21/2/16

Τίνος τελικά τα Συμφέροντα Διακονεί το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως ;

Του  Μιχαήλ Στυλιανού
Αποκαλυπτικό άρθρο Βορειοελλαδίτη Μητροπολίτη στο «Παρόν»  της περασμένης Κυριακής, περί την μανιώδη δράση του Πατριάρχη  για τον  διαμελισμό της Εκκλησίας της Ελλάδος και  η δήλωση του κ. Βαρθολομαίου για την συνάντηση του  Κυρίλλου Μόσχας με τον Πάπα, στην Κούβα, την οποία πανηγύρισε ο τουρκικός Τύπος, επισύρουν αναγκαστικά  την προσοχή στις φροντίδες και ενασχολήσεις του Προκαθημένου της Ορθοδοξίας, επειδή:
α) Συμβαίνουν σε στιγμή που το ελληνικό έθνος  ψυχορραγεί, υπό τα αλλεπάλληλα δολοφονικά πλήγματα στιλέτου, που δέχεται καθημερινά από εχθρούς, «συμμάχους», «εταίρους» και γείτονες και 


β)  Το χριστιανικό πλήρωμα πολλών δεκάδων χιλιάδων ψυχών σε χώρες της Μέσης Ανατολής υφίσταται συστηματικό μαρτύριο και αφανισμό, που                           –επίσης- δεν  φαίνεται να συγκλονίζει ιδιαίτερα το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως.
 Οι αλλότριες φροντίδες, ενέργειες, δηλώσεις και σιωπές του Πατριάρχη Βαρθολομαίου, εγείρουν έτσι το οδυνηρό ερώτημα: Στην υπηρεσία ποιας «Εκκλησίας» πρέπει να ενταχθούν;

                                Η εκκλησιαστική συνάντηση της Αβάνας
Η αφύπνιση της διεθνούς συνείδησης στον αιματηρό διωγμό των χριστιανών ήταν ο  διακηρυγμένος πρωταρχικός στόχος της συνάντησης του Πάπα Φραγκίσκου και του Πατριάρχη Μόσχας Κυρίλλου στην Αβάνα.  Ωστόσο  η αναγγελία της υποκίνησε τον κύριο Βαρθολομαίο στην ακόλουθη δήλωση:         « ΄Οσον αφορά την θρησκεία, ο στόχος αυτής της συνάντησης είναι θετικός. Αλλά το  Βατικανό  οφείλει να προσέξει μήπως γίνει το δεκανίκι στις φιλοδοξίες της Μόσχας !»
Δυτικά  Μέσα Μαζικού (ψυχροπολεμικού)  Επηρεασμού,  που συνέπεσαν σε ταυτόσημη θέση με τον Πατριάρχη, ότι ο Πάπας Φραγκίσκος «επέτρεψε να χρησιμοποιηθεί για τις πολιτικές επιδιώξεις του Κρεμλίνου», στηλιτεύθηκαν σε άρθρο του Άντονι Σάλβια, πρώην πολιτικού συμβούλου του Προέδρου Ρέιγκαν, που τόνιζε:
« Αυτοί οι ισχυρισμοί εκφράζουν τις προτεραιότητες εκείνων στη Δύση που αντιστρατεύονται τις αγαθές σχέσεις με τη Ρωσία και επιδιώκουν αντιθέτως  να διανοίξουν ρήγμα μεταξύ των δύο πλευρών της ευρωπαϊκής  ηπείρου. Η οποία – όπως  ο Πάπας Ιωάννης-Παύλος ο 2ος συνήθιζε να λέει-  είναι ένας οργανισμός που αναπνέει με δύο πνεύμονες: τον Λατινικό Δυτικό και τον  Βυζαντινό Ανατολικό».
 Όσο και αν ικανοποίησε τον Τύπο της χώρας της οποίας είναι υπήκοος και στης οποίας τον στρατό υπηρέτησε ως αξιωματικός, η δήλωσή του κ. Βαρθολομαίου ήταν ασυμβίβαστη με την ιδιότητα και επιζήμια για τη φήμη και την επιρροή του Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως. 

Eπειδή :
-         Η διδασκαλική  ex cathedra  συγκατάθεση, στο πρώτο σκέλος της δήλωσης, «ως προς τον θρησκευτικό στόχο», θα  ενοχλήσει έντονα τον Πάπα με τον πατερναλισμό της και θα βλάψει τις σχέσεις που αγωνίζεται να συσφίξει μαζί του.
-         Η σύστασή του στο Βατικανό, να μη γίνει «δεκανίκι της Μόσχας», τον  κατεβάζει από  τον πατριαρχικό θρόνο στον άχαρο ρόλο εθελοντή στην προπαγανδιστική αρένα του ψυχρού πολέμου, που παροξύνθηκε με τη ρωσική χειρουργική επέμβαση στη Συρία. Επέμβαση σωτηρίας για  Χριστιανούς, Αλεβίτες , Κούρδους και άλλους , αλλά που ανατρέπει τα  σχέδια διαφόρων ανωμάλων συμμαχιών και μεταβάλλει  τα αυτοκρατορικά όνειρα του Ερντογάν σε εφιάλτη.

«Στο κοινό ανακοινωθέν της συνάντησης του Πάπα Φραγκίσκου με τον Πατριάρχη Μόσχας  δεσπόζει η συγκινητική έκφραση αγωνίας και συντριβής για το μαρτύριο των Χριστιανών της Μέσης Ανατολής», διαπιστώνει ο Άντονι Σάλβια στο άρθρο του.  Ο κ. Βαρθολομαίος  εμφανίσθηκε με τη δήλωσή του  διακατεχόμενος από διαφορετικές αγωνίες…
Είναι προφανείς οι δυσκολίες  Πατριάρχη στην Ινσταμπούλ  -πρωτεύουσα του Χαλιφάτου, στα όνειρα του Ερντογάν- όταν οι σφαγιαζόμενοι στη Μέση Ανατολή Χριστιανοί είναι θύματα ισλαμιστών συμμάχων του επίδοξου Χαλίφη.  Ο οποίος απειλεί με πόλεμο τη Ρωσία, που  εξαφανίζει από τη σκακιέρα τους  συμμάχους του σφαγιαστές , συμμορφούμενη και στις ευχές Κυρίλλου και Πάπα. Αλλά…
Εάν η αναζήτηση ισορροπίας μεταξύ  συγκρουόμενων καθηκόντων  ( ! ! ! ) είναι ανέφικτη (ή εγκαταλείπεται αυτοβούλως), και η διακονία του Ευαγγελίου υποχωρεί στην πολιτική σκοπιμότητα, τότε το κύρος, η ηθική ακτινοβολία και  ο εκκλησιαστικός θρόνος του Πατριάρχη Κωνσταντινούπολης  εκτίθενται σε αμφισβήτηση...

                               Η διχαστική δραστηριότητα στην Ελλάδα
 Αλλά πλήττουν και  του ελληνικού λαού  τα αισθήματα  πολλές αυθαίρετες «εισπηδήσεις»  του κ. Βαρθολομαίου, αντίθετες προς το εθνικό συμφέρον. Αποκαλυπτικό άρθρο  «Μητροπολίτη Βορείου Ελλάδος» στο Παρόν της περασμένη Κυριακής στοιχειοθετεί την καταγγελία μιας συστηματικής, πολυετούς  εκστρατείας του  κ. Βαρθολομαίου  να καταλύσει,  ή  έστω  να ακρωτηριάσει,  το αυτοκέφαλο της Εκκλησίας της Ελλάδος. Και η χρονίζουσα κρίση εξ αυτής της αιτίας φαίνεται να διέρχεται νέα έξαρση, που εξηγεί την απουσία του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου ( για «προσωπικούς λόγους») από τη πρόσφατη Σύναξη των Ορθοδόξω ν Προκαθημένων στη Γενεύη.
Στην επιδίωξη αυτή προκύπτει ότι  ο Πατριάρχης δεν  φείδεται  μεθόδων,  ελάχιστα χριστιανικών,  (υποκίνηση διαιρέσεων, απόπειρες υφαρπαγής νόμων από ανύποπτες, ή ανεξίθρησκες  κυβερνήσεις και άλλα…)  σε βαθμό που να έχει  καταστεί  εφιάλτης της ελλαδικής  Ιεραρχίας, την διοικητική δικαιοδοσία της οποίας  επιμένει να οριοθετήσει  στα σύνορα  της «μικρής Ελλάδας» του 1880 –εκεί που  την θέλουν   Νταβούτογλου και Ερντογάν.
Η δηλητηριώδης εκστρατεία του εναντίον του αλησμόνητου Αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου -του τελευταίου Ηγέτη  του ελληνισμού-  η οποία  ενίσχυσε την εθνοφονική  επιχείρηση  εξόντωσής του, δεν κινδυνεύει να λησμονηθεί. Οι « Ικεσίες του στον Μεγαλοδύναμο» για τη ψυχή  και το έργο του Κεμάλ, στο βιβλίο επισκεπτών του ομώνυμου «Μουσείου» στη Θεσσαλονίκη , όπου τον ξενάγησε ο  Μπουτάρης, αποτελούν scripta manent , διαφωτιστικά για τον σεβασμό του Βαρθολομαίου στις εθνικές  ευαισθησίες των Ελλήνων.
Ούτε έχει διαφύγει την προσοχή,  όσων  νοιάζονται για την  επιβίωση του έθνους, πως  στο «Φανάρι»  έλκονται  και συχνά βρίσκουν  θαλπωρή και ορμητήριο διάφοροι εχθροί του «εθνο-λαϊκισμού», ( έτσι χαρακτηρίζουν τον πατριωτισμό), οι  φανατικοί της ελληνο-τουρκικής φιλίας πάση θυσία, οι αναθεωρητές της ιστορίας,  και  κάποιοι  τέως ή νυν ανταποκριτές της ΕΡΤ ή ΑΠΕ στην Κωνσταντινούπολη, που επιμένουν και σήμερα στα «πάνελ» πως «στο Αιγαίο δεν υπάρχουν σύνορα.»
*  *  *  *  *   
Από το συνοπτικό άθροισμα των ανωτέρω αναδύεται απαιτητικό το ερώτημα του τίτλου και το συνακόλουθο εάν εξυπηρετεί πλέον καθόλου η παραμονή του Πατριαρχείου στη Τουρκία , με  Πατριάρχη υπήκοο και όμηρο της τουρκικής εξουσίας . Στο οποίο ερώτημα επιβάλλεται  να εγκύψει μια (κάποτε) εθνική ελληνική κυβέρνηση.   

Περίληψη δημοσιεύθηκε στο «Παρόν».


                                                                              

10 σχόλια:

  1. Α)_Δέν εἴμαστε μέ τά καλά μας! ΟΥΤΕ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΕΔΙΔΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ, σχετικά μέ τήν συντάντηση Πάπα μέ Πατριάρχη Μόσχας: "Οσον αφορά την θρησκεία, ο στόχος αυτής της συνάντησης είναι θετικός. Αλλά το Βατικανό οφείλει να προσέξει μήπως γίνει το δεκανίκι στις φιλοδοξίες της Μόσχας !"
    Ὄλως ἀντιθέτως, κάθε συνειδητός χριστιανός ὀρθόδοξος, οἱασδήποτε ἐθνικότητος, ἀντιλαμβάνεται καί βλέπει, ΟΡΘΟΔΟΞΟΤΑΤΑ, ἀκριβῶς ἀντίστροφα τά πράγματα: Δηλαδή, όσον αφορά την θρησκεία, ο στόχος αυτής της συνάντησης είναι ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΑΤΟΣ. Αλλά το ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΜΟΣΧΑΣ οφείλει να προσέξει μήπως γίνει το δεκανίκι στις φιλοδοξίες ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ.
    Β) _ "Ικεσίες του στον Μεγαλοδύναμο" γιά τόν Κεμάλ!!! ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΥΓΝΩΜΗ γιά τήν Γενοκτονία μας, ὡς Ρωμηῶν καί Ἑλλήνων ἀλλά καί ὡς χριστιανῶν, ὕστερα, ἴσως τούς τήν δώσουμε, δηλ. θά τούς τήν δώσουμε ἄν εἶναι ἔμπρακτη, ΚΑΙ μόνον ΥΣΤΕΡΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ, ἀπό τούς σφαγιασμένους προγόνους καί συγγενεῖς μας, νά προσευχηθῆ ὁ Πατριάρχης ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝΑΓΑΘΟΥ ΘΕΟΥ καί γιά τήν ΤΑΛΑΙΠΩΡΗ ΨΥΧΗ τοῦ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΥ ΘΗΡΪΟΥ πού εἶχε κατασκευή καί μορφή ἀνθρώπου καί λεγόταν Κεμάλ.
    Γιά νά ὠφεληθῆ δηλαδή καί λίγο, ἀλλιῶς τόσο βεβαρυμένη πού εἶναι ἡ ψυχή του, κακό τῆς κάνουν ὅσοι τιμοῦν τόν Κεμάλ, καί πολύ περισσότερο κακό τῆς κάνουν, ὅσοι προσεύχονται γι' αὐτόν προτοῦ ὅλος ὁ τουρκικός λαός μετανοήσει καί ζητήσει συγνώμη γιά τίς γενοκτονίες πού διέπραξε ἰδίως ὑπό τήν καθοδήγηση τοῦ Κεμάλ. Καί ἄν ἴσως πράγματι μετανοήσει, τότε ὅλοι ἐμεῖς οἱ ἐκκοσμικευμένοι Ἕλληνες-Ρωμηοί θά χρειαζόμαστεε τίς προσευχές καί τῶν τούρκων ἀκόμη... γιά νά παύσουμε νά χειτοτερεύουμε ἤδη ἐπί γῆς ὄντες....(τέτοιοι πού γίναμε, τέτοιος Πατριάρχης μᾶς ἔπρεπε...) Τό σωστό πρέπει νά λέγεται, καί ὁ Θεός βοηθός, μήπως καί εξαναγκάζεται καί τά λέει. Ἀλλά, ἄν δέν ἐξαναγκάζεται,.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για μια ακόμη φορά, ο δυστυχής Πατριάρχης μας συντάσσεται με την πλευρά των εχθρών του Χριστού και της Ορθοδοξίας. Αντί να υποστηρίξει την ομόδοξη Ρωσία, τη μοναδική χώρα που προβάλλει αντίσταση στη Νέα Τάξη, που μετέτρεψε τη Δύση σ' ένα απέραντο πνευματικό νεκροταφείο, προσπαθεί να προστατεύσει ποιόν; Τον αντίχριστο Πάπα! Την παμπόνηρη αλεπού της Ρώμης! Ο Άγιος Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης είχε πεί ότι "το Βατικανό λαμβάνει από τους Σιωνιστές τα μηνύματα τα σατανικά και τα μετατρέπει σε σχέδια"*. Ωστόσο, η προφητική αυτή ενόραση του Αγίου δεν λαμβάνεται καθόλου υπ' όψη από τον κ. Βαρθολομαίο, ο οποίος -όπως και το ίνδαλμά του, ο μασώνος Πατριάρχης Αθηναγόρας- "αγάπησε μιαν άλλη γυναίκα, μοντέρνα, που λέγεται Παπική Εκκλησία, διότι η Ορθόδοξος Μητέρα μας δεν του κάμνει καμμίαν εντύπωσι, επειδή είναι πολύ σεμνή"**.
    Ας μην ξεχνάμε και τί είχε δηλώσει παλαιότερα μετά τη συνάντησή του με αμερικανό πρεσβευτή: ότι "το Πατριαρχείο και οι [αιμοσταγείς] Η.Π.Α. υπηρετούν τις ίδιες αξίες και ιδανικά!". Δημόσια ομολογία ότι το σβησμένο Φανάρι υπηρετεί τα σχέδια της σατανοκίνητης Νέας Τάξης! Μάλιστα, η δήλωση αυτή σατιρίστηκε από τον γνωστό σόουμαν Λάκη Λαζόπουλο***. Γίναμε ρεζίλι στους κοσμικούς! Όταν το 2011 είχε επισκεφθεί την Coca Cola είχε δηλώσει στον Τούρκο πρόεδρό της, Μουχτάρ Κεντ, ότι "σήμερα είναι η γιορτή της Πατρίδας μας, της Τουρκίας" τη δε Κωνσταντινούπολη την αποκαλούσε "Ινσταμπούλ"! Φρίξον ήλιε! στέναξον γη! Ο "Πατριάρχης του γένους" είναι το μεγαλύτερο όνειδος της Εκκλησίας μας!

    Βασίλης Κερμενιώτης,
    Πτολεμαϊδα.

    * "Λόγοι Χάριτος και Σοφίας", αγιορείτη μοναχού Μακαρίου Αγιαννανίτη, 2004, σελ. 104.
    ** Από επιστολή του Γέροντος Παϊσίου προς τον π. Χαράλαμπο Βασιλόπουλο το 1969. "ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΤΩΝ, Γέροντας ΠΑΪΣΙΟΣ Ο ΑΓΙΟΡΕΙΤΗΣ", τόμ. Α', έκδ. Γ', σελ. 508 του κ. Νικολάου Α. Ζουρνατζόγλου.
    *** www.youtube.com/watch?v=uKz3CcEC9Ig

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ σωστά τα λέει ο Παναγιώτατος. Αλλά η μικρή πλην τίμια Ελλάς νοιάζεται μόνο για το χωράφι της. Είναι γνωστές οι επιδιώξεις του Πατριαρχείου Μόσχας ως τρίτης Ρώμης. Όσο για την εκκλησια της Ελλάδος καλύτερα να προσέξει την ματαιοδοξία του ο εκάστοτε πάσης Ελλάδος, γιατί απλά είναι της παλιάς Ελλάδος, ούτε της Κρήτης είναι , ούτε των Δωδεκανήσων, ούτε των νεοτέρων χωρών. Αντε με το καλάμι των Αθηνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Πανταγιώτη Τ.,
      Τί ἀκριβῶς λέει σωστά ο Παναγιώτατος; Λέει σαφῶς, νά προστατευθῆ ὁ πάπας ἀπό ἕναν ὀρθόδοξο Πατριάρχη! Δέν εἶναι τοῦτο λάθος καί προδοτικό γιά τήν ὀρθοδοξία;
      Μέ τόν πάπα εἶναι; Ἤ μέ τόν πάπα συμμαχεῖ κατά μιᾶς ἄλλης ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας;
      Βεβαίως εἶναι γνωστές οι επιδιώξεις του Πατριαρχείου Μόσχας ως τρίτης Ρώμης. Ἀλλά δικαιολογεῖ αὐτό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη νά λέῃ στόν Πάπα νά προσέξῃ; Καθόλου.
      Δίδει ἔτσι ἄλλωστε ὁ Οἰκουμενικός Πατριάρχης ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ τήν ἐντύπωση, ὅτι ἐνεργεῖ ὡς μέρος τῆς Παπικῆς "'Εκκλησίας". Ἥ δεν τό καταλαβαίνει καί τό κάνει κατά λάθος;
      Αλλά, λέτε, "η μικρή πλην τίμια Ελλάς νοιάζεται μόνο για το χωράφι της". ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ! Ποιά Ἑλλάς νιάζεται....; Δέν νιάζεται.
      Ὅσο γιά τήν Εκκλησια της Ελλάδος (γράφεται μέ κεφαλαῖο στό πρῶτο γράμμα της), δέν ὑπάρχει καμία ματαιοδοξία τοῦ νῦν πάσης Ελλάδος, ἀντίθετα, πολύ χαλαρός ἄνθρωπος εἶναι καί ὑποχωρεῖ, ἀκόμη καί ἐκεῖ ὅπου μᾶλλον δέν πρέπει, καί πρέπει νά "ξεσπαθώνῃ". Τά περί Κρήτης, Δωδεκανήσων, καί των "νέων χωρῶν" ἀναφέρονται φυσικά σέ μέρη τῆς ἙΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ, τῶν ὁποίων οἱ Μητροπόλεις παρέμειναν κατ' ἐξαίρεση τοῦ κανονικοῦ δικαιου ὑπό κάποια ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ καί πνευματική ἐποπτεία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχη, γιά νά μήν θεωρεῖται ὅτι ἔμεινε χωρίς ποίμνιο, ἀλλά ΟΣΟΥΣ ἀπό αυτούς ἡ σύνοδος τοῦ Πατριαρχείου δέν τούς περιλαμβάνει, εὐλόγως συναποτελοῦν μερος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ μέ τό Οἰκουμενικό Πατριαρχεῖο, ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ ΦΙΛΟ-ΠΑΠΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ;
      ΔΙΑΓΚΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΣΧΑΣ, ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΦΙΛΟ-ΠΑΠΙΚΟΣ! ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝΕ, καί ἐμᾶς καί τούς Ρώσους οἱ ΕΣΦΑΛΜΕΝΕΣ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΩΣ ΑΠΟΨΕΙΣ, ΟΤΙ καί ὁ Ῥωμαιοκαθολικισμός" ΕΙΝΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Ἀφοῦ δεν εἶναι.

      Διαγραφή
  4. Αν το πατριαρχειο δεν ηταν εκτουρκισμενο, απλα η παρουσια του στην πολη θα ηταν, τουριστικο αξιοθεατο και μονο. Το οτι μπορει και κανει πολιτικη, σημαινει οτι εχει τεθει στις υπηρεσιες της τουρκιάς.
    Να θυμισω τους αφορισμους κατα της επαναστασης του 1821?
    Παρτε ολοκληρη την προδοτικη και τουρκοπρακτορικη συμπεριφορα του πατριαρχειου.
    Παντα μιλω για τις κεφαλες του πατριαρχειου και οχι για το σωμα των ορθοδοξων το οποιο τιμω απεριοριστα.
    Ειναι δυνατον να αφηναν οι τουρκοι το πατριαρχειο σε χερια φιλορωσικα ας πουμε?
    Το οτι η εκκλησια δεν πειραχτηκε απο τον πορθητη, ηταν διοτι δια της εκκλησιας με τους δικους του ανθρωπους, θα ειχε τον ελεγχο των νεων του υπηκοων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απο το 1999 τα ελεγα, να το αρθρο μου εδω μεσα¨

    https://groups.google.com/forum/#!searchin/alt.news.macedonia/Who$20are$20dividing$20us$2Clyngos%7Csort:relevance/alt.news.macedonia/L_ZSvukDU7M/Hs9Jekgiu_kJ

    Πως οι ‘Νεες Χωρες‘ θα καταντησουν ‘Χαμενες Χωρες‘...............απο το 1999.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ Ελλαδος εδω και τωρα! Ο Χριστοδουλος δεν μπορεσε και εκανε πισω, προφανως λογω εκβιασμων παρασκηνιακων. Ας το κανει ο Ιερωνυμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητοί συναναγνώστες,
    Για να διαβάζετε τα άρθρα αυτού του ιστοτόπου, υποθέτω πως και εσείς σκέφτεστε και αγωνιάτε για το καλό, την πρόοδο του τόπου μας, τις αξίες μας και το μέλλον του λαού μας. Διαβάζοντας αυτό το άρθρο, ένοιωσα την ανάγκη να υπερασπιστώ έναν άνθρωπο ο οποίος ζεί, εργάζεται και λειτουργεί ώς ηγέτης χριστιανών και όχι μόνον Ελλήνων μέσα σε „λύκους“.
    Αυτό δεν νομίζω οτι ο αρθογράφος το έχει συνειδητοποιήσει, αλλά μου μοιάζει σαν τους τζάμπα μάγκες που κάνουν νταηλίκια εκ του ασφαλούς. Ας παέι ο κύριος αρθογράφος να ζήσει πρώτα στην Ινσταμπούλ και να γράφει εκεί αυτά πού πιστεύει, για να δούμε κατά πόσο αυτό είναι εφικτό και να παραδεχτούμε πόσο σωστά τα λέει.
    Το ότι μιλάει χωρίς να γνωρίζει, φαίνετε από τα επιχειρήματα του τύπου „.. χώρας της οποίας είναι υπήκοος και στης οποίας τον στρατό υπηρέτησε ως αξιωματικός…“. Ξέρει άραγε για τις προϋποθέσεις των Τούρκων για να λάβει κανείς αυτό το αξίωμα; Και ας μην γνωρίζει:
    Ο Ιωάννης Καπποδιστριας υπηρέτησε ως Υπουργός εξωτερικών της Ρωσίας. Δηλαδή ήταν πράκτορας των Ρώσων;
    Ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης υπηρέτησε στον αγγλικό στρατό. Ε και τι μας λέει αυτό;
    Μόνο σε κουτούς περνάνε τέτοια λόγια.
    Υ.Γ. Κύριε Καλεντερίδη, ένα μεγάλο ευχαριστώ για τον αγώνα σας και για την ενημέρωση που μας προσφέρετε μέσω αυτής της ιστοσελίδας.
    Ανδρέας Συμεωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κύριε Συμεωνίδη, Ο απροσανατόλιστος, παφλάζων συναισθηματισμός σας θολώνει τη σκέψη και τη κρίση σας και μπερδεύει τα λόγια σας:
    Ξιφουλκείτε για "έναν άνθρωπο ο οποίος ζει, εργάζεται και λειτουργεί ως ηγέτης χριστιανών και όχι μόνον Ελλήνων".
    Δεν είναι όμως ούτε αυτό. Οι συμβουλές του στον Πάπα, αποδεικνύουν ότι: Δεν δίνει δεκάρα για τους Χριστιανούς της Μέσης Ανατολής και θύματα σφαγών και μαρτυρίου από τους Τζιχαντιστές, που εκπαιδεύει, οπλίζει και συντηρεί η πατρίδα του Τουρκία. Δεν διστάζει να δείξει εχθρότητα για τα 110 εκατομμύρια Χριστιανών της Ρωσίας. Και τσαλαπατάει το πατριωτισμό και τις ευαισθησίες των Ελλήνων. Ποιους τελικά Χριστιανούς αντιπροσωπεύει; Του Φαναρίου, της Αμερικής (καθολικούς και προτεστάντες, στη μεγίστη πλειοψηφία τους;) της Ουκρανίας:
    2ον Καποδίστριας και Κολοκοτρώνης, τους οποίους μπερδεύετε στην πνευματική σαλάτα σας, πρώτον δεν ήταν πατριάρχες και δεύτερον για να υπηρετήσουν την Ελλάδα ήρθαν στην Ελλάδα, να αγωνισθούν και να πεθάνουν ως ΄Ελληνες. Δεν "λειτουργούσαν" από έξω να την διχάσουν και να την μικρύνουν.
    3ον Δεν θα γράφατε αυτές τις ανοησίες αν προσέχατε το συμπέρασμα του άρθρου. Με το οποίο κατά βάσιν συμφωνείτε: Δεν εξυπηρετεί τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα ένα Πατριαρχείο (του Ελληνικού Βυζαντίου) στο έδαφος της Τυρκίας, με Πατριάρχη υποχρεωτικά Τούρκο υπήκοο και υποχείριο της Τουρκίας -που επιπλέον θέλει να διαφεντεύει της Ελλάδος την Εκκλησία και να επηρεάζει και την εξωτερική μας πολιτική.
    Μην απαντήσετε στα παραπάνω, πριν τα σκεφτείτε κ.Συμεωνίδη. Γιατί θα εκτεθείτε περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ἡ στἀσις τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου, κακῶς ὑπαγορεύεται προεχόντως ἀπό τήν θέληση τοῦ Πατριάρχη νά ἐξακολουθήσῃ νά εὑρίσκεται ἡ ἕδρα τοῦ Πατριαρχείου στήν Κωνσταντινούπολή, συμμαχώντας καί μέ τόν Πάπα ἀκόμη. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ. Καί ποίμνιο ἔχει στήν Μικρά Ἀσία, ἔστω μικρό, καί ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΕΙΝΑΙ- ἀλλά τό τέλυεταῖο τοῦτο, τό και σημαντικώτατο, ΜΟΝΟΝ ΕΦ'ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΕΝ ΟΣΩ ΕΙΝΑΙ καί ἐνεργεῖ ὡς ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ.
    Διότι, ἀπό τήν στιγμή πού οἱ θέσεις του καί ἡ διδασκαλία του τυχόν δέν εἶναι ὀρθόδοξες, ἤ πού Ἡ ΔΙΑΠΟΙΜΑΝΣΙΣ ΤΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟΝΤΗΣ ΚΑΙΕΙΣ ΤΑ ΚΑΘ' ΕΚΑΣΤΑ ΜΕΡΗ ΑΥΤΗΣ, ἀλλά ΑΛΛΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ, ὅπως εἶναι ἡ πολιτική τῆς Τουρκίας , ἤ ἡ διείσδυσις τοῦ Βατικανοῦ στήν Ὀρθοδοξία, ἤ ἡ ὑπονόμευσις τῆς κανονικῶς ἐν τἀξει ἰσχύος ἄλλου Ὀρθοδοξου Πατριαρχείου στόν κόσμο, ΠΛΗΤΤΕΤΑΙ Η ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙΡΙΩΣ.
    Ἐάν πλήττεται δέ μέ τήν τυχόν ἐλλιπῆ διαποίμανσή του, ἡ ἐπί γῆς ἤ ἡ ἀιωνία σωτηρία τῶν ὀρθοδόξων χριστιανῶν οἱασδήποτε περιοχῆς ἤ χώρας, ὅπως τῆς Συρίας, αἱ ἀκούσιοι παραλείψεις του δέν δύνανται νά θεραπευθοῦν εἰ μή μέ τόν ὁρισμόν ἀντιπροσωπείας του ΜΟΝΙΜΩΣ ἐκτός τῶν συνόρων τῆς Τουρκίας, ὥστε νά δύναται νά προβαίνῃ ἐκείνη, μέ γενικήν ἐπί θητείᾳ ἐξουσιοδοτήσει, εἰς τάς ἐκλησιαστικῶς δεούσας παρεμβάσεις πρός ἁρμοδίους πολιτικούς καί αλλους φορεῖς καθώς καί εἰς ἐνημερώσεις κ.λ.π. διά τοῦ τύπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.