20/11/16

Επίδειξη σύγχρονου και διαχρονικού τουρκικού πολιτισμού!

Δεν απέμεινε σπίτι για επιστροφή στο Σιρνάκ : Ψάχνουν σπίτια και βρίσκονται αντιμέτωποι με σωρό ερειπίων
sirnak-yikim5
Μετά από την άρση της απαγόρευσης κυκλοφορίας μετά από μήνες στο Σιρνάκ, στην πόλη διακρίνεται πως δεν έχει μείνει λίθος επί λίθου και ότι αντίθετα με τις ειδήσεις περί ¨επιστροφή στο σπίτι¨, οι πολίτες προσπαθούνε μέσα στα χαλάσματα να βρούνε τα σπίτια τους. Η απαγόρευση κυκλοφορίας που άρχισε στις 14 Μαρτίου, έληξε χτες. Οικογένειες που επέστρεψαν αντί για τα σπίτια τους βρίσκουν σωρούς ερειπίων, ενώ κάποιοι προσπαθούν να διασώσουν ότι μπορούν από τα είδη σπιτιού που είχαν μέσα.

¨Δεν υπάρχει καν σπίτι να μπω μέσα¨

sirnak-yikim1

Πολίτης ονόματι Χικμέτ Ιλτσί λέει πως το τριώροφο σπίτι του την συνοικία Ντίτζλε κατέρρευσε πλήρως, πως κατέφυγε στα παιδιά του στην Σιλόπη και περιγράφοντας την εικόνα που αντιμετώπισε όταν ήρθη η απαγόρευση κυκλοφορίας, λέει : Tο σπίτι μου κατέρρευσε, ούτε βελόνα δεν πήρα από μέσα. Κρεβάτια, παπλώματα, ντουλάπια, ψυγείο, όλα κάηκαν. Το τριώροφο σπίτι μου κατέρρευσε. Δεν υπάρχει καν σπίτι να μπω μέσα. Όταν άρχισε η απαγόρευση πήγα στην Σιλοπη. Στον ένα  όροφο του σπιτιού έμενα εγώ, στον άλλο ο γιός μου και τα παιδιά του και στον άλλο είχαμε έναν ενοικιαστή. Ο γιός μου είχε πέντε παιδιά και όλα πήγαιναν στο σχολείο. Εγώ έδωσα στο γιό μου το ένα μου νεφρό. Τώρα τι θα κάνω, που θα πάω δεν ξέρω.¨

Γνώρισε το σπίτι του από τον κήπο μπροστά  
sirnak-yikim7 
Η 64 ετών Χαλιμέ Ουτάτς-κάτοικος της συνοικία Μπαχτσελίεβλέρ και μητέρα 11 παιδιών που έχει πρόσθετο πόδι, δήλωσε πως γνώρισε το σπίτι της από τα παρακείμενα σπίτια και από τον κήπο που υπήρχε μπροστά.

Η Χαλιμέ Ουτάτς η οποία πάτησε το 1992 μια νάρκη και από τότε ζει με πρόσθετο πόδι, λέει πως από το τριώροφο σπίτι με τέσσερα διαμερίσματα όπου ζούσε αυτή και τα 11 παιδιά της, δεν απέμεινε ούτε πέτρα.

¨Ζούμε στις σκηνές¨
sirnak-yikim4
Η Χαλιμε Ουτάτς συγκεντρώνοντας ξύλινα κομμάτια από το σπίτι της και προσπαθώντας να τα πάει εκεί όπου νοίκιασε, λέει τα εξής :  Ήμασταν μια οικογένεια 13 ατόμων. Εδώ και 8 μήνες φύγαμε από την πόλη και από το σπίτι μας. Ζούμε στους δρόμους και στις σκηνές. Εδώ και 8  μήνες κανένας μας δεν δούλεψε, δεν μπορέσαμε να κάνουμε μια δουλειά. Είναι περίπου ένας μήνας που ήρθαμε σε αυτή την πέτρα, στο χώμα. Δεν έχουμε κανένα εισόδημα. Εάν υπάρξουν δουλειές μακάρι να δουλέψουν τα παιδιά μου. Το σπίτι μου ήταν τριώροφο και αποτελούνταν από 4 διαμερίσματα. Το σπίτι μου το γνώρισα από τα πέριξ σπίτια και από τον κήπο που είχα μπροστά στην πόρτα. Καθώς στο Σιρνάκ δεν έχουμε μέρος να πάμε, μένουμε σε ένα σπίτι στα ανθρακωρυχεία. Δεν έχουμε σπίτι, δεν έχουμε τίποτε. Στο Σιρνάκ βρήκαμε ένα μέρος με ένα δωμάτιο. Καθώς όμως είναι στενό, κάποια από τα παιδιά μου πήγαν σε θείους τους σε άλλες συνοικίες, ενώ άλλα έμειναν στα ανθρακωρυχεία. Πέντε από τα παιδιά  μου πηγαίνουν στο σχολείο. Το ένα σπουδάζει στο Μπάτμαν. Ούτε υποτροφία έχει, ούτε σε εστία μένει. Και αυτό είναι σε άθλια κατάσταση¨.
……………………..
sirnak-yikim6


http://tourkikanea.gr/2016/11/sirnak-13/

2 σχόλια:

  1. Σσσσσσσσς.......
    Κάντε ησυχία μην ξυπνήσει η διεθνής κοινότητα, ο ΟΗΕ, οι ΗΠΑ η ΕΕ και όλες οι λοιπές ευαίσθητες κουράδες που μας περιβάλουν και μας κουνάνε το δάκτυλο για τα ανθρώπινα δικαιώματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οἱ Τοῦρκοι μέ αὐτά πού κάνουν μοιάζει σάν νά θέλουν νά μαζέψουν τήν ὀργή τοῦ θεοῦ στά κεφάλια τους, πάλι καί πάλι. Μακροθυμεῖ ὁ Θεός, ἀλλά ἄν δέν μετανοήσουν, ἐμπράκτως, εἰρήνη δέν θά ἔχουν οὔτε σέ αὐτήν τήν ζωή, οὔτε στήν ἄλλη. Μήν ἀπατᾶται κανείς.
    Δέν βλέπετε ὅτι εἶναι ὁ μόνος λαός πού σφυρηλατεῖ "ἑνότητα" μέ παιδωμαζώματα, μέ πολέμους καί μέ γενοκτονίες; Καί ἀντί νά φρίξουν, καί νά φοβηθοῦν τόν Θεό, ἐπαίρονται! _ 500 χρόνια καί πάνω, δίπλα σέ ὀρθόδοξους χριστιανούς, καί τίποτα δέν κατάλαβαν ἀπό τόν Θεό. Τώρα εἶναι μᾶλλον ἀργά. Ἀντί Τουρκίας, Κουρδιστάν καί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.