29/10/13

Το Πάντα Ενοχλητικό Οχι της 28ης Οκτωβρίου

Οι παρελάσεις αποσκοπούν και στην επίδειξη της στρατιωτικής ισχύος μιας χώρας τόσο πρός το εσωτερικό όσο και προς  το εξωτερικό αυτής.

http://www.skai.gr/files/temp//936B568FEE25E4B524EC562455D57263.jpgΗ Επίδειξη της στρατιωτικής ισχύος της χώρας μας ενόψει της ιστορικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου  έλαβε χώρα νωρίτερα απο τα προκαθορισμένα με τα όσα προκάλεσε το ζήτημα των υποβρυχίων 214 -τα οποία έχουν κοστίσει πάνω από 2 δις αλλά στον Στόλο δεν έχουν ακόμα ενταχθεί-. Σημαντική δε και η συνεισφορά σε αυτό το ζήτημα της  εν εξέλιξη διαπραγμάτευσης με την τρόικα ( αναφορικά με την τύχη των δύο αμυντικών βιομηχανιών , ως και οι διαπραγματεύσεις αναφορικά με  την τύχη των ναυπηγείων Σκαραμαγκά.) 

 Οι παρελάσεις αποσκοπούν και στην επίδειξη της Κοινωνικής Ισχύος μιας χώρας

 Δια τούτο η Επίδειξη της Εθνικής Ομοψυχίας υπήρξε ιδιαίτερα ηχηρή.Με  τρόπο άριστο απο την Ελληνική Πολιτεία  επιλύθηκε το κορυφαίο ζήτημα, το οποίο και ταλάνιζε την Ελληνική Κοινωνία, αυτό της επιστροφής των τεθωρακισμένων στις παρελάσεις.Έγινε εφικτό χάρις την εξεύρεση επιχειρηματία χορηγού ο οποίος ευγενικά κάλυψε το κόστος της προμήθειας καυσίμων για την κίνηση των αρμάτων μάχης.

Οι τελετές ανά την χώρα είχαν πολλά κοινά στοιχεία. Αστυνομικοί  περισσότεροι από τους παριστάμενους θεατές, τα κάγκελα να αποτελούν αναπαράσταση των συρματοπλεγμάτων στα πεδία μάχης, ο κόσμος με θερμές εκδηλώσεις (γιουχάισματα, ρίψης καφέδων) να υποδέχεται τους επισήμους, παράλληλες  διαδηλώσεις "λαϊκού" τύπου  όπου ο καθείς και ο κάθε συλλογικός φορέας  μετέφραζε το νόημα της αντίστασης του Ελληνικού λαού στους Ιταλούς φασίστες εισβολείς κατά το δοκούν. Πλήθος συμμετεχόντων στις παρελάσεις απέτησε φόρο τιμή στους Οίκους Μόδας, στους σχεδιαστές, στα κομμωτήρια και τις ακαδημίες κομμωτικής, ενισχύοντας την ντόπια οικονομία , επιλύοντας το πρόβλημα της διαφήμισης που αντιμετωπίζουν εξαιτίας της έλλειψης ρευστότητας. Λύθηκε το ζήτημα των σημαιοφόρων (αριστεύσαντες μαθητές) καταγόμενων από ξένες χώρες ανεξαρτήτου υπηκοότητας ( με την αποχή απο την παρέλαση).
Ο Πολιτικός κόσμος της πατρίδας μας για άλλη μια φορά στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων. Η Λαϊκή Δεξιά μέσα από δημοσιεύματα του εντύπου και ηλεκτρονικού τύπου, μέσα απο παρεμβάσεις στα κοινωνικά δίκτυα ενημέρωσης και σε ιστότοπους, ενέταξε τον  θλιβερό φασίστα δικτατορίσκο, ηγέτη πολιτικού κόμματος 7 βουλευτών , στην Κεντροδεξιά δίπλα στον Κωνσταντίνο Καραμανλή και τον Γεώργιο Παπανδρέου . Λύθηκε επίσης από νέους πολιτικούς της Δεξιάς το ζήτημα της εξίσωσης του ΠΑΣΟΚ με τον νεοναζιστικό μόρφωμα της Χρυσής Αυγής ως εγκληματική οργάνωση. Λύθηκε και  το πρόβλημα της τοποθέτησης που ενέσκηψε με την εξεύρεση χώρου στην εξέδρα των επισήμων πολιτικών ανδρών οι οποίοι και  είχαν λάβει τα εύσημα από την Ελληνική Δικαιοσύνη για την χρηστή διαχείριση των και τον νομοταγή βίο τους.

Λύθηκε επίσης  το κορυφαίο ζήτημα που απασχολεί  την Κεντροαριστερά και την Αριστερά με τον χαρακτηρισμό των παρελάσεων ως  εθνικιστικές φιέστες.Τέθηκε δε προς συζήτηση από την κεντροαριστερά το ζήτημα της κατάργησης της μια από τις δύο εθνικές επετείους, λόγω οικονομικού κόστους , λόγω ψυχολογικής στέρησης  και λόγω κοινωνικής κρίσης. Λύθηκε το ζήτημα αν αποδίδουν οι παρελάσαντες τιμή προς την σημαία η Σημαία αποδίδει τιμές σε αυτούς και  αν θα πρέπει  οι παρελάσεις να αλλάξουν μορφή ως απολίθωμα του χτές.

Τι σημαίνει το ΟΧΙ και γιατί θα είναι πάντα επίκαιρο

Ο ορθολογισμός της παράδοσης σε μια υπέρτερη στρατιωτική και φιλικά ιδεολογική χώρα προς το καθεστώς της 4ης Αυγούστου καθιστούσε ως μόνη λύση, αυτή της συνεργασίας με τον ισχυρό Άξονα , στην λογική πώς θα συνιστούσε χάσιμο πολύτιμου χρόνου και καταστροφή ανθρώπινου δυναμικού και υποδομών η όποια αντίσταση.

Καθιστούσε ως την πλέον ασφαλή οδό δια κάθε λογικό άνθρωπο όχι την συνθηκολόγηση αλλά την προσχηματική αντίσταση δια την τιμή των όπλων ώστε να διασωθεί και η υστεροφημία αλλά και προσχηματικά να εξυπηρετηθούν οι δεσμεύσεις προς την "φίλη" χώρα Αγγλία και την ξενόφερτη Βασιλεία.. 

Το ότι Λίγοι Έλληνες είπαν το πραγματικό ΟΧΙ , συνεπήραν με την στάση και δράση τους τον Ελληνικό λαό, έδωσαν στο ΟΧΙ τους καθολικό χαρακτήρα, ένωσαν τον απόλυτα Κομματικά διασπασμένο πολιτικό κόσμο της τότε εποχής, πέρασε στα ψιλά ως ενοχλητικό.Μην ξυπνήσουν συνειδήσεις και δη στην συγκεκριμένη συγκυρία.Το Σιγά η πατρίδα Κοιμάται το δόγμα του πολιτικού κόσμου σήμερα και άπαντες το υπηρετούν πιστά συνειδητά ή μή.



Gregos Akritas

5 σχόλια:

  1. Μπράβο Ακρίτα! Τον εθνομιδενισμό τον κρατάς ψηλά. Του μαρξιστικού μπλοκ είσαι κι εσύ; Του δόγματος... εάν δε συμφωνεί η πραγματικότητα με μας τόσο κακό για την πραγματικότητα. Το έπος του ΄40 είναι από τις μεγαλύτερες - σε παγκόσμιο επίπεδο, κρατουμένων των αναλογιών - στρατιωτικές επιτυχίες και τεράστιας σημασίας για την Ελλάδα επιτυχία σε γεωστρατηγικό και γεωπολιτικό επίπεδο. Την επιτυχία, αυτή, την πιστώθηκε το ελληνικό κράτος και το ελληνικό έθνος. Τα πρόσωπα που την έφεραν εις πέρας ήταν ο Βασιλιάς, Γεώργιος ο Β΄ και ο Μεταξάς. Αυτό, φυσικά, δεν αρέσει στα μαρξιστικά και σταλινικά κατάλοιπα για τον κύριο λόγο ότι: το Έπος του Σαράντα έχει άμεση σχέση με την νίκη του έθνους, μετά από λίγα χρόνια, έναντίων των κομμουνιστών-σταλινοφασιστών. Πράγμα, φυσικά, που εν έτη 2013 δεν το έχουν χωνέψει ακόμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. .. «Μου εδόθη να καταλάβω», έλεγε ο Μεταξάς για τις βολιδοσκοπήσεις που είχε κάνει προς τη μεριά του φασιστικού Άξονα, «ότι η προς τους Έλληνας στοργή του Χίτλερ ήτο οι εγγυήσεις ότι αι θυσίαι αυταί θα περιορίζοντο "εις το ελάχιστον δυνατόν"… Μας εδόθη να καταλάβωμεν ότι τούτο συνίστατο εις μερικάς ικανοποιήσεις προς την Ιταλίαν δυτικώς μέχρι Πρεβέζης, ίσως και προς την Βουλγαρίαν ανατολικώς μέχρι Δεδεαγάτς. Δηλαδή θα έπρεπε διά να αποφύγωμεν τov πόλεμον, να γίνωμεν εθελονταί δούλοι και να πληρώσωμεν αυτήν την τιμήν... με το άπλωμα του δεξιού χεριού της Ελλάδος προς ακρωτηριασμόν από την Ιταλίαν και του αριστερού προς ακρωτηριασμόν από την Βουλγαρίαν. Φυσικά δεν ήτo δύσκολον να προβλέψη κανείς ότι εις μίαν τοιαύτην περίπτωσιν οι Αγγλοι θα έκοβαν και αυτοί τα πόδια της Ελλάδος. Και με το δίκαιόν των…

    Θα εδημιουργούντο έτσι όχι δύο, όπως το 1916, αλλά τρεις αυτήν την φοράν Ελλάδες.
    Η πρώτη θα ήτο η επίσημος των Αθηνών η οποία είχεν φθάσει εις την πόρωσιν και το κατάντημα διά να αποφύγη τον πόλεμον να δεχθή να γίνη εθελοντής δούλος, πληρώνουσα μάλιστα την τιμήν αυτήν και με την συγκατάθεσίν της να αυτοακρωτηριασθή τραγικώτατα, παραδίδουσα εις την δουλείαν πληθυσμούς αμιγώς Ελληνικούς και μάλιστα δύναμαι να είπω τους Ελληνικωτέρους των Ελληνικών τοιούτους. Δευτέρα θα ήτο η πραγματική Ελλάς. Δηλαδή η παμψηφία της κοινής γνώμης του Εθνους, το οποίον ποτέ δεν θα απεδέχετο την εκουσίαν του υποδούλωσιν πληρωνομένην μάλιστα με εθνικόν ακρωτηριασμόν αφόρητον και ισοδυναμούσαν με οριστικήν ατίμωσιν και μελλοντικήν βεβαίαν εκμηδένισιν του Ελληνισμού ως εννοίας και οντότητος, εκμηδένισιν πρώτον ηθικήν και δεύτερον εν συνεχεία της ηθικής και υλικήν...

    Τρίτη τέλος θα προέκυπτε μία ακόμη Ελλάς, η Ελλάς την οποίαν δεν θα παρέλειπον να δημιουργήσουν, φυσικά με την επίκλησιν του δημοκρατισμού, οι δημοκρατικοί Έλληνες υπό την κάλυψιν του βρετανικού Στόλου εις τας νήσους, Κρήτην και εις τας άλλας. Η τρίτη αυτή Ελλάς, η "Δημοκρατική" θα είχε με το μέρος της όχι μόνον την πρόθυμον υποστήριξιν της Αγγλίας εις την οποίαν θα έδιδε το δικαίωμα να καλύψη τας νήσους μας, καλυπτομένη και η ιδία εις την Βόρειον Αφρικήν, αλλά θα είχε με το μέρος της και το Εθνικόν δίκαιον. Η ηθική της δύναμις λοιπόν θα απερρόφα μοιραίως την επίσημον Ελλάδα, διότι θα διέθετεν η τρίτη αυτή Ελλάς, την ανεπιφύλακτον έγκρισιν και ενίσχυσιν της ανεπισήμου, της "δευτέρας" Ελλάδος, της Εθνικής δημοσίας γνώμης εν τη παμψηφία της».

    Με τα παραπάνω ο Μεταξάς ομολογεί απερίφραστα ότι το δικό του ΟΧΙ ήταν το ΟΧΙ του ελληνικού λαού, το οποίο γνώριζε και με το οποίο αναγκάστηκε να συμμορφωθεί. Αποδεικνύεται επίσης ότι ο φασισμός ιστορικά, γερμανικός ή ιταλικός, δεν ήταν ποτέ φιλικά διακείμενος με τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα. Κι αυτό, ίσως, είναι ένα χρήσιμο δίδαγμα για το σήμερα.

    NEOKOSMOS.GR

    *Καλή Ανάγνωση

    1)Η ΗΠΕΙΡΟΣ ΠΡΟΜΑΧΟΥΣΑ //
    Η ΔΡΑΣΗ ΤΗΣ VIII ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ 1940-41
    ΚΑΤΣΙΜΗΤΡΟΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

    2) ΔΑΒΑΚΗΣ - ΠΙΝΔΟΣ
    Η ΔΡΑΣΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑΡΧΟΥ Κ. ΔΑΒΑΚΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ - ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΕΠΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ ΠΙΝΔΟΥ
    ΒΕΡΝΑΡΔΟΣ Α. Ι.

    3) Η Εποποιία της Πίνδου
    Αποσπάσματα από το βιβλίο του Αλεξάνδρου Λ. Ζαούση:
    ΟΙ ΔΥΟ ΟΧΘΕΣ: 1939-1945 (τόμοι 3, εκδ. Παπαζήσης, 1987)


    4) Οκτώβριος 1940: Η επίθεση εναντίον της Ελλάδας όπως την είδαν οι Ιταλοί Συλλογικό έργο
    επιμέλεια: Χαράλαμπος Μπάλτας
    μετάφραση: Ελένη Τουλούπη


    Μην κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότροια.Σσφουγγοκωλαριος της ξενοκίνητης παρηκμασμένης βασιλείας δεν υπήρξα, δούλος των Αγγλων που βαρύνονται με δύο ναυτικούς αποκλεισμούς προκειμένου να υποτάξουν τον Ελληνικό λαό δεν υπήρξα, θιασώτης του ιδεολογικά συγγενή με τον Χίτλερ και τον Μουσολίνι δεν υπήρξα, υμνητής του κεμάλ δεν υπήρξα, δεν υπήρξα θαυμαστής της μικρής και αθλιας προσωπικότητας του δικατατορίσκου Μεταξά. Είμαι Ελληνας και για την τιμή του λαού γράφω. Σου παραθέτω ανωτέρω Εθνομηδενιστικά έργα να διαβάσεις αν αντέχουν τα αντανακλαστικά σου. Τα δικά μου αντέχουν και το έχω αποδείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακρίτα, μη λες μόνο τι δεν "υπήρξες"! Γράψε τι "υπήρξες", γιατί μένουν οι Αμερικάνοι και οι σταλινιστές. ( αυτό το ..."του λαού", κάπως μου 'ρχεται). Μετά μπορούμε να δούμε και τα ιστορικά στοιχεία.

    Το κείμενο ,δε, από το "νεοκοσμος" αποδεικνύει ακριβώς τα αντίθετα. Φυσικά θα κοιτούσε και το ενδεχόμενο της αποφυγής του πολέμου, αν αυτό θα ήταν προς το συμφέρον της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πίνδος 1940/Αλήθειες που δεν εγράφησαν Συγγραφείς: Αθανάσιος Γιαννακόπουλος

    Το τί είμαι φαίνεται απο το τι διάβαζω, τι γράφω και πως στέκομαι απέναντι στο γίγνεσθαι.

    Οταν διαβάσεις την βιβλιογραφία που σου παρατέθηκε απο έναν Αριστερό Εθνομηδενιστή την οποία σύ ο υγιής πατριώτης αγνοε΄ςι και δεν δύνασαι να την χρησιμοποιήσεις αναμασώντας τα κοινότυπα , τότε θα είσαι σε θέση να καταλάβεις τι λέγει το ανωτέρω.

    Προς το παρόν άγεσαι και φέρεσαι, όταν διαπιστώνεις το πόσο σαθρό είναι το υπόβαθρο των επιχειρημάτων σου.

    Το γεγονος δε ότι συγκεντρώνεστε στο πρόσωπο μου και όχι σε ότι παραθέτω δείχνει το μέγεθος της αδυναμίας και της δικής σου. Σου εύχομαι καλή μελέτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α) Βλέπω, Ακρίτα, ότι κάνεις βήματα αυτογνωσίας. Αυτό είναι πολύ καλό. Η αυτογνωσία βοηθάει, πάντα, για να αλλάξουμε τα αρνητικά πράγματα που κουβαλάμε.

    Β) Όταν σε ρώτησα «τι υπήρξες» δεν εννοούσα να μου πεις για το «είναι» σου και τα ασώψυχά σου! Την πολιτική σου τοποθέτηση να μας πεις. Διαχρονικά. Είπες για τον Χίτλερ, τον Βασιλιά, τον Μεταξά, τους Άγγλους…Στην ερώτηση δεν απάντησες! Πες και για τα υπόλοιπα που μένουν.

    Γ) Λες ότι: «συγκεντρώνεστε στο πρόσωπο μου». Πώς μπορεί να γίνει αλλιώς; Να σου πω ένα παράδειγμα. Έχεις έναν του ΚΚΕ που το 2013 φωνάζει, ακόμα ζήτω ο Στάλιν. Θα κάνεις σοβαρή συζήτηση για ιστορικά γεγονότα. Πιστεύεις ότι θα βρεις άκρη;

    Δ) Και λες ότι δεν συγκεντρώνομαι σε ότι παραθέτεις. Έχεις γράψει ένα στοιχείο για να επικεντρωθώ! ΈΝΑ! Η ανάλυση του Μεταξά που παραθέτεις, για ενδεχόμενη αποφυγή του πολέμου σε συμφωνία με τον άξονα, αποδεικνύει ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που συμπεραίνεις. Το γράφει και ο ίδιος… «Δηλαδή θα έπρεπε διά να αποφύγωμεν τov πόλεμον, να γίνωμεν εθελονταί δούλοι»

    Ε) Βιβλία για να διαβάσει ο καθένας υπάρχουν χιλιάδες. Για να κάνεις διάλογο θα λες στον άλλον, διάβασε αυτά που έχω διαβάσει εγώ (Σε πληροφορώ ότι έχω διαβάσει πάρα πολλά βιβλία). Από αυτά που διαβάζεις γράφεις τα βασικά στοιχεία που αποδεικνύουν τα συμπεράσματά σου.

    ΣΤ) Γράφεις: «όταν διαπιστώνεις το πόσο σαθρό είναι το υπόβαθρο των επιχειρημάτων σου.». Επιχειρηματολόγησα κάπου για κάτι; Μερικές διαπιστώσεις έκανα. Και μου λες ότι εγώ αναμασώ κοινότοπα πράγματα!

    Τέλος, όταν βρω λίγο χρόνο, θα σου γράψω μερικά πράγματα για τα «ιστορικά» συμπεράσματα που Βγάζεις και τα οποία δεν έχουν απολύτως καμία σχέση με την ιστορική πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.