28/9/16

«Μόνον ο Ιησούς αγοράζει ΔΕΚΟ με χρέη»


"Συντηρείτε Οργανισμό Ανέγερσης Μουσείου Ακρόπολης, τη στιγμή που το μουσείο έχει ανοίξει εδώ και 7 χρόνια. Και ο Οργανισμός αυτός περνάει στις δαπάνες αγορά μοτοσικλέτας 8.500 ευρώ και λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας 1.300 ευρώ! Και όλα αυτά τον περασμένο μήνα!"

Όταν ο υπουργός κ. Χρ. Σπίρτζης το έλεγε αυτό στη Βουλή, νόμιζε προφανώς πως ευφυολογούσε. Ή υπερέβαλε, για να δείξει την τραγική κατάσταση των ΔΕΚΟ, καθώς εμφάνιση του Θεανθρώπου στη Γη προβλέπεται μόνον κατά τη Δευτέρα Παρουσία.
Όμως, πίσω από την ιλαροτραγική διαπίστωση του υπουργού, κρύβεται η πραγματική κατάσταση πως αυτές τις ΔΕΚΟ, που μόνον ο Πανάγαθος θα αγόραζε, τις συντηρεί ο Έλληνας φορολογούμενος. Συντηρεί δηλαδή κρατικούς οργανισμούς με τεράστια χρέη, υπεράριθμο προσωπικό και ανύπαρκτους τζίρους. Υπό αυτήν την έννοια θεωρώ τεράστια επιτυχία την πώληση της ΤΡΕΝΟΣΕ για 45 εκατομμύρια, παραβλέποντας τη βλακώδη δήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην ανέμελη εποχή της αντιπολίτευσης, πως ούτε για 300 εκατομμύρια δεν θα την πωλούσε. Η συγκεκριμένη επιχείρηση καθώς και μια πλειάδα άλλων θα έπρεπε να πωληθούν έστω και για ένα ευρώ –για να μην πω να δώσουμε εμείς και κάτι τις στον αγοραστή– προκειμένου να σταματήσουν να επιβαρύνουν το Δημόσιο Ταμείο. Άλλωστε, κάτι ανάλογο έγινε και με την πώληση της Ολυμπιακής Αεροπορίας και γλιτώσαμε κάποια δισεκατομμύρια.
Είναι προφανές πως αυτές οι επιχειρήσεις, με αυτούς τους οικονομικούς δείκτες, αν ευρίσκοντο υπό ιδιωτική ιδιοκτησία, θα χρεοκοπούσαν. Με τους εργαζόμενους –στην καλύτερη περίπτωση να ελάμβαναν την αποζημίωση τους εν όλω ή εν μέρει– και εν συνεχεία Ταμείο Ανεργίας. Και ο επιχειρηματίας θα βρισκόταν αντιμέτωπος με τις αστικές, ποινικές και οικονομικές συνέπειες των λανθασμένων επιλογών του. Μια αναμφίβολα δυσάρεστη, αλλά αναγκαία, κατάσταση. Μια κατάσταση που υπακούει όχι μόνον στους νόμους της ελεύθερης οικονομίας, αλλά και στην κοινή λογική.

Για τη συνέχεια Liberal

2 σχόλια:

  1. Οπως ειχα πει Εξ αρχής ( κια πολλοι διαδωνουςαν Τοτε),τον τζιφρα τον βάλανε για να εκπληρώσει το έργο που του ειχε ανατεθεί.Αυτο σιγά σιγά τελειώνει μετα απο το εργατικό ,για να έρθει ο εταίρος διασώστης μας με βαςικο και κυριο έργο να βαλει το ψαλίδι βαθειά στο δημόσιο .Και μετα απο αυτόν θα έρθει
    ,με τη μορφή μιας διακομματικής η υπερκομματικής κυβέρνησης σωτηρίας ..που τοτε Βεβαια δε θα υπαρχει τίποτα ελληνικής ιδιοκτησίας περιουσιακό στοιχείο η καλυτερα για99 χρονια μονον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α) Ἡ φράση τοῦ Σπίρτζη ἄν ἐλέχθη ἔτσι, εἶναι βλάσφημη, καί φανερό σκοπό εἶχε, κυρίως, τήν προσβολή καί ὑποβάθμιση τοῦ προσώπου τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, γιά τόν ὁποῖο ὁ Ἕλληνας ἐκφράζεται μέ σεβασμό καί ποτέ γιά πλάκα ἤ για νά κάνῃ εὐφυολόγημα, ἐκτός ἄν εἶναι βλαμμένος ἤ ἐγκάθετος.
    Β) Ὅσο γιά τόν ΟΣΕ, σχεδόν σίγουρα τόν χρεωκόπησαν ἐπίτηδες καί δέν ἔπρεπε νά ἔχῃ καταστῆ ζημιογόνα ἐπιχείρηση. Νά θυμίσω ὅτι τήν γραμμή πρός Τρίπολη τήν κατάργησαν μόλις ἀποκαταστάθηκαν - μετά ἀπό ἀδικαιολήγτα πολλά χρόνια - οἱ σιδηροδρομνικές γραμμές, μέ ἀφορμή τό ἀτύχημα πού συνέβη στήν πρώτη κιὀλας πορεία τραίνου, μέ ἕναν νεκρό, ἕνα ἀτύχημα π[ού ἀφίνει ἐρωτηματικά γιά τό μῆπως πρόκειται γιά κάτι ἄλλο καί ὄχι γιά ἀτύχημα, ἀφοῦ δέν σταματᾶς ἀμέσως καί μόνιμα τήν καινούργια γραμμή σου, γιά ἕναν τέτοιο λόγο, πού δικαιολογεῖ μόνον μία ἔρευνα καί κάποια βελτίωση τῆς σημάνσεως ἤ καί τῶν γραμμῶν - ἤ τό πολύ τοποθέτηση καί φύλακα στό φερομένως ἐπικίνδυνο σημεῖο τῆς διαδρομῆς.
    Θέλει ἔρευνα Εἰσαγγελέως νομίζω τό θέμα.
    Καί τό συγκεκριμένο ὅλως ἰδιατέρως, ἀλλά καί γενικώτερα, γιά τό πῶς ἔφτασαν οἱ Ἑλληνικοί σιδηρόδρομοι νά μήν εἶναι κερδοφόροι.
    Νά προσθέσω, ὅτι ἀπό τήν ἐπαρχία, πρίν 8-9 χρόνια, ζήτσα νά κλείσω εἰσιτήριο στήν γραμμή Ἀθηνῶν-Θεσσαλονίκης, χωρίς νά ἀναγκασθῶ νά προσέλθω νά παραλάβω τό εἰτήριό μου πρό... 48 ὡρῶν, ὅπως μοῦ ζἠτσαν στόν σταθμό Λαρίσης των Ἀθηνῶν, καί ὅταν ρώτησα γιά τό ἐνδεχόμενο νά μοῦ ἔστελναν τό εἰσιτήριο μέ ἀντικαταβολή στήν ἐπαρχία, μοῦ εἶπαν ὅτι αὐτό σύτημα ὑπάρχει μέ σύμβαση τοῦ ΟΣΕ μέ ἑταιρεία, πού ὅμως ἐνεργεῖ παραδόσεις είσιτηρίων μέ κούριερ, μόνο ἐντός τῆς Ἀττικῆς! Πῶς νά μήν χρεωκοπήσει ὁ ΟΣΕ μέ τέτοια διαχείριση στήν κράτηση εἰσιτηρίων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.