2/2/17

Επίθεση ΟΛΜΕ στον υπουργό Παιδείας κ. Γαβρόγλου, για «έμφυλες ταυτότητες»

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΚΑΣΑΣ
«Αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία», λέει ο κ. Γαβρόγλου.
Αν και οι εμπρηστικές δηλώσεις μητροπολιτών κατά της ενημέρωσης των μαθητών 13-15 ετών για την ομοφοβία και τις έμφυλες ταυτότητες στο πλαίσιο των θεματικών εβδομάδων στα γυμνάσια κάνουν τον γύρο των διαδικτυακών τόπων, ο Κώστας Γαβρόγλου τις αντιμετωπίζει με ένα ψύχραιμο... σήκωμα του φρυδιού. Μάλιστα, συμπλέει με τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ο οποίος σχολίασε το θέμα με έμμεσο τρόπο. Ωστόσο, ως πισώπλατη μαχαιριά ένιωσε ο Κώστας Γαβρόγλου την αντίδραση της ΟΛΜΕ στην πρωτοβουλία του υπουργείου, με αποτέλεσμα η ηγεσία του υπουργείου αλλά και του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) να πνέουν τα μένεα κατά της ομοσπονδίας και να της χρεώνουν προσπάθεια αντιπολίτευσης. «Η θεματική εβδομάδα αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας», τονίζει εμφατικά, μιλώντας στην «Κ», ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
Ειδικότερα, ο κ. Ιερώνυμος μπροστά σε περίπου 700 μαθητές, μετά τη Θεία Λειτουργία για τους Τρεις Ιεράρχες στη Μητρόπολη Αθηνών, δήλωσε ότι «ήρθε η ώρα να διερωτηθούμε τι πατρίδα και τι οικογένεια θέλουμε, επιτέλους. Αυτή η ημέρα των γραμμάτων και των παιδιών είναι αφορμή να προβληματιστούμε πού πάμε». Αυτή η έμμεση αναφορά απέχει παρασάγγας από τους υψηλούς τόνους που επέλεξαν οι μητροπολίτες Πειραιώς Σεραφείμ και Φλωρίνης Θεόκλητος, οι οποίοι ζητούν την ακύρωση των θεματικών εβδομάδων, ως προς το σκέλος των έμφυλων τατυτοτήτων, και δεν αποκλείεται να φέρουν το θέμα στην έκτακτη συνεδρίαση της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος στις 8 και 9 Μαρτίου.

Ωστόσο, με οξύτητα αντιδρά η πλευρά του υπουργείου στη στάση της ΟΛΜΕ, η οποία έχει ζητήσει από τον Κώστα Γαβρόγλου να άρει την υποχρεωτικότητα της θεματικής εβδομάδας λόγω έλλειψης σωστής προετοιμασίας του εγχειρήματος. Χαρακτηριστικά χθες στέλεχος του ΙΕΠ με μακρά σχέση με την ΟΛΜΕ, μιλώντας στην «Κ», εξέφρασε την έκπληξή του για τη στάση της ομοσπονδίας, τονίζοντας ότι προ δύο ημερών εκπρόσωποι του συλλόγου εκπαιδευτικών Οικιακής Οικονομίας διαμαρτυρήθηκαν διότι δεν είναι μεταξύ των ειδικοτήτων που μπορούν να συντονίσουν το πρόγραμμα. «Πώς γίνεται να υπάρχουν εκπαιδευτικοί που προβάλλουν την επιστημοσύνη τους στα αντικείμενα της διατροφής και της ποιότητας ζωής, της πρόληψης του εθισμού και των εξαρτήσεων και των έμφυλων ταυτοτήτων, και η ΟΛΜΕ να υποστηρίζει ότι δεν είναι ενημερωμένοι οι εκπαιδευτικοί;» ανέφερε σκωπτικά ο ίδιος. Επίσης, υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Παιδείας αναφέρουν πως επί χρόνια στην εκπαίδευση έχουν οργανωθεί προγράμματα πάνω στην αγωγή υγείας, στο περιβάλλον, στον πολιτισμό και ένα μεγάλο μέρος των εκπαιδευτικών έχει εξοικειωθεί με αυτά.

Από την πλευρά του, ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε χθες στην «Κ» ότι η θεματική εβδομάδα είναι υποχρεωτική και ότι «όλοι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να αξιοποιήσουν το εξαιρετικό υλικό που είναι ήδη αναρτημένο στην ιστοσελίδα του ΙΕΠ αλλά και τη δική τους εμπειρία, ώστε σε συνεργασία και με εξωσχολικούς φορείς να προχωρήσουν σε μια πολύμορφη και εις βάθος συζήτηση ενός πλέγματος προβλημάτων που απασχολούν έντονα τους νέους. Τέτοια είναι, π.χ., τα χαμηλής διατροφικής αξίας γεύματα, οι επιπτώσεις μιας καθημερινότητας που συχνά χαρακτηρίζεται από μια διαρκώς διογκούμενη εξάρτηση από ηλεκτρονικά παιχνίδια, το Διαδίκτυο και τα κινητά. Επιπλέον, πρέπει να δοθεί έμφαση ώστε να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές στα θέματα ισότητας και να στοχαστούν τους λόγους για τους οποίους συνεχίζει η κυριαρχία των στερεοτύπων όπου π.χ. οι άνδρες προβάλλονται ως δυνατοί και σκληροί ενώ οι γυναίκες ως αδύναμες και ευαίσθητες. Πρόσθετο κριτήριο επιτυχίας της θεματικής εβδομάδας θα είναι η δημιουργική εμπλοκή των γονέων σε αυτές τις δραστηριότητες προκειμένου να εκφραστούν με ειλικρίνεια οι προβληματισμοί για τα σύνθετα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι νέοι μας». Η ΟΛΜΕ θα είναι απούσα;
Καθημερινή

12 σχόλια:

  1. Υπουργείο Εκφυλισμού, Ηθικής Διαφθοράς και Αθείας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσε να ειπωθεί καλύτερα

      Διαγραφή
    2. Τά μέτρα αὐτά εἶναι παράνομα καί ἄκυρα, διότι εἰσάγονται κατά πρόδηλη κατάχρηση ἐξουσίας.
      Ὅσοι θέτουν θέματα κοσμοθεωριακῶν μεταβολῶν στήν κοινωνία, καί δή στήν παιδεία ἤ στήν νεολαία, μέ νομοθετικά ἤ διοικητικά μέτρα,
      μέ τά ὁποῖα ἀποσπᾶται ἤ δύναται νά ἀποσπασθῆ, ἡ προσοχή τοῦ Λαοῦ καί τοῦ Ἔθνους, καί τῶν μέσων ἐνημερώσεώς του, ἀπό σημαντικά πραγματικά προβλήματα τῆς πατρίδος, ἰδίως πολιτικά ἤ οίκονομικά,
      προκειμένου νά διασωθοῦν κοινοβουλευτικά, ἤ νά καθυστερήσουν χρονικῶς τήν ἀπαξίωσή τους ἐνώπιον τοῦ ἐκλογικοῦ σώματος,
      διαπράτtουν ἐσκεμμένη ἀλλοίωση τοῦ Πολιτεύματος τῆς Δημοκρατίας.
      Τοῦτο, ἔχει ὡς συνέπεια, ὄχι μόνον ὅτι ὑπέχουν πολιτικές ἤ καί ποινικές εὐθύνες, ἀλλά καί ὅτι τά μέτρα πού ἔτσι εἰσάγονται, εἶναι ἀντισυνταγματικά
      ὡς εἰλημμένα μέ καταχρηστική ἄσκηση τῶν σχετικῶν ἀρμοδιοτήτων, πρός ὑπονόμευση τῆς δημοκρατικῆς διαδικασίας λήψεως ἀποφάσεων - τόσον σέ ἐπίπεδο νόμου, ὅσον καί σέ ἐπἰπεδο διοικητικῶν μέτρων (μή χρηστή διοίκησις ἤ καί «μή χρηστή νομοθέτησις»).
      Ἡ εἰσαγωγή στά σχολεῖα τῆς διδασκαλίας τῶν Φἰλη-Γαβρόγλου, για τήν ἀπεμπόληση τῆς φυσιολογικῆς ἀποκρούσεως ὑπό τῶν παιδιῶν καί τῶν νέων τῆς ὁμοφυλοφιλίας (τῆς "ομοφοβίας") καί τῶν λοιπῶν σαρκικῶν διαστροφῶν στίς διαπροσωπικές σχέσεις (τῶν "έμφυλων ταυτοτήτων"), συνιστοῦν τέτοια καταχρηστικῶς εἰσαγὀμενα μέτρα, ἀντισυνταγματικῆς και ἀντιδημοκρατικῆς σκοπιμότητας, πού ὡς ἐκ τούτου εἶναι νομικῶς ἄκυρα.
      Καθ’ὅσον, ἀποσκοποῦν στό νά ἀποσπάσουν ,καί ἀποσποῦν, τήν προσοχή τοῦ λαοῦ ἀπό πραγματικούς ἐθνικούς καί οἰκονομικούς κινδύνους, γιά νά τήν κατευθύνουν σέ ἀνώδυνη πολιτικῶς κριτική καί γιά νά ἀπαλείψουν πληθαίνουσες ἐπικρίσεις γιά τίς κυβερνητικές πολιτικές, ἰδίως στόν οίκονομικό τομέα ἀλλά καί στό "μεταναστευτικό", πού εἶναι πλέον ἐθνικό θέμα.
      Τόν ἴδιο στόχο ἐπιδιώκει ἄλλωστε, καταχρηστικῶς, ἡ προτεινόμενη στόν δημόσιο λόγο συζήτηση γιά ἐπικείμενη κατάργηση τῆς διδασκαλίας τῆς Ἀντιγόνης.
      Πρόκειται γιά κλασσική κατάχρηση ἐξουσίας, χρήση δηλαδή ἐξουσίας γιά σκοπό ἄλλον ἀπό αὐτόν γιά τόν ὁποῖο αὐτή χορηγήθηκε ἀπό τό Σύνταγμα ἤ τόν νόμο.
      Πρέπει ὁ λαός , ἐμεῖς, «νά τούς ταράξουμε στήν νομιμότητα».
      [Δέν πρωτοτυπῶ, κάποιος ἄλλος τό εἶχε ξαναπεῖ, σχετικῶς πρόσφατα αὐτό..., ἄν καί σέ διαφορετική συγκυρία, καί πάντως δέν τό ἐννοοῦσε].

      Διαγραφή
  2. πείτε στον κυρ Γαβρογλου οτι οι ψευτο κουλτουριαριδες δεν εχουν μέλλων !! Αυτές ειναι οι αξίες που θα εφοδιάσει τους νεους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ότι κακό, είναι καταδικασμένο να αποτύχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν ήταν έτσι, θα βασίλεθε στον κόσμο μόνο το καλό.

      Διαγραφή
    2. Βασιλεύει, αλλά είναι προσωπικό σου θέμα στο να στηρίζεις τις ελπίδες σου σε κόμματα κι αποκόμματα για να σε σώσουν.

      Διαγραφή
    3. Κατ' αρχάς, αν με έχεις παρακμολουθήσει, θα ξέρεις ότι είμαι ο μεγαλύτερος πολέμιος τού κομματικού συστήματος.

      Η απάντησή σου στο σχόλιό μου είναι εντελώς ασαφής. Βασιλεύει στον κόσμο ετούτο το καλό;

      Διαγραφή
  4. Πολύ κακό ἐκκλησιαστικό ρεπορτάζ: Ὁ Ἀρχιεοπίσκοπος δέν θά εἶναι ἀρχιεπίσκοπος ἄν συμφωνήσει μέ τά καμώματα "τρανσ-...." τοῦ 'Υπουργείου Παιδείας καί τίς "ἔμφυλες ταυτότητες". Δέν ἀπέχει λοιπόν ὁ Ἀρχεπίσκοπος "παρασάγκες" ἀπό τίς σαφεῖς καί γεμάτες δικαιολογημένη ὀργή , καί ὄχι "ὀξεῖες", δηλώσεις Μητροπολιτῶν, ἀλλά ὅλοι τους ἐκφράζουν τό ἰδιο φρόνημα ἀποτροπιασμοῦ τους μέ διαφορετικούς τόνους. Μήν διαβάζετε λάθος:
    " Ειδικότερα, ο κ. Ιερώνυμος μπροστά σε περίπου 700 μαθητές, μετά τη Θεία Λειτουργία για τους Τρεις Ιεράρχες στη Μητρόπολη Αθηνών, δήλωσε ότι «ήρθε η ώρα να διερωτηθούμε τι πατρίδα και τι οικογένεια θέλουμε, επιτέλους. Αυτή η ημέρα των γραμμάτων και των παιδιών είναι αφορμή να προβληματιστούμε πού πάμε»" .
    "...να προβληματιστούμε πού πάμε..." σημαίνει ένεργοποιηθεῖτε ὅλοι γιατί δέν πᾶμε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ...έχω την αίσθηση ότι είναι το επόμενο τρολάρισμα (μετά από αυτό με τις πριγκιπποπούλες που απογορευε η φίλης και ανακάλυψε η φερόμενη ως δημοσιογράφος του ΣΤΑΡ)- διάβασα και τις 43 σελίδες του μαθήματος και αυτό που διάβασα δεν δικαιολογεί υστερίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δύσμοιρο υπουργείο παιδείας!!!!!!!!!! Στεναχωριέμαι να τα βλέπω όλ' αυτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.