25/7/16

Ο Ερντογάν σκληραίνει τη στάση του απέναντι στις ΗΠΑ

Ο Ερντογάν σκληραίνει τη στάση του απέναντι στις ΗΠΑ

  • (Φωτ.: EPA / Γραφείο Τύπου Τούρκου προέδρου)
Ο υπουργός Δικαιοσύνης της Τουρκίας Μπεκίρ Μποζντάγ, εκ των έμπιστων συνεργατών του Τούρκου προέδρου Ενρτογάν, δήλωσε βέβαιος ότι οι πραξικοπηματίες είχαν απλώσει τα πλοκάμια τους στη Δικαιοσύνη και στις άλλες υπηρεσίες του κράτους. «Σας δηλώνω από εδώ ότι όπως είμαι σίγουρος ότι με λένε Μπεκίρ Μποζντάγ, έτσι είμαι σίγουρος ότι όσοι κάθονται στις καρέκλες του Αρείου Πάγου, του Συνταγματικού Δικαστηρίου, στις ανώτατες και ανώτερες θέσεις της Δικαιοσύνης, ήταν σίγουροι, γιατί γνώριζαν από πριν, ότι την Παρασκευή θα εκδηλωθεί το πραξικόπημα», σημείωσε, όπως αναφέρει η τουρκική ιστοσελίδα internethaber.com.

Ο Μπεκίρ Μποζντάγ προχώρησε ακόμα παραπέρα κατηγορώντας ανοιχτά τις ΗΠΑ ότι γνώριζαν για την απόπειρα πραξικοπήματος.
«Επίσης, οι ΗΠΑ και ο πρόεδρος των ΗΠΑ, όπως είμαι σίγουρος ότι το όνομά του είναι Ομπάμα, το ίδιο σίγουρος είμαι ότι το πραξικόπημα αυτό το έκανε ο Φετουλάχ Γκιουλέν. Είμαι το ίδιο σίγουρος ότι οι υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ γνώριζαν για το πραξικόπημα. Είμαι επίσης το ίδιο σίγουρος ότι και το υπουργείο Εξωτερικών των ΗΠΑ γνώριζε για το πραξικόπημα. Είμαι απόλυτα σίγουρος ότι τώρα δεν έχουν καμία αμφιβολία για την εμπλοκή του Γκιουλέν στο πραξικόπημα», δήλωσε εμφατικά ο Μποζντάγ.
Να σημειωθεί ότι ο Μπεκίρ Μποζντάγ αναμένεται να μεταβεί στις ΗΠΑ, πιθανόν μέσα στην εβδομάδα, μαζί με τον υπουργό Εσωτερικών Εφκάν Αλά, για να επιταχύνουν τις διαδικασίες έκδοσης του ιμάμη Φετουλάχ Γκιουλέν στην Τουρκία.

3 σχόλια:

  1. Μια από τις συνέπειες της αυταρχικοποίησης του Ερντογάν θα είναι και η αχρηστία στην οποία θα περιπέσει σε λίγο καιρό ο Υπουργός Ευρωπαϊκών Υποθέσεων! Δεν θα έχει αντικείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κ τουρκαλα στη φρουρα του σουλτανου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οικτρον σε προς κεντρα λακτιζειν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.