10/11/13

Ημισέληνος εκεί που έδενε ο Μιαούλης τα πυρπολικά!

Ξανθή Γούναρη
Οσα τα βράχια της Υδρας τόσες και οι πετρωμένες ψυχές των ναυμάχων, πλοιάρχων και ναυτών που χάθηκαν για να ελευθερωθεί το έθνος από τον τουρκικό ζυγό.
Κι όμως 200 χρόνια μετά, εκεί όπου έδενε τα πυρπολικά του ο Ανδρέας Μιαούλης ενδεχομένως να κυματίζει η τουρκική σημαία! Ηδη ο διαγωνισμός για την παραχώρηση του πρώτου «πακέτου» μαρίνων, που αφορά τον Αλιμο, τη Νέα Επίδαυρο, τον Πόρο και την Υδρα, βρίσκεται στα τελειώματά του, με επικρατέστερους «μνηστήρες» Τούρκους μεγαλοεπενδυτές.

Εκτιμάται ότι η δεύτερη φάση του διαγωνισμού, στην οποία έχουν περάσει 11 επενδυτικά σχήματα, θα έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του έτους και πιθανόν το λιμάνι της Υδρας να περάσει στην ιδιοκτησία εκατομμυριούχων από τη γειτονική χώρα, όπως ήδη έχει γίνει με τις μαρίνες του Φλοίσβου, της Ζέας, της Κέρκυρας, της Λευκάδας, της Καλαμάτας και της Μυτιλήνης.

Στο νησί της Υδρας οι κάτοικοι έχουν ξεσηκωθεί, αλλά οι αρμόδιοι είναι χαρακτηριστικά απόντες. Να σημειωθεί ότι κατά της ιδιωτικοποίησης του ιστορικού λιμανιού της Υδρας και κυρίως κατά της διαχείρισης και εκμετάλλευσης από τουρκική εταιρία τάσσεται με ψήφισμά του το δημοτικό συμβούλιο του νησιού του Αργοσαρωνικού.

Στην απόφαση του δημοτικού συμβουλίου, η οποία λήφθηκε ομόφωνα, διαλαμβάνονται μεταξύ άλλων τα εξής:

«Το δημοτικό συμβούλιο δηλώνει ομόφωνα για άλλη μια φορά την πλήρη αντίθεση του Δήμου Υδρας και του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Υδρας στην ιδιωτικοποίηση του ιστορικού λιμανιού της Υδρας. Πολλώ δε μάλλον στην πιθανότητα ανάληψης της διαχείρισης και της εκμετάλλευσης του ιστορικού λιμανιού μας από τουρκική εταιρία. Η Υδρα για ιστορικούς και μόνο λόγους δεν αντέχει σε μια τέτοια παραχώρηση».

Επιπλέον, τόσο ο Δήμος Υδρας όσο και το διοικητικό συμβούλιο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Υδρας έχουν προσφύγει στο ΣτΕ για ακύρωση της κοινής υπουργικής απόφασης για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού.

Μεταξύ των διεκδικητών του λιμανιού της Υδρας είναι ο τουρκικός όμιλος Dogus του Ferit Şahenk, που μέσα σε έναν μήνα σάρωσε τον ομοεθνή ανταγωνιστή του, τον όμιλο Koc, βάζοντας πόδι, πέραν του Φλοίσβου (όμιλος Λάτση), και στις μαρίνες των Γουβιών στην Κέρκυρα, της Λευκάδας και της Ζέας, μέσω της εξαγοράς από την D-Marin του 50% της συμμετοχής του ομίλου Κυριακούλη, που τις εκμεταλλεύεται.

Ο Ferit Şahenk, ο τέταρτος πλουσιότερος άνθρωπος στην Τουρκία, με προσωπική περιουσία πάνω από 2,6 δισ. δολάρια, έχοντας σπουδάσει Διοίκηση Επιχειρήσεων και Ανθρώπινου Δυναμικού σε Βοστόνη και Χάρβαρντ, πήρε το τιμόνι της οικογενειακής, πλην κολοσσιαίας επιχείρησης σε ηλικία 38 ετών, ακριβώς 50 χρόνια από τότε που ο πατέρας του την ξεκίνησε από το μηδέν.

Με δυναμικές κινήσεις, ειδικά στο τραπεζικό κομμάτι, κατάφερε μέσα σε λίγα χρόνια να μεγαλώσει ακόμη περισσότερο τις επιχειρήσεις και σήμερα διαχειρίζεται έναν όμιλο 150 εταιριών και 30.000 εργαζομένων, με παρουσία τόσο εντός όσο και εκτός Τουρκίας.

Η Dogus ελέγχει την Garanti Bank, τη δεύτερη μεγαλύτερη ιδιωτική τράπεζα της Τουρκίας με ενεργητικό 90 δισ. ευρώ και υποκαταστήματα σε Ρουμανία και Μόσχα, καθώς και μια σειρά από τηλεοπτικά δίκτυα (NTV, Star TV, NTV Spor TV, CNBC-e, Kral TV κ.ά.), ραδιοφωνικούς σταθμούς, ενώ εκδίδει το τουρκικό «National Geographic» και το «Vogue». Επίσης, στην αγορά οχημάτων αντιπροσωπεύει 14 μάρκες, μεταξύ των οποίων οι Volkswagen, Audi, Porsche, Bentley, Lamborghini, Bugatti, Seat, Skoda και Scania. Στον τουριστικό κλάδο ελέγχει έξι πεντάστερα ξενοδοχεία και δύο συγκροτήματα πολυτελών τουριστικών κατοικιών, ενώ στον τομέα της μόδας συνεργάζεται με διεθνείς οίκους, όπως οι Emporio Armani, Gucci και Loro Piana. Επιπλέον, κατασκευάζει τμήμα γραμμής του μετρό της Σόφιας και συμμετέχει στην υλοποίηση σχεδίου για το αεροδρόμιο στο Κίεβο, ενώ στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας αναπτύσσει μεγάλα έργα, των οποίων η συνολική εγκατεστημένη ισχύς φτάνει το 1GW.

Εκτός από τον γνωστό τουρκικό όμιλο Dogus, το «πακέτο» των τεσσάρων ελληνικών λιμανιών διεκδικεί αυτόνομα και ο όμιλος Global Liman Isletmeleri A.Ş., επίσης προερχόμενος από την άλλη πλευρά του Αιγαίου. Πρόκειται για θυγατρική της εταιρίας συμμετοχών Global Ports Holding, μέλος του ομίλου Global Investment Holdings, η οποία εκτός των λιμένων δραστηριοποιείται στην ενέργεια, στο real estate και στις επενδύσεις.

Θέλουν Μύκονο, Σαντορίνη, Ρόδο

Οι βλέψεις των Τούρκων σε ό,τι αφορά τα ελληνικά λιμάνια επεκτείνονται και στη διαχείριση των λιμένων κρουαζιέρας σε Μύκονο, Σαντορίνη, Ρόδο και Κω. Το μεγάλο αφεντικό της Global Investment Holdings είναι ο εκατομμυριούχος χρηματιστής Mehmet Kutman, ανιψιός του πρώην πρωθυπουργού της Τουρκίας Mesut Yilmaz. O Mehmet Kutman, μέλος της επιχειρηματικής νεοελίτ της Τουρκίας, και ο Erol Göker, αντιπρόεδρος της εταιρίας, είχαν έρθει για... δουλειές στη χώρα μας το 2010, συνοδεύοντας τον Τούρκο πρωθυπουργό Recep Tayyip Erdoğan, μαζί με δεκάδες άλλους επιχειρηματίες της γειτονικής χώρας.

Μάχη με τον (αντίπαλο) μεγιστάνα Kοτς, τους Ιταλούς και ελληνικά σχήματα
Η θεαματική είσοδος στην ελληνική τουριστική αγορά από τον Ferit Şahenk, φανατικό οπαδό της ποδοσφαιρικής ομάδας Φενερμπαχτσέ και της Coca-Cola, εκτιμάται ότι δεν έχει περάσει απαρατήρητη από τον δισεκατομμυριούχο Ράχμι Κοτς, ο οποίος τον περασμένο Μάιο από κοινού με την εταιρία Folli Follie Group του Δημήτρη Κουτσολιούτσου ανέλαβε τη διαχείριση του λιμένος Λέσβου. Αλλωστε, η τουρκική Setur, μέλος του τουρκικού ομίλου Koc Group, που έκανε «απόβαση» στη Μυτιλήνη, κατέχει ηγετική θέση στη διαχείριση μαρίνων στα παράλια της Τουρκίας, ενώ η Dogus, πέραν των ελληνικών, ελέγχει τέσσερις μαρίνες στην Τουρκία και τρεις στην Κροατία, συνολικής δυναμικότητας 8.489 σκαφών.

Επιπλέον, στους υποψηφίους για το «πακέτο» Αλιμος, Πόρος, Υδρα, Νέα Επίδαυρος περιλαμβάνεται και η ιταλική Azimut Benetti, ο μεγαλύτερος όμιλος στον κόσμο στην κατασκευή πολυτελών σκαφών αναψυχής και ιδιοκτήτης φιρμών (brands), όπως οι Azimut Yachts, Atlantis, Benetti Yachts, Yachtique, Fraser Yachts και Lusben. Είναι διαχειριστής τουριστικών λιμένων στην Ιταλία (Marina di Varazze) και του Royal Yacht Club της Μόσχας.

Από ελληνικής πλευράς, τις μαρίνες διεκδικούν ο όμιλος ΕΛΛΑΚΤΩΡ, μέσω της ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, ο όμιλος J&P ΑΒΑΞ των Ιωάννου και Παρασκευαΐδη, ο κατασκευαστικός όμιλος Archirodon, που διατηρεί διεθνή δραστηριότητα, η οικογένεια Στέγγου (μέσω της Πόρτο Καρράς Α.Ε.), η MAJESTIC MARINE ENGINEERING LLC FZE (συμφερόντων της οικογένειας Οικονομίδη), καθώς και μικρότερες τεχνικές εταιρίες ή διαχειριστές μαρινών, όπως οι Envitec, ΑΤΕΣΕ, Κάσος Α.Ε.

Τα ίδια διεθνή και εγχώρια επενδυτικά σχήματα, αλλά με τους Τούρκους να απέχουν, εκδήλωσαν ενδιαφέρον για την παραχώρηση του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης και εκμετάλλευσης της μαρίνας και τμήματος του λιμένος Χίου ή/και της μαρίνας και τμήματος του λιμένος Πύλου.

Με στόχο να δημιουργηθούν υποδομές και υπηρεσίες που να εξυπηρετούν και -κυρίως- να προσελκύουν τα πολυτελή ιδιωτικά σκάφη που σήμερα επιλέγουν άλλα λιμάνια στη Μεσόγειο, συνολικά θα παραχωρηθούν σε ιδιώτες μέσω μακροχρόνιων μισθώσεων 48 τουριστικά λιμάνια της χώρας.

Η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ υποστηρίζει ότι «στο πλαίσιο της αξιοποίησης αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις σε υποδομές και υπηρεσίες που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση και την ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος των περιοχών αυτών και κατ’ επέκταση στην ενίσχυση των τοπικών οικονομιών και τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας».

Ξανθή Γούναρη
δημοκρατία

12 σχόλια:

  1. Εγώ πάντως Δημόκριτε δεν το θέλω και θα έλεγα ότι δεν το θέλει κανένας Έλληνας.

    Καλύτερα να είχες γράψει"Θέλουν και τα παθαίνουμε"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. >>Κριστιάν είπε...
    Εγώ πάντως Δημόκριτε δεν το θέλω και θα έλεγα ότι δεν το θέλει κανένας Έλληνας.
    Καλύτερα να είχες γράψει"Θέλουν και τα παθαίνουμε"
    10 Νοεμβρίου 2013 - 3:19 μ.μ.<<

    Και παλι, δικο μας πρωτιστως το προβλημα. Εαν "δεν το ειθελε κανενας Ελληνας", τοτε δεν θα ειχαμε φτασει ποτε, χαρη της ψηφου μας, στην αυτοκαστροφικη φαντασιωση του "λεφτα υπαρχουν".

    Εχει κοστος η αμαθια - βρισκουν και τα κανουν.

    - ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΤΗ ΣΑΡΙΑ
    Άρειος Πάγος: Ανατρέπει δεδομένα στις διαθήκες μουσουλμάνων της Θράκης
    09.11.2013
    http://www.xronos.gr/detail.php?ID=90639#.Un-LeK9ZXeA.facebook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Ημισέληνος εκεί που έδενε ο Μιαούλης τα πυρπολικά!"

    Αφού ο άνθρωπος το είπε:

    http://www.youtube.com/watch?v=3JyLIXbIxBc

    Βρε παιδιά μην είστε "ρομαντικοί". Το λένε συνέχεια οι άνθρωποι.
    Είναι "μονόδρομος" και η "λογική λύση". Αποφασίσαμε για εσάς χωρίς εσάς ότι αυτό είναι το "λογικό". Τέρμα πως το λένε. Και όποιος δεν συμφωνεί είναι:
    "γραφικός", "εθνικιστής", "φασίστας","βλάκας", "προβληματικός", "οπισθοδρομικός" κτλ.

    Μια στιγμή αρκεί. Ένα "κλικ" αρκεί για να καταλάβει η μάζα τη δύναμη που έχει στα χέρια της.
    Ένας ολόκληρος λαός παρακολουθεί το γκρέμισμα μιας χώρας. Μέχρι να αντιληφθεί ότι μετά τη μαρίνα στην οποία θα υψωθεί η ημισέληνος σειρά θα έχει το σπίτι του το οποίο επειδή έχουμε κρίση "και δεν γίνεται αλλιώς" θα το κατασχέσουν επειδή θα χρωστάει αν δεν χρωστάει ήδη.
    Η οικονομική σχολή συγκεκριμένων ανθρώπων μαζί με τη Γερμανία και τους κερδοσκόπους διαλύουν την πατρίδα μας. Η Τουρκία προχωρά σε οικονομική διείσδυση και ταυτόχρονα σε στρατιωτική ενίσχυση και στρατηγική περικύκλωση της Ελλάδας. Οι πράκτορες της οργώνουν τη Θράκη. Οι φανατικές τρομοκρατικές οργανώσεις, στα ανώτερα επίπεδα ιεραρχίας τους παρακλάδια μυστικών υπηρεσιών εφαρμόζουν κλασσικές ΨΕΠ μέσω δολοφονιών.
    Ο Έλληνας άβουλος παρακολουθεί την ιστορία του Σουλεϊμάν αν τα πήγαινε καλά με όλες μέσα στο χαρέμι του. Στα διαλείμματα βλέπει τη Βουλή και τις ειδήσεις.
    1) Το πρωθυπουργό να δηλώνει πως η ανάκαμψη έ έ έρχεται.
    2) Τον υπουργό υγείας σε ρεσιτάλ κόντρας με τον Σύριζα.Απ'ότι φαίνεται προσεχώς μπορεί να διοργανωθεί και τουρνουά καράτε.
    3)Τον υπουργό Δημόσιας Τάξης να προσπαθεί να μας αποδείξει ότι ζούμε σε ασφαλή χώρα(που αν "σφυρίξεις" στη γωνία μεταχειρισμένο αλλά "καθαρό" πιστόλι ή καλάσνικοφ με 2-3 γεμιστήρες μπορείς να προμηθευτείς ακόμα και με μισθό πείνας πανεύκολα για αυτοπροστασία ή εγκληματικές πράξεις)
    4)Κοινωνικές ομάδες να αντιδρούν ουσιαστικά ασυντόνιστα και μόνο όταν κινδυνεύει η θεσούλα τους.

    ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ

    Γιατί ένας ευφυής,τολμηρός και οραματιστής πατριώτης Έλληνας να μπλεχτεί στην Ελληνική πολιτική σκηνή?
    Για να τον πολεμήσουν οι μέτριοι?
    Για να ακούει κουβέντες καφενείου μέσα στη Βουλή των Ελλήνων?
    Για να είναι αναγκασμένος να κάνει συναδελφική χειραψία με κάποια άτομα τα οποία θα θεωρεί πολιτικά παράσιτα?
    Για να δεχθεί πόλεμο λάσπης από πουλημένους δημοσιογράφους και ξένες μυστικές υπηρεσίες?
    Ή μήπως (τυχαία βρε παιδί μου!) του φυτέψει μια τρομοκρατική οργάνωση μια σφαίρα στον κρόταφο?

    Μόνη σωτηρία της Ελλάδας είναι η σύγκρουση συμφερόντων. Τίποτα άλλο εδώ που έχουμε φτάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Μόνη σωτηρία της Ελλάδας είναι η σύγκρουση συμφερόντων. Τίποτα άλλο εδώ που έχουμε φτάσει."

    Ευγε!

    Και για αυτο δεν υπαρχει καμια εναλλακτικη λυση εκτος της σημερινης κυβερνησης, με ολα τα στραβα της.

    Ευτυχως που εχουμε τον Στουρναρα και εναν Γεωργιαδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 1) "Και για αυτο δεν υπαρχει καμια εναλλακτικη λυση εκτος της σημερινης κυβερνησης, με ολα τα στραβα της"

    Υπάρχει αλλά δεν πείθει. Είναι τραγικό αλλά ταυτόχρονα μπορεί να είναι και σωτήριο για τον τόπο. Διότι όταν ζήσουμε την τελευταία πράξη του δράματος θα αναγκαστούν να αποσυρθούν όλοι τους από την πολιτική. Πριν λίγο καιρό είχα γράψει σε ένα σχόλιο μου για "απόσυρση" της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ. Το ίδιο θα συμβεί και με τη ΝΔ. Μην έχουν καμία αμφιβολία.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι αυτό που λέμε η "εναλλακτική λύση" αλλά αν δεν επικρατήσουν κάποιες λογικές δυνάμεις να τον κάνουν να πείθει (και όχι πχ να υπόσχεται άμεσα "μαγικούς" μισθούς) μεσομακροπρόθεσμα θα έχει(με διάσπαση κόμματος και πτώση των ποσοστών του) την ίδια πορεία με τους προηγούμενους που αναφέρθηκαν. Ευκαιρία λοιπόν για νέα πρόσωπα στη πολιτική σκηνή της χώρας μέσα από τις καταστροφές και τις ζυμώσεις.
    Την κατάλληλη στιγμή νέα πρόσωπα θα πρέπει να πουν την αλήθεια στον λαό:
    1) Ναι θα έχουμε πρόβλημα με εισαγωγές για ένα διάστημα
    2) Ναι θα πρέπει να εφαρμοστούν έκτακτα μέτρα σε κάποια τρόφιμα
    3) Ναι μπορεί να χρειαστεί επιλεκτική στρατιωτική επιστράτευση κάποιων ηλικιών και ειδικοτήτων
    4)Ναι θα πρέπει να βγουν έκτακτα διατάγματα για να προστατευθούν τουλάχιστον κάποια από τα περιουσιακά στοιχεία, κόποι ζωής από κατασχέσεις
    5)Ναι θα γίνουν επιτάξεις καυσίμων για ασθενοφόρα, αστυνομία, ΕΔ και ΙΧ για κάποιους μήνες θα κυκλοφορούν σπάνια.

    Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Χρειάζονται άνθρωποι με όραμα οι οποίοι θα αναλάβουν το πολύ δύσκολο έργο της ανασυγκρότησης της χώρας παίζοντας δυνατό πολιτικό "πόκερ".
    Άνθρωποι οι οποίοι θα πρέπει να δώσουν πολιτική λύση στο οικονομικό πρόβλημα της χώρας. Υπάρχουν χαρτιά να παίξουμε. Δικαιώματα εξόρυξης, διακρατικές εμπορικές συμφωνίες κ.α. Κοινά συμφέροντα. Καμία άλλη λύση δεν είναι εφικτή. Πρέπει να παίξουμε με αποφασιστικότητα και διπλωματία ένα δυνατό πολιτικό "πόκερ" ώστε η χώρα στη συνέχεια να ξανασταθεί όρθια. Όχι εξαρτώμενοι των Γερμανών με ένα οικονομικό πρόγραμμα που απλά διαλύει την Ελλάδα σιγά σιγά.Είναι ενάντια στα Εθνικά μας συμφέροντα. Ποτέ δεν είχαμε ταύτιση συμφερόντων μαζί τους. Δεν υπάρχει καμία απολύτως προοπτική με αυτό το πρόγραμμα.
    Άνθρωποι οι οποίοι θα φροντίσουν μεν να έχει η χώρα πολλαπλές οικονομικές σχέσεις αλλά να είναι σύμμαχος με ναυτικές δυνάμεις.
    Άνθρωποι οι οποίοι θα πουν την αλήθεια κοιτώντας τον λαό στα μάτια: "Λεφτά δεν υπάρχουν αλλά θέλουμε την εμπιστοσύνη σας για 8(4+4) χρόνια και θα δείτε μια άλλη Ελλάδα που θα πρωταγωνιστεί στη περιοχή".
    Αυτή δεν είναι η Ευρώπη που ονειρεύονται οι λαοί. Η πολιτική που εφαρμόζεται την καταστρέφει ενισχύοντας τους Εθνικισμούς. Κινδυνεύει να φτάσει στο άλλο άκρο η Ευρώπη. Και ναι είναι αλήθεια και όχι προκατάληψη γιατί αποδεικνύεται(σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες) από τα γεγονότα: Όταν η Γερμανία είναι ισχυρή καταστρέφει κάθε σκέψη των Ευρωπαϊκών λαών για κοινή πορεία. Οι Γερμανοί πάντα ζητάνε τον ΑΠΟΛΥΤΟ έλεγχο και τα γκρεμίζουν όλα στο τέλος. Δεν μένει τίποτα.
    Την κατάλληλη στιγμή θα πρέπει να πηδήξουμε από το τρένο κι ας χτυπήσουμε πολύ άσχημα. Παρακάτω περιμένει η ανατιναγμένη γέφυρα αν δεν πηδήξουμε από αυτό την κατάλληλη στιγμή.

    2)"Ευτυχως που εχουμε τον Στουρναρα και εναν Γεωργιαδη"

    Κωμικοτραγικό. Ναι για τον χρόνο που πρέπει να καταναλωθεί είναι καλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >>Γιώργος Γεωπόνος, Θεσσαλονίκη είπε...
    1) "Και για αυτο δεν υπαρχει καμια εναλλακτικη λυση εκτος της σημερινης κυβερνησης, με ολα τα στραβα της"

    Υπάρχει αλλά δεν πείθει. Είναι τραγικό αλλά ταυτόχρονα μπορεί να είναι και σωτήριο για τον τόπο. Διότι όταν ζήσουμε την τελευταία πράξη του δράματος θα αναγκαστούν να αποσυρθούν όλοι τους από την πολιτική. Πριν λίγο καιρό είχα γράψει σε ένα σχόλιο μου για "απόσυρση" της ΔΗΜΑΡ και του ΠΑΣΟΚ. Το ίδιο θα συμβεί και με τη ΝΔ. Μην έχουν καμία αμφιβολία.
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ειναι αυτό που λέμε η "εναλλακτική λύση" αλλά αν δεν επικρατήσουν κάποιες λογικές δυνάμεις να τον κάνουν να πείθει...<<

    Απο τους Νεοκομμουνιστες και τους Εθνικοσοσιαλιστες αποκλειεται να περιμενεις οποιαδηποτε αλλαγη στο "μαγαζι", οπως δειχνει αλλωστε η ιστορια τους - το αντιθετο.

    >>Την κατάλληλη στιγμή νέα πρόσωπα θα πρέπει να πουν την αλήθεια στον λαό:
    1) Ναι θα έχουμε πρόβλημα με εισαγωγές για ένα διάστημα
    2) Ναι θα πρέπει να εφαρμοστούν έκτακτα μέτρα σε κάποια τρόφιμα
    3) Ναι μπορεί να χρειαστεί επιλεκτική στρατιωτική επιστράτευση κάποιων ηλικιών και ειδικοτήτων
    4)Ναι θα πρέπει να βγουν έκτακτα διατάγματα για να προστατευθούν τουλάχιστον κάποια από τα περιουσιακά στοιχεία, κόποι ζωής από κατασχέσεις
    5)Ναι θα γίνουν επιτάξεις καυσίμων για ασθενοφόρα, αστυνομία, ΕΔ και ΙΧ για κάποιους μήνες θα κυκλοφορούν σπάνια.<<

    Υποθετω οτι αυτα τα μετρα θα παρθουν εντος της ΕΕ και με το Ευρο.

    >>Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Χρειάζονται άνθρωποι με όραμα οι οποίοι θα αναλάβουν το πολύ δύσκολο έργο της ανασυγκρότησης της χώρας παίζοντας δυνατό πολιτικό "πόκερ"... Πρέπει να παίξουμε με αποφασιστικότητα και διπλωματία ένα δυνατό πολιτικό "πόκερ" ώστε η χώρα στη συνέχεια να ξανασταθεί όρθια.<<

    Αυτο το "ποκερ" υποθετει μια κοινωνια, ψηφοφορους και πολιτικους με διαφορετικη ψυχοσυνθεση απο οτι εχουμε συνηθισει με το "λεφτα υπαρχουν".

    - Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης, "Τα βόδια και τα λιοντάρια"
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/05/o_27.html

    >>Όχι εξαρτώμενοι των Γερμανών με ένα οικονομικό πρόγραμμα που απλά διαλύει την Ελλάδα σιγά σιγά.Είναι ενάντια στα Εθνικά μας συμφέροντα. Ποτέ δεν είχαμε ταύτιση συμφερόντων μαζί τους. Δεν υπάρχει καμία απολύτως προοπτική με αυτό το πρόγραμμα.<<

    Με το συμπαθιο, δεν φταει ο "Γερμανος" και το "προγραμμα" για τα χαλια μας, αλλα η χρεοκοπια μας σε ολα τα επιπεδα.

    >>Άνθρωποι οι οποίοι θα φροντίσουν μεν να έχει η χώρα πολλαπλές οικονομικές σχέσεις αλλά να είναι σύμμαχος με ναυτικές δυνάμεις.
    Άνθρωποι οι οποίοι θα πουν την αλήθεια κοιτώντας τον λαό στα μάτια: "Λεφτά δεν υπάρχουν αλλά θέλουμε την εμπιστοσύνη σας για 8(4+4) χρόνια και θα δείτε μια άλλη Ελλάδα που θα πρωταγωνιστεί στη περιοχή".
    Αυτή δεν είναι η Ευρώπη που ονειρεύονται οι λαοί. Η πολιτική που εφαρμόζεται την καταστρέφει ενισχύοντας τους Εθνικισμούς. Κινδυνεύει να φτάσει στο άλλο άκρο η Ευρώπη. Και ναι είναι αλήθεια και όχι προκατάληψη γιατί αποδεικνύεται(σε συνδυασμό με άλλους παράγοντες) από τα γεγονότα: Όταν η Γερμανία είναι ισχυρή καταστρέφει κάθε σκέψη των Ευρωπαϊκών λαών για κοινή πορεία. Οι Γερμανοί πάντα ζητάνε τον ΑΠΟΛΥΤΟ έλεγχο και τα γκρεμίζουν όλα στο τέλος. Δεν μένει τίποτα.
    Την κατάλληλη στιγμή θα πρέπει να πηδήξουμε από το τρένο κι ας χτυπήσουμε πολύ άσχημα. Παρακάτω περιμένει η ανατιναγμένη γέφυρα αν δεν πηδήξουμε από αυτό την κατάλληλη στιγμή.<<

    Οταν, και οποτε αποδειξουμε διαχρονικα πως ειμαστε ικανοι να σημαζευουμε το σπιτι μας, τοτε και μονο θα μπορουσαμε και να δινουμε συμβουλες, για το οποιο καλο των "αλλων".

    Ηδεμη θα παραμεινουμε παραδειγμα αποφυγης και προοδευτικου ζητιανου.

    >>2)"Ευτυχως που εχουμε τον Στουρναρα και εναν Γεωργιαδη"

    Κωμικοτραγικό. Ναι για τον χρόνο που πρέπει να καταναλωθεί είναι καλοί.
    11 Νοεμβρίου 2013 - 8:10 μ.μ.<<

    Με μικρα αλλα σταθερα βηματα αλλαζει κανεις τις αιτιες του αυτοκαταστροφικου του παρελθον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 1) "Απο τους Νεοκομμουνιστες και τους Εθνικοσοσιαλιστες αποκλειεται να περιμενεις οποιαδηποτε αλλαγη στο "μαγαζι", οπως δειχνει αλλωστε η ιστορια τους - το αντιθετο"

    Δεν περιμένω κάποια αλλάγή στο "μαγαζί από αυτούς. Συμφωνούμε. Απλώς κάθε εργαλείο χρειάζεται στην ώρα του για έναν συγκεκριμένο ρόλο. Είπα ότι θα αναγκαστούν να αποσυρθούν επειδή εκ των πραγμάτων κι αυτοί θα δοκιμαστούν. Η ΔΗΜΑΡ δοκιμάστηκε, το ΠΑΣΟΚ το ίδιο, η ΝΔ το ίδιο και σταδιακά θα ακολουθήσει τη πορεία του ΠΑΣΟΚ. Το σκηνικό λοιπόν είναι ρευστό γιατί θα βγουν άτομα από την πολιτική αρένα.Η φύση όμως πάντα καλύπτει τα κενά. Μέσα από τις ζυμώσεις θα πεταχτούν νέα πρόσωπα στη σκηνή. Αναγκαστικά.

    2) "Υποθετω οτι αυτα τα μετρα θα παρθουν εντος της ΕΕ και με το Ευρο"

    Όχι. Το "πολυκατατάστημα ΕΕ" με τέτοια διαχείριση πάει για διάλυση όσο κι αν σε κάποιους ακούγεται "αστείο", "απίθανο" κτλ.
    Κόσμος υπήρχε και πριν την ΕΕ όπως υπήρχε και πριν τη Σοβιετική Ένωση, όπως υπήρχε και πριν τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Τίποτα δεδομένο. Τα πάντα είναι ρευστά.Οι διάφορες ενώσεις και συμμαχίες ιστορικά υπάρχουν για να διαλύονται μέχρι να δημιουργηθεί κάτι νέο από την αρχή.
    Κάποτε μια τελειόφοιτη μαθήτρια Λυκείου σε Ελληνογαλλικό σχολείο αρχές δεκαετίας 80 είχε μιλήσει για πτώση της Σοβιετικής Ένωσης σε μια έκθεση της και η πλειοψηφία που άκουσε την έκθεση γέλασε.
    Η Σοβιετική Ένωση βέβαια έπεσε. Κάποιοι δεν πίστευαν ότι η Ρωσία θα ξανασταθεί. Ξαναστέκεται όμως και όσο πάει δυναμώνει(μέχρι να ξαναπέσει), κάνει παλιές και νέες συμμαχίες(ψυχρά και ξεκάθαρα δεν πιστεύω σε συμμαχία με τη Ρωσία επειδή δεν είναι ναυτική δύναμη, προσωπικά μόνο πιστεύω σε στενές μεν αλλά όχι συμμαχικές σχέσεις) και κάποιους παλιούς συμμάχους τους έχει εχθρούς. Το συναρπαστικό είναι ότι στην έκθεση της η νεαρή τότε κοπέλα είχε προβλέψει ότι 10-20 χρόνια μετά τη κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης η Ρωσία θα ξαναδημιουργούσε κάτι καινούργιο με άλλες μεγάλες δυνάμεις του μέλλοντος.

    3) "Αυτο το "ποκερ" υποθετει μια κοινωνια, ψηφοφορους και πολιτικους με διαφορετικη ψυχοσυνθεση απο οτι εχουμε συνηθισει με το "λεφτα υπαρχουν".


    Δεν διαφωνώ. Οι άνθρωποι αλλάζουν (αναγκαστικά) για να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα.
    Αυτό μπορεί να γίνει μόνο από μια αναγκαστική απότομη αλλαγή(χρεοκοπία). Αναγκαστικά θα γίνει.

    4) "Με το συμπαθιο, δεν φταει ο "Γερμανος" και το "προγραμμα" για τα χαλια μας, αλλα η χρεοκοπια μας σε ολα τα επιπεδα"

    Ναι εμείς φταίμε αλλά τα ελαττώματα μας κάποιοι τα εκμεταλλεύονται για να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της χώρας. Θυμίζουν Αμερικανούς δεκαετίας 50 στην Ελλάδα.
    Τουλάχιστον εκείνοι με τα χρήματα τους χτίσανε και κάτι στη χώρα γιατί αντιλαμβάνονταν την σημαντική μας θέση στο χάρτη. Ερώτημα: Μήπως οι Γερμανοί θέλουν μια νέα δικιά τους γεωπολιτική πραγματικότητα στη περιοχή? Μια πραγματικότητα στην οποία μια αδύναμη Ελλάδα δεν θα μπορέσει να πει καν τη γνώμη της. Η ενέργεια πρέπει να ναι φτηνή και ασφαλής. Αυτό μπορεί να το εγγυηθεί ένας μπαμπούλας από τα ανατολικά και αυτονόμηση περιοχών "κλειδιών" με μια Ελλάδα γερμανικό προτεκτοράτο.
    Οι Γερμανοί ανέκαθεν γκρεμίζουν(εκτός από τη χώρα τους αν κι εκεί στο τέλος τους γυρνάει μπούμερανγκ) όπου έχουν τον έλεγχο. Θέλουν τον ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ. Το πρόγραμμα απλά δεν βγαίνει! Δεν χρειάζεται να έχεις βγάλει οικονομική σχολή. Βασικές αρχές οικονομικών να έχεις διδαχθεί σε 2-3 μαθήματα επιλογής αντιλαμβάνεσαι τις οικονομικές, κοινωνικές και γεωπολιτικές επιπτώσεις ενός τέτοιου προγράμματος. Πόσες φορές μίλησαν για ανάκαμψη? Πόσες φορές είπαν ότι δεν θα ακολουθήσουν νέα μέτρα? ΓΕΓΟΝΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 5)"Οταν, και οποτε αποδειξουμε διαχρονικα πως ειμαστε ικανοι να σημαζευουμε το σπιτι μας, τοτε και μονο θα μπορουσαμε και να δινουμε συμβουλες, για το οποιο καλο των "αλλων".
    Ηδεμη θα παραμεινουμε παραδειγμα αποφυγης και προοδευτικου ζητιανου"

    Διαφωνώ! Μπορούμε και πρέπει να μιλάμε. Πάντα. Διότι είμαστε μέλος της λέσχης. Με οποιοδήποτε κόστος να μιλάμε. Δεν μπορεί να μου το παίζει ηθικολόγος και ηγέτης ο κάθε Γερμανός που με τους μπραβόμπατσους του της BND προστατεύει τα "πουλάκια" που πετάξανε από την Ελλάδα γιατί ο κλοιός στένευε. Η Ελλάδα χρειάζεται ηγέτη να μιλήσει. Δεν είναι δυνατόν να καταλύονται όλα, η Εθνική μας ανεξαρτησία επειδή είναι "ρεαλισμός". Έρχονται και μιλάνε ή στέλνουν email σε υπουργεία λες και είναι οι ιδιοκτήτες της χώρας.
    Η χώρα ανήκει στον λαό της. Πρέπει να φύγουν "καροτσάκι" ΧΘΕΣ. Όποιο κι αν είναι το κόστος. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.
    Η λύση θα ναι πολιτική με απευθείας διαπραγμάτευση χρέους με τη κάθε ξένη κυβέρνηση. Οι τραπεζίτες πολύ απλά να πάνε να γ..
    Ναι μεγάλοι κίνδυνοι για την Ελλάδα. Στο εσωτερικό και απ' έξω. Αλλά και τι θα γίνει? Δεν βγαίνει. Έτσι απλά. Παραμένουμε στο τρένο μέχρι να πλησιάσει την ανατιναγμένη γέφυρα. Λίγο πριν πηδάμε έξω κι ας χτυπήσουμε άσχημα. Το χουμε ξαναπάθει πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. >>Γιώργος Γεωπόνος, Θεσσαλονίκη είπε...
    1) "Απο τους Νεοκομμουνιστες και τους Εθνικοσοσιαλιστες αποκλειεται να περιμενεις οποιαδηποτε αλλαγη στο "μαγαζι", οπως δειχνει αλλωστε η ιστορια τους - το αντιθετο"

    Δεν περιμένω κάποια αλλάγή στο "μαγαζί από αυτούς. Συμφωνούμε. Απλώς κάθε εργαλείο χρειάζεται στην ώρα του για έναν συγκεκριμένο ρόλο. Είπα ότι θα αναγκαστούν να αποσυρθούν επειδή εκ των πραγμάτων κι αυτοί θα δοκιμαστούν. Η ΔΗΜΑΡ δοκιμάστηκε, το ΠΑΣΟΚ το ίδιο, η ΝΔ το ίδιο και σταδιακά θα ακολουθήσει τη πορεία του ΠΑΣΟΚ. Το σκηνικό λοιπόν είναι ρευστό γιατί θα βγουν άτομα από την πολιτική αρένα.Η φύση όμως πάντα καλύπτει τα κενά. Μέσα από τις ζυμώσεις θα πεταχτούν νέα πρόσωπα στη σκηνή. Αναγκαστικά.<<

    Οι Τσυριζαιοι και ολλοι οι αλλοι αντιμνημονιακοι εχουν επισης "δοκιμαστει" - ειναι τα απολιθωματα του Οθομανο-Σοβιετ, του παρελθον των ΝΔ/Πασοκ. Δεν εχουν καμια ρεαλιστικη προταση για την αναγκαια μεταρυθμηση που χρειαζεται ο τοπος.

    >>2) "Υποθετω οτι αυτα τα μετρα θα παρθουν εντος της ΕΕ και με το Ευρο"

    Όχι. Το "πολυκατατάστημα ΕΕ" με τέτοια διαχείριση πάει για διάλυση όσο κι αν σε κάποιους ακούγεται "αστείο", "απίθανο" κτλ.
    Κόσμος υπήρχε και πριν την ΕΕ όπως υπήρχε και πριν τη Σοβιετική Ένωση, όπως υπήρχε και πριν τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Τίποτα δεδομένο. Τα πάντα είναι ρευστά.Οι διάφορες ενώσεις και συμμαχίες ιστορικά υπάρχουν για να διαλύονται μέχρι να δημιουργηθεί κάτι νέο από την αρχή.
    Κάποτε μια τελειόφοιτη μαθήτρια Λυκείου σε Ελληνογαλλικό σχολείο αρχές δεκαετίας 80 είχε μιλήσει για πτώση της Σοβιετικής Ένωσης σε μια έκθεση της και η πλειοψηφία που άκουσε την έκθεση γέλασε.
    Η Σοβιετική Ένωση βέβαια έπεσε. Κάποιοι δεν πίστευαν ότι η Ρωσία θα ξανασταθεί. Ξαναστέκεται όμως και όσο πάει δυναμώνει(μέχρι να ξαναπέσει), κάνει παλιές και νέες συμμαχίες(ψυχρά και ξεκάθαρα δεν πιστεύω σε συμμαχία με τη Ρωσία επειδή δεν είναι ναυτική δύναμη, προσωπικά μόνο πιστεύω σε στενές μεν αλλά όχι συμμαχικές σχέσεις) και κάποιους παλιούς συμμάχους τους έχει εχθρούς. Το συναρπαστικό είναι ότι στην έκθεση της η νεαρή τότε κοπέλα είχε προβλέψει ότι 10-20 χρόνια μετά τη κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης η Ρωσία θα ξαναδημιουργούσε κάτι καινούργιο με άλλες μεγάλες δυνάμεις του μέλλοντος.<<

    Οταν και οποτε καταρευση η ΕΕ, θα δουμε τι θα κανουμε - και ας ειμαστε προετιμασμενοι για ολα τα ενδεχομενα.

    Η μονομερης εξοδος θα ειναι και η τελευτεα μας πραξη πριν την ολακερη μας καταστροφη τυπου "Σομαλια" και Κυπρο 1974.

    >>3) "Αυτο το "ποκερ" υποθετει μια κοινωνια, ψηφοφορους και πολιτικους με διαφορετικη ψυχοσυνθεση απο οτι εχουμε συνηθισει με το "λεφτα υπαρχουν".


    Δεν διαφωνώ. Οι άνθρωποι αλλάζουν (αναγκαστικά) για να προσαρμοστούν σε νέα δεδομένα.
    Αυτό μπορεί να γίνει μόνο από μια αναγκαστική απότομη αλλαγή(χρεοκοπία). Αναγκαστικά θα γίνει.<<

    Διαφωνω. Εχουμε ηδη χρεωκοπησει.

    >>4) "Με το συμπαθιο, δεν φταει ο "Γερμανος" και το "προγραμμα" για τα χαλια μας, αλλα η χρεοκοπια μας σε ολα τα επιπεδα"

    Ναι εμείς φταίμε αλλά τα ελαττώματα μας κάποιοι τα εκμεταλλεύονται για να έχουν τον απόλυτο έλεγχο της χώρας. Θυμίζουν Αμερικανούς δεκαετίας 50 στην Ελλάδα.<<

    Προβλημα μας που επιτρεπουμε να "μας εκμεταλευονται". Στο χερι μας ειναι να αλλαξουμε τις αυτοκαταστροφικες μας αντιληψεις.

    >>Τουλάχιστον εκείνοι με τα χρήματα τους χτίσανε και κάτι στη χώρα γιατί αντιλαμβάνονταν την σημαντική μας θέση στο χάρτη. Ερώτημα: Μήπως οι Γερμανοί θέλουν μια νέα δικιά τους γεωπολιτική πραγματικότητα στη περιοχή?<<

    Και που ειναι οι Τουρκοι, Αμερικανοι και αλλοι;

    Προβλημα μας που δεν ειχαμε στρατηγικη εκτος του "λεφτα υπαρχουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. >>Μια πραγματικότητα στην οποία μια αδύναμη Ελλάδα δεν θα μπορέσει να πει καν τη γνώμη της. Η ενέργεια πρέπει να ναι φτηνή και ασφαλής. Αυτό μπορεί να το εγγυηθεί ένας μπαμπούλας από τα ανατολικά και αυτονόμηση περιοχών "κλειδιών" με μια Ελλάδα γερμανικό προτεκτοράτο.
    Οι Γερμανοί ανέκαθεν γκρεμίζουν(εκτός από τη χώρα τους αν κι εκεί στο τέλος τους γυρνάει μπούμερανγκ) όπου έχουν τον έλεγχο. Θέλουν τον ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ. Το πρόγραμμα απλά δεν βγαίνει! Δεν χρειάζεται να έχεις βγάλει οικονομική σχολή. Βασικές αρχές οικονομικών να έχεις διδαχθεί σε 2-3 μαθήματα επιλογής αντιλαμβάνεσαι τις οικονομικές, κοινωνικές και γεωπολιτικές επιπτώσεις ενός τέτοιου προγράμματος. Πόσες φορές μίλησαν για ανάκαμψη? Πόσες φορές είπαν ότι δεν θα ακολουθήσουν νέα μέτρα? ΓΕΓΟΝΟΤΑ.
    12 Νοεμβρίου 2013 - 8:39 μ.μ.<<

    Τετοια ειναι η ανικανοτητα μας που χαρη στην τροικα, υποχρεωνομαστε να πραξουμε τα αυτονοητα.

    - Παναγιωτης Καρκατσουλης, Δημόσιο. Μπορεί να εκσυγχρονιστεί; Μέρος 2 ,
    http://www.youtube.com/watch?v=jMZnyyxrp8E&feature=youtu.be

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. >>Ο/Η Γιώργος Γεωπόνος, Θεσσαλονίκη είπε...
    5)"Οταν, και οποτε αποδειξουμε διαχρονικα πως ειμαστε ικανοι να σημαζευουμε το σπιτι μας, τοτε και μονο θα μπορουσαμε και να δινουμε συμβουλες, για το οποιο καλο των "αλλων".
    Ηδεμη θα παραμεινουμε παραδειγμα αποφυγης και προοδευτικου ζητιανου"

    Διαφωνώ! Μπορούμε και πρέπει να μιλάμε. Πάντα. Διότι είμαστε μέλος της λέσχης. Με οποιοδήποτε κόστος να μιλάμε.<<

    Ναι, και βεβαια, να μιλαμε και να πρατουμε - λογικα ομως. Και οχι με της ανοησιες του αντιμνημονιακου "λεφτα υπαρχουν" τυπου Αυτιας, Τραγκας, Χατζινικολαου και μεγα Παπαδακη.

    - Ο Άδωνις Γεωργιάδης στη Δημόσια Τηλεόραση 13Nov13
    http://www.youtube.com/watch?v=9xWomc2Nqjo

    >>Δεν μπορεί να μου το παίζει ηθικολόγος και ηγέτης ο κάθε Γερμανός που με τους μπραβόμπατσους του της BND προστατεύει τα "πουλάκια" που πετάξανε από την Ελλάδα γιατί ο κλοιός στένευε. Η Ελλάδα χρειάζεται ηγέτη να μιλήσει. Δεν είναι δυνατόν να καταλύονται όλα, η Εθνική μας ανεξαρτησία επειδή είναι "ρεαλισμός".
    Έρχονται και μιλάνε ή στέλνουν email σε υπουργεία λες και είναι οι ιδιοκτήτες της χώρας.
    Η χώρα ανήκει στον λαό της. Πρέπει να φύγουν "καροτσάκι" ΧΘΕΣ. Όποιο κι αν είναι το κόστος. Μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν.
    Η λύση θα ναι πολιτική με απευθείας διαπραγμάτευση χρέους με τη κάθε ξένη κυβέρνηση. Οι τραπεζίτες πολύ απλά να πάνε να γ..
    Ναι μεγάλοι κίνδυνοι για την Ελλάδα. Στο εσωτερικό και απ' έξω. Αλλά και τι θα γίνει? Δεν βγαίνει. Έτσι απλά. Παραμένουμε στο τρένο μέχρι να πλησιάσει την ανατιναγμένη γέφυρα. Λίγο πριν πηδάμε έξω κι ας χτυπήσουμε άσχημα. Το χουμε ξαναπάθει πολλές φορές.
    12 Νοεμβρίου 2013 - 8:39 μ.μ.<<

    Ας κοιταξουμε τα προβληματα του οικου μας πρωτα, πριν "κηρύξουμε τον πόλεμο στο κοινό μας μέλλον".

    "Η Ελλάδα έχει πολλά να κερδίσει από τις συγκρούσεις, που αναμένεται να προκαλέσουν οι εκλογικές διαδικασίες του 2014. Με την προϋπόθεση ότι θα προσεγγίσουμε καλύτερα τα κοινά ευρωπαϊκά προβλήματα, αντί να κηρύξουμε τον πόλεμο στο κοινό μας μέλλον, τακτική που υποστηρίζει, καιροσκοπικά, η αξιωματική αντιπολίτευση."
    (Μ. Παπαδημητριου)

    - Μπάμπης Παπαδημητρίου, Οι βλαπτικές ανισορροπίες
    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_17/11/2013_528189

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.