6/3/13

Η ΔΗΜΑΡ, το σχέδιο «Αθηνά» και τα πελατειακά συμφέροντα

Ηξεις, αφίξεις με συνεχείς ανακοινώσεις του κόμματος
Σκληρή ανακοίνωση εξέδωσε ο τομέας Παιδείας της ΔΗΜΑΡ για το σχέδιο «Αθηνά», που παρουσιάζεται σε λίγο, σήμερα Τετάρτη, από το υπουργείο Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής.
Παπαματθαίου Μάρνυ 
«Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για την αναδιάρθρωση του Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΕΙ), το σχέδιο «Αθηνά» δεν διέπεται από ακαδημαϊκή λογική και δημιουργεί τελικά πολλά προβλήματα στα Ιδρύματα, στους σπουδαστές και στις οικογένειές τους »αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΔΗΜΑΡ.

Η «Αθηνά» σύμφωνα με τη ΔΗΜΑΡ «δεν διέπεται από ακαδημαϊκή λογική, υπακούει σε πελατειακά συμφέροντα και δημιουργεί τελικά πολλά προβλήματα στα Ιδρύματα, στους σπουδαστές και στις οικογένειές τους».

«Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δεν μας άκουσε. Δεν έθεσε σε λειτουργία τα θεσμοθετημένα όργανα της πολιτείας, δεν έλαβε υπόψη της την πρόταση του Τομέα Παιδείας & Ερευνας της ΔΗΜΑΡ που επιχειρούσε μια ουσιαστική αναδιάρθρωση με την δημιουργία κοινοπραξίας Πανεπιστημίων, Τεχνολογικών Ιδρυμάτων & Ερευνητικών κέντρων ανά περιφέρεια και την Ίδρυση μεγάλων σχολών στη βάση διεθνών προτύπων», τονίζουν τα μέλη του τομέα Παιδείας του κόμματος.

«Η χώρα έχασε άλλη μία ευκαιρία να μεταρρυθμίσει την ανώτατη εκπαίδευσή της, να την συγχρονίσει με βάση τις διεθνείς επιστημολογικές εξελίξεις, να την κάνει μοχλό για την ανάπτυξη της χώρας» καταλήγει η ανακοίνωση.

Σημειώνεται πάντως ότι λίγη ώρα αργότερα, το μεσημέρι της Τετάρτης, η ΔΗΜΑΡ εξέδωσε δεύτερη διορθωτική ανακοίνωση για το ζήτημα της «Αθηνάς» από την οποία έχει αφαιρεθεί εντελώς η αρχική αναφορά σε «πελατειακά συμφέροντα».
ΒΗΜΑ

2 σχόλια:

  1. Αξιολογηση παντου!


    "Η ταπεινή μου γνώμη; Χρειάζεται πειθαρχία κι αξιολόγηση μέσω ιεραρχικού ελέγχου από το ίδιο το υπουργείο, όπως στην παλιά «κακή» Ελλάδα. Κανείς δεν μπορεί να θεωρεί δημοκρατικό δικαίωμα την ασυδοσία, την ανέλεγκτη ανικανότητα, την επίορκη συμπεριφορά."
    (Φ. Κρανιδωτης, Υπουργείο Παιδείας: Ακόμη μια Ανεξάρτητη Αρχή ή ώρα αξιολόγησης; http://www.antinews.gr/2013/03/06/207204/)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αξιολόγηση όμως του έργου που κάνουν, όχι μόνο των προσώπων.
    Γιατί το έργο, όταν είναι έργο μιλάει μόνο του.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.