μικρά ή μεγάλα (πχ αναφανδόν στήριξη άλλαλου Ιερώνυμου), είχαν ως αποτέλεσμα να έχω κάκιστη γνώμη για αυτόν.
    Οι πρώτες ενδείξεις για το πόσο διαφορετικός είναι ο ρόλος του, από αυτόν δηλαδή που του δίνουμε εμείς ως Ελληνες περιορισμένοι στα όρια του Ελληνικού Κράτους, ήρθαν, όταν συνειδητοποίησα το παιχνίδι που παίζει, και ο στόχος που έχει η Ρωσική Εκκλησία. Το τί στην ουσία διακινδυνεύουμε σαν Εθνος, αν η πρωτοκαθρεδρία της Εκκλησίας μας μετακινηθεί από την Κωνσταντινούπολη στην Μόσχα.
    Σίγουρα ο άνθρωπος Βαρθολομαίος δεν είναι άμοιρος λαθών, σε σχέση με κινήσεις εξουσίας έναντι της ελληνικής Εκκλησίας. Αλλά η θέση του είναι στην Κωνσταντινούπολη έναντι πασης θυσίας. Τον αλλόθρησκο δεν τον φοβάμαι. Τον ομόθρησκο φοβάμαι, και μάλιστα όταν αυτός είναι πιό δυνατός από μένα, κι έχει στόχους τους οποίους εξυπηρετεί ανενδοίαστα, είτε μέσω σλαυισμού είτε μέσω αλλόθρησκων Τούρκων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γιατί ο Γρηγόριος Ε' δεν αφόρισε την επανάσταση του 1821;
    Προφανώς το έκανε εξαναγκαζόμενος για να προστατεύσει τα εκκατομύρια των ορθοδόξων χριστιανών (ελλήνων), από το μένος των Οθωμανών.
    Και όμως ακόμη και σήμερα κυκλοφορούν άρθρα εναντίον του....
    Χωρίς βέβαια να λένε ότι μετά ο σουλτάνος τον απαγχόνισε.
    Προφανώς γιατί η υψηλή πύλη κατανόησε ότι ο αρχηγός των γκιαούρηδων (οικουμενικός πατριάρχης) δεν λέει πράγματα που κάνει και λέει πράγματα που δεν κάνει...
    Think big

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μήπως ξεχάσατε πως δρούσε ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως Γρηγόριος ε όταν άρχισε ο αγώνας της απελευθέρωσης από τον τουρκικό ζυγό; Καταδίκασε την επανάσταση και αφόρισε τους συμμετέχοντες. Μην ξεχνάτε ότι είναι κάτω από τον τουρκικό ζυγό ο εκάστοτε Πατριάρχης... και δεν είναι μόνος του κιόλας. Από την θέση μας εύκολα λόγια λέμε. Ας είμαστε πιο προσεκτικοί και να παρακαλούμε τον Θεό να τον φωτίζει κι αυτόν κι εμάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "...ότι οι ύβρεις τους είναι ό,τι πιο αντεθνικό συμβαίνει στις μέρες μας..."

    Δεν ειχα αντιληφθει, οτι, ως Ορθοδοξοι Χριστιανοι εχουμε τον δικο μας παπα - υπερανω κρισης, κριτικης & Θεου αντιπροσωπο - στο πατριαρχειο της Κωνσταντινουπολεος.

    Ουτε ειχα αντιληφθει πως ο νυν πατριαρχης Κωνσταντινουπολεος εχει καθηκοντα κι αιγλη ενος 'εθναρχη' του Ελληνικου Εθνους.


    Κοιτα να δεις τι γραφουν μερικοι, ΠΡΟΣΩΠΟΛΑΤΡΕΣ!!



    υ.γ
    Η κα. Μυστακιδου, θα ηθελα να σας θεσω την εξης ρητορικη ερωτηση.

    Πως θα αποκαλουσατε 'η πως θα κρινατε εναν πατριαρχη της Ανατολικης Χριστιανικης Εκκλησιας, ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ συνεχιστη της παραδοσης των Αυτοκρατορων της Βασιλευουσας, οταν θα ακουγατε να αποκαλει το κορανι ως "θεοπνευστο" κι "ιερο" βιβλιο, χμμ;;

    https://m.youtube.com/watch?v=fJH8fq40g7A


    Κωνσταντινοπολιτης, Ποντιος δεν ειμαι, το κομματι του Ελληνισμου που εχει παθει φριχτες πραξεις κι ανομιες κι εχει πληρωσει με το αιμα του τα Ελληνικα αυτα χωματα.

    Ειμαι ομως Αρκαδας, και γνωριζω ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, Ελληνες να αρχιζουν Επανασταση του Γενους και αλλοι να τους αφοριζουν κι να τους πολεμουν!!
    Και υποδειξεις σεμνοτητας κι κσθως-πρεπισμου ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΙ απο κανεναν, κα. Μυστακιδου.

    Ιησους Χριστος αληθως Ανεστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ἀπὸ χριστιανομάχους... ἔχουμε, ἀπὸ ἐθνομηδενιστὲς ἔχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επί δεκαετίες, επειδή το ποσοστό των αποφοίτων γυμνασίου ήταν μικρό στην Τουρκία, με νόμο όποιος έβγαζε γυμνάσιο ή πανεπιστήμιο, ΑΥΤΟΔΙΚΑΙΩΣ γινόταν δόκιμος έφεδρος αξιωματικός.
      Ποτέ όμως δεν έδιναν όπλα στους Έλληνες και τους τοποθετούσαν σε νεκρές θέσεις, όπου δεν υπήρχαν σχέδια κλπ.
      Το ίδιο έγινε και με τον Βαρθολομαίο, πριν γίνει ιεράρχης.
      Αυτό το θέμα έγινε επιχείρημα από πολλούς Έλληνες -εξ αντικειμένου συνοδοιπόρους των γκρίζων λύκων, οι οποίοι επίσης καθυβρίζουν τον Πατριάρχη σαν και τα δικά μας παιδιά.
      Κρίμα για την πατρίδα, κρίμα να έχει περιέλθει σε τέτοια κατάσταση, να πυροβολεί τα πόδια της.
      Κρίμα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  18. Στην καλύτερη περίπτωση το άρθρο της Μυστακίδου είναι σαν την συνέντευξη της Περιστέρας (Μπαζιάνα).

    Καλή Ανάσταση σε όλους ... Χριστανομάχους και Χριστιανολάτρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρωμέικο Ορθόδοξο Πατριαρχείο, Φωλιά Δολοπλοκιών
    Dr. Tamer KUMKALE
    Kaynak: http://www.oncevatan.com.tr/fesat-yuvasi-rum-ortodoks-patrikhanesi-makale,16608.html

    Önce Vatan Gazetesi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Το Πατριαρχείο φωλιά κατασκόπων
    Casus yuvası patrikhane
    http://www.biroybil.com/showthread.php?4172-Casus-yuvas%FD-patrikhane

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. O Δρ Ριζά Νουρ, βασικός διαπραγματευτής για τη συνθήκη της Λοζάνης δήλωσε:
    Το Πατριαρχείο είναι φωλιάφιδιών.

    Dr. Rıza Nur, Fener Patrikhanesi için 'Yılan yuvası' der.
    http://mujde.over-blog.com/article-28317.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ίσχυε κ.Καλεντερίδη όταν στην Κωνσταντινούπολη υπήρχαν 150.000 Έλληνες. Το μόνο που κρατάει αυτόν άνθρωπο στη θέση του είναι οι Αμερικανοί, υπό το φόβο καθόδου των Ρώσων στην έδρα του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. Την εμμονή του συγκεκριμένου με τον μακαριστό Χριστόδουλο πως την εξηγείς;

      Διαγραφή
    2. Όταν δεν ξέρουμε ένα θέμα, καλό είναι να μην σχολιάζουμε.
      Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία από το σενάριο "Το μόνο που κρατάει αυτόν άνθρωπο στη θέση του είναι οι Αμερικανοί, υπό το φόβο καθόδου των Ρώσων στην έδρα του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως".
      Απλά διάβασε το παρακάτω, προσωπική μου μαρτυρία:
      Άκουγα κι εγώ ότι ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος είναι ενεργούμενο των Αμερικανών.
      Όταν πήγα στην Κούβα για τα θυρανοίξια του ορθόδοξου ναού του Αγίου Νικολάου, μου έδειξε ο πρέσβης Κωστούλας τον υπηρεσιακό φάκελο της υπόθεσης.
      Διάβασα με προσοχή όλα τα σήματα.
      Οι ΗΠΑ είχαν λυσσάξει να μην πάρει ο Πατριάρχης στην Αβάνα, για να μην νομιμοποιήσει δια της παρουσίας του τον Κάστρο.
      Έκαναν διαβήματα στον ίδιο, την Αθήνα, τις Βρυξέλλες.
      Μάλιστα, του αμερικανικό ΥΠΕΞ κάλεσε όλους τους πρέσβεις της Ε.Ε. να τους ενημερώσει για την επικίνδυνη ενέργεια του Βαρθολομαίου, να επισκεφθεί την Κούβα και να συναντηθεί με τον Κάστρο, ζητώντας από τις χώρες τους να ασκήσουν πίεση για αν μην γίνει η επίσκεψη.
      Τελικά η επίσκεψη έγινε, αποδεικνύοντας ο Οικουμενικός Πατριάρχης ότι δεν είναι υποχείριο κανενός.
      Απλά σηκώνει έναν βαρύ και μεγάλο σταυρό, που τον κάνουν ακόμα βαρύτερο οι μικροελλαδίτες με τις ύβρεις και τις αθλιότητες που εκτοξεύουν εναντίον του.

      Διαγραφή
    3. Πολυ καλα επραξαν οι Αμερικανοι.

      τι σχεση εχει ο Χριστιανοσμος να συμπορευται με τον κομμουνισμο;;

      Τι σχεση εχει ο Λογος Του Χριστου με αθεους και πολεμιους της Πιστης, χμμ;;

      Δηλαδη, επικροτειται την "ευλογια" του τσιπρα απο τον αρχιεπισκοπο ιερωνυμο;;

      Συμφωνειται με τον κομμουνισμο κε Καλεντεριδη;;

      Διαγραφή
  22. Συνεχίστε Ελληνόπουλα να χύνετε το δηλητήριό σας.
    Να ξέρατε πόσο κακό κάνετε στον Ελληνισμό και στην Πατρίδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ο Πατριαρχης εχει δωσει πολλα δικαιωματα,εχει εξοργισει τους χριστιανους σε οτι αφορα τα θεματα που ειναι στην αποκλειστικη του αρμοδιοτητα!Η εποχη μας ειναι εποχη ανατροπων και ανακαταταξεων!καποια πραγματαμας θιγουν και θα πρεπε να εχουμε καποιες εξηγησεις γιατι και πως γινονται.Οπως οι αγκαλιες και τα φιλια και οι φιλιες και η εναρμονιση του με τον αρχηνεοταξιτη παπα.Δεν ειμαστε ζωα,ουτε προβατα οπως θελουν να μας μεταχειριζονται,τουλαχιστον μια μεγαλη μεριδα του λαου.Εχουμε αποψη,εχουμε γνωμη και θα επρεπε να υπαρξει ενημερωση,εφοσον δεν υπαρχει ο καθε χριστιανος τραβαει τον δρομο του,δεν ειναι υποχρεομενος να ακολουθησει τον πατριαρχη επειδη ειναι η κεφαλη.Απο εκει νομιζω ξεκινουν ολες οι αρνητικες θεσεις απεναντι στον πατριαρχη και με το δικιο του ο καθενας!Δεν ειναι λιγο να σου αναποδογυριζουν την Πιστη την ωρα που επι αιωνες υπηρχε σχισμα,διαφορετικη πιστη σε ορισμενα πραγματα,και ξαφνικα ολα τα προσπερνουμε εις το ονομα της πανθρησκειας.Χωρις καμια εξηγηση.ετσι απλα.Ε δεν ειναι ολα τοσο απλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το τουρκοσποροι σα λέξη κ σαν προσδιορισμός είναι άθλιο κ τρισάθλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Η απορία πάντως παραμένει. το 1204 ο Πατριάρχης έφυγε απο την Πόλη θεωρώντας προφανώς οτι η Πόλη ειχε καταληφθεί απο εχθρική δύναμη. Το 1453 γιατί δεν έφυγε? Τα υπόλοιπα έιναι γνωστά και καταγεγραμμένα - κι ο άθλιος ρόλος του Πατριαρχείου την ώρα που ο Κωνσταντινος σφαγιαζόταν στα τείχη αφήνοντας παρακαταθήκη αντίστασης, και κατα την υποδούλωση (τα έχει πει και ο Κολοκοτρώνης αυτά) και κατά την επανάσταση. Κάποιοι πάντα θα προτιμούν να σουβλιστούν παρά να προσκυνήσουν. Κάποιοι άλλοι πάντα θα προτιμούν να παιρνουν υπηκοότητες του κράτους του αφέντη τους. Κι αν παλιοτερα υπήρχε η καραμέλα της προστασίας των ρωμιών, σήμερα ποιον ακριβώς προστατεύει? Γιατι δεν φευγει απο κει, να δηλωσει αυτοεξόριστο και να ξεκινήσει αδιστακτη διεθνή εξστρατεια καταγγελίας της Τουρκίας ως βάρβαρου δυνάστη, αν έτσι πιστεύει? Γιατι δεν ακολουθεί το παράδειγμα του Δαλάι Λαμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παρακολουθω το παρον ιστολογιο απο το 2009 νομιζω.Παντα το θεωρουσα κ το θεωρω ενα αξιολογο ιστολογιο και ολα τα νηματα λιγο η πολυ ενδιαφεροντα.
    Θεωρω ομως οτι μορφωμενοι ανθρωποι εχουν δυνατοτητα κρισης ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ και οχι -ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΩΝ- ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ.
    Η αξια ενος διεθνους Υποκειμενου (Πατριαρχης) για τους σκοπους ενος διεθνους Αντικειμενου (ελληνικο κρατος) κρινεται απο τις δρασεις και τα γεγονοτα ,οχι ,εαν ειναι δυνατον απο τις προθεσεις.
    θελω να τονισω καποια σημεια των σκεψεων μου,οι οποιες ειναι καθετα αντιθετε ς με την καθεστηκυια αντιληψη περι αξιας ,ρολου και βαρυτητας του θεσμου του Πατριαρχειου.

    Πρωτο σημειο:Ανυπαρξια πολιτικης του συγκεκριμενου θεσμου ,ανυπαρξια οπιασδηποτε θετικης δρασης ,για τον Ελληνισμο.
    Το πατριαρχειο ειναι εργαλειο πολιτικης του τουρκικου κρατους.
    Ευλογει εισβολες σε τριτες χωρες και το θανατο αμαχων.(Αφριν)
    Δεν καταδικασε ποτε τις ισλαμικες βαρβαροτητες στην Συρια.
    Δεν βρηκε ποτε χρονο να προσευχηθει και να καλεσει το ελληνορθοδοξο ποιμνιο να προσευχηθει σττους σφαγιαθεντες χριστιανους,αλαουιτες και γεζιντι της Συριας και του Ιρακ.
    Δεν καταδικασε ποτε τις βομβιστικες επιθεσεις στις εκκλησιες των κοπτων στην Αιγυπτο.
    Δευτερο σημειο: Εννοιολογικη ταυτιση στο θυμικο, του Πατριαρχειου με την Ελλας.
    Οι σχολιαστες ταυτιζουν το οικουμενικο Πατριαρχειο με το ελληνικο Κρατος.
    Κανετε λαθος κυριοι ,ειναι ξεχωριστοι θεσμοι.με ξεχωριστες ΕΔΙΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ.
    Το ελληνικο κρατος κοιταζει-θεωρητικα-να δημιουρησει συνθηκες ευμαρειας υλικης και ψυχικης ,των υπηκοοων του .
    Το Οικουμενικο πατριαρχειο αποσκοπει στην ψυχικη "σωτηρια" των πιστων του ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΦΥΛΗΣ.Καταδικαζει τον ΕΘΝΙΚΟΣΜΟ ΣΑΝ ΑΙΡΕΣΗ ,και θεωρει την εθνικοτητα δευτερευων χαρακτηριστικο ,για αυτο και οι διαμαχες και τα δικαια του ελληνικου κρατους εναντιον ομοδοξων χωρων,το αφηνει παγερα αδιαφορο.
    Τριτο σημειο ¨:
    Ιστορικη προσεγγιση σχεσεων Οικουμενικου πατριαρχειου και Ελληνισμου.1400μχ +
    Ο πατριαρχης και τα σχηματα και οι δολοπλοκιες αυτου ,επαιξαν ρολο στην καταλυση του μεσαιωνικου ελληνικου Κρατους.
    εναντιωθηκε ,με απολυτως προσωπικα κριτηρια(χασιμο επιρροης και πιστων και εξουσιας) στην προσπαθεια των Παλαιολογων για την προσπαθεια βοηθεια απο την Δυση.
    Με τα γνωστα ποτελεσματα.
    Αμεσως μετα την Αλωση,οι προσπαθειες του πατριαρχειου υπερ του μωαμεθ του πορθητη,ανταμειφθηκαν πλουσιοπαροχα απο τον ιδιο προσωπικα:εδωσε την αυτοκρατορικη τιαρα στον παπα και του εδωσε εξουσια σε ολο τον ορθοδοξο πληθυσμο της Οθ.Αυτοκρατοριας.
    επισης δικαωμα να εισπρατει φορο ,ενω τα εκκλησιαστικα ιδρυματα παλαχθηκαν απο την φορολογια.
    επι αιωνες ο κληρος και Ο πατριαρχης θα κρατησουν τον ραγια χαμηλα:
    Θα καταδικοαζουν καθε προσπαθεια αποτιναξης του ζυγου και θα προαγουν ωσ ηθικο προτυπο την υποταγη στον Δυναστη. ("θα ανταμειφθειτε εις κυριων","σφαξε με αγα μου να αγιασω" "ο σουλτανος επι της γης και ο θεος στον παραδεισο" "να υπακουετε τις αρχες" κτλ κτλ κτλ..)
    Αυτη η αισχρη διαλεκτικη του πατριαρχειου δεν σταματησε ποτε : Ακομα και σημερα υπαρχουν πανεπιστημιακοι που προαγουν την ναβιωση του οθωμανικου κρατους και την υποτελεια των ελληνων:Δ.Κιτσικης πανεπιστημιοπ οταβα -θεωρια του "ενδιαμεσου χωρου".
    Πριν και κατα την διαρκεια της επαναστασης το πατριαρχειο θα αφορισει του ς αγνους αγωνιστες.Θα τρομοκρατησει τον πληθυσμο μεσω κατηχησεων και κυρηγματων καθε κυριακη στις εκλησιες ,να μεινει πιστο στον σουλτανο.
    Ακομα και μετα την ληξη του εθνικοαπελευθερωτικου αγωνα ,οι αφορισμοι των αγωνσιτων ΜΕΝΟΥΝ ΣΕ ΙΣΧΥ.
    Τεταρτο σημειο:υπερασπιση των διαχρονικων ανθελληνικων πραξεων του πατριαρχειου με το γνωστο¨ειναι ομηρος"
    Αισθανεται ομηρος?Ας παραιτηθει να μπει αλλος.
    Φοβαται για την ζωη των 1000 ηλικιωμενων ελληνων εκει? να φυγουν και να ερθουν εδω.
    Δεν ειναι ομηρος ο συγκεκριμενος ,ειναι το μακρυ ιδεολογικο χερι της τουρκικης πολιτικης ,και προστατευομενος των ΗΠΑ.Δεν προκειται ποτε να τον πειραξουν μια τριχα.δεν χτυπας το ιδιο σου το χερι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ανακάτεμα ενός μικρού μέρους αλήθειας προσαρμοσμένο με ψέμματα ή ανακρίβειες και απόκρυψη άλλων παραγμάτων λέγεται προπαγάνδα.Αν δεν είναι προπαγάνδα τότε η επιπολαιότητα σε τέτοιες σοβαρές περιπτώσεις φανερώνει επικίνδυνους τύπους.Λειτουργούν ως προπαγάνδα.

      Διαγραφή
  27. Εάν κρίνουμε απ' όσα διατυπώνουν κάποιοι σχολιαστές εδώ, τελικά μάλλον είναι μάταιο να αποκρούουμε τις αήθεις επιθέσεις κατά του Οικουμενικού Πατριάρχη. Προσωπικά επιβεβαιώνεται η αντίληψη μου ότι υπάρχουν δύο τρόποι θεώρησης των πραγμάτων: Ο ελλαδοκεντρικός ο ένας και αυτός του Οικουμενικού Ελληνισμού ο άλλος. Και φαίνεται ότι οι δύο δρόμοι είναι παράλληλοι και δεν συναντώνται (τουλάχιστον τώρα). Ας συνειδητοποιήσουμε αυτή την αλήθεια, κύριε Καλεντερίδη και όσοι διαθέσατε τον πολύτιμο χρόνο σας για να αποδείξετε τα αυτονόητα... Δυστυχώς ο ελλαδισμός οδεύει ολοταχώς στην καταστροφή του Οικουμενικού Ελληνισμού, ή μάλλον ό,τι έχει απομείνει από αυτόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "τους γουν δυσσεβείς και αλάστορας Ελληνιστάς και πυρί και σιδήρω και ύδατι και πάσι τρόποις εξαγάγετε τής παρούσης ζωής...ράβδιζε, είργε, είτα γλώτταν αφαίρει, είτα χείρα απότεμνε καν και ούτω μένη κακός, θαλάττης πέμπε βυθώ". Πράγματι, τι άλλο μπορεί να αποτελεί αυτό παρά τεράστια προσφορά στον Οικουμενικό Ελληνισμό...

      Διαγραφή

  28. Μέ ἀγάπη Χριστοῦ, ἐνημερωτικά, πρός κάθε "καθαρό" ἀπό Ρωμαιοσύνη "Ἕλληνα":
    Νά πῶς προέκυψε ἡ κατηγορία “τουρκόσπορος” γιά τούς ἐκ Μικρᾶς Ἀσίας Ἕλληνες-Ρωμηούς: Στό τέλος τοπυ 19ου αἰῶνος στίς ΗΠΑ καί στήν Γερμανία, ἀναπτύσσονταν ἐπιστηνονκές ἤ ἐπιστμημονικοφανεῖς θεωρίες περί φυλῶν (ράτσας), οἱ ὁποῖες ἀνταγωνίζονταν τίς διεθνιστικές θεωρίες.
    Στόχος τους, ἦταν ἡ "καθαρότητα"τῆς γερμανικῆς φυλῆς, ἤ ἡ κάθαρση τῆς "λευκῆς φυλῆς
    WHASP" στίς ΗΠΑ, ἀπό ξένες προσμίξεις, ὅπως τῶν μαύρων, τῶν μιγάδων, ἀλλά καί τῶν ἱσπανόφωνων μεταναστῶν, τῶν Ἑλλήνων μεταναστῶν, τῶν Ἰταλῶν μεταναστῶν, ἀκόμη καί τῶν ρωμαιοκαθολικῶν Ἰρλανδῶν μεταναστῶν κλπ.
    Αὐτές οἱ φυλετικές θεωρίες, ἀπέδιδαν τά κοινωνικά καί οἰκονομικά προβλήματα, ἀκόμη δέ καί τήν κατάπτωση τοῦ ἐθνικοῦ "καθαροῦ" πολιτισμοῦ στίς ξένες προσμίξεις.
    Στήν Ὀθωμανική Τουρκία οἱ ἴδιες φυλετικές θεωρίες, μεταφερμένες ἀπό τήν Γερμανία, ἀπέδιδαν τήν κατάπτωση τῶν Τούρκων, στήν παρουσία Ρωμηῶν-Ἑλλήνων, Ἀρμενίων καί Ἀσσυρίων, καί ὁδήγησαν στήν συστηματική γενοκτονία μας.
    Στήν Ἑλλάδα, ἀπό τίς ἐκλογές τοῦ 1920 καί μετά, τό ἀντιβενιζελικό μένος, ἐκανε ὁρισμένους φιλοβασιλικούς, νά θεωροῦν ὅταν ἀναφέρονταν σέ Ἕλληνες τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, ὅτι ἐπρόκειτο γιά μία μή καθαρή φυλή, γιά "τουρκόσπορους". Λίγο ἀργότερα, ὀνόμαζαν τούς πρόσφυγες "πρόσ-σφηγγες".
    Πρωτοστατοῦσε στήν ρατσιστική αὐτή γλῶσσα, διχαστική τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁ περίφημος ΓΑΒ, Γεώργιος Α. Βλάχος, φιλοβασιλικός καί ἰδιοκτήτης τῆς Καθημερινῆς, πατέρας τῆς μετέπειτα ἐκδότριας τῆς ἴδιας ἐφημερίδος, Ἑλένης Βλάχου.
    Ἐξεχέετο μεγάλο μίσος κατά τῶν ταλαίπωρων προσφύγων.
    Ἀλλά δέν ἦσαν μόνο οἱ "δεξιοί". Ὁ πατέρας μου, γυιός προσφύγων, στό σχολεῖο ὑβρίσθηκε ἀπό ἐμπαθῆ ἀριστερό καθηγητή, πρό τοῦ 1940, ὅτι ἦταν "τουρκόσπορος".
    Ὁ ὅρος "τουρκόσπορος" πέρασε κατόπιν στά χείλη τῶν προδοτῶν τῆς Ἑλλάδος πού συνεργάσθηκαν μέ τούς Γερμανούς, ὡς "δεξιοί".
    Αὐτοί, μισοῦσαν ὁτιδήποτε δέν ἀνῆκε στήν "μικρά πλήν τιμία Ἑλλάδα", τῆς Ψωροκώσταινας. Οἱ Ἕλληνες τῆς διασπορᾶς ἦσαν παλαιότερα, καί εἶναι ἀκόμη, γι'αὐτούς καί τούς ἀπογόνους τους, ἕνα σκάνδαλο, ὡς πλουσιώτεροι καί ὡς ἔχοντες εὑρύτερους πολιτισμικούς ὁρίζοντες. Πολύ περισσότερο, οἱ Μικρασιᾶτες Ἔλληνες Ρωμηοί.
    Γι' αὐτούς τού τάχα πιό "καθαρούς" Ἔλληνες, δέν ὑπάχουν Ρωμηοί πού εἶναι γνήσιοι Ἕλληνες, ἀλά εἴτε Ἕλληνες εὐθέως καταγόμενοι ἀπό τούς ἀρχαίους Ἕλληνες, εἴτε προσμίξεις μέ Τούρκους, μέ ...Ἐβραίους,μέ...,μέ.... Αὐτοί συγκροτοῦν τήν εἰδωλολατρικήυ ἐθνοφυλατική παράταξη σήμερα.
    Ἡ μόνη σχέση τους μέ τόν πραγματικό Ἑλληνισμό, εἶναι ὅτι δηλώνουν Ἔλληνες. Ἔχουν χάσει τήν ἐπαφή μέ τήν ἐπί 1700 χρόνια (ἀπό τό 313 μ.Χ. μέχρι τό 1821 μ.Χ.) ἱστορική πραγματικότητα τοῦ Ἐλληνισμοῦ ὡς Ρωμηοσύνης.
    Καί ἀποτελοῦν ἰδιόμορφο μικρό μειοψηφικό εἰδωλαλολατρικό μόρφωμα, φυλετικῆς ἰδεολογίας, μέχρι ναζισμοῦ ἤ φασισμοῦ. Μέ παραγματικές ρίζες πού δέν πᾶνε πολύ πίσω, τό πολύ στήν ἐποχή τοῦ ΓΑΒ καί τοῦ φανατικοῦ ἀντιβενιζελισμοῦ του. Δηλαδή ἄν συνοπολογίσουμε τίς ἀνωτέρω φυλετικές θεωρίες, καί τήν μεταφύτευσή τους στήν Ἑλλάδα, πᾶνε πίσω, τό πολύ στίς ἀρχές τοῦ 20οῦ αἰῶνος....
    Αὐτοί πού τολμοῦν καί χαρακτηρίζουν "τουρκόσπορους"τούς Ἕλληνες Ρωμηούς τῆς Μικρᾶς Ἀσίας, ἀγνοώντας τό τί τραβήξαμε γιά νά μή χάσουμε τήν ὀρθόδοξη χριστιανική πίστη μας καί τήν ταυτότητά μας ὡς Ἕλληνες-Ρωμηοί, ἐπί 500 χρόνια, εἶναι τάχα "γνήσιοι ἀπόγονοι τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων" πού ξεφύτρωσαν ὅμως μόλις πρό 100-120 ἐτῶν καί ἀπό ἀνόητη πολιτική-κομματική ἐμπάθεια φιλοβασιλικῶν δημοσιογράφων τοῦ 1920.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.