6/2/13

Βόμβα στα θεμέλια της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας!!! 110 παραιτήσεις πιλότων μαχητικών!!!

του Σάββα Καλεντερίδη
Μετά τις φυλακίσεις αξιωματικών της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας για υποθέσεις όπως η "Εργενεκόν", η "Βαριοπούλα" και η υπόθεση εμπλοκής στο κύκλωμα πορνείας και κατασκοπίας, μια καινούργια εξέλιξη έρχεται να θέσει ζήτημα λειτουργικότητας και αξιοπιστίας της ΤΠΑ.
Πρόκειται για το ζήτημα που προέκυψε από τις ομαδικές παραιτήσεις χειριστών μαχητικών αεροσκαφών της ΤΠΑ, οι οποίες, σύμφωνα με ερώτηση που κατέθεσε ο υπαρχηγός του Λαϊκού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος (CHP) Ουμούτ Οράν (Umut Oran), προς τον πρωθυπουργό Ταγίπ Ερντογάν.
Ο Τούρκος βουλευτής ερωτά τον πρωθυπουργό εάν "οι παραιτήσεις 110 χειριστών της ΤΠΑ, λόγω των εξελίξεων του τελευταίου μηνός, δημιουργούν πρόβλημα σε περίπτωση εκτάκτου ανάγκης στην ΤΠΑ και εάν τελικά υπάρχει πρόβλημα έλλειψης χειριστών για να πετάξουν όλα τα μαχητικά αεροσκάφη!"
Ο Οράν συνεχίζει στην ερώτησή του: “Είναι ορθό ότι η παραίτηση 110 πιλότων, που αποτελεί ποσοστό 15% στο σύνολο των χειριστών μαχητικών που διαθέτει η ΤΠΑ, θα δημιουργήσει πρόβλημα στη χρησιμοποίηση όλων των μαχητικών αεροσκαφών που διαθέτει η ΤΠΑ; Η κατάσταση αυτή δεν δημιουργεί πρόβλημα εθνικής ασφαλείας για την πατρίδα μας; Ανάμεσα στους παραιτηθέντες πόσοι είναι εκείνοι που υπηρετούσαν σε πολεμικές  μοίρες F16 και F4; "
Ο Τούρκος βουλευτής έθεσε σοβαρά ερωτήματα, ενώ υπάρχει και σειρά άλλων ερωτημάτων που θα πρέπει να απαντηθούν από τους Έλληνες αναλυτές και επιτελείς, ορισμένα από τα οποία θα επιχειρήσουμε να τα απαντήσουμε εμείς σε επόμενο άρθρο μας.
Είπαμε, υπομονή!

Διαβάστε επίσης: 

Γιατί προδίδουν την πατρίδα τους οι Τούρκοι αξιωματικοί;

Μέρος Α': Μια μεγάλη αλήθεια για το «τουρκικό» έθνος
Μέρος B': Ο πατριωτισμός των Τούρκων

5 σχόλια:

  1. Λέτε για αυτό να μειώθηκαν οι παραβιάσεις, δεν έχουν απλώς ποιος να πετάξει τα αεροπλάνα? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλὸ θὰ ἦταν τὸ ἑλληνικὸ σάπιο κρᾶτος νὰ βάλλη ἕλληνες ἱστορικοὺς νὰ μελετήσουν λῖγο τὴν προέλευσι διαφόρων ὅμάδων ποὺ δηλώνουν τοῦρκοι ὥστε νὰ γνωρίσουν οἱ ὁμᾶδες αὐτὲς ἀπὸ ποῦ προέρχεται τὸ αἷμα τους, καθῶς καὶ νὰ μελετήσουν τὸ γεανολογικὸ δένδρο τοῦ κ. Ἐρντογάν.

    Ἀλλὰ τὶ νὰ περιμένη κανεὶς ἀπὸ ὀκνοὺς καὶ δειλοὺς πολιτικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "νὰ βάλλη ἕλληνες ἱστορικοὺς".
    Από αυτά τα λίγα που ξέρω, αυτό δεν είναι και τόσο απαραίτητο. Γιατί, τόσο οι Έλληνες όσο και οι Αμερικάνοι ιστορικοί γνωρίζουν τί συμβαίνει. Αυτό που έχει σημασία είναι η πολιτική των ΗΠΑ. Δεν τους νοιάζει τι και ποιός είναι τί και ποιός έχει δίκαιο. Τους νοιάζει αυτό που αυτοί θέλουν, τους νοιάζει το χρήμα, το δικό τους συμφέρον και η ιστορία που αυτοί γράφουν. Το ιστορικό παρελθόν επίσης το ερμηνεύουν όπως τους συμφέρει. Οι αυτοκρατορίες πάντα αυτό έκαναν. Ούτε οι πολιτικοί μας φταίνε απλώς δεν τους παίρνει γιατί δεν έχουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το 110 είναι το 15% των συνολικών πιλότων της ΤΠΑ;; Μου φαίνεται παράλογο ως νούμερο. Γνωρίζει κανείς να μας πει αριθμούς;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο υπαρχηγός του Λαϊκού Ρεπουμπλικανικού Κόμματος (CHP) Ουμούτ Οράν (Umut Oran), που έχει σαν εντυπωσιακό σύνθημα («παίζοντας» φυσικά με το όνομά του) το ... Her zaman “Umut” var … (Υπάρχει πάντα ελπίδα ... όπως μεταφράζει ο Γούγλης), κάνει μάλλον πλάκα στον κουμπάρο μας (τον πρωθυπουργό Ταγίπ Ερντογάν) με την γνωστή σειρά ερωτημάτων (της 5ης Φεβρουαρίου, 2013), που σχετίζονται με τις παραιτήσεις των χειριστών της ΤΠΑ / THK.

    Τον περασμένο Οκτώβρη, οι «ανθούσες» - φαίνεται (*) - Τουρκικές Αερογραμμές (Turkish Airlines, Türk Hava Yolları, THY) έβαλαν την 7η παραγγελία τους στην Airbus (της Frau Άντζελα «Δημητρίου» Merkel) για 15 Α/Φ τύπου A330-300, σε σύνολο 20 παραγγελιών – από το 1984 μέχρι σήμερα - για διάφορα (101 τεμχ.) Α/Φ της Airbus. Για να μπορεί να παραιτηθεί ένας πιλότος της ΠΑ, θα πρέπει να έχει υπηρετήσει (με 3 κι 60 πενιχρούς παράδες μισθό ... τσ τσ τς!) τη μαμά πατρίδα για 10 τουλάχιστον χρόνια (τόσο υπολογίζουν - σαν ελάχιστη αποζημίωση - τα έξοδα που κάνει το κράτος για τα χρόνια σπουδών, εκπαίδευσης κλπ του Ικάρου). Εν μέσω κρίσεως, κυκλοφορεί ότι οι Τουρκικές Αερογραμμές ενδιαφέρονται να προσλάβουν πιλότους - για τα νέα και όχι μόνο Α/Φ της – με πολύ καλούς μισθούς ... οπότε βουρ στον πατσά οι χαβατζήδες της ΤΠΑ. Καλύτερα να «πηδάς» αεροσυνοδίνες (ουρί ντε παραντίς) παρά «ρεμού» π.χ. πάνω από τη Χίο χαχαχα!

    Τρέχει και δεν φτάνει ο Π/Υ Ταγίπ Ερντογάν, ρίχνοντας μπόλικους παράδες για τον εκσυγχρονισμό, αναβάθμιση και με σχετική διαφήμιση («ελάτε να υπηρετήσετε κάτω από τις διαταγές της ... ωραίας επισμηναγού!») τόσο της Τουρκικής «Σχολής Ικάρων» δλδ της Turkish Air Force Academy (TuAFA) / (Hava Harp Okulu - Türk Hava Kuvvetleri / HHO-THK), όσο και του Air War College (Hava Harp Akademisi / HHA).

    (*) ας είναι καλά οι καλοπληρωμένοι μακροχρόνιοι «διαφημιστές» της THY, όπως - μεταξύ άλλων - είναι και ο φημισμένος ηθοποιός Kevin Costner, η FC Barcelona με τον Lionel Messi, η Manchester United με τον Wayne Rooney και τέλος η κουραστική - για τον μέσο τηλεθεατή – αποκλειστική μπασκετική χορηγία διεξαγωγής της επονομαζόμενης και ... Turkish Airlines Euroleague!!! Αμάν μας τα πρήξανε!!! Εμείς οι καψεροί ... «Ολυμπιακή και Πάσης Ελλάδος» χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.