15/2/17

Να πώς έρχεται η ανάπτυξη - Μόνο από σπίτια στη Μαρίνα Λεμεσού, εισπράχτηκαν 305 εκ. ευρώ - Εδώ τις δίνουμε σε Τούρκους

Πωλήσεις άνω των €302 εκατ στη μαρίνα Λεμεσού - Οι «επιδόσεις» της μαρίνας και το προφίλ των επενδυτών
Μαρία Στυλιανού
Ξεπέρασαν τα €302 εκατομμύρια οι πωλήσεις ακινήτων στη μαρίνα Λεμεσού, ενώ έχουν γίνει κρατήσεις για ακίνητα αξίας €15 εκατομμυρίων.
Ξεπέρασαν τα €302 εκατομμύρια οι πωλήσεις ακινήτων στη μαρίνα Λεμεσού, ενώ έχουν γίνει κρατήσεις για ακίνητα αξίας €15 εκατομμυρίων. Με πάνω από 260 σκάφη όλων των μεγεθών να αξιοποιούν σήμερα τις θέσεις ελλιμενισμού και τις εργασίες κατασκευής επαύλεων και διαμερισμάτων να βρίσκονται ακόμα υπό εξέλιξη, η μαρίνα Λεμεσού έχει προσελκύσει πάνω από 25 εθνικότητες αγοραστών από την Κύπρο, τη Ρωσία καθώς επίσης και από Αραβικές και Ευρωπαϊκές χώρες.
Όπως ανέφερε στο InBusinessNews η Marketing και PR Manager της μαρίνας Λεμεσού, Σοφία Παρασκευά, έχουν ήδη πωληθεί όλα τα ολοκληρωμένα διαμερίσματα, ώς επίσης τα 29 του συγκροτήματος Nireas Residences, τα οποία την τρέχουσα περίοδο βρίσκονται υπό κατασκευή.

Σύνολο 285 οικιστικές αναπτύξεις

Σε ότι αφορά τα Nireas Residences, η κατασκευή τους αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2019. Την ίδια ώρα, τα Castle Residences θα διατεθούν προς πώληση της Άνοιξη, ενώ η έναρξη των εργασιών κατασκευής τους αναμένεται να αρχίσει εντός του 2017. Πρόκειται για 62 διαμερίσματα, τα οποία θα κατασκευαστούν σε τεχνητή γη, πάνω από τη θάλασσα. Η ολοκλήρωση τους θα σημάνει και το τέλος των εργασιών κατασκευής στη μαρίνα Λεμεσού. 

Οι επαύλεις
Σύμφωνα με την κ. Παρασκευά, από το σύνολο των 74 επαύλεων, έχει πωληθεί και το 60%, γεγονός το οποίο καθιερώνει τη Μαρίνα Λεμεσού ως ένα από τα πιο ελκυστικά και ξεχωριστά έργα στην Ευρώπη.
Οι πολυτελείς «Peninsula Villas» είχαν παραδοθεί στους ιδιοκτήτες τους μέχρι το τέλος του 2016. Ακολουθούν τώρα οι επαύλεις του Island, οι οποίες ρίσκονται στο τελικό στάδιο κατασεκυής τους. Μοναδικές στο είδος τους, περιτριγυρισμένες από θάλασσα, προσφέρουν ιδιωτικές θέσεις ελλιμενισμού για σκάφη αναψυχής μήκους μέχρι και 60m έξω ακριβώς από τον κήπο τους, και μόνο μερικά βήματα από την παραλία. Αποτελούν επίσης μέρος μιας ολοκληρωμένης μαρίνας στο κέντρο της πόλης.
Απολαμβάνουν απρόσκοπτη θέα στη θάλασσα, ενώ διαθέτουν τη δική τους ιδιωτική πισίνα, κήπο και χώρο στάθμευσης στην καρδιά του πιο συναρπαστικού προορισμού της Μεσογείου. Ξεκινώντας από €2 εκατομμύρια, οι τιμές συμπεριλαμβάνουν και θέση/θέσεις ελλιμενισμού, οι οποίες εφάπτονται της έπαυλης. Βγαίνοντας από την έπαυλή τους, οι ένοικοι έχουν απευθείας πρόσβαση στην αμμουδιά και στην ειδικά διαμορφωμένη παραλία. Με ή χωρίς σκάφος, πρόκειται για μια μοναδική ευκαιρία να αποκτήσει κανείς ένα σπίτι που είναι κυριολεκτικά «πάνω στη θάλασσα».
Το προφίλ των αγοραστών
Όπως ανέφερε η κ. Παρασκευά, έχουν πωληθεί ακίνητα σε πάνω από 25 εθνικότητες. Όπως φαίνεται, υπάρχει συνεχιζόμενη υψηλή ζήτηση από Ρώσους,  ενώ ενδιαφέρον προκύπτει και  από αγοραστές από την Κύπρο, τη Μέση Ανατολή, την Ευρώπη και την Ασία. Ο μέσος όρος ηλικίας των αγοραστών είναι  περίπου τα 45 χρόνια. Στην πλειοψηφία τους,  είναι ιδιώτες με υψηλά εισοδήματα, που αναζητούν μια δεύτερη κατοικία για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. Υπάρχουν, ωστόσο, και οι περιπτώσεις αγοραστών που χρησιμοποιούν το ακίνητο που αγόρασαν στη μαρίνα ως μόνιμη τους κατοικία. Επίσης, υπάρχει και η κατηγορία επενδυτών που αγόρασαν ακίνητο για να το διαθέσουν προς ενοικίαση.

Πάνω από 260 σκάφη
Η μαρίνα Λεμεσού θεωρείται ήδη ως ένα από τα πλέον ελκυστικά και περιζήτητα έργα στην Ευρώπη. Την αξιοποιούν περισσότερα από 260 σκάφη όλων των μεγεθών. Σημειώνεται ότι η μαρίνα διαθέτει συνολικά 650 θέσεις ελλιμενισμού, για σκάφη έως 110m σε μήκος, έχει ήδη καλωσορίσει megayachts των 88.5m και 97m. Σε ότι αφορά τους ιδιοκτήτες σκαφών της μαρίνας, οι μισοί είναι Κύπριοι και οι άλλοι μισοί αλλοδαποί. Τα περισσότερα από τα σκάφη μήκους μέχρι 20m ανήκουν σε Κύπριους, ενώ τα μεγαλύτερα σκάφη σε ξένους. Η πλειοψηφία των ξένων ιδιοκτητών γιοτ που αξιοποιούν τη μαρίνα προέρχονται από τη Ρωσία, το Λίβανο, το Ισραήλ, άλλες χώρες της Μέσης  Ανατολής, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τις ΗΠΑ και τον Καναδά. Στην πλειοψηφία τους είναι εύποροι επιχειρηματίες με υψηλό διαθέσιμο εισόδημα, οι οποίοι έρχονται εδώ με τις οικογένειές τους. Κάποιοι μένουν μόνιμα στην Κύπρο, ενώ άλλοι τη χρησιμοποιούν ως βάση για τις δραστηριότητές τους στην Ανατολική Μεσόγειο. Στον αντίποδα, οι  Κύπριοι ιδιοκτήτες σκαφών είναι είτε μεσαίου εισοδήματος που αγαπούν τη θάλασσα, ή επιτυχημένοι  ιδιοκτήτες επιχειρήσεων με μεγάλα εισοδήματα. 
«Άλλαξε την εικόνα της Λεμεσού και της Κύπρου»
«Με πωλήσεις ακινήτων άνω των €302 εκατομμυρίων, 260 σκάφη αναψυχής που αξιοποιούν τη μαρίνα και επισκέψεις της τάξης των δύο με τριών χιλιάδων ατόμων καθημερινά στην εμπορική μας περιοχή ( μέχρι 5 χιλιάδες τα Σαββατοκύριακα), μπορούμε να πούμε ότι είμαστε περήφανοι για όσα έχουμε επιτύχει και ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα συνεχίσουν να βελτιώνονται», τόνισε η Marketing και PR Manager του έργου, Σοφία Παρασκευά. Η μαρίνα Λεμεσού, πρόσθεσε, «υπήρξε ο καταλύτης για πολλές βελτιώσεις στην περιοχή, το ιστορικό κέντρο της πόλης έχει ανακάμψει, με συνέπεια την περαιτέρω βελτίωση της εικόνας μας τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο».
Η Μαρίνα Λεμεσού, συμπλήρωσε η κ. Παρασκευά, είναι ένα πρωτοποριακό και μεγαλεπήβολο έργο, το οποίο αναβαθμίζει την υποδομή για τον τομέα της θαλάσσιας αναψυχής, εμπλουτίζει το τουριστικό προϊόν του τόπου και ανοίγει νέες προοπτικές, όχι μόνο για τη Λεμεσό αλλά για την Κύπρο ολόκληρη.
Αποτελεί, πρόσθεσε, ένα ξεχωριστό και μοναδικό έργο, το οποίο ενισχύει σημαντικά την ανταγωνιστικότητα της Κυπριακής οικονομίας, αναβαθμίζει την περιοχή του ιστορικού κέντρου της Λεμεσού και αποτελεί το έναυσμα για επενδύσεις στη ευρύτερη περιοχή.  «Με μια δαπάνη που θα ξεπεράσει τα €400 εκατομμύρια, έχει ήδη τοποθετήσει την Κύπρο στο ναυτικό χάρτη σκαφών αναψυχής. Μοναδική στο είδος της, προσφέροντας ένα νέο τρόπο ζωής, ξεχωρίζει από άλλες μαρίνες με τον υποδειγματικό της σχεδιασμό και την προνομιακή της τοποθεσία η οποία βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από το κέντρο της πόλης», τόνισε.  Παράλληλα, συμπλήρωσε η κ. Παρασκευά, προσελκύει ποιοτικό τουρισμό και επενδύσεις, με θετική επίδραση στις επιχειρήσεις της περιοχής, ενώ έχει δημιουργήσει άμεσα και έμμεσα πάνω από 1,000 θέσεις εργασίας.

8 σχόλια:

  1. "...Εδώ τις δίνουμε σε Τούρκους..."

    Να θυμηθούμε ποιός έβαλε την υπογραφή του για την παραχώρηση στους Τούρκους; Μήπως ο "πουλάω 50 κιλά βιβλία"; Μήπως;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποιος έβαλε υπογραφή είναι δευτερευούσης σημασίας, εφ' όσον υπάρχει κυβέρνηση, πρωθυπουργός και Βουλή. Μόνο στην Ελλάδα συνηθίζομε να επιρρίπτομε προσωπικές ευθύνες σε άτομα (κυρίως υπουργούς), όπως π.χ. ο Παπούλιας υπέγραψε την μονομερή άρση τού εμπολέμου (αστικός μύθος φυσικά, αφού ουδέποτε έγινε κάτι τέτοιο), ο Σαμαράς άνοιξε τα σύνορα στους Αλβανούς (άλλη ανοησία κι αυτή, αφού το άνοιγμα των συνόρων ανήκει στην δικαιοδοσία τού ΥΠΕΣ και όχι τού ΥΠΕΞ) κλπ. Λες και στην Ελλάδα, κάθε υπουργός δρα αυτόνομα, χωρίς προγενεστέρα συνεννόηση τουλάχιστον με τον πρωθυπουργό, ή χωρίς έγκριση τής Βουλής, όπου αυτή απαιτείται.

      Διαγραφή
    2. Ο "πουλάω 50 κιλά βιβλία" δεν είχε καμία σχέση, αντίθετα με τον "δεν με πειράζει να κάψουν την ελληνική σημαία"!

      Διαγραφή
    3. Ο "πουλάω 50 κιλά βιβλία" έχει δουλέψει στην ζωή του και είναι αυτός που έβαλε το καλό βιβλίο μέσα σε σπίτια, που μόνον αθλητικές εφημερίδες είχαν μπει.
      Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι αυτοί που ελαφρά τη καρδία τον λοιδορούν:
      α) Έχουν διαβάσει ποτέ κάποια από το βιβλία που εκδίδει (είναι και εκδότης, όχι μόνο πρώην τηλεπωλητής)
      β) Έχουν οι ίδιοι δουλέψει ποτέ στην ζωή των
      γ) Έχουν την παιδεία τού Άδωνιδος, το οποίον ο Σαράντος Καργάκος είχε χαρακτηρίσει σαν έναν από τούς καλύτερους μαθητές που είχε ποτέ.

      Βλέπεις, φίλε Κριστιάν, το να βάζομε λάσπη στον ανεμιστήρα είναι σχετικώς εύκολο. Το να καθίσομε να διαβάσομε τα βιβλία που εκδίδει/πωλεί ο Γεωργιάδης είναι λίγο πιο δύσκολο. Θέλει κόπο, κάτι που οι Νεοέλληνες απεχθανόμαστε όπως ο διάβολος το λιβάνι.

      Διαγραφή
    4. Ε, όχι να πληρώσουμε και να κουραστούμε κιόλας!

      Διαγραφή
  2. Η Κύπρος είναι κράτος σοβαρό και, παρά τις όποιες δυσκολίες του, θέλει να ζήσει. Έχει μέλλον. Η Ελλάδα ούτε θέλει να ζήσει, ούτε μέλλον έχει. Είναι ήδη παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Nativist & Κριστιάν Ακκυριά,

    O "εργάτης του μόχθου" που τόσο πιστά υπερασπιστήκατε, ήταν αυτός που όχι μόνο ως Υπουργός είχε κλείσει τη συμφωνία με τους Τούρκους, αλλά ΠΕΡΙΧΑΡΗΣ δήλωνε στα τηλεοπτικά κανάλια πως αισθάνεται υπερήφανος που έδωσε τις μαρίνες στους Τούρκους. O "εργάτης του μόχθου"! ...μην τρελαθούμε κιόλας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο, http://www.newsbomb.gr/politikh/news/story/272987/adonis-ego-edosa-ti-marina-tis-mytilinis-stoys-toyrkoys-vid για τη Λέσβο (για το Πυθαγόρειο Σάμου δεν ξέρω).
      Για τις μαρίνες του Φλοίσβου και της Ζέας, καθώς και του Ιονίου δεν συμμετείχε (τουλάχιστον ως υπουργός). Και για να συμφωνήσω με τον Νατιβίστ, όλ' αυτά υπό την ψηλή εποπτεία των Στουρνάρα/Βενιζέλου/Σαμαρά.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.