26/3/14

Στρατιωτική Παρέλαση 25ης Μαρτίου 2014 - Χρόνια Πολλά Έλληνες

Με τη διεξαγωγή της στρατιωτικής παρέλασης, παρουσία δεκάδων χιλιάδων πολιτών στο κέντρο της Αθήνας, κορυφώθηκαν χτες οι εορταστικές εκδηλώσεις για την Eθνική Eπέτειο της 25ης Μαρτίου. Απολαύστε τις καλύτερες φωτογραφίες των μηχανοκίνητων και πεζοπόρων τμημάτων των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων μέσα από τα μάτια της e-Amyna και όχι μόνο:

stigmiotupo-apo-tin-simerini-parelasi
IMG_0002a
IMG_0006a
IMG_0022a
IMG_0736a
IMG_0045a
IMG_0039α
ÓÔÑÁÔÉÙÔÉÊÇ ÐÁÑÅËÁÓÇ ÃÉÁ ÔÇÍ ÅÐÅÔÅÉÏ ÔÇÓ 25ÇÓ ÌÁÑÔÉÏÕ ÓÔÇÍ ÁÈÇÍÁ (EUROKINISSI/ÃÉÙÑÃÏÓ ÊÏÍÔÁÑÉÍÇÓ)
stratiotiki-parelasi-25is-mai-2014
IMG_0053α
IMG_0105a
IMG_0091a
IMG_0108a
IMG_0078a
IMG_0728a
IMG_0052a
stratiotiki-parelasi-25isartiou-2014
2_big
hr12
ÓÔÑÁÔÉÙÔÉÊÇ ÐÁÑÅËÁÓÇ ÃÉÁ ÔÇÍ ÅÐÅÔÅÉÏ ÔÇÓ 25ÇÓ ÌÁÑÔÉÏÕ ÓÔÇÍ ÁÈÇÍÁ (EUROKINISSI/ÊÙÓÔÁÓ ÊÁÔÙÌÅÑÇÓ)
29_big
8_big
10_big
9_big
11_big
32_big
14_big
6_big
DSC_0005
3_big
corsair
IMG_0830a
stratiotiki-parelasi-25is-martu-2014
IMG_0873a
44_big
stratiotiki-parelas25is-martiou-2014
IMG_0840a
IMG_0891a
unnad
???????????????????????????????????????????????????
stratiotiki-parelasi-25is-martiou-2014
IMG_0858a
12_big
Xρόνια Πολλά Έλληνες!

42 σχόλια:

  1. Πάρτο λίγο δεξιά...

    ΥΓ. Οι εκπρόσωποι του εθνομηδενιστικού καθεστώτος δεν κατέθεσαν στεφάνι στον Δήμο Παπάγου-Χολαργού.
    Κάπου ακούστηκε ότι υπήρχαν έτοιμα 20 πήλινα με την πέτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μέσα από τα μάτια της e-Amyna, φαντάζει ωραία.

    Πίσω από τα κάγκελα (οποία γελοιότης!), φαντάζει διαφορετικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι μπορούμε να κάνομε!

    Με την σύζυγό μου παρακολουθούσαμε στην τηλεόραση την παρέλαση, εκείνη κλαίγοντας και εγώ με βουρκωμένα μάτια!

    Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να αμαυρώνουν μια τέτοια σπουδαία για την Πατρίδα και το Εθνος μας ημέρα, τι να πώ!

    Βλέπετε, χάρις στον επάρατο και χωρίς ηθικές αναστολές διαβοητο ..... "Ανδρέα" και τους σημερινούς κληρονόμους του καθώς και τους άλλους .... καππαδόκες !!, οι σημερινοί Έλληνες δεν είναι δυστυχώς αυτοί του 1821 ή εκείνοι του 1940. Από το 1981 και μετά χάλασαν οι Έλληνες!

    Είναι θαύμα, ότι παρά την συνεχή επί τόσα χρόνια αντιπατριωτική πλύση εγκεφάλου της βρωμερής εσωτερικής Πέμπτης Φάλαγκας, πως υπάρχει ακόμη "μαγιά", έτσι ώστε όταν σημάνει προσκλητήριο, τότε τρέχουν όλοι Έλληνες να αγωνιστούν Υπέρ Πίστεως και Πατρίδος!

    Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821 και οι ξεχασμένοι, πάμφτωχοι μεν αλλά με πολύ Μεγάλη Καρδιά, Αγωνιστές της Απελευθερώσεως της Πάτρίδας μας!

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να αμαυρώνουν μια τέτοια σπουδαία για την Πατρίδα και το Εθνος μας ημέρα, τι να πώ!"

    Ευμένη,

    Ποιους εννοείς; Αυτούς που (δικαίως) διαμαρτύρονται πίσω από τα κάγκελα, ή αυτούς που αναγκάστηκαν να τα στήσουν;
    Ποιος αμαυρώνει την επέτειο, ο ξεσπιτωμένος και πεταγμένος έξω από την δουλειά του, που δεν έχει να φάει, ή αυτοί οι αλήτες, που τολμούν να κάνουν παρελάσεις υπό δρακόντεια μέτρα, διότι φοβούνται το μένος του κόσμου;

    Η Πατρίδα, Ευμένη, δεν είναι μόνον Ιστορία, αλλά κυρίως πραγματικότητα και αυτή δεν παρακάμπτεται με παρελάσεις, φανφάρες και κούφια λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Θερμά συγχαρητήρια στον σκηνοθέτη Πάρι Ποντίκα της Δ.Τ. ο οποίος μεγαλούργησε με τον τρόπο
    που παρουσίασε την στρατιωτική παρέλαση. Ο φακός του έπιανε από την Μεγάλη Βρετάννια
    ακόμα και το θωρηκτό "Γεώργιος Αβέρωφ" στο Π. Φάληρο.

    Άριστος και ο παρουσιαστής/εκφωνητής Άλκης Μαλλίδης.
    Μόνο που δεν σκέφτηκε, κάθε φορά που αναφέρετο στο θρυλικό θωρηκτό που έγραψε ιστορία, να ηύχετο
    να εμφανιστεί και τώρα κάποιος μεγάλος Εθνικός Ευεργέτης να κάνει μια ανάλογη δωρεά στις ένοπλες δυνάμεις.

    Χάρης Ν. Γκατζιώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δειχνω τις φωτογραφιες στα παιδιά μου για να μαθαίνουν απο που προέρχονται και ποιοί ειναι !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο Ευμενης Καρδιανος τα ειπε πολυ σωστα !!!

    Δυστυχως εχουμε χασει το μετρο της λογικης: Δηλαδη επειδη πειναμε, θα πρεπει να παυσουμε να ειμαστε Ελληνες και να τιμουμε η να θαυμαζουμε τους λεβεντες μας οταν παρελαυνουν; Εθνικες Επαιτειοι; δεν υπαρχουν...

    Να δουμε ομως τι θα κανετε οταν μας επιτεθουν οι καιροφυλακτουντες εχθροι μας !! Θα τους πειτε καλως ορισατε. Δεν πολεμαμε γιατι... πειναμε...

    Βλεπω οτι η φολα Ρεπουση εχει κανει καλα την δουλεια της....

    Ξενοκρατης απο Βιεννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nativist,

    με εκπλησεις δυσαρεστα.
    Γιατι αυτοι που επαναστατησαν το '21 ειχαν να φανε ?
    Η' αυτοι που πηγαν να πολεμησουν στην Αλβανια τι επρεπε να πουν, πηγαινε Μεταξα να πολεμησεις εσυ ?
    Απλως ολοι αυτοι οι απλοι Ελληνες εφαρμοσαν στην πραξη το:
    ""ὅτι μητρός τε καὶ πατρὸς καὶ τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρὶς καὶ σεμνότερον καὶ ἁγιώτερον καὶ ἐν μείζονι μοίρᾳ καὶ παρὰ θεοῖς καὶ παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι"".
    Και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι απ'αυτους δεν ηξεραν καν για Σωκρατη και Κριτωνα.
    Απλως απαντησαν στο καλεσμα της μητερας πατριδας και οχι στο καλεσμα της πατριδας των προλεταριων οπως εκαναν καποιοι αλλοι "Ελληνες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ Ξενοκράτη και Βασίλειο

    Πιθανόν δεν καταλάβατε με το πνεύμα μου. Ίσως να φταίω κι εγώ.

    Δεν είπα εγώ να μην τιμούμε τις εορτές μας, αλλά από την άλλη καταλαβαίνω απόλυτα αυτούς που διαμαρτύρονται, όταν στις θέσεις των επισήμων βλέπει τους κλέφτες, που μάς έφεραν στο σημερινό χάλι.

    Οι διαμαρτυρίες δεν στρέφονται κατά της εορτής ή των παρελαυνόντων (καμμία ρεπούσιος φόλα, λοιπόν, Ξενοκράτη), αλλά κατά των "επισήμων" αλητών, οι οποίοι και σήμερον εξακολουθούν να "σιτίζονται" κανονικότατα, χωρίς την παραμικρή αισχύνη.

    Συνεπώς, Βασίλειε, δεν έχουν σχέση μ' αυτούς που επανεστάτησαν το '21, διότι επέχουν μάλλον την θέσιν των αγάδων, εναντίον των οποίων έγινε (και γίνεται) η επανάσταση. Αυτοί οι πουλημένοι πάνε να πουλήσουν "πατριωτισμό", φρουρούμενοι από διμοιρίες ΜΑΤ και προστατευμένοι από κιγκλιδώματα.

    Αυτοί, Ξενοκράτη, δίνουν κώλο στον εχθρό και δεν πρόκειται να μάς καλέσουν ποτέ να τον αντιμετωπίσουμε. Όσοι ζούμε στην Ελλάδα, το ξέρουμε πολύ καλά αυτό (βλέπε Ίμια και όχι μόνο).

    Ελπίζω να έγινα σαφής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Nativist

    Φιλε νομίζω στο συγκεκριμένο ζήτημα έχεις άδικο!

    Είμαι σίγουρος ότι ο κύριος αυτός που φωνάζει δικαίως φωνάζει όπως δικαίως fwanzoun όλοι όσοι φωνάζουν, ωστόσο η ώρα της παρέλασης είναι μνημόσυνο ουσιαστικά, είναι απόδοση τιμών σε αυτούς που σκοτώθηκαν για να είμαστε ελεύθεροι σήμερα και να φωνάζουμε ο ένας στον άλλον. Εκείνη την ώρα λοιπόν ο πολιτισμός μας απαιτεί τον σεβασμό και ο σεβασμός σε τέτοια θέματα δε χωράει εκπτώσεις! Μπορεί να πάει να διαμαρτυρηθεί όλες τις υπόλοιπες άλλες ώρες, μπορεί να κάνει διαδηλώσεις, μπορεί να πάει στα κανάλια, αλλα εκείνη την ώρα όλοι οφείλουμε να δείχνουμε το δέοντα σεβασμό!

    Η Παρέλαση δε γίνεται για αυτούς που κάθονται στα επίσημα ούτε αποδίδονται τιμές σε εκείνους, εκείνοι εκπροσωπώντας το αξίωμα τους αποδίδουν τιμές στους ήρωες το ίδιο και ο υπόλοιπος κόσμος που βρίσκεται εκεί!

    Μετά λοιπόν μπορούν να κανού ο,τι θέλουν, σε τέτοιες εκδηλώσεις όμως οφείλουν όλοι να έχουν την δέουσα συμπεριφορά!

    Δεν είναι η παρέλαση τόπος διαμαρτυρίας ακόμα και αν πεθαίνει κανεις το επόμενο δευτερόλεπτο, αν είναι να πεθάνει κανεις ας πεθάνει με το κεφάλι ψιλά και όχι σαν αγροίκος βάρβαρος!

    Τι είμαστε οχλοκρατία? Η μήπως η οχλοκρατία και η σπίλωση τέτοιων εκδηλώσεων είναι κάποιου είδους λύση η υπάρχει έστω και η παραμικρή ελπίδα αυτή η συμπεριφορά να οδηγήσει σε λύση? Το αντίθετο μάλιστα θα επιδεινώσει την κατάσταση!

    Η ασέβεια στους ήρωες και τους νεκρούς καταδεικνύει την απόλυτη κοινωνική σήψη, ο κύριος μέλος του ΠΑΣΟΚ ας μην πήγαινε να ψηφίσει στα Σουβλατζίδικα τον Γιώργο να βγει Πρόεδρος σε εκλογές τύπου Βορειου Κορέας, τώρα ας διαμαρτυρηθεί ως άνθρωπος και με ψιλά το κεφάλι και όχι δείχνοντας ακόμα μεγαλύτερη ηλιθιότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καταλαβαίνω την απάντηση που έδωσες στα αλλα παιδιά, αλλα είναι σημαντικό να ξεχωρίσουμε στην Ελλάδα το πρόσωπο από το αξίωμα, κάποτε, γύρω στα 20 μίλαγα με έναν papa "στομ" χωριο του πατέρα μου, που είχα το θάρρος και του λέω παππούλη τι να πάω να κάνω στην εκκλησια αφού οι περισσότεροι δεν είστε σωστοί και μου απάντησε πως όταν πας στην Εκκλησια δεν πας για τον papa δεν προσεύχεσαι στον papa, ο παπας αντιπροσωπεύει το "ακισωμα" του ιερέα εκείνη την ώρα, τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο και νομίζω πως το ίδιο ισχύει και στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτοί είναι τώρα εκεί πέρα, απλώς αντιπροσωπεύουν τον Δήμαρχο, τον Βουλευτή ως "ακισωμα" από εκεί και μετά στο χέρι μας είναι αν δε μας αρέσουν να τους αλλάξουμε και αν θέλουμε να διαμαρτυρηθούμε ας το κάνουμε όλες τις υπόλοιπες ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία είναι τα λόγια, Αλέξανδρε, αλλά μ' αυτά δεν καταλαγιάζεις την αγανάκτηση και την απελπισία του άλλου.

    Και μόνο το θέαμα, να γίνονται παρελάσεις πίσω από κάγκελα, ατιμάζει την γιορτή.

    Για πήγαινε και πες αυτά που γράφεις στον απολυμένο και απελπισμένο, στον αδελφό αυτού που αυτοκτόνησε από την απελπισία, να δεις τι υποδοχής θα τύχεις.

    Προτιμώ να είμαι ρεαλιστής, παρά θεωρητικολογών εκ του ασφαλούς "πατριώτης".

    Αυτή είναι η γνώμη μου και δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να την δεχτεί. Πολλώ μάλλον όταν είναι εκτός (ελλαδικής) πραγματικότητος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Nativist,

    κατα την ταπεινη μου αποψη πατριωτισμος a la carte δεν υπαρχει.
    Ειτε το εχεις μεσα σου ειτε οχι.
    Αμα αρχισεις τις εκπτωσεις αστα να πανε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Άρα δηλαδή προτείνεις να πάρει ο καθένας το νομο στα χερια του?

    Μη νομίζεις ότι έχουμε την αποκλειστικότητα στην ταλαιπωρία, στην αδικία η δεν ξέρω κι εγώ που αλλου, υπάρχει μια τεραστια στρέβλωση στο όλο θέμα, την οποια τη βλέπω και την κατανοώ καθημερινά, παντού υπάρχουν όλα αυτά, δεν υπάρχει Eldorado και ο καθένας πρέπει να έχει αυτοσεβασμό, δεν έχω κανένα πρόβλημα να τα πω πρόσωπο με πρόσωπο στον οποιονδήποτε και δε δίνω δεκάρα για την υποδοχή που θα μου "επιλαξουν" αυτοί που φώναζαν με τις πλαστικές σημαιούλες κάτω από τους γενίτσαρους!

    Αυτό είναι ατίμωση, άλλο η ατίμωση και η ασέβεια και άλλο η διαμαρτυρία! Εκτος η Εντός Ελλάδος δεν έχει σημασία είναι το ίδιο, και δεν είμαι καθόλου εκτος Ελλαδικής πραγματικότητας είμαι πολύ εντός σε πληροφορώ!

    Όταν χάνεται ο σεβασμός και το αίσθημα του μέτρου και δεν μπρούμε να ξεχωρίσουμε το σωστό από το λάθος τελειώσαμε! Βεβαια αυτά είναι τα αποτελέσματα όλων αυτών των χρονων και της άθλιας κομματοκρατίας και η αυτού του είδους οι διαμαρτυρίες μονο τη συνέχιση του συστήματος εξασφαλίζουν! Αυτή η ηθική κατάπτωση ήταν και είναι που στηρίζει την κομματοκρατία και που η κομματοκρατία τη στηρίζει, αυτός είναι ο φαύλος κύκλος!

    Δικοί μου άνθρωποι έμειναν χωρίς σύνταξη για πάνω από δυο χρονια, τους δώσαμε λεφτά, για να ζήσουν, ανάπηροι άρρωστοι, διαμαρτυρήθηκαν, έβρισαν, πήραν τηλεφωνα, αλλα κανένας δε σκέφτηκε να πάει να ατιμάσει τις παρελάσεις! Αυτό είναι έλλειψη αυτοσεβασμού πρώτα από όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η συζήτηση αυτή δεν οδηγεί πουθενά.

    Περιέγραψα την πραγματικότητα, πέρα από ωραιοποιήσεις, ευχές και θεωρίες.

    Όλα τα άλλα είναι για να γίνεται κουβέντα.

    Αν νομίζετε ότι οι σημερινοί Έλληνες, δεν τιμούν δεόντως τις θυσίες των προγόνων, μην τούς μέμφεσθε, αλλά αναζητήσετε την αιτία και τούς υπαιτίους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Lieber Xenokrates aus Wien,

    Σε χαιρετώ από την Ελλάδα.

    Ελπίζω να μην κάνει πολύ κρύο στην Βιέννη, καθώς και να μην φυσά εκείνο το "άτιμο" αεράκι που κυριολεκτικά σου καίει τα αυτιά!

    Η ταπεινή μου άποψή είναι ότι οφείλει κανείς να σέβεται τόσο τους άλλους, όσο σέβεται και τον ίδιο του τον εαυτό.

    Έτσι, ακόμη και αν δεν αρέσει σε κάποιους λόγω της οικονομικής κρίσης η σημερινή νομενκλατούρα, αυτοί οφείλουν να σέβονται την Εθνική μας Εορτή και εμάς, ακριβώς όπως και εμείς επί τόσα χρόνια σεβόμασταν αυτούς που μας καταχρέωσαν για να κάνουν την πολιτική τους.

    Και εγώ είμαι κυριολεκτικά τσακισμένος οικονομικά, αλλά δεν παύω να διατηρώ πάντοτε μια ελπίδα, ούτε δέχομαι να καταργούνται οι Εθνικές Επέτειοι επειδή έτσι γουστάρουν κάποιοι που - υποτίθεται - πονούν.

    Διότι κακά είναι τα ψέματα ....., αυτοί οι οποίοι στην θεσσαλονίκη διέκοψαν την παρέλαση δεν ήσαν οι δυστυχείς άνεργοι πένητες, αλλά ήσαν οι εγκάθετοι προβοκάτορες οι οποίοι ούτε Πατρίδα γνωρίζουν ούτε και ξέρουν τι τους γίνεται!

    Σε χαιρετώ


    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Θα ήθελα να εκφράσω τις ευχές μου σε όλους του Έλληνες, πλην των βγδελυρών πρακτόρων που ξεπουλάνε την Ελλάδα απο τα έδρανα του γνωστού κτηρίου.
    Επίσης να ευχαριστήσω απο καρδιάς όλο το προσωπικό των ενόπλων δυνάμεων που έλαβε μέρος έμμεσα και άμεσα για την πραγματοποίηση της παρέλασης, βρισκόμουν με τα παιδιά μου επί του οδοστρόματος στην συμβολή Αμερικής και Πανεπιστημίου και η απίστευτη ηχορήπανση και τράνταγμα απο τα άρματα μας γέμισε τα παιδιά μου με μιά άγρια χαρά.
    Ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής τους, όπως μου είπαν... Αυτό ήλπιζα και εγώ.
    Μέχρι την επόμενη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευμενη,

    Το σχολιο σου για καποιους που αμαυρωνουν την ημερα - “Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να αμαυρώνουν μια τέτοια σπουδαία για την Πατρίδα και το Εθνος μας ημέρα, τι να πώ!” - το αφησες αδιευκρινιστο. Καλο θα ηταν να εξηγησεις ποιους θεωρεις οτι αμαυρωνουν την ημερα, και να περιλαβεις ολοκληρη την λιστα, οχι να αναφερθεις επιλεκτικα σε μερικους και να αφησεις αλλους απ’ εξω.

    Γιατι αν αναφερομαστε σε σεβασμο για αλλους, ας το δειχνουμε στην πραξη με το να απανταμε στο ερωτημα που σου ειχε τεθει απο την αρχη απο τον αλλο σχολιαστη.

    Αλλα το ερωτημα και αφεθηκε αναπαντητο, και τα σχετικα σχολια του αλλου σχολιαστη παρερμηνευτηκαν, και ενα κατεβατο απο ανοητες και ασχετες φιλολογιες ακολουθησαν απο σχολιαστες που του επιτεθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. “Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να αμαυρώνουν μια τέτοια σπουδαία για την Πατρίδα και το Εθνος μας ημέρα, τι να πώ!”

    "Αμαυρώνω την ημέρα"
    =
    Παρέλαση με προσκλήσεις και χιλιάδες αστυνομικούς για να προστατέψουν τους καθεστωτικούς του ΚΚΕυρώπης από τον λαό που υποφέρει.

    Διευκρινίζω: προσκλήσεις για τον πολιτικό βόθρο που εξαίρεσε τα κομματόσκυλα τα οποία είναι αποσπασμένα στα κομματικά γραφεία από τη διαθεσιμότητα/απόλυση. Αυτοί προστατεύονταν.

    Δεν υπήρξε σχόλιο γι'αυτό από τον Δημόκριτο και τους λοιπούς που επιθυμούν "ηρεμία και αυτοσυγκράτηση".
    Ακριβώς όπως με το φιάσκο "ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ", κρύφτηκαν. Λούφαξαν.
    Καταλαβαίνετε τί ρόλο παίζουν.

    Δεν υπήρξε παραίτηση του Φαήλου από τη ΝΔ για λόγους ευθιξίας. Ούτε καν το σχολίασε. Ερωτήθηκε αλλά δεν απάντησε. Κρύφτηκε.

    Ούτε καν ένα άρθρο δεν υπήρξε για αυτό. Ομερτά.
    Η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθεί ο λαός με τη Ρεπούση.

    Joint Publication 3-13.4
    Military Deception
    13 July 2006
    Chapter I: General
    Functions of Military Deception: I-3
    The functions of Military Deception include:
    a. Causing ambiguity, confusion, or misunderstanding in adversary perceptions of friendly critical information, which may include: unit identities, locations, movements, dispositions, weaknesses, capabilities, strengths, supply status, and intentions.
    b. Causing the adversary to misallocate personnel, fiscal, and material resources in ways that are advantageous to the friendly force.
    e. Causing the adversary to waste combat power with inappropriate or delayed actions.

    Joint Publication 3-53
    Doctrine for Joint Psychological Operations
    5 September 2003
    Chapter VI: Psychological Operations Across the Range of Military Operations
    Psychological Operations Support to Special Operations and Interagency Operations: VI-8
    a. Special Operations.
    (1) Unconventional Warfare (UW). A major component of UW is psychological preparation of the battlespace. Conventional PSYOP techniques may be applicable during UW operations, but because of the changing operational environment, different target groups exist.
    The four major UW targets of PSYOP are listed below.
    (a) The Uncommitted. Members of the general populace who are neutral, but may doubt the potential success of a resistance organization or friendly government supported by the United States and its allies or coalition partners. PSYOP efforts focus on obtaining the support of these neutral citizens for a US-backed resistance movement or government.
    (b) Hostile Sympathizers. Hostile sympathizers can be categorized as willing collaborators, persons under duress, or passive hostile sympathizers. PSYOP are used to halt or prevent the sympathizer’s support by sowing doubt as the validity of the hostile power’s actions and instilling fear for collaborating.
    (c) Hostile Military Forces. Hostile military forces may be government forces, an occupying power, or other forces helping the hostile government. The hostile military forces’ nationality may or may not be the same as the populace. PSYOP directed at this foreign TA seek to provoke feelings of isolation to the point of distrust of one another, and insecurity about the outcome of the struggle and the legitimacy of their cause.
    (d) Resistance Sympathizers. Resistance sympathizers are in favor of the resistance movement’s goals but are not active members of a resistance organization. PSYOP promote the foreign TA active support or passive cooperation.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ aris + Aether

    Δεν με ενοχλεί τίποτε τόσο, όσο η προσποίηση και η ανοησία. Ευχαριστώ και τους δυο σας, που καταλάβατε τι είπα.

    Παρέλαση πίσω από κάγκελα = ΑΤΙΜΩΣΗ και όχι τιμή για του Ήρωες του ’21.

    Αλλά τι περιμένετε από ανθρώπους που λένε «ακριβώς όπως και εμείς επί τόσα χρόνια σεβόμασταν αυτούς που μας καταχρέωσαν για να κάνουν την πολιτική τους»; E, αφού τους σεβόταν … καλά να πάθει.

    Ο Einstein φέρεται να είχε πει: «Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher» (Δύο πράγματα είναι άπειρα, το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το Σύμπαν δεν είμαι ακόμη εντελώς βέβαιος).

    Ο πατριωτισμός του καναπέ και του πληκτρολογίου είναι πολύ διαδεδομένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. >>Ο/Η Aether είπε...
    “Τώρα, αν κάποιοι θέλουν να αμαυρώνουν μια τέτοια σπουδαία για την Πατρίδα και το Εθνος μας ημέρα, τι να πώ!”
    "Αμαυρώνω την ημέρα"
    =
    Παρέλαση με προσκλήσεις και χιλιάδες αστυνομικούς για να προστατέψουν τους καθεστωτικούς του ΚΚΕυρώπης από τον λαό που υποφέρει.<<

    Οχι, θα αφησουν του προοδευτικους μας Αριστεροφασιστες να το κανουν μπαχαλο, μεσα και εξω απο το "ΚΚΕυρωπης".

    >>Διευκρινίζω: προσκλήσεις για τον πολιτικό βόθρο που εξαίρεσε τα κομματόσκυλα τα οποία είναι αποσπασμένα στα κομματικά γραφεία από τη διαθεσιμότητα/απόλυση. Αυτοί προστατεύονταν.
    Δεν υπήρξε σχόλιο γι'αυτό από τον Δημόκριτο<<

    ;;;

    Χανεσαι, για ελα ξανα, σε παρακαλω.

    >>και τους λοιπούς που επιθυμούν "ηρεμία και αυτοσυγκράτηση".
    Ακριβώς όπως με το φιάσκο "ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ", κρύφτηκαν. Λούφαξαν.
    Καταλαβαίνετε τί ρόλο παίζουν. (...)
    27 Μαρτίου 2014 - 9:06 π.μ.<<

    Anaconda, εσυ;



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι, εγώ είμαι Δημόκριτε.
    Κατά λάθος χρησιμοποίησα κάτι άλλο.
    Δεν κρύβομαι σαν και εσένα που ΠΑΛΙ δεν σχολίασες για τον εξευτελισμό της προστασίας των κομματόσκυλων.
    Όπως και άλλοι γνωστοί-άγνωστοι, συνεχίζεις να λουφάζεις...

    Να φοβάσαι τη στιγμή που θα τα κάνουν μπάχαλο οι πραγματικοί δεξιοί, οι πατριώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. >>Ο/Η Anaconda είπε...
    Ναι, εγώ είμαι Δημόκριτε.
    Κατά λάθος χρησιμοποίησα κάτι άλλο.
    Δεν κρύβομαι σαν και εσένα που ΠΑΛΙ δεν σχολίασες για τον εξευτελισμό της προστασίας των κομματόσκυλων.
    Όπως και άλλοι γνωστοί-άγνωστοι, συνεχίζεις να λουφάζεις...<<

    Σε χανω. Ποια η "λουφα" και ποια η "προστασια κομματοσκυλων";

    >>Να φοβάσαι τη στιγμή που θα τα κάνουν μπάχαλο οι πραγματικοί δεξιοί, οι πατριώτες.
    27 Μαρτίου 2014 - 6:04 μ.μ.<<

    Εκτος της νοοτροπιας ελληνικο Σοβιετ, τιποτα δεν χρειαζεται να φοβαται κανεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Για να δώσω ένα τέλος στα όσα έχω εκθέσει έως τώρα κατά την ταπεινή μου γνώμη, δεν νομίζω ότι χωρά αμφιβολία, πως αυτοί που θα προέβαιναν σε διαμαρτυρίες και ασχημίες κατά των «επισήμων» (ούτε όλοι οι «επίσημοι» είναι κομματόσκυλα ...!) θα ήσαν οι πένητες, οι άνεργοι, γενικά οι δεινοπαθούντες και διαμαρτυρόμενοι λόγω της οικονομικής κρίσης.

    Περισσότερο πιστεύω ότι πρόκειται γι’ αυτούς, οι οποίοι εδώ και πέντε χρόνια, υποκινούνται και ζητούν την κατάργηση των Εθνικών Εορτών και των Παρελάσεων, αυτούς που κατάφεραν να ματαιώνουν επί πέντε χρόνια την παρέλαση των τεθωρακισμένων με την πρόφαση της οικονομίας.

    Αυτούς που μάχονται την Ελλάδα και την απόφασή της να επιζήσει. Αυτούς που θεωρούν ότι ,άκουσον άκουσον ...., μαθαίνουμε λέει .... πολλή Ελληνική Ιστορία – θυμάμαι κάποιες παλαιότερες δηλώσεις του διευθυντή της USIS στην Ελλάδα την δεκαετία του 50 – οι οποίοι θέλουν πολύ να εκλείψουν όλες οι Εθνικές εκδηλώσεις

    Βέβαια τα υποχείριά τους δεν βλέπουν, ή δεν θέλουν να δουν, τι πρεσβεύουν οι όμοροι γείτονες Αλβανοί, Βούλγαροι, Τούρκοι, ακόμη και οι Ρουμάνοι και ναι οι Ιταλοί! Ούτε ίσως γνωρίζουν τι έχουν επίσημα καθορίσει ως εθνικό τους στόχο οι Ακαδημίες Επιστημών τους!

    Δεν πάει να λέει ο Ναπολέων ότι «το ηθικό έναντι του υλικού μετρά τρία προς ένα». Σκασίλα τους, αυτοί "ξέρουν" πάντα καλλίτερα.

    Ούτε εμένα μου αρέσουν τα κάγκελα, αλλά προκειμένου να μην γίνονται οι παρελάσεις, προτιμώ να γίνονται με κάγκελα για την προστασία των «επισήμων» !


    Ευμένης Καρδιανός

    Υ.Γ. Όταν ήταν πρωθυπουργός ο Σημίτης ή το "Γιωργάκι", τότε γιατί δεν διεμαρτύρετο κανείς τους για τα χάλια τους.

    Για τα "πηλίκια" και τους "αξιόπουστους" τι έχουν να πουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "προσκλήσεις για τον πολιτικό βόθρο που εξαίρεσε τα κομματόσκυλα τα οποία είναι αποσπασμένα στα κομματικά γραφεία από τη διαθεσιμότητα/απόλυση. Αυτοί προστατεύονταν.

    Δεν υπήρξε σχόλιο γι'αυτό από τον Δημόκριτο και τους λοιπούς που επιθυμούν "ηρεμία και αυτοσυγκράτηση".
    Ακριβώς όπως με το φιάσκο "ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ", κρύφτηκαν. Λούφαξαν.
    Καταλαβαίνετε τί ρόλο παίζουν.

    Δεν υπήρξε παραίτηση του Φαήλου από τη ΝΔ για λόγους ευθιξίας. Ούτε καν το σχολίασε. Ερωτήθηκε αλλά δεν απάντησε. Κρύφτηκε.

    Ούτε καν ένα άρθρο δεν υπήρξε για αυτό. Ομερτά.
    Η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθεί ο λαός με τη Ρεπούση."

    Περιμένω απάντηση Δημόκριτε.
    Όχι υπεκφυγή.
    Πραγματική απάντηση για κάθε ένα από τα 4 ζητήματα που θέτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. >>Ο/Η Anaconda είπε...
    "προσκλήσεις για τον πολιτικό βόθρο που εξαίρεσε τα κομματόσκυλα τα οποία είναι αποσπασμένα στα κομματικά γραφεία από τη διαθεσιμότητα/απόλυση. Αυτοί προστατεύονταν.<<

    1) Δεν καταλαβαινω σε τι,

    >>Δεν υπήρξε σχόλιο γι'αυτό από τον Δημόκριτο και τους λοιπούς που επιθυμούν "ηρεμία και αυτοσυγκράτηση".
    Ακριβώς όπως με το φιάσκο "ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ", κρύφτηκαν. Λούφαξαν.
    Καταλαβαίνετε τί ρόλο παίζουν.<<

    2) και σε ποια περιστατικα αναφερεσαι, Ανακοντα,

    >>Δεν υπήρξε παραίτηση του Φαήλου από τη ΝΔ για λόγους ευθιξίας. Ούτε καν το σχολίασε. Ερωτήθηκε αλλά δεν απάντησε. Κρύφτηκε.
    Ούτε καν ένα άρθρο δεν υπήρξε για αυτό. Ομερτά.<<

    3) οπως και εδω.

    >>Η κατάλληλη στιγμή να ασχοληθεί ο λαός με τη Ρεπούση."
    Περιμένω απάντηση Δημόκριτε.
    Όχι υπεκφυγή.
    Πραγματική απάντηση για κάθε ένα από τα 4 ζητήματα που θέτω.
    27 Μαρτίου 2014 - 10:29 μ.μ.<<

    4) Το καλυτερο που μπορει να συμβει ειναι να μην ξαναψηφιστει η κυρια, οπως και το υπολοιπο σουργελο των ΤσιπροψεΚΚασμενων τσαρλατανων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αφού το παίζεις τρελός για να μην απαντήσεις, ας το πάμε λέξη-λέξη:
    1. Είναι πολιτικός βόθρος οι βουλευτές των κομμάτων που ψήφισαν ΝΑΙ ή ΠΑΡΩΝ στην εξαίρεση των αποσπασμένων κομματόσκυλων από τη διαθεσιμότητα/απόλυση, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    2. Αυτοί που έβαλαν τον Σαμαρά να πει για τη σύζευξη με την ΑΟΖ της Μάλτας, το περίφημο φιάσκο "ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ", είναι για τα μπάζα; Συγκεκριμένα, ο στρατηγιστής που το εισηγήθηκε και οι στρατηγιστές του Μαξίμου που το ενέκριναν είναι για τα μπάζα, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    3. Πολιτικά στελέχη που προβάλλονται στα ΜΜΕ για τις πατριωτικές τους θέσεις, θα έπρεπε να έχουν παραιτηθεί για τόσο οφθαλμοφανώς αναξιοκρατικές αποφάσεις, όπως αυτή της προστασίας των κομματόσκυλων, ή για στρατηγικές, όπως αυτή του ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ, που δείχνει την εθνικά επικίνδυνη ανικανότητα όσων παίρνουν στρατηγικές αποφάσεις, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    4. Όταν γίνονται τέρατα και αλλάζει η ατζέντα για να ασχοληθούμε με πρώην και wannabe μνημονιακά δεκανίκια, ενώ δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ για τα τέρατα που γίνονται, ο ρόλος όσων αλλάζουν την ατζέντα είναι θετικός ΝΑΙ ή ΟΧΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. >>Ο/Η Anaconda είπε...
    Αφού το παίζεις τρελός για να μην απαντήσεις, ας το πάμε λέξη-λέξη:
    1. Είναι πολιτικός βόθρος οι βουλευτές των κομμάτων που ψήφισαν ΝΑΙ ή ΠΑΡΩΝ στην εξαίρεση των αποσπασμένων κομματόσκυλων από τη διαθεσιμότητα/απόλυση, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;<<

    Δεν γνωριζω το θεμα, δωσε μου ενα λινκ.

    Οποιαδηποτε αξιολογηση με μοναδικο κριτηριο την κομματικη επιλογη, ειναι λανθασμενη.

    >>2. Αυτοί που έβαλαν τον Σαμαρά να πει για τη σύζευξη με την ΑΟΖ της Μάλτας, το περίφημο φιάσκο "ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ", είναι για τα μπάζα; Συγκεκριμένα, ο στρατηγιστής που το εισηγήθηκε και οι στρατηγιστές του Μαξίμου που το ενέκριναν είναι για τα μπάζα, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;<<

    Θετικη ειναι η "συζευξη" της ΕΕ ΑΟΖ.

    - Ν. Λυγερος, http://www.lygeros.org/articles.php?n=11905&l=gr

    - www.enimerosi24.gr/89951/μιχ-ιγνατίου-τι-τελικά-εννοούσε-ο-σαμα/

    >>3. Πολιτικά στελέχη που προβάλλονται στα ΜΜΕ για τις πατριωτικές τους θέσεις,<<

    Ποιοι ειναι αυτοι;

    >>θα έπρεπε να έχουν παραιτηθεί για τόσο οφθαλμοφανώς αναξιοκρατικές αποφάσεις, όπως αυτή της προστασίας των κομματόσκυλων, ή για στρατηγικές, όπως αυτή του ΜΑΛΤΑ ΓΙΟΚ, που δείχνει την εθνικά επικίνδυνη ανικανότητα όσων παίρνουν στρατηγικές αποφάσεις, ΝΑΙ ή ΟΧΙ;<<

    Δεν γνωριζω τι σκεφτονται και τι στρατηγικες αποφασεις σχεδιαζαν.

    >>4. Όταν γίνονται τέρατα και αλλάζει η ατζέντα για να ασχοληθούμε με πρώην και wannabe μνημονιακά δεκανίκια, ενώ δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ, ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΕΡΩΤΩΝΤΑΙ<<

    Ποια τα τερατα, απο ποιον και που ερωτωνται;

    >>για τα τέρατα που γίνονται, ο ρόλος όσων αλλάζουν την ατζέντα είναι θετικός ΝΑΙ ή ΟΧΙ;
    27 Μαρτίου 2014 - 11:31 μ.μ.<<

    Η "ατζεντα αλλαζει" δηλαδη, επειδη η προοδευτικη ΔΗΜΑΡεπουση ειναι "wannabe μνημονιακο δεκανικι", που εκγαταλειψε την συγκυβερνηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Eυμένη,

    Μην συνεχίσεις, διότι εκτίθεσαι. Δείχνεις ότι είσαι εντελώς εκτός πραγματικότητος. Αυτοί που διαμαρτύρονται ούτε την Ρεπούση ξέρουν, ούτε τους ενδιαφέρουν αυτά που γράφεις. Είσαι βαθιά νυκτωμένος. Έγραψα παραπάνω ποιοι είναι, αλλά δεν έχεις επαφή με τον κόσμο προφανώς. Πώς φαντάζεσαι, δηλαδή, τους ανέργους και δεινοπαθούντες από την οικονομική κρίση, ρακένδυτους και ανυπόδητους; Πού ζεις, ρε μεγάλε;
    Σεβάσου τους ανθρώπους αυτούς, που κατέστρεψαν το κόμματα που κι εσύ εξακολουθείς να υποστηρίζεις ακόμη, σεβάσου τα άσπρα σου μαλλιά, εκτός κι αν τα βάφεις, σαν τον Αναστασιάδη και σταμάτα να ξεφουρνίζεις αρλούμπες.


    Επί Σημίτη δεν είχαν λόγο να διαμαρτύρονται, διότι δεν πεινούσαν. Είδες ποτέ σου κάγκελα σε παρελάσεις τότε; Δεν υπήρχαν και τότε οι εθνομηδενιστές και λοιποί καραγκιόζηδες, που φώναζαν να καταργηθούν οι παρελάσεις; Γιατί τότε δεν έβλεπες κάγκελα και λοιπά μέτρα ασφαλείας; Εμ, άμα βλέπεις τι παρελάσεις (και τον κόσμο, γενικότερα, φοβούμαι) μέσα από το γυαλί, τότε προφανώς δεν έχεις ιδέα ποιοι είναι αυτοί που φωνάζουν. Θυμήσου μόνο τον διμοιρίτη (μαθητής ήταν), που τους μούτζωσε και καλά τους έκανε, πριν δύο χρόνια. Παιδί απολυμένου εργάτη ήταν και όχι ΚΝΙτάκι. ΞΥΠΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δημόκριτε, όχι μόνο δεν απάντησες, αλλά συνεχίζεις να το παίζεις και τρελός, πλην της ΕΘΝΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ θέσης σου περί ΑΟΖ, η οποία δείχνει ότι δεν είσαι απλά αδιάβαστος αλλά και τυφλά κομματικός, ακόμα και με ΣΟΒΑΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.
    Πώς το είχε πει;
    "Σιγουρα εχει κοστος η ανικανοτητα."
    Είσαι εθνικά επικίνδυνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. >>Anaconda είπε...
    Δημόκριτε, όχι μόνο δεν απάντησες, αλλά συνεχίζεις να το παίζεις και τρελός, πλην της ΕΘΝΙΚΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ θέσης σου περί ΑΟΖ,<<

    Ποια ειναι η "εγκληματικη θεση" μου, και ποια η δικια σου,

    >>η οποία δείχνει ότι δεν είσαι απλά αδιάβαστος αλλά και τυφλά κομματικός, ακόμα και με ΣΟΒΑΡΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ.<<

    και φωτισε μας, σε παρακαλω.

    >>Πώς το είχε πει;
    "Σιγουρα εχει κοστος η ανικανοτητα."<<

    Σωστα.

    >>Είσαι εθνικά επικίνδυνος.
    28 Μαρτίου 2014 - 10:20 π.μ.<<

    "Καλύτερα πεντακοσάρικο παρά ουτοπία"

    (Σ. Κασιματης, http://www.kathimerini.gr/758778/opinion/epikairothta/politikh/kalytera-pentakosariko-para-oytopia)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. * Nativist

    Η κατασταση στην χωρα μας μου ειναι γνωστη, τουλαχιστο οσο και σε σας, και την εχουμε αναλυσει μεχρι σημερα, οσο δεν γινεται πια. Οπως χαιρομαστε βλεποντας τον Στρατο μας να παρελαυνει, ετσι λυπουμαστε για τους απαραδεκτους και εν πολλοις εγκληματικους χειρισμους των μνημονιακων κυβερνησεων μας. Επι πλεον εμεις εδω στην Ξενη αντιμετωπιζουμε την χλεβη και το μενος ολων εκεινων, που αφιονισμενοι απο την διαρκη ανθελληνικη προπαγανδα των εδω ΜΜΕ καταφερονται εναντιον της Πατριδας μας.

    Περαν αυτου, πολλοι απο εμας, που ειχαν επαγγελματικη δοσοληψια με την Ελλαδα, εχασαν περιουσιες και εμου μη εξαιρουμενου...

    Η καταργηση εορτασμου Εθνικων Επαιτειων και παρελασεων, που εφαρμοστηκε τα τελευταια πεντε χρονια οχι μονον δεν οφελησε, αλλα επιδεινωσε την πτωση του ηθικου μας, οχι μονον λογω οικονομικης κρισης και αθλιου χειρισμου των εθνικων θεματων.

    Αυτο εγινε στους Ελληνες του Εξωτερικου ακομα πιο αισθητο, γιατι οι Εθνικες Επαιτειοι ηταν το μοναδικο προσκλητηριο απο τις ελληνικες Πρεσβειες προς τους Ελληνες για κοινο εορτασμο στις Πρεσβειες και για πολλους ομογενεις η μονη επαφη με το επισημο ελληνικο Κρατος, το οποιο μας ελλειψε.

    Ο εορτασμος των εθνικων επειτειων και οι παρελασεις επιβαλλονται και πρεπει να ειναι εθνικο καθηκον των κυβερνωντων, ανεξαρτητα απο την εκαστοτε επικρατουσα οικονομικη κατασταση της χωρας, ωστε να εξυπηρετουβνται εθνικοι σκοποι, να γινεται ιστορικη αποτιμηση, εξυψωση του ηθικου του Λαου μας κλπ, ποσω μαλλον σε περιοδο κρισης, σαν και αυτη που ζουμε σημερα. Αυτο δυστυχως δεν εγινε αντιληπτο απο ορισμενους συμπατριωτες μας, οχι βεβαιως μονον απο Ανθελληνες, που γινεται σκοπιμα..

    Αυτο ομως φαινεται οτι το αντεληφθη η τωρινη κυβερνηση, εν συγκρισει με τις προηγουμενες, και απεφασισε να επιτρεψει εορτασμους και παρελασεις, εστω και πισω απο καγκελα. Τις παρελασεις ομως δεν τις ειδαν μονον οι ολιγοι πισω απο τα καγκελα, αλλα και ορισμενα εκκατομμυρια Ελληνων μεσω των ΜΜΕ και σιγουρα και καποιοι αλλοι, που επρεπε να τις δουν....

    Ολα αυτα σας τα γραφω γιατι αγαπαω την Πατριδα μου, εχω εκπληρωσει ολες τις υποχρεωσεις μου ως Ελληνας πολιτης και την εχω βοηθησει οσο μπορουσα χωρις βεβαιως να ακουσω ενα ευχαριστω. Δεν ειμαι ομως κομματοσκυλο κανενος κομματος, ουτε ανιδεος του ελληνικου δραμματος, η ασχετος Ελληνας του Εξωτερικου και ουτε φυσικα μπορει να συγκαταλεγομαι στην αναφερθεισα ρηση περι βλακειας του Αινσταν γιατι βρισκω της παρελασεις, εστω πισω απο τα καγκελα, απαραιτητες. Ουτε ειμαι πατριωτης του καναπε, η ο,τι αλλο απαραδεκτο εχετε προσαψει σε οσους βρισκουν τις παρελασεις απαραιτητες...

    Ειμαι ενας Ελληνας πολιτης, που ειπε την γνωμη του στο θεμα Παρελασεις, χωρις εμπαθεια και χωρις να θιξει προσωπικα κανεναν, εκτος απο την κ. Ρεπουση, που ομολογω ο,τι μου ειναι αδυνατο να κατανοησω ο,τι μια Ελληνιδα, μελος του ελληνικου Κοινοβουλιου μπορει να πιστευει σε οσα ανηκουστα ισχυριζεται. Δεν περιμενα ομως τετοια εμπαθεια απο αναγνωστες του Ιμφογνωμωνα, που δεν ειναι κομματοσκυλα.

    Χαιρομαι βεβαιως που δεν ειμαι μονος αλλα ειχα ταυτιση αποψεων με Πατριωτες σαν τον Ευμενη τον Καρδιανο, τον Δημοκριτο, τον Αλεξανδρο, τον Βασιλιο, Μ ΒΙ, Ινφορματκς.

    Ξενοκρατης απο Βιεννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ξενοκρατη,

    Αν εκει στην Βιεννη μιλατε για εθνικες επαιτειες, αυτο λεγεται καταντια…

    Τωρα οταν κατι εξηγειται δυο και τρεις φορες και ακομα δεν το αντιλαμβανεστε μερικοι, νομιζω οτι δεν γινεται συζητηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ξενοκράτη,

    "Η καταργηση εορτασμου Εθνικων Επαιτειων και παρελασεων, που εφαρμοστηκε τα τελευταια πεντε χρονια οχι μονον δεν οφελησε, αλλα επιδεινωσε την πτωση του ηθικου μας, οχι μονον λογω οικονομικης κρισης και αθλιου χειρισμου των εθνικων θεματων".

    Ποια επέτειος και παρέλαση καταργήθηκε τα τελευταία πέντε χρόνια και την επέτρεψε τώρα η κυβέρνηση, έστω και πίσω από τα κάγκελα;

    Η τελευταία φράση από το σχόλιο του aris (29 Μαρτίου 2014 - 2:19 π.μ.) με καλύπτει πλήρως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Αγαπητέ Xenocrates,
    Συμφωνώ μαζί Σου και όπως λέγαμε κάποτε στην Σχολή Μηχανικού, επαυξάνω. Διότι έχει σε όλα δίκαιο!

    Νομίζω δε, ότι όσα εκθέτει ο κ. Φαήλος Κρανιδιώτης μας εκφράζουν, και δη ότι ο Πατριώτης Έλληνας:
    Απεχθάνεται την οχλοκρατία, τις ασχήμιες σε τελετές, ναούς, καταθέσεις στεφάνων και παρελάσεις. Στο μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη ανοίγει το στόμα του μόνο για τον Εθνικό Ύμνο κι επιφυλάσσει την τιμωρία του για τους ανάξιους άρχοντες για τις εκλογές και πριν από αυτές, με ευθύτητα κι αξιοπρέπεια, μέσα από την ελευθερία της γνώμης, τον Τύπο και την νόμιμη και ειρηνική δράση μέσα από τις πολιτικές οργανώσεις και τα σωματεία. Ποτέ με τον τρόπο της ανομίας, της προσβολής επετείων, της κατάλυσης της έννομης τάξης και με άσκηση βίας, σωματικής ή λεκτικής, κατά εκλεγμένων εκπροσώπων του λαού. Και σε μια χώρα διαχρονικά τόσο ομοιογενή, θείο δώρο, μετέχοντας του υπερέχοντος Ελληνικού Τρόπου, θεωρεί απεχθή την κεντροευρωπαϊκή βαρβαρότητα ενός ρατσισμού, που θεωρεί τους ανθρώπους μοσχάρια ή άλογα.

    Σου εύχομαι υγεία και ότι επιθυμείς εκεί στην ξένη,
    Φιλικά

    Ευμένης Καρδιανός

    Υ.Γ. Argentinierstrasse 14, κ. Ζαφειράκης, θεώρηση βεβαιώσεως εγγραφής στο Πολυτεχνείο! ... πόσος καιρός πέρασε από τότε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. >Argentinierstrasse 14, κ. Ζαφειράκης, θεώρηση βεβαιώσεως εγγραφής στο Πολυτεχνείο! ... πόσος καιρός πέρασε από τότε<

    Αυτό ήταν επί Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας, νομίζω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. * Ευμενης Καρδιανος

    Σ ευχαριστω Ευμενη και χαιρομαι γιαυτα που γραφεις, αλλα φοβουμαι ο,τι απο τον Ανθελληνα ΓΑΠ και μετα, η κατασταση στην Ελλαδα δεν ειναι πλεον αυτη που ξεραμε, γιατι απο τοτε ξεκινησε μια συστηματικη προσπαθεια εκμηδενισμου της Χωρας, που θελει να καταλυσει ιερα και οσια, αμφισβητοντας οχι μονον τον Σαυρο στην σημαια μας αλλα και αυτην την εθνικη μας υποσταση ως Ελληνων, εχει δε επικρατησει, οτι οποιος ειναι Πατριωτης, ειναι οπωσδηποτε φασιστας, ισχειρισμοι αηδιαστικοι και απαραδεκτοι, που διαμορφωνουν μια νεα επικινδυνη και εν πολλοις εκκρικτικη κατασταση, κανοντας την ζωη των Ελληνων και την μεταξυ τους επικοινωνια ακομη δυσκολοτερη, απ οτι μπορουσε να ειναι....

    Υ.Γ.
    Στην Argentinierstrasse 14 βρισκεται η Πρεσβεια μας και ο κ. Ιπποκρατης Ζαφειρακης ηταν πολλα χρονια Γραμματευς της Πρεσβειας. Στην πραγματικοτητα ο εξαιρετος αυτος Ελληνας και λαμπρος γνωστης των παντων, ηταν ο καλλιτερος Πρεσβυς μας στην Αυστρια, αυτο ομως δεν αρεσε σε ενα φασιστοειδες κομματοσκυλο, που ηρθε μετα την Μεταπολιτευση ως Πρεσβυς στην Βιεννη και αντι επαινου και τιμων, του εκανε την ζωη κολαση, ως που τον χασαμε..

    Αν χρειαστεις κατι η διευθυνση μου ειναι xenokrates1@gmail.com


    * Nativist

    >Argentinierstrasse 14, κ. Ζαφειράκης, θεώρηση βεβαιώσεως εγγραφής στο Πολυτεχνείο! ... πόσος καιρός πέρασε από τότε<

    Αυτό ήταν επί Αυστροουγγρικής Αυτοκρατορίας, νομίζω.... <


    Στην Argentinierstrasse 14 στο 4ο διαμερισμα της πολης βρισκεται το ιστορικο κτηριο Palais Falkenstein, που κτηστικε το 1778-78, αλλα ειναι ιδιοκτησια του ελληνικου κρατους απο το 1921 και απο τοτε στεγαζεται σ αυτο η ελληνικη Πρεσβεια μας..

    Ξενοκρατης απο Βιεννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αγαπητέ Xenocrates,

    Σε ευχαριστώ για την απάντησή Σου και τα καλά Σου λόγια.

    Ακριβώς, όχι μόνον γνώριζα αλλά και εκτιμούσα απεριόριστα τον αξιότιμο κ. Ζαφειράκη, συνεπώς στενοχωρήθηκα με όσα μου έγραψες γι’ αυτόν.

    Θυμάμαι την Πρεσβεία μας στην Βιέννη πολύ καλά.

    Μάλιστα έτυχε ένα μεσημέρι να είμαι καλεσμένος του τότε Πρέσβυ της Ελλάδος στην Αυστρία στην Πρεσβεία μας και συνέφαγα με την οικογένειά του με την οπία συνδεόμεθα οικογενειακά.

    Σημείωσα το e-mail Σου και Σ’ ευχαριστώ πολύ.

    Σου εύχομαι ότι επιθυμείς και προ πάντων Σου εύχομαι Υγεία.

    Πάντα Φιλικά

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Αγαπητοι ολοι,

    δεν ξερω εσεις τι λετε ομως εγω χθες παρακολουθησα την παρελαση της ομογενειας στην 5η λεωφορο της Νεας Υορκης (μεσω Ιντερνετ γιατι δεν ειμαι πλεον στην Νεα Υορκη αλλα στο Ντουμπαι) και πολυ το χαρηκα.
    Ειδα παιδια ελληνοπουλα 3ης και 4ης γενιας να παρελαυνουν καμαρωτα με τις Ελληνικες σημαιες στα χερια τους, ντυμενα ευζωνοι και αμαλιες και ευχαριστηθηκα.
    Και του χρονου να γιορτασουμε την Εθνικη μας Επετειο ελπιζω υπο καλυτερες συνθηκες για την πατριδα μας και για τους συμπατριωτες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  40. Οσοι διαφωνειτε με τις παρελασεις δεν εχετε δηκαιο να αποκαλειτε εκινους που δεν σμμεριζονται τις αποψεις σας ανοητους, βλακες, πατριωτες του καναπε και αλλα τετοια προσβλητικα και απαραδεκτα..

    Διοτι οι δημοσκοπησεις για καταργηση η μη των παρελασεων εδειξαν οτι τα ποσοστα υπερ της καταργησης ηταν πολυ χαμηλα, ενω εκεινα υπερ της διατηρησης των παρελασεων φοβερα υψηλα.

    Κατα τους δικου σας ομως ισχυρισμους θα επρεπε το αποτελεσμα των δημοσκοπησεων να ειναι αντιστροφο, δλδ να υπερτερουν τα υπερ για την καταργηση, διοτι ειναι γεγονος οτι οι πληγεντες απο την κριση και τα μετρα λιτοτητος οπωσδηποτε υπερτερουν εκεινων, που δεν εχουν θιγει.

    Εδω ομως ανατρεπεται η επιχειρηματολογια σας με σκεπτικο, οτι εφοσον ο Λαος μας δεινοπαθει και πειναει, δεν θα πρεπει να γινονται παρελασεις και εορτασμοι Εθνικων Επαιτειων....

    Μεγαλο λαθος !!

    Δεν καταλαβετε φαινεται οτι ο Πατριωτισμος των Ελληνων δεν μετριεται με την πεινα. Αυτο
    δυστυχως σας διαφυγε, γιατι δεν μπορω να πιστεψω οτι το κανετε απο απλο λαικισμο...

    Αυτα για να κλεισουμε αυτην την αδιανοητη συζητηση και οπως γραφει πιο πανω και ο Βασιλλιος
    >Και του χρονου να γιορτασουμε την Εθνικη μας Επετειο ελπιζω υπο καλυτερες συνθηκες για την πατριδα μας και για τους συμπατριωτες μας.<

    Ξενοκρατης απο Βιεννη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @ Fremdherrscher von Wien

    Βλέπεις κανέναν να διαφωνεί με τις παρελάσεις γενικώς; Έχεις καθόλου καταλάβει περί τίνος συζητούμε;Σε ποιον αποτείνεσαι; Ή δεν κατάλαβες τι γράφω (διότι εικάζω ότι εμένα "φωτογραφίζεις");

    Μήπως πρέπει να σού τα γράψω γερμανικά, για να καταλάβεις; Λυπάμαι, δεν έχω καιρό. Ίσως να μπορούσε ο Σάββας να σού τα μεταφράσει ποντιακά, αν δεν τα έχεις ξεχάσει κι αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.