25/9/13

Δημοκρατία, το πολίτευμα που περιμέναμε!!! Με αυτό το νέο πολίτευμα, η Ελλάδα, ΝΑΙ, μπορεί να γίνει πανταχόθεν απρόσβλητη και ισχυρή!!!

14 σχόλια:

  1. πολὺ ἀκραῖα τοποθέτηση.
    ἐφηβικὸς ἐνθουσιασμὸς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιατί κύριε Ρούμογλου είναι ακραία η τοποθέτηση, που είδατε κάτι τέτοιο, μην ενοχλούμαστε όταν κάποιος και μάλιστα νέος μας δείχνει το χάλι που δημιουργήσαμε εμείς (εσείς και εγώ)και το ονομάσαμε δημοκρατία, την οποία όλοι μας λοιδορούμε σήμερα.
    Έχουμε τεράστια ευθύνη απέναντι σε αυτούς τους νέους και δεν πρέπει να τους απαξιώνουμε με την έκφραση ''εφηβικός ενθουσιασμός'', όταν εμείς αποδεδειγμένα αποτύχαμε ως πολίτες αυτής της χώρας, αυτοί έχουν δικαίωμα να απαιτούν, εμείς πλέον όχι δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Σταύρος Καλεντερίδης δεν είναι έφηβος. Διατρέχοντας το βιογραφικό του διαπιστώνει κανείς ότι έχει μια διαδρομή πανεπιστημιακής διαδρομής διόλου αμελητέας.
    Διαβάζω το κείμενο και θα επανέλθω. Σε πρώτη τάση, αφού συμφωνήσω με τον "συγκάτοικο" ότι οι προηγούμενες γενιές που φωνασκούσαν και αερολογούσαν είναι ελάχιστα νομιμοποιημένοι να μιλούν για δημοκρατία. Η ιδιωτεία και η ελληνική (κομματική) "έμμεση κλεπτοκρατία" που την υπηρετούσε έφερε την τρόικα (και την ίδια στιγμή οι αδιάντροποι ιδιώτες φυγάδευσαν τα κλοπιμαία). Μια λοιπόν φρέσκια και αυθόρμητα διατυπωμένη ανάλυση για δημοκρατία που βασικά καλεί για περισσότερο ρόλο της κοινωνίας στην πολιτική, δεν μπορεί παρά να επικροτείται.
    Ποιοι δηλαδή έχουν δικαίωμα να γράφουν; Όσοι παραγεμίζουν τα κείμενά τους με παραπομπές σε εκατοστής τάξης ιδεολογικά έργα. Δημοκρατία σημαίνει ολοένα στενότερο έλεγχο της εξουσίας από την κοινωνία και αυτό βασικά λέει ο κείμενο που διαβάζω.
    Π. Ήφαιστος www.ifestosedu.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο καθηγητης Παναγιωτης Ηφαιστος του www.ifestosedu.gr γραφει σχολια χρησιμοποιωντας το ονομα Panayiotis Ifestos.

    Ο Iffestos που υπογραφει σαν "Π. Ήφαιστος www.ifestosedu.gr" ειναι η δεν ειναι πλαστη ταυτοτητα... ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Συγκάτοικος

    Ο άνθρωπος έχει μπερδέψει τον Iνφογνώμονα με το antinews. Τι ασχολείσαι καθόλου; Αυτοί έφεραν την Ελλάδα σ' αυτά τα χάλια και δεν έχουν ακόμη καταλάβει ότι τα αγαπημένα τους κόμματα, οι άθλιες αυτές συμμορίες, ξόφλησαν.

    @ Iffestos

    Άσχημο και αντιδεοντολογικό αυτό που κάνεις. Δεν έχει νόημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ παρατήρησα ότι οι σχολιασμοί για τα επιμέρους άρθρα του Συντάγματος, έχουν επεξεργαστεί καλά από τον γράφοντα, που σημαίνει ότι έχει συγκροτημένη σκέψη ως προς αυτό που αναφέρει.
    Παράλληλα, μου έκανε εντύπωση η αμεσότητα και οι σαφείς θέσεις του, και στην κριτική του τωρινού Συντάγματος και στις προτάσεις για το νέο πολίτευμα.
    Ακόμα, οι προτάσεις που κάνει, φαίνεται ότι είναι προιόντα σοβαρού προβληματισμού και όχι προχειρότητας ή απόψεις που γράφονται στο πόδι.
    Το βιβλίο αυτό, μπορεί να έχει απήχηση στον καθένα μας, ενώ είναι κι΄ένα αξιόλογο επιστημονικό έργο.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προσωπικά θα ήθελα κάποια στιγμή να τεθεί σε ένα είδος δημόσιας διαβούλευσης,ούτως ώστε να υπάρξουν προτάσεις για βελτίωση και συζήτηση πάνω σε ορισμένα θέματα που αφορούν την πρόταση που κομίζει το βιβλίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Ελλάδα δεν έχει Δημοκρατία γιατί το Σύνταγμα της δεν είναι Δημοκρατικό;

    Η Δημοκρατία έχει ως Πυλώνες:
    -το εκλογικό σύστημα το οποίο και δεν πρέπει επιτρέπει την νόθευση της λαικής εντολής
    -την εξισορρόπηση της Στρατευμένης σκέψης και δράσης σε όλα τα επίπεδα απο τον Κοινό Νού, τον Πολίτη καλά ενημερωμένο ο οποίος δρά και βούλεται μακριά απο δεσμεύσεις
    -την Δημοκρατική λειτουργία των Κομμάτων.Σε αυτήν είναι βασικό να εξεταστεί το πως απο μια εθελοντική φυσική Ενωση προσώπων οδηγηθήκαμε σε γραφειοκρατικούς μηχανισμούς άρρηκτα συνδεδεμένους με οικονομικά συμφέροντα
    -Τον Δημοκρατικό χαρακτήρα των Πολιτών γιατί αποτελεί την πηγή της Λαικής Εξουσίας η οποία και πρέπει να ασκεί σοβαραό κοινωνικό έλεγχο στα πεπραγμενα της εκαστοτε πολιτικής εξουσίας
    -Τους θεσμούς οι οποίοι δεν πρέπει επ' ουδενί να λειτουργούν σε σχέση Υποτέλειας προς το Κράτος

    Ομως υπάρχει και η πραγματικότητα
    η Ελλάδα ως Ευνομούμενη Πολιτεία έχει θεμελιωθεί στον Φατριασμό, η Καχεκτική Ελληνική Δημοκρατία έχει θεμελιωθεί σε ένα Σύνταγμα-Παρα Σύνταγμα και σε ένα κράτος-Παρακράτος.Το δε Κράτος αποσχίσθηκε απο την Εννοια του Εθνους, απο τον Ελληνισμό.Κατά συνέπεια όποιος αγνοεί την Ιστορική διάσταση του θέματος η οποία έχει και ταξικό και ιδεολογικό χαρακτήρα έχει πράξει ολίσθημα

    Η Οποια πολτιική πρόταση κατατίθεται και το βιβλίο θεωρώ πως έχει αυτο τον χαρακτήρα πρέπει να εμπλουτίζει την σκέψη μας και να μπολιάζει τον χαρακτήρα μας. Η Ποιότητα των σχολίων, τα άτομα που απαντούν στο τρειλερ της παρουσίασης παράγουν μια απογοητευτική εικόνα.Ο Πολιτικός Πολιτισμός παράγει Πολιτική σκέψη και φυσικά δεν αποτελεί φέουδο καμιάς κάστας ανθρώπων. Πολιτικός (με την έννοια των ιδεών), Πολιτισμός (με την έννοια της αισθητικής και της καλλιέργειας.

    Για το τέλος αφηκα τον Δημοκρατικό Πατριωτισμό.Δεν αναφέρεται σε κανένα άρθρο του Συντάγματος, αποτελεί προιόν του Ελληνικού Πολιτισμού, αποτελεί παρακαταθήκη του Ρήγα Βελενστινλή ο οποίος μπορεί να μην έφερε ακαδημαική μόρφωση, μπορεί να μην είχε σοβαρή επιστημονική δραστηριότητα μα αφηκε έργο Κτήμα Ες Αεί σε μια γλώσσα κατανοητή απο τον Λαό , απο τον Πολίτη φέροντα Κοινό Νού.

    Μην ξεχνάς Κε Σταύρο δεν γράφεις για να ξεχωρίζεις απο τον Ελληνικό Λαό γράφεις για να σμίξεις τον Ελληνικό Λαό.Εύχομαι το καλύτερο στην πορεία σου, συμπάθαμε για την οξεία κριτική φορές, είναι όμως πάντα στα Πλαίσια του Πολιτικού Πολιτισμού που γεννήθηκε στον τόπο αυτό, στα όρια της Ευπρέπειας και της Ευγένειας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ. ΤΟ ΜΕΛΕΤΑΩ ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ- ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ.

    Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΕΠΙΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΕΝΟΣ ΕΥΛΟΓΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ ΝΑ ΔΙΟΡΓΑΝΩΘΟΥΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ.

    ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ ΜΟΝΟΝ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙ ΕΝΤΕΛΕΧΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ''ΠΟΛΙΤΗΣ'' ΑΠΟ ''ΟΠΑΔΟΣ'' ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, ΜΕ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ. ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΩΝ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΚΠΕΡΑΙΩΣΕΙ. ΑΣ ΑΓΩΝΙΣΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ.

    ΚΩΣΤΑΣ ΤΟΥΡΝΑΒΙΤΗΣ
    ''ΕΝΩΣΙΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η Ευγένεια και η Ευπρέπεια επιβάλλει να μην γράφεις με Κεφαλαία

    Πρόσεξε το γράφεις
    -Δημοκρατική Παρακαταθήκη η οποία δεν μπορεί να γίνει αντιληπτή απο τον Ελληνικό Λαό γιατί είναι Οπαδός και όχι Πολίτης

    -Αφου ενημερωθεί α)(με το διάβασμα του βιβλίου ) και με την πάροδο εύλογου χρονικού διαστήματος να προχωρήσει σε διαβουλεύσεις και συνελεύσεις β)αφου ενημερωθεί με την κατάθεση άλλων προτάσεων.... αυτό παραμένει στην σφαίρα του αφηρημένου

    -Μέσα απο την διαδικασία της Ενημέρωσης ολοκληρώνεται ο Ελληνας και μεταλάσσεται απο οπαδό σε Πολίτη;
    - Με Υπηρεσιακή Κυβέρνηση προσωπικότητων εκτός Πολιτικής (Κοινώς Τεχνοκράτες) Μπορεί να διεκπαιρεώσει .. και αυτό αφήνεται στην σφαίρα του αφηρημένου


    Μετά απο το ανωτέρω ξεσκόνισμα, ξαναδιάβασε τι έγραψα, θα σε παιδέψει λιγότερο απο το να ξαναδιαβάσεις το βιβλίο και θα σε βοηθήσει να καταλάβεις πως δεν έκρινα το βιβλίο ούτε τον συγγραφέα του Απλά απέδωσα στην Προσπάθεια του αυτό που είναι πραγματικά, Συμβολή στην διαμόρφωση της πολιτικής σκέψης της Ελληνικής Κοινωνίας

    Φέρεις σύμβολο πολιτικού Κόμματος , κατά συνέπεια η συζήτηση δεν σε αφορά γιατί είσαι οπαδός και διαθέτεις οπαδική λογική. Πρόσεξε επίσης γιατί κάνεις ζημιά με το να δίνεις κομματική κάλυψη σε μια προσπάθεια ενός νέου ανθρώπου

    Προσωπικά δε στον λόγο σου δεν είδα να έχεις εντυπώσει κανένα στοιχεία της πολιτικής δημοκρατικής παρακαταθήκης της Ελλάδας και των Ελλήνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. >Η Ευγένεια και η Ευπρέπεια επιβάλλει να μην γράφεις με Κεφαλαία<

    Η γραμματική, όμως, προσδιορίζει ποιες λέξεις επιβάλλεται να γράφονται με κεφαλαία. Σε έναν λόγιο και λάτρη της ποίησης, όπως εσύ, δεν θα έπρεπε να διαφεύγει το "Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική" κι εμείς δεν πρέπει να της αλλάζουμε τα φώτα.

    >Η Δημοκρατία έχει ως Πυλώνες< ... και ακολουθούν κάποια μάλλον αυθαίρετα και ανούσια, που αφορούν στον κοινοβουλευτισμό, ενώ οι εν λόγω πυλώνες (δεν χρειάζεται κεφαλαίο) είναι γνωστοί, από την εποχή του Montesquieu:

    α) Διάκριση των Εξουσιών. Δεν υπάρχει εν Ελλάδι, καθ' ότι η Δικαστική (είναι κύριο ουσιαστικό, δι' ο με κεφαλαίο Δ) εξαρτάται από την Εκτελεστική.

    β) Ισονομία και Ισοπολιτεία. Το Σύνταγμα της Ελλάδος την καταργεί με τον νόμο περί ευθύνης υπουργών.

    Συνεπώς, στην Ελλάδα δεν υπάρχει δημοκρατία. Για να μην επεκταθώ στα γνωστά περί κομματικών φατριών και πολλών άλλων γνωστών.

    >η Ελλάδα ως Ευνομούμενη Πολιτεία έχει θεμελιωθεί στον Φατριασμό<

    Μα αφού έχει θεμελιωθεί στον φατριασμό (δεν χρειάζεται κεφαλαίο), τότε δεν είναι ευνομούμενη. Απορώ αν καταλαβαίνεις τι γράφεις.

    >Για το τέλος αφηκα τον Δημοκρατικό Πατριωτισμό Για το τέλος αφηκα τον Δημοκρατικό Πατριωτισμό.Δεν αναφέρεται σε κανένα άρθρο του Συντάγματος, αποτελεί προιόν του Ελληνικού Πολιτισμού, αποτελεί παρακαταθήκη του Ρήγα Βελενστινλή<

    Επαναλαμβάνεις έναν όρο που δεν ευσταθεί και στην ουσία είναι αντιφάσκων:

    α) Ο πατριωτισμός, ως αίσθημα, δεν είναι δυνατόν να συνδέεται με ένα πολίτευμα. Σημαίνει την αφοσίωση στην Πατρίδα και αυτή η αφοσίωση δεν μπορεί να έχει σχέση με την Δημοκρατία, ή ό,τιδήποτε σχετικό.

    β) Από πού κι ως πού "αποτελεί αποτελεί προιόν του Ελληνικού Πολιτισμού" (sic) και ποιας περιόδου; Π.χ. οι αρχαίοι Σπαρτιάτες δεν ήσαν πατριώτες; Τι ακριβώς εννοείς;

    γ) Ό,τι λέει ο Ρήγας δεν είναι και Ευαγγέλιο, διότι, όπως σωστά γράφεις, δεν είχε ακαδημαϊκή παιδεία, αλλά ήταν και εξαιρετικά επηρεασμένος από τις ιδέες της Γαλλικής Επαναστάσεως, τις οποίες είχε μισοχωνέψει. Άλλωστε, δεν είχαν ακόμη αποσαφηνιστεί. Ο πατριωτισμός (patriotisme), σαν ιδέα, είχε μόλις αρχίσει να αναπτύσσεται, συνεπώς τον όριζε ο καθένας όπως ήθελε.

    Λοιπόν, για ξεκαθάρισε λίγο τα παραπάνω και μετά πάμε παρακάτω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίγο ετεροχρονισμένα, γιατί δεν παρατήρησα ότι η κουβέντα είχε φουντώσει, καταρχάς να ευχηθώ καλή επιτυχία στο βιβλίο, γιατί όλη η προσπάθεια φαίνεται αξιόλογη, δεν το έχω διαβάσει ευελπιστώ σύντομα όταν ξανακατεβώ Ελλάδα να το πάρω.

    Μια γενική επισήμανση θα ήθελα να κάνω, που είναι δικη μου αίσθηση. Για να αποκτήσουμε καλύτερη δημοκρατία υπάρχουν δυο τρόποι, ο ένας είναι ο επαναστατικός, αυτός αποκλείεται γιατί δεν υπάρχει καμια δημοκρατική επαναστατική δύναμη στα σκαριά και ούτε και προβλέπεται κιόλας, ο δεύτερος είναι ο καθένας προσωπικά να ξαναγίνει πολίτης, εφόσον επιτευχθεί αυτό, τότε θα μπορούμε αμέσως να μιλάμε για καλύτερη δημοκρατία και μόνον έτσι θα δημιουργηθεί και το υπόβαθρο για ριζικές αλλαγές στο υπάρχον πολίτευμα.

    Όσο για τον πατριωτισμό, ο πατριωτισμός δεν είναι παρακαταθήκη μόνον του Riga αν και καλο είναι να τον θυμούνται τον Riga κυρίως οι Αριστεροί που και που, αλλα και όλων των Ελλήνων στα βάθη των αιώνων. Το Κυριότερο που έχουν προσφέρει οι Έλληνες στον σύγχρονο πολιτισμό δεν είναι ότι έμαθαν στους ανθρώπους πως να ζουν αλλα κυρίως πως τους έμαθαν πως να πεθαίνουν..........και οι Έλληνες πέθαιναν για την Πατρίδα, κάτι που το ξεχάσαμε με το πέρασμα του καιρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το πριόνισμα αποτελεί καλή πρακτική , όμως αφορά μόνους όσους εθελοντικά έχουν ξαπλώσει στο Προκρούστειο Κρεβάτι κατα συνέπεια σωστά και σοφά έχει αναλάβει αυτή την αποστολή , απλα σε βοηθάω να καταλαβεις που πρέπει να την ασκείς

    Η Διάκριση των Εξουσιών έγινε πρώτα απο τον Αριστοτέλη στο έργο του Πολιτικά αυτό και μόνο αρκεί για να γίνουν αντιληπτά τα υπόλοιπα, χρειάζεσαι λοιπόν να ξαναπεράσεις απο φροντιστήριο ώστε να αξιολογηθούν εκ νέου οι φιλοδοξίες σου .

    Οτι γράφω είναι ξεκάθαρο, κα ιοι ειρωνείες είναι ξεκάθαρες και οι αντιφάσεις είναι ξεκάθαρες, το οτι εσύ δεν τις αντιλαμβάνεσαι είναι δικό σου πρόβλημα,αν ποτέ μου περισσέψει χρόνος ίσως το πράξω

    Αλλο γράφω με Κεφαλαία Γράμματα ολόκληρο σχόλιο και άλλο λέξεις που εγω θεωρώ κομβικές. Το Κομβικές δεν σε αφορούν, είπαμε διαθέτεις αδυναμία αντίληψης και διαχρονικά έχει επαληθευτεί. Υπάρχουν πολλοί αποδέκτες των όποιων σχολίων

    Το ότι δεν γνωρίζεις το τι παρήγαγε και το τι κατέθεσε ο Ελληνικός Πολιτισμός δεν με αφήνει έκπληκτο.Εδω φορές αδυνατείς να καταλάβεις τα αυτονόητα, πως να εισέλθεις σε πιο σύνθετα. Αν το γνώριζες θα έβλεπες που στήθηκε ο Διαφωτισμός Ευρωπαικός και Νεοελληνικός, λ.χ. Μοντεσκιέ-Αριστοτέλης, λ.χ. Κοραής και Εργο του

    Δεν γνωρίζεις τι σημαίνει Δημοκρατικός Πατριωτισμός και ότι αποτελεί κομβικό σημείο του Δημοκρατικού χαρακτήρα του Ανθρώπου.Οταν δεν είσαι πώς να το γνωρίζεις; Απο ξεκίνησε λοιπόν και όταν το αντιληφθεις το καταλάβεις και το εμπεδώσεις - θα χρειαστεί μεν κάποιο χρόνο- ξεκινησε πάλι την ανάγνωση του σχολίου

    Γράφε λοιπόν την άποψη σου και να γνωρίζεις μια βασική αρχή όσο προσπαθείς να κρυφτείς τόσο αποκαλύπτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλιστα, σαφέστατη απάντηση!
    Από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.