21/4/17

Δικαίωση για τον Μητροπολίτη Αλέξανδρο για τις δηλώσεις του περί «ομοφυλοφίλων»

mkk_0.jpg

Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του εκκλησιαστικού περιοδικού «Ο Σωτήρ» που εκδίδεται από την ομώνυμη αδελφότητα θεολόγων, τόσο η Εισαγγελία Τριπόλεως όσο και η Εισαγγελία Εφετών Ναυπλίου μετά από προκαταρκτική εξέταση που διενήργησαν και με σχετικές αποφάσεις τους στις 4 Νοεμβρίου και 22 Δεκεμβρίου 2016 αντίστοιχα, έθεσαν στο αρχείο την υπόθεση, με το σκεπτικό ότι «ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Μαντινείας και Κυνουρίας δεν διέπραξε κάποιο αδίκημα με την τοποθέτησή του εκείνη, σύμφωνη κατά πάντα με την αλήθεια της πίστεως, που ως Ορθόδοξος Ιεράρχης οφείλει να διαγγέλλει».
Ολόκληρο το δημοσίευμα στο περιοδικό «ο Σωτήρ» αναφέρει:
Συντριβὴ τῆς ὁμοφυλοφιλικῆς δικτατορίας
Οἱ ὀργανωμένες ὁμοφυλοφιλικὲς ὁμάδες, μὲ τὸ ψευδοεπιχείρημα τῆς καταπατήσεως δῆθεν τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων τους, ἐπιδιώκουν νὰ ἐπιβάλουν στὴν κοινωνικὴ ζωὴ νέα δικτατορία. Φίμωση δηλαδὴ ὅσων ἔχουν διαφορετικὴ ἀντίληψη, καὶ ἐπιβολὴ ἀπόλυτης λογοκρισίας, τέτοιας ποὺ μόνο οἱ πιὸ μαῦρες δικτατορίες ἔχουν ἐπινοήσει.
Δὲν διστάζουν νὰ καταθέτουν μηνύσεις ἐναντίον ἐπισκόπων καὶ ἄλλων κληρικῶν καὶ λαϊκῶν, ἀπαιτώντας τὴν τιμωρία τους βάσει τοῦ ἀντιρατσιστικοῦ νόμου, ὅταν αὐ­τοὶ ὁμολογοῦν τὴν ἀλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου γιὰ τὴν διαστροφὴ τῆς ὁμοφυλοφιλίας.
Ἔτσι τὸ περασμένο ἔτος στράφηκαν ἐν­αντίον τοῦ Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Μαντινείας καὶ Κυνουρίας κ. Ἀλεξάνδρου γιὰ δηλώσεις ποὺ εἶχε κάμει τὸν Δεκέμβριο τοῦ 2015 σχετικὰ μὲ τὸν νόμο περὶ Συμφώνου συμβιώσεως ὁμοφυλοφίλων. Ὁ Σεβασμιώτατος ἐρωτήθηκε δημοσίως γιὰ τὸ θέμα καί, ὅπως ὄφειλε, ἀπάντησε εὐθαρσῶς ὡς Ὀρθόδοξος Ἱεράρχης. Εἶπε: «Ἡ Ἐκκλησία ἀκολουθεῖ τὸν νόμο τοῦ Θεοῦ καὶ τὴν κατάσταση τῆς φύσεως. Ἐδῶ ἔχουμε παρὰ φύση κίνηση καὶ εἶναι καταδικαστέα». Τόνισε ἀκόμη ὅτι οἱ ὁμοφυλόφιλοι «εἶναι ἄρ­ρωστοι καὶ ἔχουν πάθος, καὶ θὰ πρέπει νὰ προσ­παθήσουν νὰ θεραπεύσουν τὴν ἀρ­ρώστια τους... Τοὺς λυπᾶμαι, προσεύχομαι νὰ τοὺς ἐλεήσει ὁ Θεός, νὰ μετανοήσουν, νὰ ἀλλάξουν τακτικὴ καὶ νὰ γίνουν τίμια μέλη τῆς κοινωνίας μας».
Λόγια ξεκάθαρα, χωρὶς ἴχνος μίσους ἢ ἐμ­πάθειας, ἀλλὰ μὲ πόνο καὶ ἀγάπη ἐκφερόμενα γιὰ τοὺς δυστυχεῖς ἀνθρώπους ποὺ ἔχουν ὑποδουλωθεῖ στὸ δυσῶδες αὐτὸ πάθος. Πάθος ποὺ καταδικάζεται ἀπερίφραστα ἀπὸ τὴν Ἁγία Γραφὴ καὶ τὴ δισχιλιετὴ διδασκαλία τῆς Ἐκκλησίας μας.
Γι᾿ αὐτὸ καὶ ὑπῆρξαν δικαιότατες οἱ ἀ­πο­φάσεις τῆς Εἰσαγγελίας Τριπόλεως (4-11-2016) καὶ τῆς Εἰσαγγελίας Ἐφετῶν Ναυπλίου (20-12-2016) ποὺ ἐξέτασε τὸ θέμα σὲ δεύτερο βαθμό, νὰ θέσουν τὴν ὑπόθεση στὸ ἀρχεῖο, μὲ τὸ σκεπτικὸ ὅτι ὁ Σεβασμιώτατος δὲν διέπραξε κάποιο ἀδίκημα μὲ τὴν τοποθέτησή του ἐκείνη, σύμφωνη κατὰ πάντα μὲ τὴν ἀλήθεια τῆς πίστεως, ποὺ ὡς Ὀρθόδοξος Ἱεράρχης ὀφείλει νὰ διαγγέλλει. Ὑπάρχουν δικαστὲς στὸν τόπο! Καὶ οἱ δίκαιες ἀποφάσεις τους συντρίβουν τὶς μεθόδους ὁλοκληρωτισμοῦ ποὺ χρησιμοποιοῦν οἱ ὁμάδες κατατρομοκρατήσεως τῆς κοινωνίας μας.
Ἡ ὑπόθεση ὅμως αὐτὴ φανερώνει τὸ τραγικὸ κατάντημα, στὸ ὁποῖο ὁδηγεῖται μὲ ἰλιγγιώδη ταχύτητα ἡ κοινωνία μας, ποὺ ὄχι μόνο ἀλλάζει παγκόσμιους νόμους χιλιάδων ἐτῶν, ἀλλὰ καὶ ἀπειλεῖ μὲ δικτατορικὴ φίμωση τοὺς πολίτες.
Καὶ τὸ ἐρώτημα εἶναι τοῦτο: Πῶς ἀνέχον­ται οἱ πολιτικοὶ καὶ τὰ Μέσα Ἐνημέρωσης, ποὺ κόπτονται γιὰ τοὺς δημοκρατικοὺς θεσμούς, αὐτὴ τὴν ὕπουλα προωθούμενη νέα ἐφιαλτικὴ δικτατορία;

9 σχόλια:

  1. είμαι περίεργος να δω τις επόμενες μεταθέσεις των ως άνω αναφερομένων Εισαγγελέων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μία χαρά τα είπε ο μητροπολίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι αυτά που λέει και ο "αρχαιοπρεπής" φίλος μου σε άλλο σχόλιο, για την τυραννία των μειονοτήτων που καταδυναστεύουν τήν πλειοψηφία. Και μόνο τα τεράστια κόστη εκείνων των θλιβερών καρναβαλιών με τα οποία προσπαθούν να απενοχοποιήσουν αυτά που η μάνα φύση τούς διαμηνύει ως άρρωστα, και μόνον αυτές οι μυθώδεις δαπάνες για "parades" σε όλον το κόσμο αποδεικνύουν την λυσσώδη προσπάθεια επιβολής τής δικτατορίας τους. Αρνούνται να δεχθούν ακόμη και την τοποθέτηση:"ναι βρε φίλε, κάνε ό,τι σ' αρέσει , αλλά μην μάς απασχολείς εμάς, μην έχεις την απαίτηση να γίνουμε κοινωνοί των βιωμάτων σου και των επιλογών σου". Όχι. Οι "απελευθερωμένοι" απαιτούν να επιδοκιμάσεις την ομοφυλοφυλική ζωή τους και να την ανακηρύξεις (θες και δεν θες) ισόκυρη και ως δήθεν εξ ίσου φυσιολογική με την κατά φύση ζωή.
    Διαφορετικά, σού "τραβάνε" μια προοδευτική αδελφική μήνυση.
    Δεν επιδιώκουν ισότητα, αλλά την επιβολή τους επί των μη ομοίων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δε το ξέραμε ότι μιλάτε με τη μάνα φύση, καινούριο αυτό. αλλά φυσικά αυτό το επιχείρημα κυκλοφορεί, γιατί όταν δεν υπάρχει αντεπιχείρημα στην ισότητα, στις επιλογές, στη δημοκρατία τσουπ, μπαίνει η θρησκεία ή η φύση -για την οποία κανείς δε ξέρει τίποτα- και λύνεται το θέμα.

      εκτός αυτού, να είσαι σίγουρος ότι αυτές οι παρελάσεις δε θα γίνονταν αν υπήρχε ισότητα, και πως ελάχιστα χρήματα ξοδεύονται σε σχέση πχ με όσα κάνει η ΧΑ αλλά υποψιάζομαι πως δεν τους βρίσκεις αυτούς ως επιβλητές δικτατορίας. Που να έπερναν οι γκει τα όπλα κιόλας, εκεί φαντάσου τι θα γινόταν.

      Τέλος, αν θέλεις όντως να λέγεσαι χριστιανός και αν ξέρεις ποιος είσαι, δεν έχεις απολύτως κανένα λόγο να ''φοβάσαι''. Αν ξέρεις ποιος είσαι, γιατί αν είσαι ανασφαλής, άστο.

      Διαγραφή
    2. Η θέση που εξέφρασα είναι απλή και καθαρή: "ναι βρε φίλε, κάνε ό,τι σ' αρέσει, αλλά μην μάς απασχολείς εμάς, μην έχεις την απαίτηση να γίνουμε κοινωνοί των βιωμάτων σου και των επιλογών σου".
      Προσωπικά δεν φιλοδοξώ να λέγομαι τίποτε. Το τι είμαι και το τι δεν είμαι είναι δικό μου θέμα και τής κοινωνίας μέσα στην οποία ζώ και εκφράζομαι συνολικά και όπου δίνω καθημερινά το προσωπικό μου στίγμα, με όποιον τρόπο επιλέγω ως ελεύθερος άνθρωπος.
      Σέβομαι την ισότητα , ενώ η σχετική εμπειρία λέει πως αν ανταγωνισθούν για κάτι «“στρέϊτ”εναντίον“γκέϊ”» συνήθως δεν είναι
      καθόλου βέβαιο ότι ο στρέϊτ θα είναι σε ισχυρότερη θέση έναντι τού “γκέϊ” ˙ συχνά μάλιστα ίσως το αντίθετο .
      Κατά τα λοιπά μπορεί κανείς να διακρίνει σε κάποια συγκεκριμένα σχόλια την γνωστή "άλλη" μέθοδο τής δηλητηρίασης των αντίθετων απόψεων και των εκφραστών τους:
      "δεν επιδοκιμάζεις τούς "γκέϊ"; α! τότε μπορεί και να είσαι ΧΑυγίτης!"
      Και δεν κάνουν όλοι ένα στοιχειώδη έλεγχο στο διαδίκτυο να δούν μήπως αυτός στον οποίο απευθύνονται, έχει εκφράσει έμπρακτα απορριπτικές απόψεις για τα χρυσαύγουλα, αλλά αρκούνται να πετάξουν την πινέζα "σε υποψιάζομαι ότι είσαι θετικός, ή τουλάχιστον επιεικής απέναντι στους φασίστες τής Χ.Α." Και άσε την σκιά να μένει και να σέρνεται.
      Αλλά έχουμε και το καλύτερο:
      «δεν επιδοκιμάζεις τούς “γκέϊ”; α! άρα φοβάσαι. Α! φοβάσαι; τότε είσαι ανασφαλής. Α! αν είσαι ανασφαλής , μπορεί και να είσαι “κρυφογκέϊ”» .
      Τώρα βέβαια γιατί η έκφραση διαφορετικής άποψης σημαίνει ντε και καλά ότι την άποψη που απορρίπτεις , τελικά την φοβάσαι ή την "φοβάσαι", είναι ένα άλλο παλιό κόλπο τού γνωστού "καλλιτέχνη" Paul Joseph Goebbels . Στο πετάνε ως μπανανόφλουδα και σε βαφτίζουν ως δήθεν "ομοφοβικό", για να σού περάσουν την απαξιωτική ρετσινιά τού δειλού, ανασφαλούς και φοβισμένου.
      Ίσια δηλαδή πράματα και “αντρίκεια”, όπως (υποθέτω) θα λέγανε στο χωριό μου.

      Διαγραφή
    3. Κε Σταῦρο Βασιλ..., "Τσούπ" μπαίνουν ἄλλα πράγματα..., ὄχι τό τί εἶναι κατά φύσιν, καί τί εἶναι παρἀ φύσιν, ἐπί αἰῶνες τώρα.
      Οὔτε τό τί διδάσκει ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία ἐδῶ καί πολλούς αἰῶνες, μπαίνει κάπου "τσούπ", δηλαδή ἔτσι, ἄνευ λόγου, καί ἄνευ ἐπιγνώσεως τοῦ τί κατ'ἐλάχιστον θέλει ὁ Πανάγιος Θεός ἀπό τόν παναμαρτωλόν ἄνθρωπον.

      Σέ ὁρισμένους ἄνθρώπους, ἡ διαστροφή τοῦ κατά φύσιν, ἔχει φθάσει στό μεδούλι. Δέν τούς φοβόμαστε, ἀλλά καί δέν δεχόμαστε νά μᾶς ἐπιβάλλουν πῶς νά αἰσθανόμαστε ἀπέναντι στό τραγικό πνευματικό καί σαρκικό πρόβλημά τους.
      [ Τί νά τήν κάνουν τήν ἰσότητα οἱ καημένοι; Νά τήν κάνουν σημαία τῆς αἰσχημοσύνης τους γιά νά αἰσθανθοῦν παρηγοριά μεταξύ τους, μέ τό πού ἐπιβάλλονται δημοσίως ἐπί τῶν πολλῶν, ὡς "περισσότερο ἴσοι"; ]
      Ὅσο γιά τό τί ἐστί δικτατορία, δέν εἶναι ἡ χειρότερη δικτατορία, ὅταν στήν γνώμη τῆς πλειοψηφίας, επιβάλλεται τό πῶς νά αἰσθάνεται καί τό πῶς νά σκέπτεται, ἀπό μία μειοψηφία ὀπαδῶν τοῦ παρά φύσιν;
      Ποιός καθόρισε δέ τό κατά φύσιν καί ποιός τό παρά φύσιν; Σίγουρα ὄχι τά Σόδομα καί τά Γόμορρα καί τό κακό τους πύρινο τέλος. Θειάφι ἔχει, καί μυρίζει ἀκόμη ἐκεῖ.....

      Διαγραφή
    4. Κρίτων, μπορείς να πεις ότι θες, εγώ, δυστυχώς απ ότι φαίνεται σε αντίθεση με σένα, πιστεύω σε έναν κόσμο ισότητας, φιλευσπλαχνίας, ισονομίας και αγάπης. Αυτό που περιγράφεις εσύ ως την πρόταση σου για τους γκέι δεν συμβαδίζει με τίποτα από όλα αυτά. Δε σαρέσει; Συμφωνα με τι δική σου λογική έπρεπε να γυρίσω και να σου πω ε μη μου ζητάς κιόλας να γίνω κοινωνός των βιωμάτων σου, κάτσε σπίτι σου. Δεν είμαι όμως ούτε δασκαλάκος ούτε θα σε νουθετήσω. Ελπίζω μόνο τις αδικίες σου να μην τις υποστείς εσύ ο ίδιος.

      Σωκράτη δεν έχω ιδέα τι λες. Οι πραγματικοί χριστιανοί πάντως, οι γνώστες τις θεολογίας, αυτοί που έχουν διαβάσει τα αποτελέσματα των συνόδων και τους βίους των αγίων, τις γραφές, αυτοί που προσπαθούν να ζήσουν με αγάπη, πάντως, διδάσκουν ότι ο άνθρωπος είναι κατ εικόνα και καθ ομοίωση του θεού. Συνεπώς το να περιγράφεις τον άνθρωπο, οποιοδήποτε άνθρωπο, παναμαρτωλό, μάλλον σε κάνει Πέρση και όχι χριστιανό. Τέλος, αν πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι η λάθος κατεύθυνση, κανένας δεν εμποδίζει κανέναν άλλο να ανοίξει και από κανένα βιβλίο να αποφασίσει. Γίνε το καλό παράδειγμα λοιπόν σε όλα, οι νουθεσίες χωράνε μόνο σε δικτατορίες.

      Διαγραφή
    5. @ Stavros.
      Να εισαι καλα φιλε μου,με εκανες να κλαψω με το κυρηγμα της αγαπης,της ισότητας,φιλευσπλαχνιας κλπ.
      Παραλληλα όμως με προβληματισες γιατι καταλαβα ότι 71 χρονια από την ζωη μου σπαταληθηκαν ασκοπα σε ανόητες επιλογες που απαξιωσα χωρις καν να τις εχω 'δοκιμασει' και που ξερεις ισως να ειχα γινει πραγματικος χριστιανος όπως λες.
      Ζητω ταπεινα συγνωμη και σε ικετεύω να μεσολαβήσεις για την σωτηρια μου.
      Ευχαριστω.

      Διαγραφή
    6. Πολλά ἀγνοεῖς Σταῦρο Β.", ἀλλά σέ ἐνδιαφέρει ὄντως ἡ Ἀλήθεια ὅ,τι καί ἄν "σοῦ" κοστίζῃ ὡς πρός τά θελήματά σου καί ὡς πρός τό αὐτο-εἴδωλόν σου;
      Σέ παρακαλῶ, μήν θεωρήσῃς νουθεσίες τά κατωτέρω. Ἄντλησε μόνος σου τά συμπεράσματά σου:
      Ὁ άνθρωπος ἐπλάσθη κατ' είκόνα τοῦ Θεοῦ, καί τό καθ'ὁμοίωσιν σημαίνει κατά τούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας , ὅτι ἔχει κλήση ὁ ἄνθρωπος γιά νά ὁμοιάσῃ στόν Θεόν. Διάβασε, ἄν θές, τόν Ἅγιον Συμεών τόν Νέον Θεολόγον (ἐκδόσεις Ρηγόπουλου) στήν ἀρχή, πού λέει τί εἶναι τό προπατορικό ἁμάρτημα , ἕνεκα τοῦ ὁποίου ἠμαυρώθη τό κατ'εἰκόνα.
      Σιγά σιγά, μέ προσευχή γιά νά σοῦ δοθῆ φωτισμός, καί μέ συμβουλές πνευματικοῦ-ἱερέως, ἀν σοῦ εἶναι πρακτικῶς δυνατόν, διάβασε ὕστερα καί τό πῶς φθάνουμε στό καθ'ὁμοίωσιν, κάνοντας καί ὑπακοήν σέ ὅ,τι σοῦ πεῖ. (αὐτό πράγματι εἶναι νουθεσία, ἀλλά δικτατορία δέν εἶναι, καί ἀλλιῶς δέν γίνεται)
      Ἡ εἰκών εἶναι ὁ ἴδιος ὁ Χριστός, καί δέν ἠμαυρώθη μέ τό προπατορικόν ἁμάρτημα. Τό κατ'ἐκόνα, δηλαδή τό ἰδινόν μας "σύμφωνα μέ τήν εἰκονα" ἠμαυρώθη.
      Διά τοῦτο ἐσαρκώθη καί ἔγινε ἄνθρωπος ὁ Κύριος, ὁ Υἱός τοῦ Θεοῦ, ἵνα σώσῃ τό "ἀπολωλός" - τόσον τόν κάθε ἄνθρωπο ὅσον καί τό ἀνθρώπινον γένος.
      Δέν ἔπλασεν ἄτομα ὁ Θεός. Ἄρσεν καί θῆλυ ἐποίησεν αὐτούς...
      Ἀγάπη εἶναι μέν ὁ Θεός, ἀλλά εἶναι καί Ἀλήθεια, εἶναι καί Δικαιοσύνη.
      Ὄχι ἀγάπη σαρκική, ἀλλά ἀληθινή-αἰώνια, ἄκτιστος, ευφραίνουσα τόν ὅλον ἄνθρωπον (ὡς πρός ἕκαστον πρόσωπον, ἀγάπη εὐφαίνουσα καί τό σῶμα καί τήν ψυχήν) - Ἀλλά, ἀγάπη πού γίνεται αἰσθητή ὡς πῦρ καταναλίσκον εἰς τούς μή ἀνταποκριθέντας είς αὐτήν, καί εἰς τούς εὐτελίζοντας αὐτήν - καί δή είς τούς θέλοντας αὐτήν ὑποδεεστέραν τοῦ θελήματός των (ὅπερ ἐστίν, κατά βάθος, βδελυρά λατρεία καί είδωλολατρεία, λατρεία τοῦ σατανᾶ - δυστυχῶς, ἐκεῖ ἔχουμε φθάσει οἱ ἄνθρωποι τό "κατ' εἰκόναν" πού μᾶς ἐδόθη).
      Ζῆ Κύριος ὁ Θεός, ὁ αὐτός εἰς τούς αἰῶνας. Ὁ αὐτός!

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.
ενημέρωση 16/9/2016

Παρακαλούμε, πριν δημοσιεύσετε το σχόλιό σας, έχετε υπόψιν σας τα ακόλουθα:

•Δεν επιτρέπονται τα «greeklish» (ελληνικά με λατινικούς χαρακτήρες) και η γραφή με κεφαλαία (Caps) .
• Κάθε γνώμη είναι σεβαστή, αρκεί να αποφεύγονται ύβρεις, ειρωνείες, ασυνάρτητος λόγος και προσβλητικοί χαρακτηρισμοί, πολύ περισσότερο σε προσωπικό επίπεδο, εναντίον των συνομιλητών ή και των συγγραφέων, με υποτιμητικές προσφωνήσεις, ύβρεις, υπονοούμενα, απειλές, ή χυδαιολογίες.
•Μην δημοσιεύετε άσχετα, με το θέμα, σχόλια.
Ο κάθε σχολιαστής οφείλει να διατηρεί ένα μόνο όνομα ή ψευδώνυμο, το οποίο αποτελεί και την ταυτότητά του σε κάθε συζήτηση. Σχόλιο από "άγνωστο" ή "unknown" θα διαγραφεί.

Με βάση τα παραπάνω η διαχείριση διατηρεί το δικαίωμα μη δημοσίευσης σχολίων χωρίς καμία άλλη προειδοποίηση.

Προσοχή: 1. Η σελίδα λειτουργεί σε εθελοντική βάση. Τα σχόλια δημοσιεύονται το συντομότερο δυνατόν, μόλις αυτό καταστεί εφικτό.
2. Όσοι και όσες απευθύνονται στη διαχείρηση με απορίες και ερωτήσεις είναι απαραίτητο να αναγράφουν και το e-mail τους για τη δυνατότητα απάντησης.