29/11/12

33ΧΡΟΝΟΣ ΚΟΥΡΔΟΣ ΖΗΤΕΙ ΑΣΥΛΟ «Γιατί με κυνηγούν οι Τούρκοι...»

Θεωρείται σημαντικό στέλεχος του κουρδικού κόμματος PKK. Μέχρι το 2011 ζούσε μια ήρεμη οικογενειακή ζωή στην Ολλανδία.

«Είναι πρόσχημα των τουρκικών αρχών για να με πιάσουν και να με ξεφορτωθούν», λέει ο 33χρονος Κούρδος από το ψυχιατρείο των φυλακών
«Είναι πρόσχημα των τουρκικών αρχών για να με πιάσουν και να με ξεφορτωθούν», λέει ο 33χρονος Κούρδος από το ψυχιατρείο των φυλακών
Οταν όμως αποφάσισε να μετακομίσει στην Ελλάδα, φαίνεται πως έπεσε στην... «αντίληψη» των τουρκικών αρχών. Μέσα σε λίγους μήνες του «φορτώθηκαν» δύο απόπειρες ανθρωποκτονίας στην Αθήνα και μία στην Κωνσταντινούπολη!

Οι δίκες που έγιναν στην Αθήνα αθώωσαν πανηγυρικά τον Κούρδο, Ιζάμ Αζίζ. Ωστόσο, τώρα κινδυνεύει να εκδοθεί από τις ελληνικές αρχές στην Τουρκία που τον ζητάει για να δικαστεί και εκεί. «Είναι πρόσχημα των τουρκικών αρχών για να με πιάσουν και να με ξεφορτωθούν», λέει ο 33χρονος Κούρδος που ζητά πολιτικό άσυλο στη χώρα μας.Ο κουρδικής καταγωγής Ιζάμ Αζίζ γεννήθηκε το 1979 στο Ιράκ. Από το 2005, ζούσε μόνιμα με την οικογένειά του στην Ολλανδία και ασχολούνταν επαγγελματικά με το εμπόριο αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, αγόραζε και μετέφερε αυτοκίνητα από την Ολλανδία, τη Γερμανία και την Ελλάδα και τα μεταπωλούσε μέσω Τουρκίας και Συρίας στο Ιράκ σε ομοεθνείς του. Η δραστηριότητά του αυτή ήταν επικερδής και κάλυπτε όλες τις οικονομικές ανάγκες της οικογένειάς του.

Αρχές του 2011, ο Αζίζ αποφάσισε να εγκατασταθεί στην Ελλάδα. Εφτασαν μόλις πέντε μήνες στην Αθήνα, για να σχηματιστούν δύο δικογραφίες σε βάρος του για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος συμπατριωτών του. «Με κατηγόρησαν για επιθέσεις σε άλλους Κούρδους, χωρίς να υπάρχει κανένα στοιχείο», εξηγεί στο «Εθνος».Οι φήμες βάσει των οποίων κατηγορήθηκε και για τις δύο απόπειρες ανθρωποκτονίας κατέρρευσαν στο δικαστήριο, χάρη και στον συνήγορό του, Σάκη Κεχαγιόγλου, ο οποίος κατάφερε να αποδείξει το έωλο των κατηγοριών. Και για τις δύο υποθέσεις, ο Αζίζ αθωώθηκε πανηγυρικά. Ωστόσο, η αθώωσή του «άνοιξε τον δρόμο» για την έκδοσή του στην Τουρκία, που ήδη τον ζητούσε ως κατηγορούμενο για ανθρωποκτονία.

«Εχω υποστεί διώξεις»
«Ανέκαθεν συμμετείχα στα κοινά και τους αγώνες του κουρδικού λαού. Είμαι εξέχον στέλεχος του PKK και αυτό το γνωρίζουν οι τουρκικές αρχές. Εχω υποστεί κατά καιρούς σκληρές διώξεις όπως εξάλλου και πολλοί συναγωνιστές μου, ακριβώς γιατί μάχομαι για τα δικαιώματα και την ελευθερία της πατρίδας μου, του λαού μου, του κουρδικού λαού», αναφέρει στο αίτημά του για πολιτικό άσυλο, το οποίο κατέθεσε από το ψυχιατρείο των φυλακών όπου κρατείται στις 16 Νοεμβρίου.«Προδότης δεν έγινα ποτέ. Αυτό ενόχλησε, όπως γίνεται αντιληπτό, τις αρμόδιες τουρκικές αρχές, με αποτέλεσμα από την πρώτη στιγμή της δράσης μου να υπόκειμαι σε διώξεις και ανελέητο κυνηγητό. Είμαι υπερήφανος για την καταγωγή μου και όλοι γνωρίζουν για την αγάπη που τρέφω για τον πολύπαθο και ταλαίπωρο κουρδικό λαό. Ζητώ πολιτικό άσυλο από την ελληνική πολιτεία γιατί διώκομαι για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις», καταλήγει.
ΜΑΡΙΑ ΨΑΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.