21/11/17

Καμμένος για Σαουδάραβες: Υπάρχει διακρατική συμφωνία αλλά δεν έχει υπογραφεί!

Δεν είμαι εγώ το εξιλαστήριο θύμα, την Πέμπτη θα παρουσιάσω στοιχεία στη Βουλή, είπε ο υπουργός - Μίλησε για βρώμικο πόλεμο

Xρήστος Μπόκας
«Δεν υπάρχει σκάνδαλο Καμμένου αλλά Διακρατική Συμφωνία που δεν έχει υλοποιηθεί» υποστήριξε ο κ. Πάνος Καμμένος με παρέμβασή του στη Βουλή προκειμένου να αντικρούσει τις καταγγελίες του κ. Κυριάκου Μητσοτάκη και συνολικά της αντιπολίτευσης για την όζουσα υπόθεση πώλησης βλημάτων στην Σαουδική Αραβία.

Ο υπουργός Εθνικής Αμυνας είπε αρχικά πως «θέλω να ξεκαθαρίσω δύο πράγματα καθώς άκουσα ορισμένους να μιλάνε για σκάνδαλα Καμμένου για μια υπόθεση που αφορά Διακρατική Συμφωνία που δεν έχει υλοποιηθεί»  για να επιτεθεί στην συνέχεια προσωπικά στον κ. Μητσοτάκη αλλά και σε εκδοτικά συγκροτήματα που όπως είπε επιδιώκουν την εξόντωσή του.

Οι αναφορές για τη Σαουδική Αραβία μετά το 3:00

«Είμαι 26 χρόνια στην αίθουσα και αντέχει η πλάτη μου χτυπήματα. Αντέχω μέχρι να τους τσακίσω» έσπευσε ο ίδιος να προειδοποιήσει.
Ωστόσο για την προβληματική υπόθεση που τον αφορά υποστήριξε πως «αφορά Διακρατική Συμφωνία που είναι καθαρή, δεν έχει υλοποιηθεί και αν ακυρωθεί θα ζημιωθεί το Δημόσιο».
«Ο κ. Μητσοτάκης έχει αποφασίσει να μετατρέψει την ΝΔ σε βραχίονα μιας εκδοτικής συμμορίας. Αυτό θα το δούμε τις επόμενες ημέρες» είπε ο κ. Καμμένος για να προσθέσει σε άλλο σημείο «Το δικό μου σπίτι είναι καθαρό. Την Πέμπτη θα έχετε εδω όλα τα στοιχεία. Οι παλιοί της ΝΔ με γνωρίζουν και ξέρουν το ποιόν  τη μου και δεν ακολουθούν την βρώμικη συνταγή του κ. Μητσοτάκη. Το σπίτι μου δεν έχει διεύθυνση offshore ούτε κρυμμένα μυστικά από το παρελθόν. Μπήκα πλουσιότερος στην πολιτική και θα φύγω φτωχότερος. Καλώ τον κ. Μητσοτάκη να μαζευτεί και να έρθει την Πέμπτη στη Βουλή. Να ρωτήσει ότι θέλει και να πάρει τις απαντήσεις και να μην κρύβεται πίσω από 7 εφημερίδες και 2 ραδιόφωνα. Να μην κρύβεται γιατί υπάρχει Διακρατική Συμφωνία που είναι καθαρή δεν έχει γίνει και αν ακυρωθεί θα ζημιωθεί το Δημόσιο».
«Να είναι έτοιμοι την Πέμπτη να πάρουν στοιχεία και όχι τα δήθεν στοιχεία με δήθεν καταγγελίες που δεν έχουν κατατεθεί επισήμως. Το παιχνίδι που εγώ θα παίζω το εξιλαστήριο θύμα να το ξεχάσουν. Τους περιμένω στην Βουλή για να δούμε την αλήθεια με χαρτιά και αποδείξεις και να ζητήσουν συγγνώμη για το βρώμικο πόλεμο» είπε στο τέλος. 
Πρώτο Θέμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.