4/2/17

Μέι σε ΠτΔ: Η Βρετανία δεν επιθυμεί να παραμείνει εγγυήτρια

Tη θέση της Αγκυρας πως “η Τουρκία θέλει λύση” του Κυπριακού μετέφερε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Νίκο Αναστασιάδη η Πρωθυπουργός της Βρετανίας Τερέζα Μέι, ενημερώνοντας τον για την πρόσφατη επίσκεψή της στην Τουρκία και τη συνάντησή της με τον Τούρκο Πρόεδρο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, για να λάβει την απάντηση από τον Πρόεδρο Αναστασιάδη πως η ρητορική αυτή της `Αγκυρας πρέπει να αποδειχτεί στην πράξη.
Αναστασιάδης και Μέι συναντήθηκαν την Παρασκευή το πρωί στη Μάλτα, πριν την έναρξη της `Ατυπης Συνόδου των αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων της ΕΕ. `Οπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, η κ. Μέι επανέλαβε τη θέση της Βρετανίας πως δεν επιθυμεί να παραμείνει εγγυήτρια δύναμη στην Κύπρο και είναι έτοιμη να αποδεχθεί μια διευθέτηση στην οποία θα συμφωνήσουν οι δυο πλευρές στο νησί.
Οι δυο ηγέτες συζήτησαν για το θέμα της ασφάλειας και των εγγυήσεων και ο Πρόεδρος Αναστασιάδης ενημέρωσε την Πρωθυπουργό της Βρετανίας για τη θέση της Λευκωσίας σε σχέση με την αξίωση της τουρκικής πλευράς για την παραχώρηση των τεσσάρων βασικών ελευθεριών στους Τούρκους υπηκόους μετά τη λύση του Κυπριακού.
Επίσης την ενημέρωσε για τις αποφάσεις που λήφθηκαν κατά την τελευταία του συνάντηση με τον Τ/κ ηγέτη Μουσταφά Ακιντζί, στο πλαίσιο των υπό την αιγίδα των Ηνωμένων Εθνών διαπραγματεύσεών τους για το Κυπριακό, σε ότι αφορά τη συνέχιση της Διάσκεψης για την Κύπρο σε πολιτικό επίπεδο, καθώς και των διαπραγματεύσεων των δυο πλευρών στην Κύπρο.
Πηγή: ΚΥΠΕ

1 σχόλιο:

  1. Οἱ ἀπόψεις τῆς Μεγάλης Βρετανίας γιά διάφορα θέματα, χρήζουν ὄχι μόνον ἀναλύσεως, ἀλλά κυρίως, προηγουμένως, ψυχαναλύσεων.
    Διότι, ὅπως φαίνεται, στήν "λογική" τους
    Α) ἡ ἀρχή τῆς μή ἀντιφάσεως δέν ἰσχύει (μέ τόν Ἀριστοτέλη τά χάλασαν μετά τόν Χόμπς), Β) ἰσχύει δέ καί λογικῶς καί "ἠθικῶς" ἡ ἀρχή τοῦ "ἐσύ γιατί ὄχι" (μέχρις ἐξαφανίσεώς σου δηλαδή, ἄν τό χρειάζεται ἡ Μεγάλη Βρετανία),
    Γ) ἔχουν ἀποκηρύξει ἐμπράκτως πρό πολλοῦ τήν διαστολή μεταξύ τοῦ dolus bonus καί τοῦ dolus malus, μέ τό ὁποῖο ἡ Ρώμη θωράκιζε τήν προσωπική ἐγκράτεια καί τήν στρατηγική ἠθική τῶν ἀνδρῶν της,
    Δ) δέν ἔχουν γραμμική ἀντίληψη γιά τήν πονηρία, ἀλλά μᾶλλον σπειροειδῆ, μετέχουν δέ αὐτῆς, κατά τό δοκοῦν, καί συνήθως μέ κινήσεις μπρός-πίσω, διαιρώντας ἐκ τούτου καί μόνον τούς ἀντιπάλους τους ἀλλά καί τούς φίλους τους πού προσπαθοῦν νά τούς ἑρμηνεύσουν, οὕτως ὤστε νά ἐπιτυγχάνουν αὐτό πού ἑκάστοτε στοχεύουν.
    Γι' αυτό, ὁ μόνος τρόπος νά συμφωνήσῃ κανείς καί νά συνενοηθῆ κάπως μαζί τους, εἶναι ἡ εἰκονικότητα, δηλαδή ....τό καθρεφτάκι πού ζητοῦν γιά νά τούς πεῖ πόσο ὄμορφοι καί κομψοί στήν λογική τους εἶναι.
    Ὕστερα ὅμως, ὡς πρός τό τί θά κάνῃ κανείς, ἐκεῖνοι α) δέν ἔχουν ποτέ δεσμευθῆ ἀληθινά στό πῶς θά ἀντιδράσουν, β) ὅσα ἕχουν πεῖ ὅτι πιστεύουν σχετικῶς, δέν ἔχουν καμία οὐσιαστική σημασία, ἀφοῦ μέ ἐπίκληση νέων παραμέτρων, πραγματικῶν ἤ εἰκονικῶν.....
    [Στήν νέα ἑλληνική γλῶσσα, ὑπάρχει μία χυδαία λέξη, πού τά συνοψίζει ὅλα αὐτά, μέ ψυχολογική διεισδυτικότητα. Ἡ λαϊκή σοφία ἐκφράζεται ἐνίοτε ἐξαπλουστευτικῶς μέν καί χυδαίως, ἀλλά κατά τρόπον εὔληπτον καί πρόσφορον διά τήν διαφύλαξιν ἀπό κακοτοπιές καί τοῦ μέσου ἀκόμη Ἔλληνος: Π...ές.].

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.