3/10/17

Γονείς στέλνουν πίσω τους φακέλους για τα Θρησκευτικά!

Το περιεχόμενο και ο προσανατολισμός των νέων προγραμμάτων κρίνονται ακατάλληλακαι μη ορθόδοξα για την αγωγή των παιδιών. Τι αναφέρει στην επιστολή διαμαρτυρίας του στο υπουργείο Παιδείας ο δήμαρχος Δράμας
Από τον Ηρακλή Ρεράκη*
Πληροφορούμαστε ότι αρκετοί γονείς επιστρέφουν στο υπουργείο τους φακέλους των Θρησκευτικών, διότι διαπιστώνουν ότι δεν είναι ορθόδοξα και κατάλληλα το πολυθρησκειακό περιεχόμενό τους και ο διαθρησκειακός προσανατολισμός τους για τη θρησκευτική αγωγή των παιδιών τους.

Στο ίδιο πλαίσιο διαμαρτυρίας των γονέων εντάσσεται και η εμπεριστατωμένη επιστολή που απέστειλε στον υπουργό Παιδείας ο δήμαρχος Δράμας, ο οποίος, μεταξύ άλλων, αναφέρει: «Συντάσσομαι με την πλειοψηφία των συνδημοτών μου που αντιδρούν με το περιεχόμενο των κεφαλαίων που αναφέρονται στο Ισλάμ - Μουσουλμανισμό και στις άλλες θρησκείες. Επιτρέψτε μου να επισημάνω ότι η ιστορία της πατρίδας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Ορθοδοξία. Για εμάς αποτελεί υποχρέωση τα παιδιά μας να διδαχθούν τις αρχές και τις αξίες που εμπερικλείει ο χριστιανισμός. Σίγουρα θα πρέπει να γνωρίζουμε τι πρεσβεύει κάθε θρησκεία, όμως ένας μαθητής της ηλικίας των 10 ετών δεν μπορεί να έχει την ωριμότητα για να κρίνει κατάλληλα και, έτσι, ελλοχεύει ο κίνδυνος να δημιουργηθεί σύγχυση.
Ας μην ξεχνούμε ότι διανύουμε μια δύσκολη περίοδο, που η οικονομική κρίση έχει προκαλέσει και κρίση των αξιών και των θεσμών. Σε αυτό το πλαίσιο, οφείλουμε όλοι να επαναφέρουμε τις διαχρονικές αξίες που μας κληροδότησαν οι πρόγονοί μας και να τις διοχετεύσουμε στο ακέραιο στα παιδιά μας, που αποτελούν το αύριο του τόπου. Η στάση αυτή δεν είναι δείγμα μισαλλοδοξίας ούτε πρέπει να εκληφθεί ως αδυναμία. Αντιθέτως, πρέπει να προστατεύσουμε την ιστορία μας και την ταυτότητά μας και, κυρίως, να ενδυναμώσουμε τους μαθητές του δημοτικού, που δεν διαθέτουν ακόμη ολοκληρωμένη κρίση, ενώ, παράλληλα, οφείλουμε να τους μυήσουμε στον ελληνικό πολιτισμό και στην ελληνική παράδοση, που σχετίζεται με την ορθόδοξη χριστιανική πίστη. Ευελπιστώ ότι θα εκλάβετε σοβαρά το αίτημα της πλειοψηφίας των συνδημοτών και τα κεφάλαια του μαθήματος των Θρησκευτικών που έχουν προκαλέσει αναταραχή στην κοινωνία μας θα αποκλειστούν από τη διδακτέα ύλη».

Η ως άνω επιστολή στέλνει ισχυρά μηνύματα προς πολλούς αποδέκτες. Η Παιδεία είναι κοινό αγαθό και δεν μπορεί να αποτελεί εργαλείο κομματικών και ιδεοληπτικών σχεδίων, υπολογισμών και ισορροπιών. Σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες η εκπαιδευτική πολιτική καθεμιάς από αυτές αποτελεί υπόθεση εθνική, υπερκομματική και, συνεπώς, κοινής και μακροχρόνιας εθνικής συμφωνίας. Στην Ελλάδα όμως όχι απλώς κάθε κόμμα αλλά ακόμη και κάθε υπουργός, κατά τα δικά του κριτήρια και τη δική του ιδεολογία, αλλάζει και μεταρρυθμίζει κάθε τρεις και λίγο τη λειτουργία και τους σκοπούς της Παιδείας. Σε αυτή τη νοοτροπία της σημερινής πολιτικής ηγεσίας, που οδηγεί σε αποφάσεις, ενέργειες και διατάγματα τα οποία βλάπτουν τον ελληνικό πολιτισμό, που αλλοιώνουν την παραδοσιακή κληρονομιά, που «τσαλακώνουν» τις διαχρονικές πίστεις, αξίες και αρχές, αντιτίθεται η επιστολή του κ. δημάρχου, προτείνοντας, ουσιαστικά, μια άλλη θέαση και αντιμετώπιση τέτοιου υψηλού επιπέδου ζητήματος, όπως είναι η ανάπτυξη της ορθόδοξης συνείδησης των μαθητών. Καλό θα είναι να μαθαίνουμε από τα λάθη μας, συνειδητοποιώντας ότι είναι καταστροφικό να επιμένουμε πεισματικά σε αυτά.
Κομματικές ιδεοληψίες που δεν έχουν καθολική αποδοχή, που δεν εκφράζουν τη βούληση και τα πιστεύω της πλειονότητας του λαού αλλά μόνο μικρές, σκληροπυρηνικές και ακραίες μειοψηφίες, και, προπαντός, που είναι ολοφάνερο ότι στοχεύουν στην επιβολή κάποιων αναχρονιστικών ιδεών και στην αλλοίωση του αξιακού κώδικα της χώρας είναι επικίνδυνες και απορριπτέες. Είναι ανάγκη, όπως προτείνει ο δήμαρχος, τέτοιες λανθασμένες αποφάσεις, που διχάζουν και απογοητεύουν τον λαό, να παραμερίζονται χάριν της εθνικής ομοψυχίας και του σεβασμού των διαχρονικά και κοινά αποδεκτών πολιτισμικών χαρακτηριστικών της πατρίδας μας, αν δεν θέλουμε να βλέπουμε να καταρρέουν και να χάνονται ο πολιτισμός και οι αξίες που κράτησαν έως σήμερα όρθια την Ελλάδα. Ή πιστεύουμε στη δημοκρατία και στον ελληνικό πολιτισμό, και αυτό αποτυπώνεται σε όλες τις πράξεις μας, ή πιστεύουμε σε ολοκληρωτικά συστήματα, και αυτό, επίσης, αποδεικνύεται από την επιβολή των λίγων στους πολλούς. Τα λάθη που επισημαίνει ο δήμαρχος θα μπορούσαν να αποφευχθούν αν οι συντάκτες των νέων Προγραμμάτων Σπουδών και οι συγγραφείς των βιβλίων (φάκελοι) για τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών είχαν λάβει υπόψη με σεβασμό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

1) Το Σύνταγμα και τους ισχύοντες νόμους για την εκπαίδευση.
2) Το περιεχόμενο της πίστεως στην οποία πιστεύει στη συντριπτική πλειονότητά του ο ελληνικός λαός, συνδεδεμένος όπως είναι επί δύο χιλιετίες με την ορθόδοξη αγιοπνευματική παράδοση.
3) Το πολιτισμικό τοπίο της χώρας, που είναι και αυτό συνδεδεμένο διαχρονικά με την Ορθοδοξία.
4) Τα παιδιά στα οποία απευθύνονται τα νέα πολυθρησκειακά και αντορθόδοξα προγράμματα, που, πρώτον, είναι στη συντριπτική πλειονότητά τους τέκνα ορθόδοξων γονέων και νέα βαπτισμένα μέλη της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δεύτερον, διαθέτουν μια ανάλογη με την ηλικία και το πνευματικό τους επίπεδο κρίση και δεκτικότητα, και, τρίτον, έχουν συγκεκριμένες υπαρξιακές αναζητήσεις, όπως αυτές πηγάζουν από τη δική τους πίστη, τα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.

Δυστυχώς, τα εισαχθέντα στα σχολεία νέα προγράμματα και βιβλία των Θρησκευτικών δεν έλαβαν υπόψη καμία από αυτές τις αρχές και προϋποθέσεις. Εχουν έναν και μοναδικό σκοπό: τη δημιουργία μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας, μέσα από διδασκαλίες που εξισώνουν τις θρησκείες με την εξ Αποκαλύψεως χριστιανική πίστη, ενώ παράλληλα επιχειρούν την καλλιέργεια στο σχολείο μιας διαθρησκειακής και εκκοσμικευμένης πνευματικότητας και όχι του ορθόδοξου πνεύματος των μαθητών.

Περιφρονώντας όλα τα ελληνορθόδοξα δεδομένα, οι εντός και εκτός του υπουργείου Παιδείας δημιουργοί αυτών των προγραμμάτων και των βιβλίων λαμβάνουν υπόψη, αλλά μάλλον προσχηματικά, την παρουσία των μεταναστών στο ελληνικό σχολείο, προβάλλοντας το λανθασμένο επιχείρημα ότι οι ορθόδοξοι μαθητές πρέπει να μάθουν τις θρησκείες τους, για να αποκτήσουν ανοχή και σεβασμό γι' αυτούς. Ωστόσο ξεχνούν ή αποκρύπτουν το γεγονός ότι η ανοχή και ο σεβασμός του άλλου αποτελούν για την ορθόδοξη πίστη και ζωή όρο εκ των ων ουκ άνευ. Ενδεικτικό παράδειγμα αποτελούν τα μηνύματα που εκπέμπει η παραβολή του καλού Σαμαρείτη. Οι ορθόδοξοι μικροί ή μεγάλοι έχουν αποδείξει ότι η πίστη τους έχει πληρότητα και πως φέρουν μέσα τους, οντολογικά, ως χριστιανοί, σε μικρό ή μεγάλο βαθμό την αγάπη για τον άλλον, δηλαδή το πρότυπο του καλού Σαμαρείτη, και δεν έχουν ανάγκη τις θρησκείες για να εμπλουτιστούν σε ενάρετες συμπεριφορές. Ο Απόστολος Παύλος στη διδασκαλία του προτρέπει τους πιστούς να ζουν κατά την κλήση τους, εφαρμόζοντας τη χριστιανική πίστη «μετά πάσης πραότητος… μετά μακροθυμίας, ανεχόμενοι αλλήλων εν αγάπη». Συνεπώς, για άλλους λόγους επιβάλλεται στο σχολείο το πολυθρησκειακό μείγμα και όχι γιατί είναι ελλειπτική σε αποδοχή και αγάπη η συμπεριφορά των ορθοδόξων έναντι των διαφορετικών.
Δημοκρατία

12 σχόλια:

  1. Αὐτὸ ποὺ θὰ μείνῃ στὰ δεκάχρονα εἶναι ἡ ὑποταγὴ τῆς γυναῖκας στὸν ἄνδρα, ἔτσι ὁρίζει τὸ Ἰσλάμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν ο εγγονός μου (μαθητής της Β Γυμνασίου) έφερε τα σχολικά του βιβλία, τυχαία έπιασα το βιβλίο των θρησκευτικών. Στα πρώτα κεφάλαια ασχολείται με την εικονομαχία. Οι αντίχριστοι επέλεξαν, όχι τυχαία, μια μελενή σελίδα της χριστιανοσύνης, απλά για να δημιουργήσουν στα παιδιά ένα αίσθημα αντιπάθειας προς τον χριστιανισμό. Παρακάτω, για να αναδείξει την πολυθρησκευτικότητα, ασχολείται με το ισλάμ, επέλεξαν απ' αυτό τα κείμενα που είναι αντιγραφή του χριστιανικού Ευαγγελίου, δηλαδή ότι καλύτερο εμπεριέχεται στο κοράνιο, αγνόησαν τους ιερούς πολέμους και τις σαρίες που προστάζει (το κοράνι) για τον συνετισμό των αλλοθρήσκων και, άκουσον άξουσον, αναφέρει πως ο Χριστός είπε πως "μετά από μένα θα έρθει άλλος καλύτερος ο Αχμέτ (ένδοξος). Αυτά φυσικά δεν τα είπε ποτές του ο Χριστός, και, άχετα αν αναφέρονται στο κοράνι, δεν έχουν καμιά ισχύ και, φυσικό επόμενο, δεν έπρεπε να διδάσκονται σε μαθητές. Υπάρχουν και άλλα πολλά που, κατά την άποψή μου, οι συγγραφείς (δυστυχώς είναι όλοι τους θεολόγοι, πιο κουμουνιστές από τον Τσίπρα) προσπαθούν να αλλωτριώσουν όλες τις αξίες που κράτησαν τον ελληνισμό ζωντανο για αιώνες. Ας μην ξεχνάμε πως ο μαγελύτερος και θανασιμότερος εχθρός του ελληνισμού, από το Βυζάντιο μέχρι τα σήμερα,είναι το ισλάμ με εκφραστή την Τουρκία. Άλλωστε, όταν κανείς χριστιανός αλλαξοπιστούσε, έλεγαν πως "αυτός τούρκεψε". Θα ήθελε να ξέρω αν θα υπάρξουν εκπαιδευτικοί που θα διδάξουν τέτοια πράγματα στα παιδιά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήθελα να μας πει ο nativist αν αυτό είναι γενοκτονία ή όχι

      Διαγραφή
    2. Άπαντες! Η απάντηση του Διευθυντού στην επιστολή μου προς το σχολείο επιστροφής του βιβλίου των Θρησκευτικών της Δ´ τάξης που φοιτά το παιδί μου και αίτησης αποχής προς αυτό διδασκαλίας κάθε άλλης θρησκείας ή δόγματος πλην της Ανατολής Ορθοδόξου του Χριστού Εκκλησίας, είναι ότι αυτό το βιβλίο ορίζει το Υπουργείο για τους Χριστιανούς και η αίτηση απαλλαγής από το μάθημα των Θρησκευτικών προϋποθέτει Υπεύθυνη Δήλωση των γονέων ότι δεν είναι Ορθόδοξοι!

      Η θρησκευτική μας συνείδηση αποτελεί μια ακόμη "μεμονωμένη αντίδραση γονέων που δεν χρειάζεται καν να σχολιαστεί " σύμφωνα με τον κ. Υπουργό.


      Διαγραφή
    3. Εγώ θα του έκανα υπεύθυνη δήλωση ότι είμαστε ορθόδοξοι και κατά συνέπεια απαιτούμε ορθόδοξη διδασκαλία στο μάθημα των θρησκευτικών και όχι πολυθρησκευτική. Σε περίπτωση άρνησής του, τότε θα επέλεγα το δρόμο της σύγκρουσης με ότι αυτό συνεπάγεται. Ας με πήγαιναν κατηγορούμενο να δικαστώ, δε με νοιάζει. Αν στην τελική δεν έβρισκα το δίκιο μου, τότε θα έσκιζα από το βιβλίο τις επίμαχες σελίδες με τα κοράνια κ.λ.π. και δε θα άφηνα το παιδί μου να παρακολουθήσει το μάθημα τις συγκεκριμένες ώρες που θα διδασκόταν για το ισλάμ και ας έπιρνε απουσίες. Λύσεις για να αντιδράσουμε υπάρχουν, μην ακούω να πιπιλάνε την καραμέλα "έτσι λέει ο νόμος".

      Διαγραφή
    4. @ Maria Milona,

      Να υποθέσω πως έχεις στείλει ανάλογη επιστολή προς το Υπουργείο Οικονομικών με την οποία αιτήθηκες να απαλλαγείς από την φορολογία; Mήπως ζήτησες επίσης να μην πληρώνεις και τέλη κυκλοφορίας διότι πχ χρησιμοποιείς το αυτοκίνητο μόνο μία φορά το δεκαπενθήμερο και κατά την δική σου κρίση δεν υποχρεούσαι να καταβάλεις τα ίδια με άλλους; Μήπως όταν αύριο - μεθαύριο που το παιδί σου θα μεγαλώσει θα κάνεις τα ίδια; Κι αν είναι αγόρι και κληθεί να υπηρετήσει την στρατιωτική του θητεία, με επιστολή προς τον δκτή του θα απαιτήσεις να εξαιρεθεί από την «Καλλιόπη» επειδή θα θεωρείς ότι δεν αφοδεύει όσο οι άλλοι; Κι αν είναι κορίτσι, θα στείλεις ανάλογη επιστολή για να βρεθεί ένας πρίγκιπας να την παντρευτεί;

      Αλήθεια τώρα, είναι δυνατό μερικοί να σκέφτεστε έτσι; Δεν καταλαβαίνετε ότι με τέτοιες πρακτικές να κάνετε το παιδί δακτυλοδεικτούμενο στο σχολείο (απέχοντας από ορισμένα μαθήματα) και ξεχωρίζοντάς το από την παρέα του και τους φίλους του, μόνο κακό μπορείτε να κάνετε; Δεν καταλαβαίνετε ότι η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΜΥΝΑ είναι η ΓΟΝΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ και όχι να κρεμάσετε ένα στόχο στην πλάτη του και να το κάνετε αντικείμενο συζήτησης στο σχολείο; Δεν υπήρξατε ποτέ παιδιά; Δεν θυμόσαστε πως σκέφτονται τα παιδιά; Για να μην σχολιάσω πως αυτές οι «επιστολές» που διακινούνται από γνωστούς «αφυπνισμένους», πότε πχ για τις ΔΟΥ (που διακινούσαν οι βλαμμένοι του Σώρρα), πότε για τους γιατρούς (που διακινούν οι βλαμμένοι αντι-εμβολιαστές και πότε για ότι του κατεβεί του καθενός.

      Καταλάβετέ το επιτέλους! Η Δημοκρατία, ΔΕΝ λειτουργεί έτσι! Η Δημοκρατία, λειτουργεί με «επιστολές» την ώρα της κάλπης! Όλα τα άλλα, είναι για να σας παίζουν στα δάκτυλα οι επιτήδειοι του FB που σας μοιράζουν γιατροσόφια και γνώση από τα Lidl. Εκτός κι αν… εκτός κι αν δεν σας αρέσει η Δημοκρατία και προτιμάτε να κάνετε μόνο ότι σας βολεύει, οπότε καλό θα ήταν να το πείτε τώρα για να δράσω κι εγώ αναλόγως.

      Διαγραφή
    5. @ Νικηφόρος,

      Με βάση αυτό ακριβώς που έγραψες και την πρόθεσή σου να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ορθόδοξη διδασκαλία στο μάθημα των θρησκευτικών (επειδή είσαι ορθόδοξος), φαντάσου τα ακόλουθα:

      Ένας άλλος γονιός που έχει παιδί στην ίδια τάξη με το δικό σου, που τυγχάνει να είναι καθολικός, ΑΠΑΙΤΕΙ καθολική διδασκαλία στο μάθημα των θρησκευτικών. Την ίδια στιγμή, ένας άλλος γονιός που τυγχάνει να είναι σατανιστής, ισλαμιστής, βουδιστής, προτεστάντης, χιλιαστής, κλπ, κλπ, κλπ ΑΠΑΙΤΕΙ κι αυτός διδασκαλία θρησκευτικών όπως του αρέσει, στην ίδια τάξη που βρίσκεται το παιδί σου. Επειδή λοιπόν, ΚΑΜΙΑ θρησκεία δεν είναι παράνομη (εφόσον φυσικά οι πρακτικές λατρείας της δεν είναι αντίθετες στον ποινικό κώδικα), ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ κάθε γονιός μπορεί με επιστολή του να απαιτεί ότι του κατέβει στο κεφάλι. Κι αν θέλεις να το επεκτείνω περισσότερο, θα σου δώσω κι άλλο παράδειγμα! Τι θα έλεγες πχ τα παιδιά που θα εξαιρεθούν από τα θρησκευτικά «κατ’ απαίτηση» των γονιών τους, να εξαιρεθούν κι από το μάθημα της βιολογίας, της φυσικής, των μαθηματικών, της χημείας, της ιστορίας κλπ επιστήμες που «τα λένε» αρκετά διαφορετικά από την θρησκευτική βιβλική εκδοχή. Κι αν θέλεις, το πάμε κι ένα βήμα παραπέρα, πχ τα παιδιά που θα εξαιρεθούν από τα θρησκευτικά «κατ’ απαίτηση» των γονιών τους, να εξαιρεθούν επίσης κι από τις Ανώτατες Σχολές που διδάσκουν Θετικές Επιστήμες…;

      Διαγραφή
    6. Η "επιστολή" την ώρα της κάλπης είναι ένα στοιχείο έμμεσης αντιπροσωπευτικής Δημοκρατίας κάθε τέσσερα χρόνια. Στην άμεση Δημοκρατία η δήλωση της γνώμης είναι προφορική ή γραπτή δηλαδή με "επιστολές", πάντως όχι με καταλήψεις.
      Και η Αντιγόνη που διδαχθήκαμε, αυτό ακριβώς μας έμαθε, να μην φοβόμαστε τις συνέπειες αν εκφράσουμε την αντίθεσή μας και στοχοποιηθούμε όταν αυτό που γίνεται είναι άδικο ή παράνομο.
      Και εδώ είναι παράνομο και αντιδημοκρατικό γιατί ενώ προβλέπεται ότι κάθε αλλόθρησκος μπορεί να απαλλάσσεται από τα θρησκευτικά και να διδάσκεται τα πιστεύω του, οι Χριστιανοί δεν έχουν δικαίωμα απαλλαγής, ούτε δικαίωμα μαθήματος ομολογιακού χαρακτήρα αλλά υποχρεούνται να ενημερώνονται/κατηχούνται/προσηλυτίζονται σε άλλες Θρησκείες.

      Διαγραφή
  3. Δεν θα σχολιάσω (αν και το θέλω πολύ). Απλά, δείτε το ακόλουθο βίντεο και βρείτε - αν υπάρχουν - διαφορές μεταξύ αυτού του χριστιανορθόδοξου (;) καρνάβαλου με τους ισλαμιστές του ISIS.

    https://rutube.ru/video/991f9b722958d06d840a4aed33c009cc

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  4. ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΩΑΜΕΘΑΝΙΣΜΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
    ΤΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΓΙΑ ΜΑΣ
    .Με την ελπίδα οτι θα διαλυθεί η ιδέα οτι το Κοράνι διακατέχεται απο τις ίδιες αρχές και αξίες με τη διδασκαλία του Ιησού Χριστού μέσα απο τα Ιερά Ευαγγέλια:
    Κορανι 2: 191 'Σφαξτε τους άπιστους όπου κι'αν τους βρείτε'
    Κορανι 3: 28 'Οι Μουσουλμάνοι δεν πρεπει να εχουν άπιστους για φίλους'
    Κορανι 3: 85 'Οποιαδήποτε άλλη θρησκεία εκτος του Ισλαμ δεν είναι αποδεκτη
    Κορανι 5: 33 «Ακρωτηριάστε και σταυρώστε τους άπιστους αν εκφέρουν κριτική κατα του Ισλαμ»
    Κορανι 8: 12 «Βασανίστε και αποκεφαλίστε αυτους που πιστεύουν σε Γραφές άλλες απο το Κοράν騻
    Κοράνι 8:60 «Οι Μουσουλμάνοι πρέπει να γνωρίζουν το χειρισμό όλων των όπλων για να τρομοκρατούν τους άπιστους»
    Κοράνι 8: 65 «Οι άπιστοι ειναι ηλίθιοι: πιέστε τους Μουσουλμάνους να τους πολεμήσουν»
    Κοράνι 9: 5 «Οταν σας δίνεται η ευκαιρία σκοτώστε τους άπιστους οπου κι'αν βρίσκονται»
    Κοράνι 9 30 «Οιι Ιουδαίοι και οι Χριστιανοί ειναι διεστραμμένοι, πολεμήστε τους»
    Κορανι 9: 123 «Πολεμηστε τους άπιστους που ειναι γείτονές σας»
    Κορανι 22: 19 «Τιμωρείστε τους ΄απιστους με φωτιά καμακώστε τους με ατσαλινα καμάκια, καψτε τους με βραστό νερό, συντρίψτε το κεφαλι και το σωμα τους"
    Κορανι 47: 4 «Μην προσπαθείστε να ζήσετε ειρηνικά με τους απιστους, αποκεφαλίστε τους αν πεσουν στα χέρια σας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. @ maria koumi,

      Αν ρωτήσω κάτι, θα απαντήσεις ειλικρινά; Το ανωτέρω «κοράνι-best of», είναι αποτέλεσμα δικής σου προσωπικής μελέτης ή απλά το αντέγραψες από κάποιον άλλον και το αναμεταδίδεις ως «βεβαιότητα» χωρίς καν να ελέγξεις αν πράγματι ισχύει. Εγώ, ομολογώ ότι ΔΕΝ έχω μελετήσει το κοράνι. Εσύ μελέτησες ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΡΑΝΙ και εντόπισες αυτά που αναφέρεις ή μήπως όχι;

      …εγώ την απάντηση την ξέρω, το θέμα είναι να το ακούσω κι από εσένα. Διότι και οι δυο γνωρίζουμε πολύ καλά ότι το κείμενο που έστειλες ΔΕΝ είναι δικό σου και κυκλοφορεί χρόνια τώρα, ολόϊδιο ακόμη και στα μικρά λαθάκια - τόσο τεμπέληδες είναι αυτοί που το ανακυκλώνουν και το αναμεταδίδουν, που δεν κάνουν καν τον κόπο να διορθώσουν τα λαθάκια.

      Διαγραφή
  5. Δηλαδή pointman επειδή υπάρχουν και τρελοί ορθόδοξοι πρέπει να γίνουμε μουσουλμάνοι. Τι λογικές ειναι αυτές και τι συζητήσεις. Είναι όλα σε λάθος βάση και όλα δεν βγάζουν νόημα. Το ερώτημα όμως είναι τι κράτος θέλει να φτιάξει κάποιος τι πολίτες και τι όραμα έχει για το μέλλον και αυτό αντικατοπτριζεται στην παιδεία γιατί εκεί χτίζεται το μελλον. Εκεί λοιπόν η πολιτεία στοχεύει να φτιάξει πολίτες άθεους-αθρησκους που θα είναι αναγκαστικά μακριά από τις παραδόσεις αφού οι παραδόσεις μας είναι ταυτισμένος με τη θρησκεία μας στα μακριά από τις ρίζες αρα ανθρώπους χωρίς εθνική συνείδηση ανθρώπους έρμαια τις εκμετάλλευση. Επιπλέον θέλει να βάλει τα κόμματα στα σχολεία με την ψήφο στα 16 ώστε από εκεί να διαχωρίζει και να διχάζει τα παιδιά να δημιουργεί διαχωριστικές γραμμές και πελατείες ώστε ακόμα περισσότερο να χάνεται η συνοχή και η εθνική συνείδηση και να άγονται και να φέρονται εύκολα οι κάτοικοι της αποικίας ή ο,τι έχει μείνει τέλος πάντων από αυτή. Η είσοδος του ισλάμ αλλά και μεγάλου μουσουλμανικού πληθυσμού θα σπάσει τη συνοχή περαιτέρω και η κοινωνία της αποικίας θα είναι τόσο διασπασμενη πια που δεν θα μπορεί να αντιδράσει ακόμα και στην πιο ξεκάθαρη απειλή και προσβολή. Ο στόχος είναι η δημιουργία ατόμων χωρίς καμία συνοχή μεταξύ τους η δημιουργία ατάκτων αυτό λοιπόν πρέπει να μας απασχολεί το ποσό πιστεύει ο καθένας δεν με απασχολεί καθόλου ωστόσο η αναγνώριση του ρόλου της θρησκείας στον πολιτισμό τις παραδόσεις και τη συνοχή αλλά και στον προσδιορισμό της ταυτότητας πρέπει να τον αναγνωρίσουμε. Έτσι λοιπόν και υπό αυτό το πρίσμα όποιος θέλει να κερδίσει κάτι από την Ελλάδα είτε έδαφος είτε οικονομικά οφέλη είτε γεωπολιτικά οφέλη με το μικρότερο κόστος θα επέλεγε τυφλά κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ που ιδεολογικά προωθεί τη διάλυση της κοινωνίας αποδυναμώνοντας και ελαχιστοποιώντας κάθε πιθανότητα αντίστασης και διεκδίκησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.