30/3/13

Συγκλονιστικό: Ο 8χρονος πολεμιστής της Συρίας


Το παιδί μίλησε στην κάμερα της Βρετανικής Daily Telegraph, περιγράφοντας τη φρικτή πραγματικότητα του πολέμου.
"Κατέληξα να βοηθάω τον θείο μου και τους συντρόφους του, επειδή δεν έχω άλλη επιλογή, δεν υπάρχει σχολείο, οι γονείς μου είναι νεκροί, ποια επιλογή έχω;" είπε.
Η μητέρα και ο πατέρας του μικρού έχασαν τη ζωή τους κατά τη διάρκεια μιας μάχης στο Salaheddin.
Φορά ένα κόκκινο πουλόβερ και μαύρο παντελόνι. Τα ρούχα του είναι η επίσημη ενδυμασία για τους μαθητές. Ωστόσο αντί να βρίσκεται στο σχολείο είναι στην πρώτη γραμμή της μάχης.
"Πάντα υπάρχει κάτι να κάνουμε εδώ, δεν  έχω βαρεθεί ποτέ. Οι μάχες είναι πιο ήρεμες από πέρυσι ωστόσο οι  ελεύθεροι σκοπευτές εξακολουθούν να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα."
Στο βίντεο, ο Ahmed φαίνεται να χαλαρώνει καπνίζοντας ένα τσιγάρο. Είναι αγέλαστος και δείχνει αδιάφορος ενώ αναφέρεται στην ιστορία της χαμένης νιότης του.
Όταν η Daily Telegraph επισκέφθηκε μια ομάδα ανταρτών στο Salaheddin τον περασμένο μήνα, είχαν χάσει τρεις άνδρες, δύο εκ των οποίων κάτω των 18 ετών.
"Δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα εδώ στο Salaheddin" καταλήγει αναγνωρίζοντας ότι η ζωή του έχει αλλάξει τόσο πολύ μετά το θάνατο των δικών του.
Ο πόλεμος στα μάτια του νεαρού Ahmed δείχνει το πιο σκληρό του πρόσωπο.


(Πηγή :Daily Telegraph)

news247

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.