19/9/13

Έχει δίκιο ο Χρύσανθος, Γραμματείς και Φαρισαίοι…

Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Η ανομία είναι εχθρός του λαού. Οι ταραχές, τα έκτροπα, έχουν σχεδόν πάντα σαν θύματα τους απλούς ανθρώπους, την ζωή, την τιμή, την περιουσία τους. Όποιοι σπέρνουν την ρητορική του μίσους, όπου κι αν ανήκουν, δεν σκέφτονται, ότι αρκούν κάποιοι να τους πάρουν στα σοβαρά, να πιστέψουν τα επαναστατικά φούμαρα, για να χυθεί αίμα.
Ο Πάνος Καμμένος προέτρεψε προχθές να λυντσάρουν τον Πάχτα. Τάχα μου «πολιτικά», είπε ο λαγός στο λιοντάρι. Την επομένη, έτσι όπως έτρεχε σαν έντρομο ζαρκάδι, για να ξεφύγει από το μαινόμενο πλήθος, έμαθε, πως πρέπει να βουτάς την γλώσσα σου στη λογική και το εθνικό συμφέρον, πριν μιλήσεις. Ο Πάνος είναι κι αυτός πολίτης και πατέρας κι ευτυχώς δεν έγινε τίποτα μοιραίο.

Προ μηνών είχα γράψει, πως στην δημοκρατική πολιτεία το μονοπώλιο της βίας ανήκει μόνο στο κράτος, στα συντεταγμένα όργανα του, στην Αστυνομία και τις Ένοπλες Δυνάμεις. Μόνο αυτό μπορεί να ασκήσει βία, εφαρμόζοντας τους νόμους και το Σύνταγμα, έναντι οποιασδήποτε εσωτερικής ή εξωτερικής απειλής. Στην δημοκρατία, ο πολίτης έχει δικαίωμα να ασκήσει βία, μόνον όταν είναι σε νόμιμη άμυνα. Ορυμαγδός τότε οι ύβρεις της αριστεράς, που θέλει πάντα να ακκίζεται με την «επαναστατική βία». Το ‘πα στο σκύλο μου και δάκρυσε. Σαν να τους χτύπησα με το σφυράκι το γόνατο.

Όμως αδέρφια, αυτό, το ότι το μονοπώλιο της βίας ανήκει μόνο στο δημοκρατικό κράτος, είναι αυτό που αρνείται κι ο υποστηρικτής της Χρυσής Αυγής, όταν τραβάει το μαχαίρι και το καρφώνει στην καρδιά ενός Έλληνα εργαζόμενου, φτωχού όπως, υποθέτω, κι ο ίδιος. Οι κουκουλοφόροι στις Σκουριές ή στα Εξάρχεια, οι εμπρηστές περιουσιών κι ανθρώπων, οι κατηγορούμενοι για τρομοκρατία στο Βελβεντό, οι πιστολάδες της Σέχτας, δεν διαφέρουν σε τίποτα με τον αψύ Χρυσαυγίτη φονιά. Όλους τους έχει πείσει η ρητορική του μίσους, που με τόση ευκολία σπέρνουν οι ηγεσίες των δύο άκρων. Και δεν υπάρχει «καλό» και «κακό» έγκλημα. Δεν υπάρχει αποδεκτή ανομία, είτε έχει εθνικιστικό, είτε ψευτοπροοδευτικό επίχρισμα.

Κι όποιοι μιλούν για συμψηφισμούς είναι απλά ψεύτες κι υποκριτές. Θέλουν να στραβωθούμε, να μην βλέπουμε κατάματα την αλήθεια. «Δεν ήταν κατάλληλος ο χρόνος» γι’ αυτό που είπε ο Χρύσανθος; Σοβαρά; Για την αλήθεια όλοι οι χρόνοι είναι κατάλληλοι. Η αλήθεια είναι επιβεβλημένη στο διηνεκές. Όποιος καλλιεργεί τη βία κι όποιος την εφαρμόζει, είναι άκρο. Στ’ αλήθεια κι όχι «θεωρητικά». Και για τους μεν και για τους δε, ίδιος ο νόμος κι η φυλακή. Όποιος διαφωνεί με τον Χρύσανθο, κάτι ψευτοπροοδευτικά παρτάλια κυρίως, ενοχλούνται τα μάλα, γιατί τους βγάζει την κουκούλα. Πονάει η αλήθεια.

Όταν με την επίμονη κι οργίλη προπαγάνδα, μαύρη ή κόκκινη, νυχθημερόν από μπαλκόνια, οθόνες, μικρόφωνα, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργείς το κλίμα για να θεωρηθούν, οποιοιδήποτε, ως στερηθέντες το δικαίωμα στην ζωή και την τιμή, τότε η κατάληξη είναι μοιραία. Τραμπουκισμοί, λυντσάρισμα, καμμένες περιουσίες, πιστολιές, μαχαιριές. Φέρετρα.

Η συντριπτική πλειοψηφία των ψηφοφόρων της Χρυσής Αυγής, υφισταμένων και πιθανών, προέρχονται από τη ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ. Ο ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία, όπως δείχνουν οι μετρήσεις, έχει κι αυτός διαρροές προς το κόμμα του Μιχαλολιάκου.

Είναι ψηφοφόροι – τιμωροί. Οργισμένοι, απελπισμένοι. Δεν είναι εθνικοσοσιαλιστές. Δεν πιστεύουν στην φυλετική θεωρία. Η πλειοψηφία τους ούτε μαύρα μπλουζάκια φοράει, ούτε τριάδες κι εν – δυό κάνει, ούτε πατάει το πόδι της στις εκδηλώσεις της Χρυσής Αυγής. Η πλειοψηφία τους, όπως ο μέσος νοικοκύρης απεχθάνεται το αίμα και το μπάχαλο. Ψήφισαν ή λένε πως θα ψηφίσουν την ΧΑ για να την «σπάσουν» στο πολιτικό σύστημα. Δεν προσδοκούν λύσεις. Το ξέρουν.

Η ηγεσία όμως της Χρυσής Αυγής, ο σκληρός πυρήνας των ανθρώπων που ίδρυσαν και στελέχωσαν την οργάνωση από την εποχή του μισού τα εκατό, είναι άλλη ιστορία, εκ πεποιθήσεως εθνικοσοσιαλιστές. Μην κοροϊδευόμαστε. Δεν είναι απλά εθνικιστές, όπως εγώ και κάποιοι άλλοι. Δεν είναι στα χνάρια και την παράδοση του Δραγούμη, του Συκουτρή, του Παπαναστασίου. Είναι στην γραμμή του Ες. Πιστεύουν στην ολοκληρωτική κι αυταρχική διακυβέρνηση, εκθειάζουν την δικτατορία, τον Μεταξά, τον Παπαδόπουλο αλλά τα νάματα της πολιτικής καταγωγής τους είναι στον Φαιό Οίκο του Μονάχου, στο Braun Haus, την πάλαι ποτέ έδρα του NSDAP. Έλκονται ακαταμάχητα από τον ακτιβισμό του πεζοδρομίου και την πολεμική ρητορική του γερμανικού εθνικοσοσιαλισμού, τα σύμβολα του, τα στελέχη και τον αρχηγό του, τον φυλετισμό του κι έχουν αφιερώσει πολύ μελάνι εκθειάζοντας τα. Να λοιπόν, που κάποιος στην Αμφιάλη, τα πήρε σοβαρά όλα αυτά κι έγινε φονιάς, όπως οι οργισμένοι των τρομοκρατικών οργανώσεων κατάπιαν το «ταξικό μίσος» και το έκαναν σφαίρες και βόμβες κατά της κοινωνίας, αν δεν κάνω λάθος, εξίσου φονικά με τα μαχαίρια, έλκοντας την δική τους πολιτική καταγωγή από τον Λένιν, τον Στάλιν και την φονική ΟΠΛΑ.

Άλλοι ονειρεύονται δικτατορία και ξεκαθάρισμα των αριστερών «μιασμάτων» κι άλλοι ζαχαρώνουν Μελιγαλάδες. Κι οι δυο βλάπτουν σοβαρά την Πατρίδα.

Αρέσει δεν αρέσει, το χρέος μας είναι να εφαρμόσουμε άτεγκτα το Νόμο. Με ατσάλινο χέρι, χωρίς δισταγμούς και παλινωδίες. Είτε μαύρα φοράνε, είτε κόκκινα, είτε ροζ, όποιοι παραβιάζουν το νόμο, είτε τελώντας εγκλήματα, είτε προτρέποντας σε αυτά, έχουν μόνο μια θέση: πίσω απ’ τα κάγκελα.

Τυχόν απαγόρευση της Χρυσής Αυγής ως κόμματος, θα οδηγούσε στην γιγάντωση της. Με την αχλύ του μυστηρίου και την αίγλη του καταδιωκόμενου θα γινόταν ελκυστικότερη σε αρκετούς τσαντισμένους κι απελπισμένους πολίτες, ιδίως νέους. Θα άλλαζε όνομα, υποψήφιους και θα ήταν πάλι εδώ. Θυμηθείτε την ιστορία του ισλαμικού κόμματος στην Τουρκία. Θυμηθείτε την ιστορία του ίδιου του ΚΚΕ.

Η λύση είναι μία: άτεγκτη κι αδιάκριτη εφαρμογή του νόμου.

Και σημειώστε κάτι. Η κοπέλα της ΔΙΑΣ που συνέλαβε τον φονιά, έσωσε τη χώρα και δεν αστειεύομαι. Της αξίζει μια ελάχιστη ηθική αμοιβή. Αν ο δράστης έμενε ασύλληπτος, θα είχε καεί η Αθήνα. Οι λύκοι περίμεναν, όπως το 2008.

Καθήκον μας να φυλάξουμε άγρυπνα τα τείχη της νομιμότητας, δίνοντας παράλληλα, επιτέλους,  παράδειγμα ηγεσίας. Καθήκον μας να μην επιτρέψουμε άλλα μέτρα, να μειώσουμε βήμα – βήμα την ανεργία και διαχειριζόμενοι σωστά, όχι μόνο τα λίγα χρήματα που ίσως περισσέψουν σε λίγο, αλλά τα σύμβολα, να σηκώσουμε και πάλι ψηλά την περηφάνεια και την ελπίδα των Ελλήνων.

Αν η Ζώνη δουλέψει πάλι, αν ο Πειραιάς, γίνει – ήμουν νιος και γέρασα – διεθνές ναυτιλιακό κέντρο, γυρίσουν μαζικά πλοία στην ελληνική σημαία κι η μαζική ανεργία γίνει ανάμνηση κι οι νοικοκύρηδες ξανά νοικοκύρηδες, αν τσακίσουμε την λαθρομετανάστευση, προχωρήσουμε γοργά στην ΑΟΖ και την εκμετάλλευση της, αν αποκαταστήσουμε το κύρος και το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων, που πλήξαμε ασυγχώρητα, τότε δεν θα υπάρχει χώρος για κανέναν ακραίο, την προπαγάνδα του, τα μαχαίρια ή τα κουμπούρια του. Η Χρυσή Αυγή, όπως και οι παλαβές σέχτες του ΣΥΡΙΖΑ/Βίλα Αμαλία είναι το σύμπτωμα, όχι η αρρώστια. Κι η αρρώστια θεραπεύεται με αυτά που είπα.

Αδέρφια, η Πατρίδα έχει τεράστια προβλήματα. Το τελευταίο που χρειαζόμαστε είναι να την κάψουμε και να αλληλοσκοτωθούμε. Και ξαναλέω: το δικαίωμα στη βία ανήκει μόνο στο δημοκρατικό κράτος. Συντριβή όποιου το αρνείται. Τελεία και παύλα.

25 σχόλια:

  1. Αξιότιμε κύριε Κρανιδιώτη,

    Όλα όσα αναφέρετε στο συγκεκριμένο άρθρο σας για τη ΧΑ και την ιδεολογία του σκληρού πυρήνα της, τα άκρα, την εφαρμογή του νόμου κι όλα τα άλλα δεν μπορεί παρά να ακούγονται λογικά στα αυτιά ενός μέσου φιλήσυχου δημοκρατικού πολίτη.
    Η άνοδος όμως της ΧΑ και του ΣΥΡΙΖΑ και η βία στην Ελληνική κοινωνία είναι αποτελέσματα της πολιτικής δύο συγκεκριμένων κομμάτων: του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ.
    Όταν ένας απλός άνθρωπος δεν έχει εργασία και έχει παιδιά να μεγαλώσει...τρελαίνεται από ένα σημείο και μετά κύριε Κρανιδιώτη.
    Πρώτα θα ψάξει απελπισμένα για εργασία, μετά θα πάρει δανεικά, θα πάει στον ψυχολόγο, θα ακούσει μια κουβέντα παρηγοριάς από συγγενικά πρόσωπα και στο τέλος αν δεν αυτοκτονήσει (επειδή θα ναι δυνατός χαρακτήρας) κάποια στιγμή θα βγει στο δρόμο με χιλιάδες άλλους "τρελούς".
    Πρόβλημα με τη λαθρομετανάστευση που είναι το αποτέλεσμα μιας ανεύθυνης πολιτικής των δυο συγκεκριμένων κομμάτων, έλλειψη ασφάλειας, πλήρης ταπείνωση και εξευτελισμός της Ελλάδος στα θέματα Εθνικής Κυριαρχίας, ανεργία και απελπισία για τον Έλληνα.
    Ζητάτε ησυχία στη κοινωνία?
    Είναι σίγουρη συνταγή βίας.
    Μετράμε αντίστροφα κύριε Κρανιδιώτη δυστυχώς. Καμία δήλωση και καμία καταστολή από ένα σημείο και μετά δεν θα μπορεί να συγκρατήσει το πλήθος. Σήμερα είναι οι ακροδεξιοί και οι ακροαριστεροί. Αύριο θα ναι όλοι. 30% η ανεργία και ο κόσμος δεν αντέχει.
    Δυστυχώς καταστρέψανε τη πατρίδα και μας λένε ότι τη "σώσανε". Όποιος δίνει Εθνική Κυριαρχία δεν σώζει κανέναν. Απόλυτο ναι αλλά δεν υπάρχει σκληρός και μαλακός πυρήνας στην Εθνική κυριαρχία. Ή υπάρχει Εθνική κυριαρχία ή δεν υπάρχει.
    Το να διατάζει τη χώρα η κάθε ξένη κυβέρνηση και ο κάθε ξένος υπάλληλος δεν λέγεται Ελλάδα κύριε Κρανιδιώτη!
    Στο Κούγκι δεν διαπραγματεύτηκαν όπως εννοούν κάποιοι τη "διαπραγμάτευση" σήμερα.
    Είναι σαν να λένε σε μια ομάδα καταδρομών "Παραδώστε τη σημαία και σηκώστε τα χέρια ψηλά. θα σας ξαναδώσουμε τη σημαία πίσω".
    Καλύτερα χρεοκοπημένη Ελλάδα.
    Η μηχανή θα πάρει ξανά μπροστά.Καθόλου εύκολος δρόμος αλλά και το "σώσιμο" με μνημόνιο δεν έχει τελειωμό.
    Η κυβέρνηση Σαμαρά υπάρχει επειδή δυστυχώς οι εναλλακτικές λέγονται Τσίπρας ή Χρυσή Αυγή.
    Αυτό όμως δεν θα τη σώζει για πολύ. Το καζάνι βράζει. Η αγορά και οι κουβέντες μεταξύ των ανθρώπων της είναι δείκτης κοινωνικής επανάστασης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κατόπιν Εορτής θυμηθήκατε -σαν θύματα τους απλούς ανθρώπους, την ζωή, την τιμή, την περιουσία τους.-

    Τα καταφέρατε τελικά,γιγαντώσατε το φασιστικό κίνημα και βάλατε τη χώρα για ακόμη μια φορά σε περιπέτειες.

    Είστε Ηθικοί Αυτουργοί των όσων συμβαίνουν αλλά και των όσων θα ακολουθήσουν.

    Περιμένατε ωρέ ηλίθιοι ότι ο κόσμος θα συνεχίσει να παρακολουθεί τις αλλαξοκωλιές σας στην εξουσία απαθής;

    Άντε,τράβα τώρα να συνενοηθείς με τον Βενιζέλο για το πως θα ΞΑΝΑ-αλλάξετε τον εκλογικό νόμο κατά πως σας βολεύει,μοιραστείτε τις έδρες μπόνους-φαντάσματα-δωράκια στον εαυτό σας,αλλά ας μην ξεχνάνε όσοι κατέχουν τις βουλευτικές έδρες αυτές ότι κατέχουν το αξίωμα αυτό με τον πλέον αναξιοκρατικό και ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ τρόπο.

    Έχετε πολύ μεγάλο θράσσος τελικά,αλλά οι ευθύνες σας είναι τεράστιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε συ Φαήλο....α παγενε αποδω.

    Απαγενε....

    Τσουρέκια μας τα έχεις κάνει με τις ιδεοληψίες σου.

    Πήγαινε πες τα στο φίλο σου τον Σαμαρά.

    Όχι σε εμάς.

    Οι μαλάκες τελείωσαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευγε Φαηλε Κρανιδιωτη.

    Εχει κοστος η νοοτροπια του - "μας φταινε οι αλλοι" - την χρεωκοπια και αυτοκαταστροφη.

    Και ναι, ευτυχως που εχουμε την τροικα και ειμαστε στην ΕΕ - με ολα τα λαθη.

    Εχουμε ακομα πολυ δρομο μπροστα μας.

    - Στουπας, Μην ρίχνετε λάδι στη φωτιά...
    http://www.capital.gr/stoupas/Article.aspx?id=1872951

    - Γερμανικό αφιέρωμα στον "προφήτη" Κονδύλη
    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2012/08/blog-post_243.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Άρχισε πάλι το ανίερο παιχνίδι, οι μεν να κατηγοράν τους δε, σε ένα πραγματικό θέατρο του παραλόγου. Τους έκοψε και νοιάζονται για το αύριο των Ελλήνων. Οι σαλτιμπάγκοι που ακούνε στο όνομα πολιτικός κόσμος και τα κολλητήρια τους δημοσιογράφοι ξεσάλωσαν. Μπορεί να τα ρίχνουν ο ένας στον άλλον για την δημιουργία εντυπώσεων. Για όλα,όμως μα για όλα φταίει η Χρυσή Αυγή

    Ας γελάσω! Τώρα τους πήρε ο πόνος και το παράπονο. Προσοχή, πολιτικατζήδες και δημοσιογράφοι του “συνταγματικού τόξου”, μη κλάψετε! Για 40 χρόνια οι πολιτικατζήδες της “μεγάλης δημοκρατικής παράταξης” που μεταλλάχθηκε οπως η προβατίνα Ντόλι σε “συνταγματικό τόξος” λυντσάρουν την ιστορία μας, την ελληνορθοδοξία, τους θεσμούς, το συλλογικό μας είναι. Για 40 χρόνια η Ελλάδα είχε παραδοθεί στην πλέον ανεξέλεγκτη διαπλοκή και το πλέον βάρβαρο κομματικό πατρονάρισμα του “Τσοβόλα δώστα όλα!” Κομματάνθρωποι κάθε λογής ασελγούσαν αναίσχυντα και ανάλγητα πάνω στην χώρα διαγουμίζοντας τον πλούτο της. Καταδυνάστευαν με αλαζονεία τον κρατικό μηχανισμό. Για 40 χρόνια η Ελλάδα είχε παραδοθεί στη πλέον εξωραϊσμένη σωματεμπορία και είχε υποταχθεί στα χυδαία συμφέροντα της κομματικής ολιγαρχίας που έκανε δώρα στον εαυτόν της.. Για 40 χρόνια η Ελλάδα υπέστη την λαίλαπα των διαχειριστών του παρακμιακού ξεσαλώματος. Πακτωλοί χρημάτων ρέανε στην χώρα από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Μεσογειακά Προγράμματα, Πακέτα Στηριξης). Η Ελλάδα είδε τόσους πόρους όσους δεν είχε δει ποτέ της, αλλά δεν απόκτησε ούτε σχολεία, ούτε νοσοκομεία, ούτε δρόμους, ούτε Πανεπιστήμια. Γέμισαν όμως τα οικιστικά φιλέτα με βίλες και οι μαρίνες κότερα.

    Υποσχέθηκαν στους Έλληνες, για να αρπάξουν την ψήφο του, λαγούς με πετραχήλια, αλλά κράτησαν τα πετραχήλια για την πάρτη τους και άφησαν τους λαγούς για εμάς τους άλλους, τον κυρίαρχο ελληνικό λαό. Έλα όμως, που οι λαγοί ήταν γρήγοροι και ξέφυγαν. Μείναμε με άδεια χέρια, χωρίς παιδεία, χωρίς υγεία, χωρίς ελπίδες και χωρίς μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν πάτε να σκούζετε σαν τις γάτες του Φλεβάρη κι οι δύο, εμείς θα βρούμε ένα "άκρο" να ψηφίσουμε για να στείλουμε στο σκουπιδοτενεκέ τ΄ αφεντικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω με τις απόψεις του Γιώργου του Γεωπόνου απολύτως.

    Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω είναι πως αυτές οι δυο επιλογές μνημόνιο η χρεωκοπία, ίσως τελικά δεν ήταν και οι μόνες, ενώ ακόμα και αν ήταν εντέλει, μας καθοδήγησαν μαεστρικά σε αυτή τη θέση μεταξύ σκύλας και Χάρυβδης και δεν έγινε κατά λάθος ούτε εξαιτίας των παρασπονδιών, κάποιοι χρησιμοποίησαν τη διαφθορά ως όπλο για να μας οδηγήσουν εκεί, αλλά και πάλι αμφιβάλλω στο ότι δεν υπήρχε άλλος δρόμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γιώργος Κοντογιώργης. «Χρυσή Αυγή: Το απόστημα ενός καθολικού καρκινώματος, της κομματοκρατίας, που κατατρώει τις σάρκες της ελληνικής κοινωνίας και κρατά βυθισμένη τη χώρα στην άβυσσο».
    http://contogeorgis.blogspot.gr/2013/09/blog-post_19.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οταν οι αριστεροι καινε ζωντανους(Marfin) ειναι ''επαναστατικος αγωνας'' , οταν οι δεξιοι μαχαιρωνουν ειναι ''εμφυλιος σπαραγμος''. Και καπου μεσα σ'ολη αυτη την σκοτοδινη, ερχονται και οι ΠΑΣΟΚοι/ ΝΔτες να μας σωσουν για αλλη μια φορα απο τα ακραια φαινομενα με ενα τριτο μνημονιο και να μας βυθισουν σε εναν πραγματικο εμφυλιο σπαραγμο που δεν θα επωφεληθει κανεις παρα μονο οι υποτακτικοι των Γερμανων και των Αμερικανων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με αυτό το κατάπτυστο άρθρο γίνεται φανερό ότι όλα τα μέλη της άθλιας, ακροδεξιάς κλίκας που βρίσκεται γύρω από το Σαμαρά, εμπνέονται από εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα, είναι αδίστακτοι κι επιδιώκουν να βυθίσουν τη χώρα σε ένα νέο εμφύλιο προκειμένου να γλυτώσουν τα δοσίλογα αφεντικά τους.

    Τί μας λέει ο κυρ Φαυλος;
    Ότι το μονοπώλιο της βίας το έχει η κυβέρνηση των πρασινογαλάζιων δοσιλόγων που έχουν καταλάβει το κράτος και χρησιμοποιεί κατά βούληση εναντίον των πολιτών είτε τους μηχανισμούς του όπως οι παράφρονες ταγΜΑΤασφαλήτες ή/και το παρακράτος και τις παραφυάδες του όπως η χρυσή αυγή.

    Κι αυτό το βαφτίζει... "δημοκρατικό κράτος" νομίζοντας ότι απευθύνεται σε βλάκες!

    Κι όλα αυτά γιατί;
    Για να συνεχίσει να κυβερνάει αυτή η κλίκα κοτζαμπάσηδων και πλοιοκτητών που ξεπουλάει αυτή την πατρίδα και γενοκτονεί αυτό το λαό...

    Γελαστήκατε όμως Λαζαρίδηδες, Κρανιδιώτηδες και Σαμαροβενιζέλοι...

    Αυτός ο τόπος δοσιλόγους, γερμανοτσολιάδες και ΠΡΟΔΟΤΕΣ, τους ξερνάει γρήγορα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. >>Ο/Η El Carnicero Rojo είπε...
    Με αυτό το κατάπτυστο άρθρο γίνεται φανερό ότι όλα τα μέλη της άθλιας, ακροδεξιάς κλίκας που βρίσκεται γύρω από το Σαμαρά, εμπνέονται από εμφυλιοπολεμικά σύνδρομα, είναι αδίστακτοι κι επιδιώκουν να βυθίσουν τη χώρα σε ένα νέο εμφύλιο προκειμένου να γλυτώσουν τα δοσίλογα αφεντικά τους...
    20 Σεπτεμβρίου 2013 - 6:52 μ.μ.<<

    Αυτα τα λεει καποιος, που σοβαρα πιστευει πως:

    "...Αν δεν γίνει κατανοητό στην αντίπαλη παράταξη ότι "Βάρκιζα τέλος" και δεν αφήσει τον Τσίπρα να μας βγάλει ειρηνικά από τα μνημόνια και να σταματήσει τον κατατρεγμό όποιου δεν ανήκει στην άρχουσα κλεπτοκρατική τάξη και τους ρουφιάνους της,τότε αυτό που σας και μας περιμένει είναι ένα νέο Σαλβαδόρ με τον 20χρονο, "υπόκωφο" εμφύλιο των 60.000 νεκρών..."
    (El Carnicero Rojo, 13 Μαΐου 2012 12:24 μ.μ.)

    Αυτη η σκεψη και μονο αρκει για να καταλαβει κανεις, ποσο τραγικη μπορει να καταντησει η διαχρονικη πλυση εγκεφαλου μεσα απο το βαρβαρο ιδεολογημα του Αριστερο-Φασισμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκτός από επικίνδυνος είναι και ψεύτης ο Χρύσανθος Λαζαρίδης. Παρουσιάζει στο βιογραφικό του, ανύπαρκτο διδακτορικό.
    http://www.periothiko.com/2011/10/blog-post_8918.html

    Αυτό θα είχε γίνει σκάνδαλο μεγάλων διαστάσεων σε οποιαδήποτε άλλη, έστω και λίγο ευνομούμενη χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Δημόκριτος με τη δεξιά του "λογική" δεν μπορεί να δεχτεί ότι μπορεί ένας λαός, οι λαοί γενικά να εξεγερθούν ΔΙΧΩΣ ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ κάποιου κόμματος, φορέα, προσώπου, μηχανισμών...
    Με τη δεξιά του λογική νομίζει ότι οι μυστικές υπηρεσίες και οι ΜΚΟ κάνουν τις επαναστάσεις με κομπάρσους τους λαούς...
    Δεν θα πω περισσότερα, επειδή η ίδια η Ιστορία αποδεικνύει πόσο ΛΑΘΟΣ κάνει.

    Επιμένω λοιπόν και τώρα ότι
    "...Αν δεν γίνει κατανοητό στην αντίπαλη παράταξη ότι "Βάρκιζα τέλος" και δεν αφήσει τον Τσίπρα να μας βγάλει ειρηνικά από τα μνημόνια και να σταματήσει τον κατατρεγμό όποιου δεν ανήκει στην άρχουσα κλεπτοκρατική τάξη και τους ρουφιάνους της,τότε αυτό που σας και μας περιμένει είναι ένα νέο Σαλβαδόρ με τον 20χρονο, "υπόκωφο" εμφύλιο των 60.000 νεκρών..." και προσθέτω ότι αν ο Τσίπρας κάνει το λάθος και συνεχίσει να ακολουθεί την ευρώ-λιγούρικη/ευρώ-δουλη γραμμή του εξ απορρήτων του Γ.Μηλιού (του έτερου παλικαριού της Β' Πανελλαδικής σε καίριο πόστο σήμερα) και δεν μας βγάλει από τα μνημόνια (άρα κι από την Ευρωζώνη) τότε η διακυβέρνησή του θα είναι μικρής διάρκειας, θα οδηγήσει σε ακυβερνησία κι εμφύλιο πόλεμο και ο ίδιος και το κόμμα του θα κατασπαραχθούν από τον απελπισμένο λαό που θα τον ψηφίσει για να διώξει τους Σαμαροβενιζέλους με τους συμβούλους τους...

    Κατάλαβες Δημόκριτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι επειδή Δημόκριτε στη μονταζιέρα ξεπερνάς και τα λοιπά παπαγαλάκια της Συγγρού, ιδού ΟΛΟ το απόσπασμα που είχα γράψει ΤΟΤΕ για το ενδεχόμενο λαικής εξέγερσης κι όχι μόνο αυτό που απομόνωσε η κοπτοραπτική σου ένεκα της συγχύσεώς σου με τον "Αριστερό-Φασισμό" (sic).
    Γκαιμπελιές αλλού λοιπόν!


    "Είναι πραγματικά κρίμα που υιοθετείς τη σκληρή δεξιά έως κι ακροδεξιά σαμαρική αντιαριστερή λογική επειδή η σοσιαλδημοκρατικίζουσα (και σε καμμία περίπτωση κομμουνιστική) προοπτική διακυβέρνησης από το ΣΥΡΙΖΑ είναι η μοναδική "μεσαία λύση", η μόνη κοινοβουλευτική κι εντός της αστικής νομιμότητας διέξοδος από τις μνημονιακές πολιτικές, την εθνική υποτέλεια, τις αρπακτικές διαθέσεις της ξενόδουλης ντόπιας πλουτοκρατίας ενάντια στο λαό και την πατρίδα μας. Επειδή αν δεν αφήσετε να περάσει αυτή η μεσαία λύση, η μοναδική άλλη διέξοδος που αφήνετε στα εκατομμύρια κολασμένων από τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές συμπολιτών μας είναι ο άγριος εθνικοαπελευθερωτικός και συνάμα ταξικότατος εμφύλιος πόλεμος.

    Αν δεν γίνει κατανοητό στην αντίπαλη παράταξη ότι "Βάρκιζα τέλος" και δεν αφήσει τον Τσίπρα να μας βγάλει ειρηνικά από τα μνημόνια και να σταματήσει τον κατατρεγμό όποιου δεν ανήκει στην άρχουσα κλεπτοκρατική τάξη και τους ρουφιάνους της, τότε αυτό που σας και μας περιμένει είναι ένα νέο Σαλβαδόρ με τον 20χρονο, "υπόκωφο" εμφύλιο των 60.000 νεκρών... "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ και οι ακροδεξιοί σου Φάυλε, κρατήστε το Μονοπώλιο της βίας. Εμείς προσπαθούμε να κρατήσουμε τη δημοκρατική πολιτεία απέναντι στο μονοπώλιο της βίας το οποίο το έχουν μόνο οι τύραννοι.
    Καμία δημοκρατία δεν έχει μονοπώλιο στη βία.
    Καμία δημοκρατία δεν έχει το δικαίωμα ή το προνόμιο της βίας. Αλλά κάθε δημοκρατία έχει το καθήκον να υπερασπίζεται τον εαυτό της, όπως άλλωστε κάθε πολίτης έχει δικαίωμα να υπερασπίζεται τη ζωή του όταν αυτή απειλείται από απρόκλητη βία.
    Το Μονοπώλιο της βίας στο κράτος. Τα οικονομικά μονοπώλια στις Ελίτ.
    Ρε συ Φάυλε;
    Μήπως αυτό σου μοιάζει λίγο με ΜΕΣΑΙΩΝΑ;

    http://seisaxthia.wordpress.com/2013/09/21/%CE%BF-%CF%86%CE%AC%CE%B7%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%84%CE%BF-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B9%CE%BF/#more-42595

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η χρυσή αυγή του σήμερα είναι η Νέα Δημοκρατία του ’70 και του ’80.
    Μαχαιροβγάλτες, φονιάδες, αμόρφωτοι.
    Είναι η παρακαταθήκη που άφησε ο Παπαδόπουλος κι ο Παττακός.
    Είναι ο Πλεύρης και ο γιος του.
    Ο “πατριώτης” που μισεί τα άντερά του.

    Η Νέα Δημοκρατία είναι ο Φαήλος και ο Λαζαρίδης.
    Είναι ο Βορίδης, ο Άδωνις και η υπόλοιπη παρέα των χουντικών.

    Η Νέα Δημοκρατία είναι η χρυσή αυγή.
    Και η χρυσή αυγή είναι η Νέα Δημοκρατία.

    Ένα είναι το άκρο κι είναι μονάχα αυτό.
    Όλα τα άλλα περιττεύουν.

    http://eleutheriellada.wordpress.com/2013/09/21/%CE%B7-%CE%B8%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%AF%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CE%BD%CF%8C%CF%82-%CE%AC%CE%BA%CF%81%CE%BF%CF%85/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. >>Blogger Ο/Η El Carnicero Rojo είπε...
    Ο Δημόκριτος με τη δεξιά του "λογική" δεν μπορεί να δεχτεί ότι μπορεί ένας λαός, οι λαοί γενικά να εξεγερθούν ΔΙΧΩΣ ΥΠΟΚΙΝΗΣΗ κάποιου κόμματος, φορέα, προσώπου, μηχανισμών...
    Με τη δεξιά του λογική νομίζει ότι οι μυστικές υπηρεσίες και οι ΜΚΟ κάνουν τις επαναστάσεις με κομπάρσους τους λαούς...<<

    Που ειπα κατι τετοιο, με την "δεξια μου λογικη"(!) ;

    >>Δεν θα πω περισσότερα, επειδή η ίδια η Ιστορία αποδεικνύει πόσο ΛΑΘΟΣ κάνει.
    Επιμένω λοιπόν και τώρα ότι
    "...Αν δεν γίνει κατανοητό στην αντίπαλη παράταξη ότι "Βάρκιζα τέλος" και δεν αφήσει τον Τσίπρα να μας βγάλει ειρηνικά από τα μνημόνια και να σταματήσει τον κατατρεγμό όποιου δεν ανήκει στην άρχουσα κλεπτοκρατική τάξη και τους ρουφιάνους της,τότε αυτό που σας και μας περιμένει είναι ένα νέο Σαλβαδόρ με τον 20χρονο, "υπόκωφο" εμφύλιο των 60.000 νεκρών..." και προσθέτω ότι αν ο Τσίπρας κάνει το λάθος και συνεχίσει να ακολουθεί την ευρώ-λιγούρικη/ευρώ-δουλη γραμμή του εξ απορρήτων του Γ.Μηλιού (του έτερου παλικαριού της Β' Πανελλαδικής σε καίριο πόστο σήμερα) και δεν μας βγάλει από τα μνημόνια (άρα κι από την Ευρωζώνη) τότε η διακυβέρνησή του θα είναι μικρής διάρκειας, θα οδηγήσει σε ακυβερνησία κι εμφύλιο πόλεμο και ο ίδιος και το κόμμα του θα κατασπαραχθούν από τον απελπισμένο λαό που θα τον ψηφίσει για να διώξει τους Σαμαροβενιζέλους με τους συμβούλους τους...
    Κατάλαβες Δημόκριτε;
    21 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:49 μ.μ.<<

    Ναι, καταλαβα - την συνεχεια του Αριστεροπροοδευτικου Παραληρηματος.

    "H Αριστερα ειναι το ποιο κοντοφθαλμο στοιχειο της κοινωνιας, ειναι η ποιο εκτος τοπου και χρονου, ειναι το ποιο καθυστερημενο στοιχειο, το ποιο απαρχαιωμενο στοιχειο της κοινωνιας...δεν υπαρχει καμια αμφιβολια για αυτο!"
    (Ραμφος 20:30)

    - Ο Στέλιος Ράμφος στο Mega Σαββατοκύριακο σχολιάζει την επικαιρότητα (12.5.2012)
    http://steliosramfosgr.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. >>Ο/Η El Carnicero Rojo είπε...
    Κι επειδή Δημόκριτε στη μονταζιέρα ξεπερνάς και τα λοιπά παπαγαλάκια της Συγγρού, ιδού ΟΛΟ το απόσπασμα που είχα γράψει ΤΟΤΕ για το ενδεχόμενο λαικής εξέγερσης κι όχι μόνο αυτό που απομόνωσε η κοπτοραπτική σου ένεκα της συγχύσεώς σου με τον "Αριστερό-Φασισμό" (sic).
    Γκαιμπελιές αλλού λοιπόν!

    "Είναι πραγματικά κρίμα που υιοθετείς τη σκληρή δεξιά έως κι ακροδεξιά σαμαρική αντιαριστερή λογική επειδή η σοσιαλδημοκρατικίζουσα (και σε καμμία περίπτωση κομμουνιστική) προοπτική διακυβέρνησης από το ΣΥΡΙΖΑ είναι η μοναδική "μεσαία λύση", η μόνη κοινοβουλευτική κι εντός της αστικής νομιμότητας διέξοδος από τις μνημονιακές πολιτικές, την εθνική υποτέλεια, τις αρπακτικές διαθέσεις της ξενόδουλης ντόπιας πλουτοκρατίας ενάντια στο λαό και την πατρίδα μας. Επειδή αν δεν αφήσετε να περάσει αυτή η μεσαία λύση, η μοναδική άλλη διέξοδος που αφήνετε στα εκατομμύρια κολασμένων από τις νεοφιλελεύθερες πολιτικές συμπολιτών μας είναι ο άγριος εθνικοαπελευθερωτικός και συνάμα ταξικότατος εμφύλιος πόλεμος.
    Αν δεν γίνει κατανοητό στην αντίπαλη παράταξη ότι "Βάρκιζα τέλος" και δεν αφήσει τον Τσίπρα να μας βγάλει ειρηνικά από τα μνημόνια και να σταματήσει τον κατατρεγμό όποιου δεν ανήκει στην άρχουσα κλεπτοκρατική τάξη και τους ρουφιάνους της, τότε αυτό που σας και μας περιμένει είναι ένα νέο Σαλβαδόρ με τον 20χρονο, "υπόκωφο" εμφύλιο των 60.000 νεκρών... "
    21 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:58 μ.μ.<<

    Για αυτο λεει κανεις, πως η ιδεολογικη παρανοια των Αριστερο-Φασιστων δεν διαφερει απο αυτην των Εθνικο-Σοσιαλιστων Χαβγητων.

    - Τζήμερος: «Τουλάχιστον η Χρυσή Αυγή έχει ιδεολογία. Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν εχει τίποτα»
    http://www.inews.gr/225/tzimeros-toulachiston-i-chrysi-avgi-echei-ideologia-o-syriza-den-echei-tipota.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σ'ευχαριστώ που χρησιμοποιείς ως αυθεντίες για τα "επιχειρήματά" σου το Ράμφο "διανοούμενο" του ΔΟΛ και του Αλαφούζου, καθώς και το γνωστό κρατικοδίαιτο νεοφιλελέ ρατσιστή Τζήμερο...

    Σ'ευχαριστώ ακόμη επειδή επίσης χρησιμοποιείς τη Λαζαρίδειο "θεωρία των δύο άκρων" που αποδεικνύει τί γαλάζιο/σαμαρικό φασιστόμουτρο είσαι κι εσύ...

    Σ'ευχαριστώ λοιπόν για όλα αυτά επειδή ούτε εγώ δεν θα μπορούσα να σε απαξιώσω καλύτερα απ'ότι εσύ ο ίδιος απαξίωσες τον εαυτό σου αποκαλύπτοντας τί φασίστας/νεοφιλελές είσαι...

    ΥΓ. Μετά από το αυτο-ξεβράκωμά σου, θα σου συνιστούσα να βγάλεις πια το "Δημόκριτος" που δεν σου ταιριάζει και να το αντικαταστήσεις με το "ΒαλλιανατοΤζήμερος" που ιδεολογικά σου πάει
    γάντι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. >>El Carnicero Rojo είπε...
    Σ'ευχαριστώ που χρησιμοποιείς ως αυθεντίες για τα "επιχειρήματά" σου το Ράμφο "διανοούμενο" του ΔΟΛ και του Αλαφούζου, καθώς και το γνωστό κρατικοδίαιτο νεοφιλελέ ρατσιστή Τζήμερο...<<

    Παρακαλω!

    Εδω και ο επομενος "νεοφιλελέ ρατσιστής":

    - Μ. Μελετόπουλος 17.12.2010, "Το τελευταίο σοβιετικό μοντέλο στην Ευρώπη"

    http://neo.antibaro.gr/node/2396

    >>Σ'ευχαριστώ ακόμη επειδή επίσης χρησιμοποιείς τη Λαζαρίδειο "θεωρία των δύο άκρων" που αποδεικνύει τί γαλάζιο/σαμαρικό φασιστόμουτρο είσαι κι εσύ...<<

    Να εισαι καλα!

    Εδω και η συνεχεια της "θεωριας" για τα παντα προοδευτικα μας μυαλα:

    - Φ. Κρανιδιωτης, "Ξεχάστε την χαζοχαρούμενη ελαφρολαϊκή δεξιά"
    http://www.antinews.gr/2013/09/22/227968/

    >>Σ'ευχαριστώ λοιπόν για όλα αυτά επειδή ούτε εγώ δεν θα μπορούσα να σε απαξιώσω καλύτερα απ'ότι εσύ ο ίδιος απαξίωσες τον εαυτό σου αποκαλύπτοντας τί φασίστας/νεοφιλελές είσαι...
    ΥΓ. Μετά από το αυτο-ξεβράκωμά σου, θα σου συνιστούσα να βγάλεις πια το "Δημόκριτος" που δεν σου ταιριάζει και να το αντικαταστήσεις με το "ΒαλλιανατοΤζήμερος" που ιδεολογικά σου πάει
    γάντι...
    22 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:34 μ.μ.<<

    Εννοειτε οτι υποστηριζουμε την ΟΥΡΦολογια!

    - Αδωνις vs Ουρφ 1.6.12
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7d0DymLZMmE#!

    Κατα τα αλλα, οι Χαβγητες διαφερουν απο τους προοδευτικους Αριστερο-Φασιστες σε ολα τα επιπεδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Mπράβο ΒαλλιανατοΤζήμερε!

    Με τις παραπομπές σου ως "αυθεντίες" από τον Τζήμερο ως το Μελετόπουλο κι από το Ράμφο ως τον τηλεπλασιέ υπουργό μπουμπούκο, άφησες λίγα μόνο ακροδεξιά/νεοφιλελεύθερα/φασιστικά μπουμπούκια!

    Σου λείπει βέβαια ο μπαμπάς Πλεύρης, ο Ανδρέας Δενδρινός, ο Παππάς, ο Κασιδιάρης και ο Μιχαλολιάκος για να "δέσει" με λίγη εθνικοσοσιαλιστική κομπόστα το γλυκό σου... Κοντεύεις όμως!

    Σ'ευχαριστώ και πάλι ΒαλλιανατοΤζήμερε που δείχνεις ΔΗΜΟΣΙΑ το επίπεδο ενός νεοφιλελέ φασιστοειδούς υποστηρικτή της δοσιλογικής κυβέρνησης...
    (ελπίζω βέβαια να μη σε πειράζει που ένας Κομμουνιστής σε ευχαριστεί και δεν σε σιχτιρίζει... εσείς οι δεξιοί έχετε και λίγο σαδομαζοχισμό, δεν αντέχετε να σας δείχνουν καλοσύνη και ανθρωπιστική κατανόηση...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. >>Ο/Η El Carnicero Rojo είπε...
    Mπράβο ΒαλλιανατοΤζήμερε!
    Με τις παραπομπές σου ως "αυθεντίες" από τον Τζήμερο ως το Μελετόπουλο κι από το Ράμφο ως τον τηλεπλασιέ υπουργό μπουμπούκο, άφησες λίγα μόνο ακροδεξιά/νεοφιλελεύθερα/φασιστικά μπουμπούκια!
    Σου λείπει βέβαια ο μπαμπάς Πλεύρης, ο Ανδρέας Δενδρινός, ο Παππάς, ο Κασιδιάρης και ο Μιχαλολιάκος για να "δέσει" με λίγη εθνικοσοσιαλιστική κομπόστα το γλυκό σου... Κοντεύεις όμως!
    Σ'ευχαριστώ και πάλι ΒαλλιανατοΤζήμερε που δείχνεις ΔΗΜΟΣΙΑ το επίπεδο ενός νεοφιλελέ φασιστοειδούς υποστηρικτή της δοσιλογικής κυβέρνησης...
    (ελπίζω βέβαια να μη σε πειράζει που ένας Κομμουνιστής σε ευχαριστεί και δεν σε σιχτιρίζει... εσείς οι δεξιοί έχετε και λίγο σαδομαζοχισμό, δεν αντέχετε να σας δείχνουν καλοσύνη και ανθρωπιστική κατανόηση...)
    22 Σεπτεμβρίου 2013 - 4:07 μ.μ.<<

    Ναι, η ΟΥΡΦΟ-λαγνεια μιλαει σοβαρα για "κατανοηση".

    Πια ειναι η διαφορα των Χαβγητων και Αριστερο-Φασιστων ειπαμε;

    - Ιφικράτης Αμυράς ΤHE PSYCHO
    http://www.youtube.com/watch?v=Rfm7EUdPApI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χαίρομαι που στον ίδιο κουβά με ακροδεξιές αυθεντίες βάζεις τον Λαζαρίδη με τον Αμυρά... είσαι εξπέρ στην αυτοπροβοκάτσια ΒαλλιανατοΤζήμερε... στο αναγνωρίζω αυτό...

    Χρύσανθος Λαζαρίδης Ο «γατούλης» που έγινε γεράκι
    http://vathikokkino.com/2013/09/%CF%87%CF%81%CF%8D%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CE%BB%CE%B1%CE%B6%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BF-%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. >>Ο/Η El Carnicero Rojo είπε...
    Χαίρομαι που στον ίδιο κουβά με ακροδεξιές αυθεντίες βάζεις τον Λαζαρίδη με τον Αμυρά... είσαι εξπέρ στην αυτοπροβοκάτσια ΒαλλιανατοΤζήμερε... στο αναγνωρίζω αυτό...
    Χρύσανθος Λαζαρίδης Ο «γατούλης» που έγινε γεράκι
    http://vathikokkino.com/2013/09/%CF%87%CF%81%CF%8D%CF%83%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CE%BF%CF%82-%CE%BB%CE%B1%CE%B6%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BF-%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7%CF%82-%CF%80%CE%BF%CF%85/
    23 Σεπτεμβρίου 2013 - 3:01 μ.μ.<<

    Βεβαιως, βεβαιως!

    Ποια ειναι ξανα η διαφορα της παρανοιας, οταν τα Αριστερο-Χαβγητικα Φασιστοειδη μιλανε για "αυτοπροβοκατσια", "κατανοηση" και "λογικη";

    - Καραγιαννηδης (Συριζα) - Κάτοικος της Αθήνας μιλάει για την ΒΙΛΑ ΑΜΑΛΙΑ 6.1.2013, "Καραγιαννιδης:Εχω ασφυξιογονες μασκες και ροπαλα στο σπιτι μου..."
    http://www.youtube.com/watch?v=QYfmdlHqeV4&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.