15/9/16

Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΑΪΡΑΜΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Με θλίψη δέχτηκαν το Κουρμπάν Μπαϊράμ στην Ελλάδα
121516
Οι μουσουλμάνοι που ζούνε στην Αθήνα πάλι με θλίψη υποδέχτηκαν το Μπαϊράμι. Στην Αθήνα στην μόνη πρωτεύουσα της Ευρώπης που δεν έχει τζαμί, οι μουσουλμάνοι που ζούνε εκεί έκαναν πάλι την προσευχή τους για την γιορτή είτε στα μεστζίτ είτε σε στάδια και αθλητικούς χώρους που τους παραχωρήθηκαν.
Μουσουλμάνοι οι οποίοι συναντήθηκαν σε αθλητικές εγκαταστάσεις σχολείου στο κέντρο της Αθήνας, μετά από το ναμάζι αντάλλαξαν εκεί ευχές.
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Μουσουλμάνων Ελλάδος Ναϊμ Ελ Γκαντούρ σε δήλωση ου έκανε σχετικά με το σχεδιαζόμενο τζαμί είπε : ¨Από το 2006 και μετά λήφθησαν πολλές αποφάσεις και έπεσαν πολλές υπογραφές. Για αυτό δεν είμαι και πολύ χαρούμενος. Ευχαριστημένοι θα είμαστε όταν αρχίσει η κατασκευή του τζαμιού¨.

Ο 21 ετών Αιγύπτιος Κερίμ ελ Ντουσούκ που ζει στην Ελλάδα, σχολιάζοντας θετικά την τελευταία ρύθμιση της ελληνικής κυβέρνησης για την κατασκευή του τζαμιού είπε πως  ¨ Η κατάσταση αυτή μας χαροποίησε. Τώρα θα πρέπει να δούμε εάν αυτό θα εφαρμοστεί πραγματικά ή όχι¨
Ο 50 ετών Μουχάμεντ Ελ Ντασούχι που ζει κοντά 30 χρόνια στην Ελλάδα, ανέφερε πως καθώς το σχεδιαζόμενο τζαμί είναι μακριά από το κέντρο της πόλης, δεν θα προτιμάται ιδιαίτερα.
Ο Ντασούχι ανέφερε πως οι χριστιανοί στην Αίγυπτο μπορούν να ασκούνε τα λατρευτικά τους καθήκοντα στις εκκλησίες που βρίσκονται σε κάθε σχεδόν συνοικία  και πρόσθεσε ¨Πέντε φορές την μέρα πάω για προσευχή στο μεστζίτ. Τα μεστζίτ που έχουμε στις συνοικίες μας μας αρκούνε. Προσδοκούμε από το ελληνικό κράτος να διασφαλίσει σε εμάς τις δυνατότητες που έχουν οι χριστιανοί στην Αίγυπτο¨.
Το ελληνικό υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, όπως συνέβαινε τα τελευταία χρόνια, παραχώρησε για το μπαϊράμι δύο στάδια σε μουσουλμάνους για να τελέσουν εκεί τα θρησκευτικά τους καθήκοντα
Η ελληνική βουλή τον περασμένο μήνα ενέκρινε δαπάνη περίπου 1 εκατομμυρίου ευρώ για την κατασκευή του τζαμιού και έτσι έγινε το μόνο απτό βήμα στα περίπου 10  χρόνια  αυτής της κολλημένης νομικής διαδικασίας 

Κουρμπάν Μπαϊράμι στην Δυτική Θράκη
Η τουρκική μειονότητα που ζει στην δυτική Θράκη, κατά την πρώτη μέρα του μπαϊραμιού συνέρευσε στα τζαμιά. Τούρκοι σε Ξάνθη και Κομοτηνή έκαναν το ναμάζι τους σε τζαμιά και μετά ευχήθηκαν ο ένας στον άλλο.
Το τζαμί Εσκί Τζαμί στην Κομοτηνή γέμισε εντελώς με τον εκλεγμένο μουφτή Ιμπραήμ Σερίφ να κηρύττει πριν από το ναμάζι. Ο εκλεγμένος μουφτής Ξάνθης τέλεσε το ναμάζι για το Μπαϊράμι στο τζαμί Σουνέ της Ξάνθης μαζί με ομογενείς.
Στα μηνύματα που αναγνώσθηκαν στα τζαμιά και στα κηρύγματα που έγιναν, ένα από τα βασικά θέματα ήταν ο ¨νόμος των 240 ιμάμηδων¨ που επιβάλλεται από την κρατική διοίκηση στην τουρκική μειονότητα Δυτικής Θράκης, όπως και άλλες άδικες και λανθασμένες πρακτικές. Έγιναν προσευχές για να λήξουν αυτές οι αδικίες και για να γίνει η Ελλάδα μια πιο δημοκρατική χώρα.
Φέτος ο εορτασμός που οργανώνεται σε μια ανοιχτή στον κόσμο τελετή στο προξενείο της Τουρκίας στην Κομοτηνή, θα γίνει κατά την τέταρτη μέρα του μπαϊραμιού
Εορταστικές εκδηλώσεις οργάνωσαν τουρκικοί σύλλογοι στην Ένωση Τουρκικής Νεολαίας Κομοτηνής. Επίσης με αφορμή το Μπαϊράμι τουρκικοί σύλλογοι σε Κομοτηνή και Ξάνθη οργάνωσαν διάφορες πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενώ σε κάποια χωριά γίνεται συνοδεία ζουρνάδων και νταουλιού το έθιμο ¨Βραδιές καμήλας¨. Νέοι εθελοντές που μετέχουν σε αυτές τις εκδηλώσεις ,μαζεύουν βοήθεια, η οποία αργότερα φθάνει σε αυτούς που έχουν ανάγκη.

http://www.sondakika.com/haber/haber-yunanistan-da-kurban-bayrami-8773177/
12/9/2016

Σχ : Την στιγμή που οι χριστιανοί στην Αίγυπτο τραβούνε τα πάνδεινα από κάποιους κάφρους φανατικούς μουσυολμάνους, ο άλλος κάνει και σύγκριση ! Επίσης ας του πει κάποιος πως οι Αιγύπτιοι χριστιανοί είναι ΝΤΟΠΙΟΙ και μάλιστα πιο παλιοί στον τόπο τους από τους μουσουλμάνους…
Τώρα για το ντέρτι με τον νόμο για τους ιεροδιδασκάλους στην Ελλάδα που γράφεται πως έχουν οι μουσουλμάνοι της Θράκης, αυτό υπάρχει μόνο στα μυαλά αυτών που πληρώνονται από την Τουρκία.

http://tourkikanea.gr/2016/09/bayram-11/

7 σχόλια:

  1. The main problem is they multiply like rats. Worrisome to say the least, when we deal with a criminal religion.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεῖτε τἠν ἱστορία. Ὑπάρχουν δύο μεγάλες «ἐγκληματικές θρησκεῖες». Δηλαδή θρησκεῖες μἐ ἐγκληματικά δόγματα καί ἐγκληματικές ἐφαρμογές τους, κατά τίς γραφές τους καί τούς «ἱερεῖς τους» ἤ τούς «καθοδηγητές τους». Σέ αὐτές, ὁ πιό καλός «πιστός τους», εἶναι αὐτός πού εἶναι ἠθικός αὐτουργός ἤ δράστης σέ ἐγκλήματα κατά τῆς ζωῆς, τῆς σωματικῆς ἀκεραιότητας καί τῆς τιμῆς τῶν συνανθρώπων του:
    Αὐτές οἱ δύο μεγαλύτερες μέχρι σήμερα «ἐγκληματικές θρησκεῖες», εἶναι ὁ ἰσλαμισμός καί ὁ ἀθεϊσμός.
    [Συνδυασμός τῶν δύο αὐτῶν ἱστορικῶν θρηκευτικῶν ρευμάτων παραγωγῆς ἐγκλημάτων ἀπό «πιστούς τους», γιά τό μέλλον - ἄν καί μέ τήν ὑλική της ἐγκληματικότητα περιορισμένη ἀκόμη, ἐμφανῶς τουλάχιστον, στόν χῶρο τῶν δογμάτων της, τῶν οἰκονομικῶν παρεκτροπῶν, τῆς συγκεντρώσεως προσωπικῶν καί λοιπῶν πληροφοριῶν καί παρακολουθήσεων - ἐμφανίσθηκε ἡ ἄθεη καί συγχρόνως «στρατικοποιημένη μυστικο-ὑπηρεσικῶς», Σαηεντόλοτζυ]
    Ἡ ρεαλιστική λύση ὅμως δέν εὑρίσκεται στήν νομική ἀπαγόρευση καθ' ἑαυτῶν τέτοιων θρησκειῶν ὅταν ἔχουν ἱστορική διαδρομή αἰώνων, ἀλλά στήν νομική καί διά τῆς παιδείας κατοχύρωση τῶν χριστιανικῶς νοουμένων ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων - ἀλλιῶς δέν ὑπάρχει μπούσουλας γιά τό ποιά εἶναι τά ἀνθρώπινα δικαιώματα. Κατοχύρωση τῶν δικαιωμάτων ὅλων, ἄρα καί τῶν μελῶν τῶν ἐν λόγῳ θρησκειῶν, μέ ἐξαίρεση τήν θρησκευτική ἐλευθερία καθ' ἑαυτῆς τῆς ὀργανώσεώς τους, κυρίως ἄρα τῆς διεισδυτικῆς διαβρώσεως διά συμβόλων καί πρακτικῶν, τῆς ἐγκληματικῆς θρησκείας τους.
    Περαιτέρω, δέ, δεδομένου ὅτι μιλᾶμε γιά κοινωνικά δεδομένα ἀλλά καί γιά προσωπικά ἱερά δεδομένα, ὅπου κάθε βίαια προσπάθεια εἶναι ἀποτυχημένη προσπάθεια ἐξ ὁρισμοῦ, βρίσκεται ἡ ὁλοκλήρωση τῆς λύσεως, στήν εἰρηνική προώθηση τῆς Ὀρθόδοξης χριστιανικῆς κατηχήσεως, σέ ὅσους θέλουν γιά τούς ἴδιους καί γιά τά παιδιά τους. Αὐτό, κατά τό Σύνταγμά μας, ὀφείλει νά προσφέρει τό σχολεῖο στήν Ἑλλάδα.
    Ἄλλωστε, ὅ,τι τυχόν καλό ἔχουν ἄλλες θρησκεῖες ἤ αἱρέσεις (ἐγκληματικές ἤ μή), εἶναι αὐτό πού ἔχει ἤδη ἡ Ὀρθόδοξη χριστιανική διδασκαλία, ὄχι ὡς ἀπομίμηση ἄλλων, ἀλλά ὡς ἱστορικῶς δικό της, καί στά δόγματα καί στίς πρακτικές ζωῆς. (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. (2ο μέρος) Εἶναι λάθος μεγάλο, ὁ συγκριτισμός, ὡς ἐάν ἦταν κομματιασμένη ἡ Ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ, ἤ δοσμένη στό κράτος, ἤ ἐπιμερισμένη μέσα σέ πολλές καί διάφορες θρησκεῖες.
    Ὅπως καί εἶναι μεγἀλο λάθος, ἡ ἐπιφανειακή ἀντιμετώπιση τῶν ἐγκληματικῶν πρακτικῶν τῶν ἀνωτέρω ἀλλά καί τῶν λοιπῶν ἐγκληματικῶν θρησκειῶν, πρακτικῶν συνήθων ἤ ἐκτάκτων, καθώς καί τῶν συμβολικῶν γνωρισμάτων τους, μέ ἀποκλειστικό γνώμονα τόν νομικό πολιτισμό τῆς δυτικῆς Εὐρώπης.
    Πρῶτον διότι ἡ δυτική Εὐρώπη (ἡ Ε.Ε.) ἔχει ἀποχριστιανοποιηθῆ σοβαρά, καί ἄρα ὅπου ἔχει ἀπόκλιση ἀπό τήν ὁρθόδοξη χριστιανική διδασκαλία, προσπαθώντας νά ἀντιμετωπίσῃ τήν ἐκτροχιασμένη θρησκευτικότητα τῶν ἐγκληματικῶν θρησκειῶν, τό κάνει ἄτεχνα, χωρίς πνευματική διάκριση, καί ρίχνει λάδι στήν φωτιά τῶν ἐγκληματικῶν θρησκειῶν χωρίς «Λόγο». Καί δεύτερον , διότι ὁ λεγόμενός νομικός πολιτισμός τῆς δυτικῆς Εὐρώπης, εἶναι καθ’ ἑαυτός ἀνεπαρκής ὡς «ἐπιφαινόμενο» (ὄχι τόσο ὑλικῶν συνθηκῶν, ὅσο κάποιων κοινωνιῶν καί τοῦ πολιτισμοῦ τους, καί δή κυρίως ἕνα ἄνωθεν διαμορφωμένο ἐπιφαινόμενο, διά τοῦ Ε. Δ. Α. Δ. ), ἐνῶ ἡ θρησκεία δέν εἶναι κάν φαινόμενο ἀλλά εἶναι «εἶναι» (Dasein), ἀκόμη καί ὅταν εἶναι κάποιο ξεστρατισμένο «εἶναι».
    Συνεπῶς, ἀξιότιμε κύριε Φίλη ἔχετε πολλά ἀκόμη νά σκεφθεῖτε σωστά, διότι ἄν τά σκέπτεσθε λάθος καί ἰδίως τά ἐφαρμόσετε λάθος, δέν ὑπάρχει σωτηρία: Ὁ δρόμος τῶν ἐγκληματικῶν θρησκειῶν εἶναι δρόμος καταστροφῆς τοῦ πολιτισμοῦ, ἐπί αἰῶνες.
    (Μήν κυττᾶτε τί οἰκοδόμησαν προσωρινά σέ κάποιες μουσουλμανικές χῶρες μετά τόν Μωάμεθ, αὐτό ἔγινε λόγῳ συγκεντρωμένου πλούτου, ἀκόμη καί μέ αἷμα, καί διά τῆς ἀναφορᾶς τους στούς ἀρχαίους συγγραφεῖς, καί ὄχι ἐξ αἰτίας τῆς πίστεώς τους, ἔγινε δηλαδή κάτι ἀξιόλογο, πέραν τῶν διακοσμητικῶν στοιχείων πού δέν λείπουν καί στίς πιό βάρβαρες περιοχές τοῦ πλανήτη, μόνο στόν βαθμό πού δέν κατεστράφη ὁ προηγούμενος πολιτισμός ἐκεῖ).
    Γιά τίς καταστροφικές συνέπειες τοῦ ἀθεϊσμοῦ γιά τόν πολιτισμό, δεῖτε τήν τρομοκρατία πού χαρακτηρίζει τήν Γαλλική Ἐπανάσταση, ἀπό τήν στιγμή πού τά ἐγκληματικά στοιχεῖα τῆς ἀθεΐας, παραμερίζουν τήν χριστιανικότατη καί σχεδόν ὀρθόδοξη Διακήρυξη τῶν ἀνθρωπίνων Δικαιωμάτων, καί τήν ἐπίσης σχεδόν ὀρθόδοξη constitution ciivile du clergé. Ἤδη, προτοῦ δεῖτε τί ἔγινε στόν 20ό αἰῶνα μέ τούς ἀθεϊσμούς τῶν Λένιν-Στάλιν καί τοῦ Ναζισμοῦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...ΙΣΟΨΗΦΟΙ ΓΑΡ, ΑΛ΄ΟΥΚ ΟΜΟΦΥΛΟΙ, ΕΚΑΣΤΟς ΑΦ΄ΕΑΥΤΟΝ ΣΠΕΥΔΕΙ (ΙΣΟΚΡΑΤΗΣ). Αλλα οι κομουνιστοσυμμοριτες( ΣΥΡΙΖΑ) καιν οι βεοφιλελευθεροι (Ν.Δ.) μαλλον δεν εχουν ακουσει ποτε για τον Ισοκράτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. οι μετασωκρατικοι μιλησαν για Ενα Θεο που παρουσιαζεται με πολλες οψεις...αρα οι πολλες θρησκειες ειναι γενικως καλοδεχουμενες.Καμμια ομως δεν κατεχει την απολυτη αληθεια.
    Οι πολλες θρησκειες ειναι κατι σαν τις πολλες ρατσες:Ολες εχουν το "στυλ" τους ,ειναι ολες σεβαστες και μπορουν να δημιουργηθουν κιαλλες.
    Οσον αφορα για το πια θρησκεια ειναι η επιθετικοτερη αυτο το εχει δειξει η ιστορια.
    Οσον αφορα τον μουσλιμανισμο,το προβλημα νομιζω ειναι, οτι μπερδευουμε τους ανθρωπους που προερχονται απο ισλαμικες χωρες και απλα δεν ειναι μουσουλμανοι και αυτους που προερχονται απο τετοιες χωρες και ειναι.
    Επισης, συνεχως πεφτουμε στην παγιδα του να πιστευουμε οτι οι εποχες εχουν αλλαξει και οτι πλεον ο κοσμος πρεπει να αποδεχτει την ανεξιθρησκεια που ειναι ο φορεας κατουσιαν του "νεου" πολυπολιτισμικου μοντελου,ίδιον των αυτοκρατορικων δογματων "μακεδονικου τυπου" της εποχης του Μ.Αλεξανδρου...Οπως ομως πολυ σωστα εχει ειπωθει, η δυση μπορει να δεχτει αλλες θρησκειες.Ο μουσουλμανισμος,μπορει να ενταχθει σε αλλες μη "θεοκρατικες" κοινωνιες;
    Και η απαντηση ειναι :Σαφως Οχι.
    Οποτε ξεκινωνντας απο λαθεμενο συμπερασμα,αγνοουμε βασικες αληθειες και κατουσιαν γινομαστε φορεις επεκτατικων διαθεσεων , μπαινοντας στον αδυσωπητο κινδυνο να απωλεσουμε την τοσο ποθουμενη παναθρωπινη πολυπολιτισμικοτητα και να μετατραπουμε σε ερημη γη.Δικαιως λοιπον,ακουμε για παντουρκισμους,τουρανισμους κιαλλα τετοια, γιατι απλα η ευρωπη ,ειτε ειναι εντελως αδαης ή επιλεγει να ειναι τετοια.
    Ρολος λοιπον της Ελλαδας ειναι για αλλη μια φορα, να κρουει τον κωδωνα του κινδυνου , να μην υποτασσεται στα κελευσματα των αδαων "βαρβαρων" ,καθιστωντας επιπλεον εαυτον τον δουρειο ιππο του σουλτανισμου ή νεοοθωμανισμου στην ευρωπη...
    Αλλα ολα αυτα προυποθετουν τονιζω παλι :Βαθεια παιδεια...
    Αλλα για ολα αυτα χρειαζεται παιδεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι μεγάλο λάθος να αποκαλείται τουρκική η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης. Με τη συνθήκη της Λωζάνης οι Τούρκοι που κατοικούσαν στην Ελλάδα ανταλλάχθηκαν με Έλληνες που κατοικούσαν στην Τουρκία. Όσοι έμειναν ήταν έλληνες (πομάκοι ή ρομά) και μουσουλμάνοι το θρήσκευμα. Η Τουρκία κατάφερε να πείσει πολλούς ξένους αλλά, από ότι φαίνεται και αρκετούς δικούς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. >Είναι μεγάλο λάθος να αποκαλείται τουρκική η μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης.<

      Σε ποιον απευθύνεσαι;
      Το άρθρο είναι μετάφραση από τουρκική εφημερίδα.
      Έτσι ακριβώς την αναφέρει ο δημοσιογράφος.
      Χωρίς νόημα η παρατήρηση σου.

      Διαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.