15/9/13

Ελληνική Βουλή: Υψηλότατη παραδειγματική παραγωγικότητα!

 
Δημοσιεύθηκε στις 13 Σεπ 2013
Ψηφοφορία στην Επιτροπή Δικαιοσύνης της Βουλής, στις 12.9.2013, δίχως τον απαιτούμενο αριθμό βουλευτών, όπου ο πρόεδρος Κ. Βιρβιδάκης απλώς αγνοεί τις ενστάσεις της Ζωής Κωνσταντοπούλου και ανακοινώνει ότι κάθε άρθρο «ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία», δίχως να έχει ψηφίσει κανένας!
15/9, Βιρβιδάκης: Απειλούν τα παιδιά μου και την οικογένειά μου


Βιρβιδάκης: Απειλούν τα παιδιά μου και την οικογένειά μου

Τι καταγγέλλει ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Βιρβιδάκης, μία ημέρα μετά την δημοσίευση του βίντεο της μεθόδευσης της ψηφοφορίας στη Βουλή και τις δηλώσεις της Ζ. Κωνσταντοπούλου (Vid)
Σε μια σοβαρή καταγγελία προχώρησε μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ ο βουλευτής της ΝΔ Κυριάκος Βιρβιδάκης.
"Απειλούν τα παιδιά μου, την οικογένειά μου και με υβρίζουν. Για κάποιους αυτό είναι πολιτική τακτική. Θα κινήσω κάθε νόμιμη διαδικασία", ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Κυριάκος Βιρβιδάκης υποστήριξε ότι οι απειλές ξεκίνησαν μετά την ψηφοφορία της περασμένης εβδομάδας στην αρμόδια επιτροπή της βουλής για τον νέο κώδικα των δικηγόρων.
Τότε ο βουλευτής της ΝΔ ως πρόεδρος της επιτροπής ήρθε σε σύγκρουση με τη βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Ζωή Κωνσταντοπούλου σχετικά με την διαδικασία έγκρισης του νομοσχεδίου.
Η κ. Ζωή Κωνσταντοπούλου προέβαλε ενστάσεις όσον αφορά στον τρόπο διαδικασίας για την ψηφοφορία που γινόταν, και μάλιστα το συγκεκριμένο περιστατικό κάνει το γύρο του διαδικτύου αφού καταγράφηκε σε βίντεο.




news247

1 σχόλιο:

  1. Θα λογοδοτήσει κανένας; Ο πρωθυπουργός και οι αγιογράφοι του έχουν τίποτα να πούνε ή το γεγονός ότι ορισμένα άρθρα αφορούσαν σε δικηγόρους κάνει τα πράγματα να δείχνουν διαφορετικά;

    Ο πρόεδρος της Βουλής,θα "βγάλει το παντελόνι" του;;;

    Α ρε σουπιές,πότε θα πάρουμε επιτέλους τις πέτρες να σας πετάξουμε σηκωτούς απο εκεί μέσα.

    Είστε πάρα πολύ κοντά στο να με καταντήσετε και εμένα ψηφοφόρο της ΧΑ,σχεδόν τα καταφέρατε τσογλάνια.

    ΥΓ
    Συγχαρητήρια για ακόμη μια φορά στους υποστηρικτές του Σαμαρά για την ευγενική προσφορά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.