13/11/15

Ο διωγμός των μουσουλμάνων Οθωμανών (sic)

Γιάννης Ταχόπουλος
EVLADI FATIHAN
Καθηγητὴς ἱστορίας σὲ ἑλληνικὸ Πανεπιστήμιο δείχνει στοὺς φοιτητές του (προκειμένου νὰ διδάξει "τὸ κεφάλαιο τῆς Μικρασιατικῆς Ἐκστρατείας") μεταξὺ ἄλλων χάρτη ἑνὸς βιβλίου μὲ βάση τὸν ὁποῖο καταδεικνύεται ὅτι οἱ μουσουλμάνοι Ὀθωμανοὶ διώκονταν ἀνηλεῶς στὰ ἐδάφη ποὺ κατέκ... στὶς ἀλησμόνητες πατρίδες τους:

Τὴν προαιώνια ὀθωμανικὴ Βουδαπέστη, τὴν ἀγαπημένη μικρὴ ὀθωμανικὴ πατρίδα τῆς Κριμαίας καὶ τὴν ἀλησμόνητη ὀθωμανικὴ Λιβύη, τὴν νότια Ρωσσία (κοιτίδα τῶν Ὀθωμανῶν γηγενῶν ἀπὸ τὴν Ἐποχὴ τοῦ Χαλκοῦ) καὶ ἄλλα τόσα ἀπροσδόκητα χαμένα μέρη ἡ ἀνάμνηση τῶν ὁποίων προκαλεῖ ρίγη συγκίνησης στοὺς ἀπογόνους τῶν διωγμένων Ὀθωμανῶν, τῶν διωγμένων καὶ αὐτοαποκαλούμενων "ἐβλαντὶ φατιχάν" (Evlâd-ı fâtihân: συμπτωματικά, ἡ φράση σημαίνει: "παιδιὰ τῶν κατακτητῶν"). Δὲν προλάβαιναν νὰ ἐγκατασταθοῦν οἱ εἰρηνικοὶ ὀθωμανοὶ εἰσβολεῖς στὴν Μικρασία, τὰ Βαλκάνια, τὴν Κ. Εὐρώπη καὶ τὴν νότια Ρωσία, κι ἀμέσως (ἀπὸ τὰ 1683!) ἄρχιζαν νὰ ὑφίστανται φρικτὲς διώξεις.

Τὸ βιβλίο ποὺ χρησιμοποιεῖ ὁ καθηγητὴς Ἱστορίας γιὰ τὸ συγκεκριμένο κεφάλαιο μᾶς προειδοποιεῖ γιὰ τὸ ὑψηλὸ τίμημα σὲ νεκροὺς ποὺ εἶχαν οἱ Ὀθωμανοὶ καθὼς καὶ τὰ ὑψηλὰ ποσοστὰ μετανάστευσης ἐν διωγμῶ.

Μπορεῖ ἐμεῖς νὰ εἴμαστε ἄκαρδοι πρὸς τοὺς διωγμένους καὶ σφαγμένους ὀθωμανοὺς ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ (ἱερὴ λέξη), ἀλλὰ μὲ τέτοια βιβλία ἐλπίζω νὰ χωνέψουμε ἐπιτέλους ὅτι ἀκόμη κι ἔνας κατακτητὴς δικαιοῦται νὰ ἔχει Πατρίδα: τὴν πατρίδα τῶν ἄλλων.



7 σχόλια:

  1. Καλό!!!!! μόνο ένα σχόλιο ταιριάζει!!!
    Φωνάζει ο κλέφτης........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το ονοματεπώνυμο του καθηγητή γιατί δεν το γράφει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ θα βρείς ποίος είναι και τα σχετικά:

      https://www.facebook.com/demetres.stamatopoulos2/posts/10207488793557334

      Διαγραφή
  3. Ο άνθρωπος αυτός δεν κρύβεται.
    Δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο.
    Έχει φωτογραφίες από εκδηλώσεις με Τούρκους, ποζάροντας με άνεση στο υποτιθέμενο σπίτι του Κεμάλ στη Θεσσαλονίκη.
    Είναι καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Μακεδονίας και στο Λαϊκό Πανεπιστήμιο Σερρών.
    Συνεπώς, εντύπωση δεν πρέπει να προκαλούν αυτά που γράφει, διδάσκει, κ.λπ.
    Αυτά είναι αυτονόητα.
    Εντύπωση δημιουργεί ο διορισμός του στο Πανεπιστήμιο. Δηλαδή, πώς διορίσθηκε, τίνος καθηγητή ήταν εισήγηση και πάει λέγοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Connect with me on LinkedIn if you want to talk about ways to improve your sales quotas or if you are interested in training in the following areas:

    Gentlemen, I would recommend you reading a book called ¨Who Killed Homer¨ which shows us the root of the problem we are facing today. The diminish of classical education and the consequences that have forced all Ivy-League universities to re-establish their classical departments.

    In the absence of light and truth, all kinds of academic cults emerge. Turkey for example, had paid millions to US professors to deny the Armenian genocide (there is a book documenting the funds and gifts they have received). One of them from the notoriously pro turkish University of Chicago, happened to be my professor of Anthropology. I didn´t last much in this PhD class as we started fighting since the first weeks when he called the Armenian Genocide ¨relocation of population¨. However, another Greek was also taking his class and apparently he did well as he chose as his PhD dissertation to write about the myths of the Ottoman rule and that the Balkan nations only rebelled due to their extreme nationalistic inspirations. If you think Repousi´s congestion theory is too much, you are wrong.

    Niko Apelles

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατεκτησαν,σκοτωσαν,καταστρεψαν,βιασαν ,ληστεψαν,και καταδυναστευσαν τους λαους της περιοχης.Αν ο εν λογω καθηγητης,αν γουσταρει την Οθωμανικη Αυτοκρατορια εχει καθε δικαιωμα να μετακομισει στην Τουρκια για να ζησει εκει.Να ζησει απο πρωτο χερι το Ισλαμοφασισμο του Ερτογαν και την κρατικη τρομοκρατια. 400 χρονια σκαλβωμενοι, περιμεναμε την ωρα να ελευθερωθουμε και να τους στειλουμε απο εκει που ηρθαν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. To ΠΑΜΑΚ είναι γνωστή σφηκοφωλιά (με λίγες εξαιρέσεις):
    -Όταν επί χρόνια διδάσκεται το βιβλίο του βδελύγματος εκείνου, του Κιτσίκη, στο ΔΕΟΠΣ που μιλά για κοινωνική κι όχι Εθνική επανάσταση το 1821 (πρ. σύμβουλος του Οζάλ ο Κιτσίκης!) κι ότι ο Κεμάλ ήταν φιλέλληνας (!)
    -Όταν επί "εκσυγχρονισμού" η Περάκη έστελνε (με επιδοτήση από τον "μακέτο"), κάθε Σ/Κ κι από μιά ομάδα φοιτητών του Τμήματος Βαλκανικών σπουδών και του ΔΕΟΠΣ στην Κων/πολη και σε ανταλλαγή ερχόταν Τούρκοι φοιτητές στη Θεσ/νίκη για να "αμβλυνθούν" οι διαφορές κι οι ακρότητες (είναι η σύζυγος του κυρίου συνηγόρου της Ελληνικής Δημοκρατίας, όταν αυτή καταδικάστηκε στη Χάγη με πρωτοβουλία των Σκοπίων μετά το ΒΕΤΟ του Καραμανλή στο ΝΑΤΟ)
    -Όταν σε νευραλγικά Τμήματα όπως αυτά που σας ανέφερα, των οποίων οι απόφοιτοι καλούνται να στελεχώσουν το Διπλωματικό Σώμα (αλλά και άλλες στρατηγικής σημασίας υπηρεσίες και οργανισμούς), διδάσκουν όλο και πιο περίεργοι άνθρωποι, όλο και πιό περίεργες θεωρίες, από όλο και πιό περίεργα "think tanks" και ανακυκλώνουν τους αχυρανθρώπους στέλνοντας τους εξέχοντες φοιτητές σε Ιδρύματα των ΗΠΑ που αποδεδειγμένα πληρώνονται από το τουρκικό κράτος για να "κάνουν γαργάρα" τις γενοκτονίες που αυτό διέπραξε (όπως πχ το Princeton Univ.),
    τότε καταλαβαίνουμε πως το πρόβλημα στην Πατρίδα μας ξεκινά από την ΠΑΙΔΕΙΑ σε όλες τις βαθμίδες της κι εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε να ρίχνουμε το βάρος και να σπάμε τα αποστήματα.

    Όλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.