13/8/16

Κυπριακό: Σκληρή αντιπαράθεση Ακιντζί - Οζγκιουργκιούν

Τη πρώτη σκληρή αντιπαράθεση τους για το κυπριακό, είχαν σήμερα ο κατοχικός ηγέτης Μουσταφά Ακιντζί και ο ψευδοπρωθυπουργός Χουσείν Οζγκιουργκιούν.
Κυριάκος Πομηλορίδης
Την αρχή έκανε ο ψευδοπρωθυπουργός, ο οποίος μετά τη παρουσία του στο Συλλαλητήριο στη Κωνσταντινούπολη στο πλευρά του Ερντογάν, κλιμακώνει καθημερινά τις επιθέσεις του κατά του Ακιντζί.
“Βλέπω", είπε, "ένα περιβάλλον συνθλιμμένο και συρρικνωμένο με πιέσεις και χίλια ζόρια να ικετεύει για συμφωνία. Εγώ πρόσθεσε, αντιδρώ και δεν μπορώ να δεχθώ κάτι τέτοιο. Εάν υπάρχει κάποιος που το δέχεται αυτό, ορίστε, ας περπατήσει σε αυτό το δρόμο μαζί με τον κ. Ακιντζί".
Ναι μεν είμαστε υποχρεωμένοι για λύση, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι αν δεν υπάρξει τότε χαθήκαμε ή καήκαμε, συμπλήρωσε ο Οζγκιουργκιούν, ο οποίος χαρακτήρισε απαθή τον Ακιντζί:

"Η ε/κ πλευρά προχωρεί παράλληλα σε συμφωνίες με άλλες χώρες για το πετρέλαιο και το φυσικό αέριο και ο Ακιντζί παραμένει απαθής. Αυτόν τον ηγέτη θέλει ο τ/κ 'λαός'; Αυτή τη στάση θέλει;"

Για προσπάθεια υποτίμησης και παρουσίασης του ως αναξιοπρεπή, έκανε λόγο ο Ακιντζί, ο οποίος απάντησε με γραπτή ανακοίνωση:

"Διαχειρίζομαι το Κυπριακό με τη δύναμη που μου έδωσε ο 'λαός' . Όχι με αίσθημα στραπατσαρισμένου, αλλά με περηφάνια και τιμή. Όχι ικετεύοντας για λύση αλλά με αποφασιστικότητα για λύση. Η επίθεση του "πρωθυπουργού" εναντίον μου και η προσπάθεια αποδυνάμωσης μου στο τραπέζι, είναι μια στάση που δεν αρμόζει στη θέση του. Είναι αυτός που χάνει την αξιοπρέπεια του".

Αφού σημείωσε ότι ο Οζγκιουργκιούν ουδέποτε του μετέφερε τη διαφωνία του και πως το κάνει τώρα παραμονές μίας σημαντικής περιόδου των συνομιλιών ο Ακιντζί, ισχυρίστηκε πως η λύση δεν ήρθε εξ υπαιτιότητας της ε/κ πλευράς η οποία δεν επιδεικνύει τον απαραίτητο ρεαλισμό:

"Όταν έρθει εκείνη η μέρα όπου θέλει ας πάει ο "πρωθυπουργός". Ας μην ανησυχεί με ποιον θα πάω εγώ. Εγώ κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες θα συνεχίσω το δρόμο μου μαζί με το 'λαό' μου".

Σφήνα στη κόντρα των δύο μπήκε ο Μεχμέτ Αλί Ταλάτ. Παίρνοντας καθαρά το μέρος του Ακιντζί, ο ηγέτης του ΡΤΚ δήλωσε πως σε αντίθεση με τον Ακιντζί, που, διεξάγει τις διαπραγματεύσεις ως "εκλεγμένος", κατά τον ισχυρισμό του, "πρόεδρος", ο Οζγκιουργκιούν έγινε τυχαία "πρωθυπουργός", κατά την έκφραση του πάντα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.