3/8/17

Τῆς πατρίδας μου ἡ σημαία...

Πριν από 5 περίπου χρόνια έγραψα κάτι για τις παρελάσεις και την σημαία. Τώρα που τούτοι οι καντιποτένιοι αλλάζουν το σύστημα επιλογής σημαιοφόρων στο Δημοτικό, προφανώς για να παραδώσουν την σημαία σε μωαμεθανούς και να ρίξουν την χαριστική βολή στο τελευταίο υγιές κίνητρο για μελέτη, κάποτε μιλούσαμε για ευγενή άμιλλα των μαθητών, αποσπώ κάποιες παραγράφους από εκείνο το άρθρο:
Οἱ παρελάσεις τῶν  ἐθνικῶν ἐπετείων τὰ τελευταῖα χρόνια ἔγιναν πεδίο διχογνωμιῶν καὶ ἰδεολογικῆς τριβῆς. Ὡς συνήθως ἡ κρατικοδίκαιη, ἀριστεροφανὴς ἱστοριογραφία -τὸ νεοταξικὸ κηφηναριό- καὶ ἡ λοιπὴ προοδομανὴς συνοδοιπορία, ἀμφισβητεῖ:
Πρῶτον, τὴν ἱστορικότητα τῶν παρελάσεων
Δεύτερον,
 Τὴν χρησιμότητα τῶν παρελάσεων, τὶς ὁποῖες θεωροῦν μεταξικὸ κατάλοιπο καί, ἑπομένως, εἶναι ἐθνικιστικὴ ἐκδήλωση.
Τρίτον, Τὸ ζήτημα τῆς σημαίας. Πρέπει ἢ ὄχι νὰ τὴν φέρουν καὶ ἀλλοδαποὶ μαθητές;
Ὡς πρὸς τὴν ἱστορικότητα τῶν παρελάσεων. Μία ἐλάχιστη νύξη στὴν «προϊστορία» τοῦ θεσμοῦ. Στὴν ἀρχαία Ἑλλάδα οἱ παρελάσεις γίνονταν σὲ διάφορες γιορτὲς πρὸς τιμὴν θεοτήτων. Στὰ Παναθήναια, γιὰ παράδειγμα, ἐν ἐπισήμῳ πομπῇ, παρελαύνουσα «ἡ πόλις», συνόδευε τὸ πέπλο καὶ τὸ ἔθετε ἐπὶ τοῦ ξοάνου τῆς θεᾶς Ἀθηνᾶς-«τοῦ ἀρχαίου ἔδους»-στὸν Παρθενώνα. Στὴν πομπὴ ἔπαιρναν μέρος καὶ στρατιωτικοί: ὁπλίτες, ἁρματοδρόμοι καὶ ἱππεῖς, οἱ ὁποῖοι ἔκαναν ἐπιδεικτικὴ παρέλαση, ὅπως αὐτὸ διαπιστώνεται καὶ ἀπὸ τὴν ἀριστουργηματικὴ ζωφόρο τοῦ Φειδία. Στὸ Βυζάντιο εἴχαμε τοὺς θριάμβους. Θρίαμβος ὀνομαζόταν ἡ μεγαλοπρεπὴς ὑποδοχὴ τῶν νικητῶν αὐτοκρατόρων ἢ στρατηγῶν, κατόπιν περιφανοῦς νίκης. Κατὰ τὸν «θρίαμβο», παρήλαυνε ὁ τροπαιοῦχος στρατός, ἀκολουθούμενος ἀπὸ τοὺς δορυάλωτους, αἰχμαλώτους ἐχθροὺς καὶ τὰ λάφυρα.
        Τὴν περίοδο τῆς Ἐθνεγερσίας. Ὁ Παπαφλέσσας μὲ τοὺς ἀντρειωμένους του σπεύδει πρὸς ἀπελευθέρωση τῆς Τριπολιτσᾶς. Καθ' ὁδὸν περνᾶ μέσα ἀπὸ χωριά, γιὰ νὰ δώσει θάρρος στὸ αἱματοβαμμένο Γένος. «...Καθὼς ἔβλεπαν οἱ Ἕλληνες τὰς σημαίας καὶ τοὺς στρατιώτας, ἐσήμαινον τῶν ἐκκλησιῶν τὰ σήμαντρα καὶ οἱ μὲν ἱερεῖς ἔβγαινον ἐνδεδυμένοι τὰ ἱερὰ ἄμφια καὶ μὲ τὸ Εὐαγγέλιον ἀνὰ χεῖρας, οἱ δὲ Χριστιανοὶ ἄνδρες, γυναῖκες καὶ παιδία ἐπαρακαλοῦσαν τὸν Θεὸν νὰ τοὺς ἐνδυναμώνει. Ὁ Ἀρχιμανδρίτης (σ.σ. ὁ Παπαφλέσσας) μάλιστα ἐφοροῦσε μίαν περικεφαλαίαν καὶ διὰ τοῦτο τὸν ἐκκύταζαν μὲ πολλὴν περιέργειαν οἱ ἄνθρωποι καὶ τὸν ἐδέχοντο μὲ μεγάλην ὑποδοχήν. Εἶχε δὲ σημαιοφόρον ἕνα καλόγηρο θεόρατο, πάπα-Τούρταν ὀνομαζόμενον, ὁ ὁποῖος ἐκράτει ἕνα μεγάλο σταυρὸν ὑψηλὰ εἰς τὰ χέρια καὶ ἐπήγαινε μπροστὰ εἰς τὸ στράτευμα. Ὁ κόσμος ἐγένετο τοῖχος καὶ ἔκαμαν τὸν σταυρό τους, καθὼς ἐπέρνα ὁ καλόγηρος μὲ τὸ σταυρό». (Ἠλ. Οἰκονόμου, «Κείμενα Πίστεως καὶ Ἐλευθερίας», Ἀθήνα 1985, σελ. 206. Τὸ περιστατικὸ διασώζει, ὁ Φωτάκος στὰ «Ἀπομνημονεύματά» του). Ἐδῶ ἔχουμε μία κανονικὴ περιγραφὴ παρέλασης, μὲ σημαιοφόρο καὶ τὸν λαὸ «νὰ κάμει τοῖχος», ὅπως ἀκριβῶς γίνεται καὶ σήμερα στὶς παρελάσεις.
Παραπέμπω καί στὸ ἐξαιρετικό, δίτομο ἔργο τοῦ συμπολίτη μας Θ. Βαφειάδη, «Χρονικό τοῦ Κιλκὶς 1913-1940», ὁ ὁποῖος κυριολεκτικὰ «χτένισε τὶς πηγές», ποὺ γράφει στὸν α´ τόμο, σελ. 232-233: «Ἀθήνα 21 Ἰουνίου 1914. Μετὰ τὸ πέρας τῆς δοξολογίας ἄρχισε ἡ παρέλαση τῶν διαφόρων σωμάτων τοῦ στρατοῦ πρὸ τοῦ βασιλέως: "Μελαμψοί, δυνατοί, νευρώδεις περνοῦν οἱ στρατιῶται ἐνῶ ἡ μουσικὴ τῆς φρουρᾶς παίζει διάφορα ἐμβατήρια καὶ τὸν βασιλικὸν ὕμνον. Ἐμπρὸς ἀπὸ ἕνα τῶν προχωρούντων λόχων ὁ πρίγκηψ Ἀλέξανδρος βαδίζει ὑπερήφανα μὲ τὸ κεφάλι ψηλά, σκονισμένος, κοκκινισμένος, ἱδρωμένος, χαλκόχρους". Μετὰ τὴν παρέλασι ὁ βασιλιάς, ἀφοῦ συνεχάρη ἐκ νέου τὸν ἐπικεφαλῆς τῆς Γαλλικῆς ἀποστολῆς Στέφανο Βιλλαρὲ καὶ χαιρέτισε τὸν Μητροπολίτη καὶ τὸ ὑπουργικὸ συμβούλιο, ἀναχώρησε κάτω ἀπὸ τὶς ζωηρὲς ἐπευφημίες τοῦ συγκεντρωμένου πλήθους». Άρα δέν είναι μεταξικό κατάλοιπο.
         Γιὰ τὴν παιδαγωγικὴ χρησιμότητα θὰ γράψω αὐτὸ ποὺ βλέπω στοὺς μαθητές μου. Ἂν μιλήσεις στὰ παιδιὰ γιὰ τοὺς πατρικοὺς ἀγῶνες καὶ τὶς θυσίες, γιὰ τὰ κόκκαλα τῶν Ἑλλήνων τὰ ἱερά, μετέχουν στὴν παρέλαση μὲ καμάρι. Ἐξ ἄλλου οἱ παρελάσεις εἶναι φανέρωση τοῦ «ἐμεῖς», τῆς αἴσθησης τοῦ «συνανήκειν», εἶναι τὸ ὡραιότερο μάθημα φιλοπατρίας -καὶ τὰ ἔθνη λέγονται ἔθνη «ὅταν εἶναι στολισμένα μὲ πατριωτικὰ αἰστήματα». Οἱ παρελάσεις εἶναι προσανάμματα μνήμης τῶν ἀγώνων γιὰ πατρίδα ἑλληνικὴ καὶ ὄχι πολυπολιτισμικό... παστίτσιο. Ἀκόμη καὶ ἡ ἐνδυματολογικὴ ὁμοιομορφία ὑποδηλώνει τὴν ἐν Ἐπιδαύρῳ διακήρυξη τῶν προγόνων μας ὅτι «ὅλοι οἱ Ἕλληνες εἰσὶν ἴσοι ἐνώπιον τῶν νόμων, ἄνευ τινὸς ἐξαιρέσεως».
.         Τὴν σημαία τοῦ Παπαφλέσσα, μὲ τὸν σταυρό, τὴν κρατοῦσε ἕνας καλόγερος, ὁ Παπατούρτας, πολεμιστής, φόβητρο τῶν Τουρκαλβανῶν. Κατὰ τὰ ἄλλα ἡ Ἐκκλησία δὲν θυσιάστηκε στὸν Ἀγώνα, ἀλλὰ συνεργάστηκε μὲ τὸν κατακτητή. «Ἀφάνισαν ὅλως διόλου τὰ μοναστήρια καὶ οἱ καϊμένοι οἱ καλόγεροι, ὅπου ἀφανίστηκαν εἰς τὸν ἀγώνα, πεθαίνουν τῆς πείνας μέσα στοὺς δρόμους, ὅπου αὐτὰ τὰ μοναστήρια ἦταν τὰ πρῶτα προπύργια τῆς ἀπανάστασής μας... Καὶ θυσίασαν οἱ καϊμένοι οἱ καλόγεροι· καὶ σκοτώθηκαν οἱ περισσότεροι εἰς τὸν ἀγώνα», γράφει ὁ Μακρυγιάννης.
.         Τὴν σημαία, τὸ ἐθνικὸ σύμβολο πρέπει νὰ τὸ κρατοῦν μαθητὲς μὲ ἰθαγένεια,χέρια Ἑλλήνων. Ἐρώτηση: ἂν αὔριο-μεθαύριο μαθητής, μουσουλμάνος τὸ θρήσκευμα, ἀριστεύσει, τί θὰ συμβεῖ; Ἴσως ἀπαιτήσει νὰ παρελάσει χωρὶς τὴν σημαία καὶ θὰ προσφύγει -μὲ τὴν συνδρομὴ τῶν Γραικύλων τοῦ πολυπολιτισμοῦ– σὲ κάποιο διεθνὲς καφενεῖο-δικαστήριο καὶ μᾶλλον θὰ δικαιωθεῖ. Τὰ περὶ ρατσισμῶν τὰ ἀκούω... βερεσέ.  
 Νὰ μὴν λησμονοῦμε ὅτι τὸ ἑξαμελὲς ἄγημα τῶν μαθητῶν ποὺ προπορεύεται καὶ ξεχωρίζει ἀπὸ τὸ ὑπόλοιπο σχολεῖο, «συνοδεύει» καὶ τιμᾶ τὴν σημαία, τὸ σύμβολο τοῦ ἔθνους καὶ ὄχι τὸν σημαιοφόρο. Ἡ λέξη σημαία παράγεται ἀπὸ τὴν ἀρχαία «σῆμα» ποὺ σημαίνει τάφος. «Ἀνδρὸς μὲν τόδε σῆμα πάλαι κατατεθνηῶτος», «ἄνδρα ποὺ σκοτώθηκε παλιὰ εἶναι αὐτὸς ὁ τάφος», λέει ὁ Ἕκτορας στὴν ραψωδία Η, 89. Καὶ σ' αὐτοὺς τοὺς τάφους ἀναπαύονται τὰ λευκασμένα κόκκαλα ὅσων ἔδωσαν τὴν ζωή τους γιὰ τὴν Ἐλευθερία μας, ποὺ πῆραν τ' ἅρματα ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος, ὅπως βροντολαλεῖ ὁ Κολοκοτρώνης.

Δημήτρης Νατσιός
δάσκαλος-Κιλκίς

34 σχόλια:

  1. 1)Ο εξαίρετος δάσκαλος κ. Δημήτρης Νατσιός έχει απόλυτα δίκαιο σε όσα λέει:

    "Τώρα που τούτοι οι καντιποτένιοι αλλάζουν το σύστημα επιλογής σημαιοφόρων στο Δημοτικό, προφανώς για να παραδώσουν την σημαία σε μωαμεθανούς και να ρίξουν την χαριστική βολή στο τελευταίο υγιές κίνητρο για μελέτη, κάποτε μιλούσαμε για ευγενή άμιλλα των μαθητών...".

    "Τὴν σημαία, τὸ ἐθνικὸ σύμβολο πρέπει νὰ τὸ κρατοῦν μαθητὲς μὲ ἰθαγένεια, χέρια Ἑλλήνων".

    2)Στην συζήτηση στην Βουλή έγινε λόγος μόνο περί "αριστείας" και όχι περί του το ποιός μπορεί να κρατάει το εθνικό μας σύμβολο. Με κατέπληξε η στάση της Ν.Δ. που την ενδιαφέρει μόνο η αριστεία, αλλά καθόλου εάν οι σημαιοφόροι είναι Έλληνες.

    3)Ελληνική σημαία: Το σύμβολο κι η βαθιά σημασία του.

    Τι συμβολίζει η Ελληνική σημαία;

    Τα χρώματα γαλάζιο και λευκό συμβολίζουν το Γαλάζιο της Ελληνικής θάλασσας και το Λευκό των αφρισμένων κυμάτων.

    Οι οριζόντιες γραμμές είναι 9, όσες και οι συλλαβές του συνθήματος της Ελληνικής Επανάστασης, «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ `Η ΘΑΝΑΤΟΣ».

    Ο Λευκός Σταυρός συμβολίζει την αφοσίωση των Ελλήνων στην Ορθόδοξη Χριστιανική Πίστη και την συμβολή της Εκκλησίας στον σχηματισμό του σύγχρονου Ελληνικού Κράτους.

    Η Εθνική Σημαία της Ελλάδος αποτελείται από 9 ίσου πλάτους οριζόντιες παράλληλες γραμμές, 5 Κυανές και 4 Λευκές σε διαδοχή, έτσι ώστε η πρώτη και η τελευταία να είναι Κυανές.

    Στο πάνω αριστερό τμήμα σχηματίζεται ένα κυανό τετράγωνο, που καταλαμβάνει τις 5 πρώτες γραμμές, μέσα στο οποίο υπάρχει Λευκός Σταυρός.

    Η Σημαία αναρτάται πάνω σε λευκό κοντάρι στην κορυφή του οποίου υπάρχει (σε συγκεκριμένες περιπτώσεις) λευκός Σταυρός. Ο τύπος και τα χρώματα (κυανό και λευκό) της Εθνικής Σημαίας καθιερώθηκαν τον Ιανουάριο του 1822 στην Α΄ Εθνοσυνέλευση της Επιδαύρου.

    Αναλογιζόμενοι ότι η Ελληνική Σημαία (γνωστή και ως γαλανόλευκη) πρωτοεμφανίστηκε τον Σεπτέμβριο του 1807 και καθιερώθηκε τον Ιανουάριο του 1822 από την Α΄ Εθνική Συνέλευση της Επιδαύρου, αντιλαμβανόμαστε ότι η βαμμένη με αίμα ηρώων και τιμημένη με τις ζωές χιλιάδων πολεμιστών σημαία της Ελλάδας, αποτελεί μια από τις παλαιότερες ιστορικά Σημαίες της σύγχρονης εποχής κι ως εκ τούτου της αξίζει η απότιση του ελάχιστου φόρου τιμής της ιστορικής της διαδρομής.

    Είναι η ίδια που σηκώθηκε στην ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ, η ίδια που έγραψε το ΕΠΟΣ του 40 και η ίδια που ο Ελληνικός Λαός αγωνίζεται σήμερα για την ΔΙΑΣΩΣΗ της.

    http://www.tilegrafima.gr/nea/elliniki-simaia-to-symvolo-ki-i-vathia-simasia-tou/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχουμε να ξαναδούμε Λάθρο με ¨κλήρωση¨ να αλωνίζουν στις Εθνικές μας Παρελάσεις!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ατυχώς οι παρελάσεις καθώς και το εθνικό μας σύμβολο έγινε κουρελόπανο στα χέρια κάποιων αλλοεθνών -όσο και προικισμένων με αγνωμοσύνη-που το κουβαλούν παρελαύνοντας μόνο και μόνο για να προβάλουν τα δικά τους όσο και ξένα προς εμάς συλλογικά ιδεώδη.

    Όλοι περί τούτου, θα ενθυμούμαστε την αλλοδαπή η οποία ως σημαιοφόρος έφερε και μαντήλα και που ασφαλώς ο καθένας έστω κατ' ελάχιστον λογικός άνθρωπος μπορούσε να ξεχωρίσει το άτοπον όσο και το αισχρά εσκεμμένο ότι η αλλοδαπή σημαιοφόρος εκείνη την στιγμή εκμεταλλευόταν την συλλογική δραστηριότητα μιας μεγάλης ομάδας μαθητών -των όσων συμμαθητών της συμμετείχαν δηλαδή αλλά και ακόμα των όσων μαθητών δεν συμμετείχαν- για να προβάλει μέσω της συλλογικότητας τα προσωπικά της πιστεύω !!! Εκμευταλλεύτηκε δηλαδή την συλλογική παρουσία άλλων για την προβολή των προσωπικών της πιστεύω. Και όμως αυτή τη σημαντική αντίφαση υπήρξαν "έλληνες" που δεν μπορούσαν να την διακρίνουν και να την κατανοήσουν. Την εκμετάλλευση δηλαδή μιας συλλογικής προσπάθειας η οποία εκείνη την στιγμή καπελωνόταν από την μουσουλμανική μαντήλα.

    Να φανταστούμε δηλαδή σε μια παρόμοια εθνική μας παρέλαση, ως σημαιοφόρος μία ορθόδοξη χριστιανή μαθήτρια να είναι ντυμένη από πάνω μέχρι κάτω με ορθόδοξη χριστιανική περιβολή καλόγριας με τα κομποσκοίνια της αλλά και τα μαυρα μεχρι κάτω ράσα της κτλ κτλ. Και όμως αυτή την κτυπητή παρόμοια διάκριση της μουσουλμάνας μαθήτριας υπήρχαν αρκετοί εξ ημών που ως προσβολή προς όλους μας δεν φάνηκαν ικανοί να την ξεχωρίσουν.

    Να έλθω στο ζήτημα της κλήρωσης τώρα. Να είμαστε βέβαιοι ότι οι μέχρι τώρα αλλοδαποί σημαιοφόροι στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον για τα αριστεία που τους αποδόθηκαν ήταν υπερ του δέοντος μεροληπτικά, και συνεπώς οι κριτές που τους έδιναν τέτοιες βαθμολογίες ήταν ενός συγκεκριμένου ιδεολογικού χώρου οι οποίοι ήθελαν να "σπρώξουν" το συγκεκριμένο φαινόμενο.

    Ωστόσο και αυτοί, τέτοιοι μάλλον ανθέλληνες δάσκαλοι και καθηγητές σπανίζουν και έτσι η κάθε μελλοντική σημαιοφορία θα έμενε μεταξύ των Ελλήνων μαθητών, όποτε και τα εγχώρια διεθνιστικά πιόνια των κέντρων και παράκεντρων που ταλανίζουν την χώρα μας για να λύσουν το πρόβλημα τους σκέφτηκαν την κλήρωση. Έτσι απλά !!!

    Αλλά τουλάχιστον έτσι θα φανεί ο παράγων όπου με συνδυαστική και τις πιθανότητες των μαθηματικών θα αποκαλυφθεί ο τεράστιος αριθμός των αλλοδαπών που φοιτούν σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα της χώρας μας. Θα πήξουμε δηλαδή στους σημαιοφόρους εξ αλβανίας οι οποίοι στα περισσότερα σχολεία μας υπερβαίνουν κατά το ήμισυ όλους τους άλλους μαθητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα φανώ δεικτικός για άλλη μια φορά.

    Έχω καταλήξει στα εξής συμπεράσματα διαβάζοντας την αρθρογραφία του ινφογνώμονα, λοιπόν:

    -Δε κάνει να είναι μουσουλμάνοι οι σημαιοφόροι εκτός άμα είναι πομάκοι.
    -Δε κάνει να μην είναι ιθαγενείς οι σημαιοφόροι εκτός άμα είναι μπασκετμπολίστες.

    Άνευ παρεξηγήσεως, και το εννοώ, δε μπορούμε να τα έχουμε όλα.

    Η άποψη μου είναι (κατανοώντας ότι τσάμπα τη γράφω) ότι το δίκαιο του αίματος είτε θα υφίσταται είτε όχι (συνταγματικά και εγκεφαλικά).

    -Άμα θέλουμε να έχουμε τα "πρωτεία" της "φυλής", ας μη κοροιδευόμαστε για φυλετικά πρωτεία μιλάει το άρθρο, έχει κανόνες.
    -Άμα θέλουμε την ισότητα της εθνικής συνείδησης αλλά USA (άνευ ειρωνείας) πάλι έχει άλλους κανόνες.

    Πρέπει κάποια στιγμή να γίνει μια συζήτηση για το τι πραγματικά θέλει αυτός ο λαός και όχι ότι φαντάζεται να θέλει.

    Φωνή βοώντος εν τη ερήμω βέβαια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντως το χειρότερο από όλα όσα αναφέρεις, είναι να ρίχνεις κλήρωση.
      Είναι ο χειρότερος παιδαγωγικός τρόπος.
      Είναι η λογική του τζόγου και της λοταρίας στην Παιδεία.

      Διαγραφή
    2. Η διαφορά των όσων υποστηρίζεις (όχι χωρίς λογική είναι η αλήθεια) με όσα αυτή η σωρός πολιτικών κοπράνων που κυβερνά (όχι χωρίς την λαική εντολή είναι επίσης αλήθεια) είναι ότι τα γράφεις με καλή πίστη και με γνώμονα τον ρεαλισμό...
      Αυτό είναι ακριβώς το σημείο στο οποίο εδράζεται αυτός ο πολιτικός οχετός για να γκρεμοτσακίσει σιγά σιγά ό,τι ιερό υπάρχει στον τόπο αυτό, ό,τι αγνό και ευγενές.
      Μην λησμονείς, ότι τα χειρότερα εγκλήματα, τα μεγαλύτερα αίσχη ΠΑΝΤΑ ξεκινούν από..."αγνές" προθέσεις και αίτια..
      φιλικά πάντα..

      Διαγραφή
  5. Μπορεί και να το βάλουν σαν κλήρωση στις αποδείξεις -αυτές που θα λειτουργούν κάπως σαν λοταρία- των ταμειακών μηχανών, όπου με 2.5 € κερδίζεις σαν σημαιοφόρος μια παρέλαση δημοτικού σχολείου αλλά με 5 ευρώ απόδειξη κερδίζεις μία γυμνασίου, κ.ο.κ. ενώ με 500 γιουρο και άνω κερδίζεις μία παρέλαση στις εθνικές επετείους σαν σημαιοφόρος των ΟΥΚ.

    Νομίζω πως θα συμφωνεί για κάτι τέτοιο εκτός από τον Υπ.Οικ. και ο "λαλίστατος" και αξιαγάπητος κατά τα άλλα "φωνή βοός εν τη Ερήμω". Μουουουουυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Με αφορμη το θεμα της αριστειας ο κ. Δημήτρης Νατσιός πολυ σωστα αναλυει τα του εθνικου μας συμβολου.Οι αγωνες του εναντια στην αποχριστιανοποιηση και αποεθνοποιηση της Ελληνικης κοινωνιας ειναι γνωστοι σε ολους μας (με πληθωρα αρθρων και ομιλιων, αναρτημενων στο διαδικτυο).

    Ο περιεκτικος λογος/διαμαρτυρια του αγαπητου δασκαλου αν απευθυνεται στον απλους αναγνωστες εχει ουσια και ενδιαφερον οπως παντα!. Αν απευθυνεται ομως προς τους κυβερνωντες για να τους συνετισει,τοτε η πραξη ειναι ανωφελη,γιατι αυτοι δεν ιδρωνουν με τετοια.Θα ελεγα μαλλον οτι ο διαλογος και η καταθεση επιχειρηματων εναντια στους ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛικους εκλαμβανεται απο αυτους σαν πραξη αδυναμιας, ειδικα οταν εχει να κανει με εθνικα θεματα.

    Ακολουθει ενα δειγμα για να καταλαβει κανεις ποιοι αποφασιζουν με την δυναμη της εξουσιας που η δημοκρατια τους εδωσε για την παιδεια,την αριστεια και γενικα την κατευθυνση της παιδειας τον 21ο αιωνα:

    Ο υπουργος υγειας πολακης σε προσφατη αναρτηση του στο διαδικτυο* ξεπερασε και τον στρατηγιστη** καρανικα σε ποιοτητα γραφοντας:

    ....Όχι κολομβια ,ΣΟΒΙΕΤΙΑ θα σας κάνουμε φιλελεδες και συνοδοιπόροι του Κυριακου !!!! — μαζί με Βλαντιμηρ ιλιτς καμενωφ και Ιωσηφ βησσαριονοβιτς παππωφ»!...

    Εχει στρατηγικα οραματα η εφιαλτες αυτος που φανταζεται σημερα ,το 2017,με το ταραγμενο μυαλο του τον εαυτο του σαν κομισαριο υγειας μιας σοβιετιας υπο τα μελη του πολιτμπιρο καμενεφ/καμενο και παππωφ/παππα?***

    Ελπιζει καποιος οτι μπορει να κανει σοβαρο διαλογο με τετοιους ανθρωπους? Να βρει κοινο σημειο κατανοησης?

    *http://www.protothema.gr/politics/article/693460/deite-tin-anartisi-tou-polaki-sto-facebook-gia-pappa-kai-kammeno/

    **http://www.protothema.gr/politics/article/557760/thessalonikios-servitoros-kai-arnitis-strateusis-dioristike-sto-grafeio-tou-tsipra/

    *** το ονομα του παππα παραφραζεται σε ιωσηφ βησσαριονοβιτς παππωφ,δηλαδη παραπεμπει κατευθειαν στον Ιωσηφ Βησσαριονοβιτς ΣΤΑΛΙΝ! Θαυμαστε τα προτυπα που εχουν αυτοι οι λεβεντες του Συριζα και των ΑΝΕΛ για τον Σταλιν και την σοβιετια αλλα και το μισος για τους "φιλελεδες"...Αν γινουν τελικα σοβιετια θα τους αντιμετωπισουν οπως ο Πατερουλης?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η νέα ρύθμιση αποσκοπεί στην απαξίωση και αποδυνάμωση τής θεμελιακής υπαρξιακής αξίας τής Σημαίας.
    Αν είναι να Την περιφέρουν σε χέρια αλλοεθνών, καλύτερα στα μπαούλα και μόνο στα μπαλκόνια, μέχρι "να κάνει ξαστεριά" .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά δε με χαλάει να κρατάει την ελληνική σημαία αλλοεθνης με κάποιες προϋποθέσεις.Να ξέρει τι συμβολιζει και να ειναι πολιτογραφημένος Έλληνας πολίτης.Διοτι κάποιος που περνάει απο την Ελλαδα για δυο χρονια και φοιτά σε ενα σχολείο και αριστεύει η κληρώνεται δεν μπορεί να ξέρει τι συμβολίζει ουτε θα τον δέσει κατι στο μέλλον με τη σημαία.Για αυτο ένας διαγωνισμός πατριδογνωσίας θα ηταν το καλύτερο δυνατό σενάριο και για παιδαγωγικούς και για εθνικούς ,κοινωνικούς λόγους.Βεβαια παίζει ρόλο και η προσωπική τιμη του καθενός.Πρπσωπικα δε θα κρατούσα άλλη σημαία ακομα και αν ειχα το δικαίωμα.

      Διαγραφή
    2. Γιατί να δώσω την Σημαία να την κρατάει ένας που δεν τον εκφράζει και αυτός εξ ορισμού δεν μπορεί να μετάσχει σ' εκείνο που Αυτή εκπροσωπεί;
      Αν είναι άριστος να πάρει το καλύτερο έπαθλο ως αριστείο, αλλά αυτό δεν μπορεί ποτέ να είναι η Σημαία. Οι άριστοι καλούνται να κρατήσουν την Σημαία, όχι ως έπαθλο, όχι ως δική τους επιβράβευση, αλλά διότι η κοινότητα θέλει τα σύμβολά της να κρατούν οι άριστοι εκπρόσωποί της.
      Κάποτε γίνονταν μάχες για να μην Την πιάσουν οι αλλογενείς και αλλόθρησκοι. Τώρα έτσι που γίναμε... σχεδόν γυρίσαμε στα χρόνια που Την κρύβαμε (στην Σμύρνη και σε άλλες σκλαβωμένες πατρίδες)στα μπαούλα...μέχρι να έλθει η ώρα.
      Κι' ας κυματίζει στην Ακρόπολη και στην Βουλή .
      Οπωσδήποτε μπαίνουμε και σε άλλα ερωτήματα: Ποιούς εκφράζει ο Σταυρός στην κορυφή τού ιστού; και στην πάνω αριστερή γωνία τού παραλληλογράμμου Της; Ποιούς εκφράζει η αναφορά στην Εθνική συνέχεια και την πατριωτική συνείδηση που εξ ορισμού δηλώνει η Σημαία; Αλλά κατ΄αρχήν οι Έλληνες υποτίθεται ότι ανταποκρινόμαστε σε αυτές τις προϋποθέσεις.
      Έχοντας ως κρατούσα κυβερνητική βούληση αποκηρύξει έμπρακτα τον πατριωτισμό, τον οποίον προσπαθούν όλες οι "αρμόδιες" υπηρεσίες να αποδομήσουν, συζητάμε για την Σημαία τής Πατρίδας.
      Παράνοια, σύγχυση και απύθμενη υποκρισία .
      Πίκρα ....

      Διαγραφή
  8. Την ελληνική σημαία την λέρωσαν πολλοί με πρώτους και χειρότερους αυτούς που συνεργάστηκαν με τους ναζί. Επίσης αυτοί που παράδοσαν κομμάτι από την Κύπρο στους τούρκους. Από κοντά και όσοι σήμερα παραδίδουν με τα μνημόνια κομμάτι κομμάτι την Πατρίδα μας σε ξένους τοκογλύφους.
    Αυτούς που ο Θ. Κολοκοτρώνης θα χαρακτήριζε ως προσκυνημένους.

    Την Ελληνική Σημαία να κρατά ο άριστος μαθητής ελληνικής καταγωγής. Αν ο άριστος είναι αλλοεθνής, να υπάρχει και μία δεύτερη σημαία, η σημαία του συγκεκριμένου σχολείου, την οποία να κρατά για να μην υπάρχουν τριβές.
    Πόσο δύσκολο είναι να εφαρμόσουμε και στην Ελλάδα την δεύτερη σημαία/λάβαρο αυτή που θα επιλέξει η κάθε μαθητική κοινότητα από το Δημοτικό;
    Τέτοιες σημαίες ήδη υπάρχουν και είναι αναρτημένες δίπλα από την ελληνική σε ιστούς έξω από όλα τα ΑΕΙ/ΤΕΙ της χώρας από τότε που ιδρύθηκαν. Τις οποίες χρησιμοποιούν και στις παρελάσεις τους οι φοιτητές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ οι κομμουνιστές που έσφαζαν Έλληνες την τιμούσαν ε;;;

      Την ελληνική σημαία να κρατά ο καλύτερος ελληνικής καταγωγής και χριστιανός μαθητής. Αν δεν υπάρχει ούτε ένας, τότε δεν την κρατά κανένας.

      Στις εθνικές και θρησκευτικές εορτές, για πιο λόγο, όχι σημαία να μην κρατάνε, αλλα γιατί καν να παρελαύνουν άτομα που δεν έχουν έχουν σχέση με το έθνος και την θρησκεία;

      "Αν ο αριστος ειναι αλλοεθνης" δεν έχει καμία σχέση ούτε με την σημαία ούτε με την παρέλαση.

      Διαγραφή
    2. Για συνεργασία των κομμουνιστών με τους ναζί δεν έχω ακούσει.
      Στις δίκες των δοσιλόγων/προδοτών συνεργατών των ναζί, δεν έχω δει να έχει κάτσει στο σκαμνί κάποιος κομμουνιστή;
      Αλλά ας απαντήσει επ αυτού κάποιος του κκε ή όποιος θεωρεί τον εαυτό του κομμουνιστή.
      Για τους άλλους είναι σίγουρο, διότι εκτός των ντοκουμέντων, το ομολογούν και οι ίδιοι. Το παραδέχεσαι κι εσύ.
      Σε ελληνικό σχολείο να μην υπάρχει ούτε ένας μαθητής ελληνικής καταγωγής να σηκώσει την ελληνική σημαία, κομματάκι δύσκολο.
      Στις θρησκευτικές γιορτές δεν γίνονται παραλάσεις. Μόνο λειτουργίες, περιφορές εικόνων επιταφίου κλπ στις οποίες συμμετέχουν πιστοί με βάση το θρησκευτικό δόγμα και όχι την φυλή. Η ελληνορθοδοξία είναι ανεκτική σε αυτά.
      Ο αλλοεθνής, από την στιγμή που γίνεται με βάση τον νόμο δεκτός στο ελληνικό σχολείο, ας κρατάει την σημαία/λάβαρο του σχολείου του και ας παρελαύνει με αυτήν δίπλα στον Ελληνα με την ελληνική σημαία.
      ΑΠΛΌ;;;

      Διαγραφή
    3. Καλα, αλλα γραφω αλλα καταλαβαινεις...

      Διαγραφή
    4. Κ aris'
      Δεν γνωρίζω το πως και το γιατί διαβάζοντας εσένα μου ήλθε στο νου η εικόνα του Μεταξά(δικτάτορας) και αμέσως μετά του Παπαδόπουλου(δικτάτορας)

      Διαγραφή
    5. Χρηστο
      Αν μπορεις να εξηγησεις, με λογικη, που ειναι το λαθος σε αυτο που ειπα, εξηγησε το. Χαρακτηρισμοι χωρις εξηγηση αποτελουν ειτε υβρι, που δεν σε τιμουν σαν ατομο, ειτε αυθαιρεσια, που σε καθιστουν εσενα "δικτατορα".

      Αν παλι σου ερχονται στον νου εικονες χωρις λογικη αιτιολογηση, τοτε περισσοτερο αρμοδιοι ειναι οι ψυχολογοι.

      Διαγραφή
    6. Κιτσαρα ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΡΙΜΠΕΝΡΩΦ ΜΟΛΟΤΩΦ μεταξύ ΕΣΣΔ ΚΑΙ ΧΙΤΛΕΡ?
      Γιατί νομίζεις οτι το ΚΚΕ έκανε την πάπια στην κατοχή?

      Διαγραφή
    7. Μαρία Κουμή
      Βεβαίως γνωρίζω ότι ο αντικομμουνιστής Χίτλερ, προκειμένου να μην του την πέσουν οι σοβιετικοί στο ξεκίνημα, πήρε την πρωτοβουλία ξεχνώντας την ιδεολογική διαφορά μαζί τους και έστειλε τον Ρίμπεντροπ να υπογράψει το σύμφωνο σε μια κλειστή συνεύρεση όλο αγκαλιές και ...ρουφηχτά φιλιά με τους ...καλοφαγάδες μπολσεβίκους.
      Οι οποίοι μπολσεβίκοι, απροετοίμαστοι για έναν καθολικό εξωτερικό πόλεμο καθόσον ασχολούνταν κυνηγώντας εσωτερικούς αντιπάλους, φαντάσματα και Σουδήτες, βολεύτηκαν κι αυτοί μέχρι να οργανωθούν καλύτερα.

      Επιτυχής μπλόφα του συμμάχου των αγγλοαμερικών Στάλιν, αν κρίνουμε από το τελικό αποτέλεσμα του 1945.

      Τα παραπάνω, καθόλου έως ελάχιστα επιρρέασαν την στάση των κομμουνιστών και λοιπών αντιφασιστών σε άλλες χώρες, εναντίον των ναζί.

      Στην Ελλάδα, από την πρώτη ημέρα, οι λίγοι κομμουνιστές που δεν κρατούνταν στις φυλακές τού (καθ΄ομολογίαν) ναζιστή Ι. Μεταξά, βρέθηκαν στα μέτωπα της Πίνδου και έδωσαν μαζί με όλους τους άλλους πατριώτες τον υπέρ πάντων αγώνα.
      Οι φυλακισμένοι δε, με δυναμικό τρόπο είχαν ζητήσει από το καθεστώς να αποφυλακιστούν για να κάνουν το ίδιο, παρά και ενάντια στην σταλινική ηγεσία που πάντα κοιτούσε προς την Μόσχα.
      Λίγο πιό μετά, όσοι από αυτούς δεν παραδόθηκαν από τις δοσιλογικές αρχές στον στρατό κατοχής και δεν εκτελέστηκαν από τα φασιστικά αποσπάσματα (Ακροναυπλία, Κούρνοβο κλπ), ανέβηκαν στο Βουνό.

      Στις τάξεις του ΕΛΑΣ οι κομμουνιστές δεν ξεπερνούσαν τους 5.000 με τους ακραιφνείς περίπου στους 500.

      Γι΄αυτό και σε ΚΑΜΙΑ από τις ομιλίες ή αναφορές τού -έτσι κι αλλιώς- διαγραμμένου από το ΚΚΕ Αρη Βελουχιώτη, δεν γίνεται λόγος για κομμουνιστική προοπτική της απελευθερωμένης χώρας (π.χ. ομιλία του στην Λαμία κλπ.).
      Οι πατριωτικού πάντα περιεχομένου λόγοι του ιδίου, στελεχών και καπεταναίων του ΕΛΑΣ (μεταξύ τους και φιλομοναρχικοί πρώην αξιωματικοί) δεν διέφεραν από τους λόγους του Ναπολέοντα Ζέρβα και των άλλων πατριωτών ηγετών.

      Η Εθνική Αντίσταση είχε Παλλαικό χαρακτήρα και στις οργανώσεις της πολέμησαν δίπλα-δίπλα κομμουνιστές, σοσιαλιστές, φιλελεύθεροι, μοναρχικοί, αστοί και αγρότες, υπάλληλοι και μαγαζάτορες, στρατιωτικοί και χωροφύλακες, άθεοι και ιερωμένοι. ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΠΑΝΤΕΣ.

      Εκτός ελαχίστων προδοτών, δοσιλόγων, καταδοτών, συνεργατών των γερμανών, ιταλών και βουλγάρων.

      Και ακριβώς επειδή ο χαρακτήρας της Αντίστασης ήταν Παλλαικός, πετύχαμε ΜΟΝΟΙ χωρίς έξωθεν βοήθεια, να ελευθερώσουμε την Πατρίδα μας.

      Διαγραφή
    8. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    9. 'Κιτσαρα'

      Ο Μεταξας πολεμησε τον ναζισμο, και εσυ τον αποκαλεις ναζιστη...

      Οι κομμουνιστες τι εκαναν οταν τελειωσε ο πολεμος; Εσφαξαν περισσοτερους Ελληνες απο οσους ειχαν χαθει σε ολη την διαρκεια του πολεμου, εδιωξαν απο την Ελλαδα ακομα περισσοτερους, κατεστρεψαν την χωρα και την εφεραν πολλα χρονια πισω, για τις αρρωστημενες ιδεες τους.

      Ομως αυτα ουτε τα καταλαβαινεις, οπως δεν τα καταλαβαινουν οι λοιποι σαν του λογου σου.
      Σας εχουν κανει "αφεση" των αμαρτιων σας, και αντι να το καταλαβετε και να αλλαξετε, παριστανετε τους αφεντες και τους μονους πατριωτες, καπηλευομενοι την ιστορια.

      Καταφερες και κατεστρεψες την συζητηση σε ενα αρθρο που ειχε αλλο θεμα, για να εκτονωσεις ακομα μια φορα κομμουνιστικες προπαγανδες, ψευδαισθησεις, και απωθημενα.

      Γιατι οι εννοιες της σημαιας και του χριστιανικου σταυρου, ο οποιος οχι μονο συνοδευει την σημαια στην κορυφη αλλα ειναι και υφασμενος μεσα της, σου ειναι ξενες ιδεες που δεν τις καταλαβαινεις, δεν αντιλαμβανεσαι καν οταν βεβηλωνονται, και θες απο πανω και να τις αντικαταστησεις με κατι αριστεριστικα εκτρωματα, ισχυρισμους του τυπου η θρησκεια δεν εχει σχεση (ποσο αμορφωτος πρεπει να εισαι οταν δεν βλεπεις την θρησκευτικη σημασια των εθνικων εορτων αυτης της χωρας) και προτασεις περι σχολικης σημαιας.

      Πηγαινε να διδαχθεις λογικη και μετα μαθε την ιστορια αυτης της χωρας. Μαθε να σεβεσαι το εθνος της και τον πολιτισμο της. Αν δεν σου αρεσουν, ΦΥΓΕ.

      Διαγραφή
    10. Πολλοί καπιταλιστές πολέμησαν εναντίον άλλων καπιταλιστών. Παραμένοντας και οι μεν και οι δε καπιταλιστές.
      Ομοίως, κομμουνιστές πολέμησαν εναντίον άλλων κομμουνιστών, παραμένοντας κομμουνιστές.
      Οπως και Χριστιανοί μεταξύ τους.
      Αλλά και μαφιόζοι έχουν πολεμήσει ο ένας τον άλλον χωρίς αυτό να αναιρεί την ιδιότητα ούτε του μεν ούτε του δε.
      Αλλά και φασίστες/ναζιστές έχουν πλακωθεί μεταξύ τους. Το ξέρετε κι εσείς από την βαθιά μελέτη και γνώση της Ιστορίας...

      Επομένως γιατί αποκλείεται να ήσαν φασίστες/ναζιστές και ο Μουσολίνι και ο Χίτλερ και ο Μεταξάς;
      // ο ίδιος στο Ημερολόγιό του αυτοπροβάλλεται ως ο υπέρτατος κάτοχος της ναζιστικής αλήθειας: «η Ελλάς εγινε απο της 4ης Αυγουστου Κρατος αντικομμουνιστικό. Κρατος αντικοινοβουλευτικό. Κρατος ολοκληρωτικό……. Επομένως , αν ο Χίτλερ και ο Μουσολίνι αγωνίζονταν πραγματικά για την ιδεολογία που υψώσανε για σημαία έπρεπε να υποστηρίζουν παντού την Ελλάδα με όλη τους την δύναμη…” (Προσωπικό Ημερολογιο του Ι. Μεταξα . Τομ Δ .σελ 553).//

      Ενώ εσείς από μισή φράση μου περί Μεταξά βγάζετε το συμπέρασμα ότι είμαι ακραιφνής κομμουνιστής και μάλιστα χωρίς να λάβετε υπόψιν τι γράφω εναντίον του ΚΚΕ, εγώ γιατί να μην βγάλω το συμπέρασμα από τον βίο και την πολιτεία του δικτάτορα και από όσα έχει γράψει ο ίδιος, ότι ιδεολογικά ανήκε στο ίδιο στρατόπεδο με τους ναζί;

      Για την Σημαία πιό πάνω γράφω:
      //Κιτσάρας3 Αυγούστου 2017 - 6:29 μ.μ.
      Την ελληνική σημαία την λέρωσαν πολλοί με πρώτους και χειρότερους αυτούς που συνεργάστηκαν με τους ναζί. Επίσης αυτοί που παράδοσαν κομμάτι από την Κύπρο στους τούρκους. Από κοντά και όσοι σήμερα παραδίδουν με τα μνημόνια κομμάτι κομμάτι την Πατρίδα μας σε ξένους τοκογλύφους.
      Αυτούς που ο Θ. Κολοκοτρώνης θα χαρακτήριζε ως προσκυνημένους.

      Την Ελληνική Σημαία να κρατά ο άριστος μαθητής ελληνικής καταγωγής. Αν ο άριστος είναι αλλοεθνής, να υπάρχει και μία δεύτερη σημαία, η σημαία του συγκεκριμένου σχολείου, την οποία να κρατά για να μην υπάρχουν τριβές.
      Πόσο δύσκολο είναι να εφαρμόσουμε και στην Ελλάδα την δεύτερη σημαία/λάβαρο αυτή που θα επιλέξει η κάθε μαθητική κοινότητα από το Δημοτικό;
      Τέτοιες σημαίες ήδη υπάρχουν και είναι αναρτημένες δίπλα από την ελληνική σε ιστούς έξω από όλα τα ΑΕΙ/ΤΕΙ της χώρας από τότε που ιδρύθηκαν. Τις οποίες χρησιμοποιούν και στις παρελάσεις τους οι φοιτητές.//

      Στην τελευταία φράση σας μάλλον λείπει η λέξη "δεν". Αλλιώς δεν βγαίνει νόημα. Οχι ότι βγαίνει και πολύ νόημα από τα προηγούμενα, αλλά τέλος πάντων...
      Αυτοί που πρέπει λοιπόν να παίρνουν πόδι από την Ελλάδα είναι οι ελληνόφωνοι γραικύλοι/δοσίλογοι που ψηφίζουν και εφαρμόζουν μνημόνια καθ΄υπόδειξιν εξωελληνικών/ανθελληνικών κέντρων με τα οποία έχουν εκχωρήσει σε αυτά την εθνική κυριαρχία της πατρίδας μας, αυτοί που έχουν φέρει την κοινωνία στο χείλος του γκρεμού και την ποιότητα ζωής σε επίπεδα Β. Κορέας και Υεμένης, όσοι με τις πολιτικές τους οδηγούν σε εξανδραποδισμό και σε συρρίκνωση τον πληθυσμό, αυτοί που πετάνε στον δρόμο οικογένειες που αδυνατούν να πληρώσουν τράπεζες, ΔΕΚΟ, εφορία και ασφαλιστικά ταμεία, όσοι ψηφίζουν ΝΑΙ αλλά και όσοι γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους το υπερήφανο ΟΧΙ του ελληνικού λαού, όσοι στην Ελλάδα υποστήριξαν Σχέδιο Ανάν για την Κύπρο, αυτοί που τους πήρε την σημαία ο αέρας, όσοι πιστεύουν ότι οι Ελληνες έχουν μνήμη χρυσόψαρου και θα ξεχάσουν το όνομα που διεκδικούν τα Σκόπια, όσοι παραδίδουν την φύλαξη των ελληνικών συνόρων στους ευρωπαίους ...εταίρους μας, αυτοί που συρρικνώνουν και υποβαθμίζουν την αμυντική δυνατότητα των ΕΔ.
      Αν θέλετε κι άλλα, εδώ είμαστε...

      Διαγραφή
    11. @ Κιτσαρας. 4 Αυγ. 9.51 π.μ.
      Τσαμπα πηρες κιτρινη καρτα .

      Διαγραφή
  9. Υπήρχε καλύτερη λύση απ' την κλήρωση. Να δίνανε από μια σημαία στον κάθε μαθητή για να μην έχει κανείς παράπονο. Όλοι σημαιοφόροι. Δεν κστάλαβα, γιατί μόνο οι τυχεροί; Ή τουλάχιστον ας το κάνανε πιο διασκεδαστικό. Να παίζανε Μπίνγκο και οι πρώτοι που θα κλείνανε να έπαιρναν τη σημαία. Τι να πω; Πρωτοπορία στην ηλιθιότητα ρε παιδιά. Μιλσμε για Νόμπελ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΟΥΝ ΟΣΟΙ Θ Ε Λ Ο Υ Ν ΝΑ ΤΗ ΚΡΑΤΟΥΝ.ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ.ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΕΡΟ ΣΤΟ ΜΥΛΟ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΔΙΧΑΣΜΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ ΜΕ ΓΝΩΜΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΚΕΨΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΣ.ΑΡΙΣΤΟΥΣ Η ΜΗ,ΜΙΚΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν θα κρίνω τα σχόλια "ορισμένων" θα μείνω στο άρθρο αυτού του εξαιρετου δασκάλου που όποια παιδιά διδάσκει είναι πολύ τυχερά! Μπράβο Δάσκαλε για το άρθρο, μπράβο και για την δουλειά που κάνεις, θέλω να πιστεύω ότι δεν είσαι μόνος σου σε αυτό το έργο,όλα από την παιδεία σε μικρές ηλικίες διδάσκοντα και γι' αυτό τον λόγο χτυπάνε όλοι εκεί! Είναι το τελευταίο καστρο μας και αν πέσει κι αυτό τότε τελειώσαμε. Γι αυτό και θεωρώ ότι πράττεις το δυσκολότερο έργο. Να σε έχει ο Θεός καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οπως ειπε και ο Φωτης πιο πανω, η πιο παραπλανητικη και επικινδυνη "προσεγγιση" ειναι το να τιθεται σαν βαση της συζητησης η εννοια της αριστειας.

    Το ποιος κρατα την σημαια αποφασιζεται απο δυο πραγματα, το πρωτο ειναι ποιοι ειναι υποψηφιοι και το δευτερο ειναι ποιος απο τους υποψηφιους επιλεγεται.

    Υποψηφιοι ειναι Ελληνες Χριστιανοι, γιατι αυτους εκπροσωπει η σημαια. Αν υπαρχει καποιος αλλοδαπος στο σχολειο που ειχε καλυτερες επιδοσεις στα μαθηματα, αυτο δεν του παραχωρει δικαιωματα στην σημαια. Οπως και αν καποιος Ελληνας δηλωνει μη χριστιανος, π.χ., αθεος η μουσουλμανος, παλι δεν εχει δικαιωμα στην σημαια. Πως μπορει ενας μη Ελληνας να κρατα ελληνικη σημαια, οπως και ενας μη χριστιανος να κρατα τον σταυρο;

    Μεταξυ των υποψηφιων, να επιλεγεται ο καλυτερος μαθητης οχι γιατι η σημαια ειναι τροπαιο, αλλα επειδη η σημαια πρεπει να "φερεται" απο τα πιο ικανα χερια σαν ενδειξη σεβασμου στην σημαια.

    Ειναι ανησυχητικο το οτι ακομα και χωροι οπως η Ν.Δ. συζητουσαν το θεμα στην εντελως λανθασμενη και επικινδυνη βαση της αξιοκρατιας. Δυστυχως δεν αποτελει εκπληξη, δεδομενου οτι εχουν αποδειξει σαν κομμα το ποσο λιγη σχεση εχουν με αυτη την χωρα...

    Προσω ολοταχως στον αφελληνισμο της χωρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι προυποθέσεις για να μπορεί να κρατά την Ελληνική Σημαία ο ΑΡΙΣΤΟΣ μαθητής είναι οι εξείς ΔΥΟ: Πρώτον να θέλει να την κρατήσει και δεύτερον να έχει ελληνική καταγωγή ή ελληνική υπηκοότητα.
      Εάν ο άριστος ελληνικής καταγωγής δηλώσει ότι δεν θέλει, το σχολείο αναθέτει στον αμέσως επόμενο άριστο και ούτω καθ΄εξής. Αν υπάρχει ισοβαθμία, θα γίνεται κλήρωση.
      Από την στιγμή που κάποιος δηλώσει την άρνησή του να την κρατήσει, δεν υποχρεούται να δηλώσει και τον λόγο. Ούτε το σχολείο έχει το δικαίωμα να τον καθήσει στο σακί με το αλεύρι για να δει αν είναι άθεος, αναρχικός, μουσουλμάνος ή βουδιστής. Ακόμα και αν ο άριστος μαθητής ανήκει στις κατηγορίες των Πομάκων, τουρκογενών ή Τσιγγάνων της μουσουλμανικής μειονότητας, από την στιγμή μάλιστα που υποχρεούται και δικαιούται να υπηρετήσει και στον Ελληνικό Στρατό και επιθυμεί να γίνει σημαιοφόρος, να μπορεί να γίνεται.
      Είναι αυτονόητο ότι την Σημαία δικαιούται να ΦΕΡΕΙ (αυτό είναι το σωστό) και ο αριστούχος με ξένη υπηκοότητα (π.χ. αλβανική, τουρκική, αιγυπτιακή κλπ) εφόσον είναι Κωνσταντινοπολίτης, Βορειοηπειρώτης, Αιγυπτιώτης κλπ, ελληνικής καταγωγής.
      Οι αλλοδαποί/αλλοεθνείς που αριστεύουν ή να ορίζονται παραστάτες του σημαιοφόρου ή να φέρουν την σχολική σημαία/λάβαρο κάτι που είναι απαραίτητο να θεσμοθετηθεί ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ...
      Αν ξέχασα κάτι, εδώ είμαστε...

      Διαγραφή
    2. Δεν με ενδιαφερει το αν δεν μπορεις η σκοπιμα δεν θες να καταλαβεις το ποσο ατοπο, επικινδυνο και καταστρεπτικο ειναι να προσπαθεις να αλλαξεις την σημασια της σημαιας και να την μετρατρεψεις σε τροπαιο "αριστειας".

      Οσο προσπαθεις να "εξηγησεις" την προταση σου, τοσο περισσοτερο φανερωνεις το πως η προταση σου διαβρωνει την σημασιας της σημαιας: με ποια λογικη οι αλλοδαποι/αλλοεθνεις/αλλοθρησκοι που αριστευουν αποκτουν δικαιωματα να προσεταιριζονται την ελληνικη σημαια και τον χριστιανικο σταυρο;;;

      Επειτα, αν καποιο μικρο ελληνικο σχολειο σε καποια μικρη ελληνικη πολη η χωριο, εχει Ελληνες μαθητες αλλα κανενας δεν ειναι αριστος, αν ο καλυτερος μαθητης εχει επιτυχει Λιαν Καλως επιδοση, εσυ θα τους αρνηθεις να κρατησουν την ελληνικη σημαια - ποσο πιο παραλογος μπορεις να γινεις - αυτος ειναι ο σκοπος σου, να διαβρωσεις την εννοια του εθνους και της θρησκειας και να τις αντικαστησεις με καποια φτηνη εννοια τροπαιου που φερεται σαν αποδειξη μαθητικων επιδοσεων;

      Και αν μια στρατιωτικη μοναδα στελεχωνεται απο Ελληνες χριστιανους που εχουν Λιαν Καλως επιδοσεις, θα αρνηθεις και σε αυτους να κρατησουν την ελληνικη σημαια;

      Και αν στο πεδιο της μαχης ο σημαιοφορος πεσει, οι υπολοιποι Ελληνες χριστιανοι μαχητες θα πρεπει να ελεγχονται για επιδοσεις αριστειας προκειμενου να μπορεσουν να πιασουν και να κρατησουν αυτοι την σημαια στα χερια τους;

      Σπερνεις προτασεις αβασιμες, παραλογες και προ παντος επικινδυνες.

      Διαγραφή
    3. Πού είπα εγώ ρε μάστορα ότι πρέπει να αρνηθούμε σε μαθητή με λίαν καλώς να κρατήσει την σημαία;
      Αν αυτός ο μαθητής είναι ο καλύτερος μεταξύ των συμμαθητών του, ΑΥΤΌΣ κρατάει την σημαία και ας παίρνει 6 με άριστα το 10.
      Αφού πήρες την απάντηση όταν με κατέταξες στους κομμουνιστές και την απάντηση για το αν ο Ι. Μεταξάς ήταν φασίστας, την έκανες γαργάρα και τώρα μου λες ότι έχω σκοπό να διαβρώσω το ...Εθνος.
      Εσύ με το διαβρωμένο μυαλό...
      Ξέρεις πολλές στρατιωτικές μονάδες οι οποίες αποτελούνται μόνο από μέτριους στρατιωτικούς; χαχαχα!!! Και στην πιό τσατσομονάδα, ένας τουλάχιστον καλός θα υπάρχει για να σηκώσει την Σημαία. Πιό ανερματιστος πεθαίνεις. Από τους χειρότερους που έχω δει να σχολιάζουν εδώ.

      //Και αν στο πεδιο της μαχης ο σημαιοφορος πεσει (σκοντάψει;), οι υπολοιποι Ελληνες χριστιανοι μαχητες θα πρεπει να ελεγχονται για επιδοσεις αριστειας προκειμενου να μπορεσουν να πιασουν και να κρατησουν αυτοι την σημαια στα χερια τους; //
      Πολύ Μικρό Ηρωα διαβάζεις μικρέ (σε κόβω για κάτω των 16).
      Οι μόνοι αρμόδιοι για να απαντήσουν σε αυτό το υπαρξιακό ερώτημα είναι ο Σπίθας και ο Γιώργος Θαλάσσης...

      Διαγραφή
    4. Το ειπες ξεκαθαρα, αντιγραφω αυτο που ειπες:
      "Οι αλλοδαποί/αλλοεθνείς που αριστεύουν ή να ορίζονται παραστάτες του σημαιοφόρου ή να φέρουν την σχολική σημαία/λάβαρο κάτι που είναι απαραίτητο να θεσμοθετηθεί ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ..."
      Οταν υπαρχουν (ακομα) Ελληνες μαθητες, σε ποια περιπτωση και για ποιο λογο να εφαρμοστει αυτο που ειπες;

      Και το "αριστα" εχει συγκεκριμενη ερμηνεια. Το "λιαν καλως" δεν ειναι αριστα. Γι'αυτο ειπα την σημαια την δικαιουται ο "καλυτερος", αλλα εσυ επιμενεις ο "αριστος". Αριστοι μπορει να μην υπαρχουν, καλυτεροι παντα υπαρχουν.

      Αυτοι που επεσαν υπερ πατριδος στο πεδιο της μαχης, εσυ το ερμηνευεις οτι σκονταψαν;

      Διαγραφή
  13. Ξαναρωτάω: Πού είπα εγώ ρε μάστορα ότι πρέπει να αρνηθούμε σε μαθητή με λίαν καλώς να κρατήσει την σημαία; Πουθενά!
    Στο απόσπασμα που αναφέρεις, μιλάω για τον αλλοδαπό/αλλογενή που λαμβάνει την ελληνική υπηκοότητα και άρα έχει υποχρεώσεις/δικαιώματα έναντι της Ελλάδας
    Μεταξύ αυτών των υποχρεώσεων/δικαιωμάτων είναι και η στράτευση. Αυτός, αν είναι ο καλύτερος μαθητής, να ορίζεται παραστάτης της ελληνικής που θα φέρει Ελληνας ή να φέρει την σχολική σημαία/λάβαρο (διαφορετική από την ελληνική) που οφείλουμε να θεσμοθετήσουμε όπως ήδη έχουμε κάνει με τις πανεπιστημιακές σημαίες/λάβαρα.
    Οταν τελείωσα 2,5 χρόνια θητείας σε μονάδες αιχμής, δεν πήρα σχολικό απολυτήριο με βαθμολογία όπως νομίζεις εσύ που δεν έχεις πάει στρατό, αλλά ΦΠ. "ΕΥΔΟΚΙΜΩΣ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΣ" και όχι λίαν καλώς ή άριστα και λοιπές βλακίες που μας αραδιάζεις εδώ.
    Για τον Μεταξά το εμπέδωσες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε καν ασχολουμαι με το τι λες εσυ για τον Μεταξα, αλλο ειναι το θεμα του αρθρου, αν γραφεις ασχετα πραγματα, δικο σου προβλημα.

      Σου απαντησα, αλλα φαινεται δεν κατανοεις ποσα κενα και αντιφασεις περιεχουν αυτα που γραφεις.

      Διαγραφή
  14. Αν δεν ασχολείσαι με τον Μεταξά, τότε γιατί με ρωτάς από πού προκύπτει ότι ήταν φασίστας;
    Και πώς θεωρείς ότι ο ίδιος ο δικτάτορας ήταν άσχετος όταν ομολογούσε στα χειρόγραφα ημερολόγιά του την ιδεολογική του συγγένεια με χίτλερ/μουσολίνι;
    Το δε κενό υπάρχει στον χώρο που κανονικά έπρεπε να είναι το μυαλό σου. Γι αυτό κοίταξε να βρεις κάτι να το γεμίσεις...
    Μακράν ο χειρότερος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.