15/12/16

Από το ανέμισμα ελληνικών σημαιών στους «επισκέπτες»

Γ. Καλλινίκου
Σε θυμάμαι από τότε που είχες εκλεγεί πρόεδρος της ΝΕΔΗΣΥ. Έπινες νερό στο όνομα της Ελλάδας. Έβλεπες τις ελληνικές σημαίες να κυματίζουν κι έλαμπε το πρόσωπό σου. Είχα ψάξει τότε το βιογραφικό σου. Σπουδές Νομικής στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Ενισχύθηκε η εικόνα που είχα σχηματίσει. Σχεδόν όλοι οι άνθρωποι αποκτούν εφ όρου ζωής ειδικούς δεσμούς με τον τόπο στον οποίο σπουδάζουν. Έκτοτε, παράλληλα με την προσωπική σου αναρρίχηση στην κομματική ηγεσία του ΔΗΣΥ, μεγάλωνε και η παράταξη. Θυμάσαι άραγε, πώς και γιατί; Ποια «όπλα» πρότασσε; Ελλάδα, ελληνικές σημαίες που κυριαρχούσαν κόντρα στην όποια πολεμική ασκείτο από άλλες παρατάξεις, στενότατοι αδελφικοί δεσμοί… Θυμάσαι, άραγε, όταν ο Γλαύκος Κληρίδης αναδείκτηκε Πρόεδρος της Δημοκρατίας, που προτάσσονταν ως αιχμή του δόρατος οι τέλειες σχέσεις με την ελληνική κυβέρνηση; Θυμάσαι, άραγε, όταν κτίστηκε το Ενιαίο Αμυντικό Δόγμα επί Κληρίδη, με πόση υπερηφάνεια θριαμβολογούσες κι εσύ και όλοι οι αξιωματούχοι του ΔΗΣΥ; Θυμάσαι, μήπως, πότε, πώς και γιατί η Κυπριακή Δημοκρατία βρέθηκε μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης; Θυμάσαι ότι για να σεργιανίζεις εσύ σήμερα στα σαλόνια των Βρυξελλών και των λοιπών μεγαλοπρωτευουσών της Ευρώπης, αυτό οφείλεται σε κάποια ελληνική κυβέρνηση και γενικά σε Έλληνες;

Ποιος θα το πίστευε ποτέ; Ότι εσύ, με όλη αυτή την διαδρομή θα ήσουν εκείνος, που θα απέκοπτε (έτσι νομίζεις) τον ομφάλιο λώρο; Ποιος θα το πίστευε, ότι εσύ θα ήσουν ο ηγέτης, που θα άκουγε τον υπουργό-δεξί του χέρι να διαλαλεί ότι οι μόνοι δεσμοί Κύπρου και Ελλάδας είναι κάποιοι πολιτισμικοί και δεν θα τον άρπαζε από το αφτί; Ποιος θα τολμούσε να στοιχηματίσει ότι θα έφτανες στο σημείο να αποκαλούσες Έλληνες φίλους σαν «επισκέπτες»; Να τους υποδεικνύεις ότι δεν είναι το δικό τους χωριό, η δική τους κωμόπολη, η δική τους περιοχή που βρίσκεται υπό κατοχή. Αν είχες πραγματικά τέτοια «τόλμη», γιατί δεν είπες τα ίδια και πριν μερικούς μόλις μήνες, όταν έστελνες σε μερικά κασελάκια, τα οστά κάποιων παλικαριών, που θυσιάστηκαν για τη δική μας ελευθερία; Εκείνα τα παλικάρια, άνθρωπε μου, δεν είχαν έρθει να αγωνιστούν για το δικό τους χωριό. Για το δικό μας ήρθαν. Και δεν επέστρεψαν στις οικογένειες τους ποτέ. Και ήταν τόσο νέοι… Νομίζεις πως αν ήξεραν, πως σήμερα θα τους θεωρούσες «επισκέπτες», θα ερχόντουσαν; Ο Τύμβος είναι άραγε Τύμβος «επισκεπτών»;
 
     Ξέρεις ποιο είναι το χειρότερο; Ότι έχεις τυφλωθεί τόσο πολύ, που δεν διακρίνεις καν ποια είναι η ωμή πραγματικότητα. Πως, χωρίς την παρουσία και στήριξη αυτών των «επισκεπτών», δεν έχουμε στον ήλιο μοίρα. Πως χωρίς αυτούς τους «επισκέπτες», ο Σουλτάνος και κάθε προκάτοχος του, θα μας είχαν κάνει μια χαψιά προ πολλού. Πως αν σήμερα συζητείται θέμα αποχώρησης του τουρκικού στρατού και εξάλειψη των δουλοπρεπών εγγυήσεων, οφείλεται σε αυτούς τους «επισκέπτες», που το διεκδικούν. Διότι χωρίς αυτούς, εσύ θα πετούσες πετραδάκια τα οποία δεν θα λάμβανε υπόψη του κανείς.

     Το θέμα δεν είναι αν και πόσο δίκαιο ή άδικο έχει ο κάθε Συρίγος. Διότι η Ελλάδα δεν είναι κανένας Συρίγος. Και 100% άδικο να είχε στην τοποθέτηση του, όφειλες να είσαι προσεκτικός. Στο κάτω-κάτω της γραφής, η θέση ενός ακαδημαϊκού είναι. Δεν διαθέτει καμία εξουσία για να την επιβάλει. Εσύ, όμως, όταν καταποντίζεις τους δεσμούς με τους Έλληνες (διότι δεν σχολίασες τον Συρίγο, αλλά έστειλες μήνυμα σε όλους) χαρακτηρίζοντας τους «επισκέπτες», τότε προκαλείς θέμα. Τόσο έναντι αυτών, που είναι το μοναδικό στήριγμα που έχουμε στον κόσμο, όσο και έναντι των ισχυρών αντιπάλων. Διότι, άνθρωπε μου, όταν ο Σουλτάνος ακούει να τους υποβαθμίζεις σε «επισκέπτες», αντιλαμβάνεται ότι δεν τους υπολογίζεις. Ότι πραγματικά έχεις κόψει τον ομφάλιο λώρο. Και τότε, θα σου ψήσει το ψάρι στα χείλη. Άσε τους «επισκέπτες», θα λέει, να φωνάζουν για εγγυήσεις και στρατό. Πού θα πάνε, θα υποκύψουν, αφού ο Νίκαρος δεν τους υπολογίζει…

    Ένα δεν έχεις καταλάβει. Ότι κι εσύ δεν είσαι Πρόεδρος του δικού σου χωριού. Αλλά του δικού μας νησιού και δεν μπορείς να στέλνεις τέτοια μηνύματα κατά το δοκούν!

6 σχόλια:

  1. Καλως η κακως ,η Ιστορια δεν μνημονευει μονον τους ηρωες αλλα και τους προδοτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλα οι κυπριοι δεν τον εξελεξαν; Αυτοι δεν ηξεραν τι καπνο φουμαρει; Εγω ως Ελλαδιτης απο το σχεδιο αναν τον θεωρουσα πουλημενο κορμι. Επειτα απορουσα πςσ τον εξελεξαν προεδρο. Εξεπλαγην. Τωρα αρχισαν τις καταρες και τα δακρυα. Ετσι δεν θα το λυσετε ποτε το κυπριακο. καληνυχτα σας κυπριοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχως φαινεται οτι συνειδητα ο Αναστασιαδης προχωραει στην Τουρκοποιηση της Κυπρου...Το γιατι, θα φανει αργοτερα...Οσον αφορα τους δεσμους με την Ελλαδα, ο πρωτος που τους υπονομευσε ηταν ο Μακαριος, που δημιουργησε ( με την αγαστη βοηθεια του ΑΚΕΛ) την "Κυπριακη συνειδηση"...Και ο οποιος διεκηρυττε σε συνομιλιες με υπουργους εξωτερικων αλλων χωρων οτι "ο μεγαλυτερος κινδυνος για την Κυπρο ,προηρχετο εξ Ελλαδος"..Οι Κυπριοι απομακρυνθηκαν απο την Ελλαδα ετσι,εθελοτυφλωντας για τον Τουρκικο κινδυνο...Ο Αναστασιαδης προχωρησε στον δρομο αυτο, μεχρι του σημερινου σημειου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. ειναι γνωστο οτι ο Μακαριος ηθελε την Ελλαδα οταν τα ευρισκε σκουρα. την Κυπρο μας την εχασε ο Μακαριος και οι ...κυπριοι ''αδερφοι μας''

      Διαγραφή
  4. Ἡ τυραννία τῆς Ξενοκρατίας μέ δημοκρατικό μανδύα, ἄλλοτε τῆς ἀριστερᾶς καί ἄλλοτε τῆς δεξιᾶς, ἐνίοτε δέ καί τοῦ κέντρου:
    Πράγματι ὁ μεγαλύτερος κίνδυνος γιά τήν Κύπρο ἀλλά καί γιά τήν Ἑλλάδα, ἦσαν καί εἶναι οἱ προδοσίες:
    Ὅσοι εἴτε ἐξ Ἑλλάδος, εἴτε στήν Κύπρο, ἐργάζονται γιά τούς ξένους, παριστάνουν ὅτι ξέρουν ποῦ βαδίζουν καί ὅτι τάχα "ἰσορροποῦν".
    Ἰσορροποῦν μόνο μεταξύ δικοῦ τους συμφέροντος καί ξένων συμφερόντων.
    Τό ἐθνικό συμφέρον τό θυμοῦνται μόνο μετά ψεύδους, καί γιά νά ἀντιπαρατεθοῦν πρός τούς πολιτικούς τους ἀντιπάλους στό ἐσωτερικό, ζητώντας τους συμπόρευση καί ἤπιους τόνους.
    Τό θέμα εἶναι ὅτι: Γιά νά ἀπεμπλακοῦμε ἀπό τούς ὑπηρέτες ξένων συμφερόντων, πρέπει νά "ἀφοπλίσουμε", νά ἀχρηστεύσουμε, νά στείλουμε στά σπίτια τους, ὅσους ὑπηρετοῦν σταθερά καί ἀποδεδειγμένα, πρωτίστως, τά δικά τους πολιτικά ἤ καί οἰκονομκά συμφέροντα. Τό δημοκρατικό πολίτευμα, τούς ἐπιτρέπει νά καλύπτονται, ἀφοῦ στηρίζεται στήν αὐτοπροβολή γιά ἀνάδειξη. Πρέπει νά ἀλλάξη αὐτό, ἀλλά ἀπαιτεῖ συνταγματική πρόβλεψη.
    Οἱ καιροί οὐ μενετοί. Γι' αὐτό, πρέπει
    Α) ἀμέσως νά ἀπαιτοῦμε ἐπίμονα καί ἀπαρασάλευτα, μέ ἐπιμονή μουλαριοῦ, καί ὑπομονή γαἱδάρου, κοινές πολιτικές ἀποφάσεις γιά ὅλα τά σημαντικά θέματα, μήν άναγνωρίζοντας τίποτα σέ ἐναντία περίπτωση, οὔτε καί δάνεια ἀπό ξένους,
    Β) τό συντομώτερο νά ἀπομονώσουμε ὡς "τουλάχιστον ἰδιώτη", ὅποιον ἐπιμένει ἕστω μιά φορά ἀποδεδειγμένα, στήν ὑπεράσπιση ἀντί τῆς πατρίδας, τῶν δικῶν του ἤ ξένων συμφερόντων (π.χ. Ζουράρης: νά δώσουμε νησιά δέν πειράζει καί τόσο),
    Γ) Νά ὀρθώσουμε ὅλα τά θεσμικά ἐμπόδια πού μπορεῖ νά ὑπάρχουν, ἤ νά ἐπινοηθοῦν, σέ πράξεις προδοσίας ἤ προετοιμασίας προδοσίας, καί σέ πρόσωπα πού μετέρχονται τέτοιες πράξεις η μεθοδεύσεις,
    Δ) Νά ἐπιμένουμε ἐπικοινωνιακά, κοινωνικά καί πολιτικά, σέ ὅ,τι εἶναι ἐθνικῶς ἐπιβεβλημένο, καί
    Ε) Τό καί σπουδαιότερο, νά μήν τούς πιστεύουμε, ὅσες κωλοτοῦμπες ἐπικοινωνιακές κι άν κάνουν. Δέν εἶναι Ἕλληνες.
    _ Φαίνεται ὅτι μετά ἀπό τόν τελευταῖο μεγάλο ἐθνικό διχασμό μας ἐπί τῆς ἀκολουθητέας πολιτικῆς μεταξύ Βενιζέλου καί Βασιλέως Κωνστανίνου τό 1916, ἔχει παύσει ὁ "ἐθνικός διχασμός" νά εἶναι τό κύριο πρόβλημά μας. Ὡς τό κύριο ἐθνικό μας πρόβλημα, ὅπως φάνηκε ἤδη ἀπό τό 1922, ἀνεδείχθη ἡ ἐθνική προδοσία. Καί αὐτή εἶναι πού πρέπει νά προλαμβάνεται καί νά ἀντιμετωπίζεται ἐγκαίρως, θεσμικῶς μέν ἀλλά ὄχι ἠλιθίως θεσμικῶς, θεσμικῶς-παντοιοτρόπως.
    Τοῦτο, μέ ὅλες τίς δυνἀμεις τοῦ λαοῦ καί τοῦ ἔθνους,μέ πάση θυσία εξοβελισμό τῆς ἰδιοτέλειας καί τῆς ξενοκρατίας ἀπό τήν ἐξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.