10/9/12

Γουρούνια βεβήλωσαν και το ΑΓΑΛΜΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ 1940


Θεσσαλονίκη τώρα: Τάγματα εφόδου ακροαριστερών φασισταριών βεβήλωσαν το μνημείο για τις Ηπειρώτισσες γυναίκες, που προσέφεραν τα μέγιστα στον αντιφασιστικό αγώνα του 1940. 
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΓΑΛΜΑ ΗΠΕΙΡΩΤΙΣΣΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ 1940, ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΠΑΥΛΟΥ ΜΕΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΟΥΝΑΡΗ ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ ΠΥΡΓΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.
Δείτε τις φωτογραφίες από τα "έργα και τις ημέρες" των ανθρωπόμορφων χιμπατζήδων, που βεβηλώνουν τα πάντα.
"Είναι ανανδρία, είναι ασέβεια, είναι βεβήλωση της Ιστορίας μας", δήλωσε συγκλονισμένη, η Αθηνά Τοτοκώτση, Γ.Γ. της ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ στο taxalia.
Εμείς, θέλουμε να αφιερώσουμε σε αυτά τα γουρούνια, μερικές φωτογραφίες του τρισμέγιστου φωτογράφου Κωστή Μπαλάφα, που δείχνουν ποιά ήταν η Ηπειρώτισσα γυναίκα και για ποιές στήθηκε αυτό το μνημείο.
Αλλά πού να καταλάβει ο σκατόψυχος δεκαπεντάχρονος, γόνων πάμπλουτων φοροφυγάδων "ψευτοαριστερών", που γράφει "μίσος ταξικό"για να απενοχοποιήσει τον εύκολο πλουτισμό των γονιών του, τι συμβολίζει το άγαλμα που λέρωσε με τα πνευματικά του κόπρανα...
Πηγή: ΤΑ ΧΑΛΙΑ

26 σχόλια:

  1. Kρίμα που ο φωτογράφος δεν συμπεριέλαβε στις φωτογραφίες και την αντάρτισσα μάνα με το τουφέκι στις τάξεις του ΕΑΜ .
    Ήταν πραγματικά αξιοθαύμαστη η συμμετοχή του γυναικείου φύλλου στον αντιφασιστικό αγώνα με τις δυνάμεις του ΕΑΜ.
    Κρίμα που υπάρχουν κάποιοι ακραίοι που σπιλώνουν τους αγώνες της Αριστεράς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι να πεις, σε μια χωρά που πολλοί αριστεροί (και αλλοι) κλωτσούν τους τοίχους στο πανεπιστήμιο και φτύνουν στο ασανσέρ γιατί λένε «οι άσπροι τοίχοι είναι φασισμός» και κάτι άλλα περίεργα. Η αριστερή ιδεοληψία βρήκε σύμμαχο της τον ψυχαναγκασμό.

    Έχω ταξιδεύσει αρκετά σε όλη την Ευρώπη, Δυτική και Ανατολική, τόση μανία για βρωμιά και ψευτοεπαναστατικότητα δεν έχω δει πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σπύρος
    Και ο από περισσού ορμώμενος το ... "γουδί το γουδοχέρι".
    Το "βιαίως στρατολογημένες" "ξέχασες".
    Έχεις "ανεβάσει" πυρετό ο οποίος δεν λέει να "πέσει".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΙΣΧΟΣ.
    Μόνο αηδία και οργή μπορούν να προκαλέσουν αυτοί οι αλήτες. Υπεράνω όλων το έθνος.
    Οι εθνομηδενιστές σκάβουν τον λάκκο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αυτοί άξιοι να μιλήσουν για τους αγώνες των Ηπειρωτών και να γράψουν-φτύσουν τον εμετό τους πάνω στα μνημεία για τις μανάδες που βγάλανε από τα σπλάχνα τους ημίθεους.
    Είναι αυτοί άξιοι να μιλήσουν για τις μανάδες και γυναίκες αυτές που γίνανε μουλάρια μεταφέροντας τα εφόδια σφίγγοντας τα δόντια, που γίνανε εκχιονιστικα μηχανήματα, που πολεμήσανε με το δικό τους τρόπο σαν πραγματικοί άντρες.
    Όλα αυτά ενώ τα παιδιά, αδέλφια σύζυγοι, τα παιδιά της Ηπείρου με τα "αγύριστα Ηπειρώτικα κεφάλια τους", με πείσμα ατελείωτο, κρατούσαν πάνω στα βουνά τη γραμμή απέναντι σε πυροβολικό, τανκς και αεροπλάνα για να βρουν μέτωπο οι υπόλοιποι Έλληνες.
    Είναι αυτοί άξιοι να φτύσουν πάνω στα μνημεία για τις μανάδες της Ηπειρώτικης γης...για ένα είναι άξιοι, να τους ανεβάσουν στα Ηπειρώτικα βουνά και τους σουτάρουν στις χαράδρες.
    Διότι ο/η Ηπειρώτης/ισα είναι πολύ καλός αλλά να μην πάρει ανάποδες...δεν γυρίζει μετά. Ή θα γίνει το δικό του(νίκη) ή θα πεθάνει. Βρήκαν μέρος οι φασίστες να κάνουν εισβολή. Δεν το είχαν ακούσει ή δεν το πιστεύανε και θέλανε αποδείξεις.
    Η πρώτη συμμαχική νίκη στο κόσμο έγινε στην Ήπειρο. Όλοι έχαναν και από την Ήπειρο, από τα αγύριστα κεφάλια στάλθηκε το μήνυμα στον ελεύθερο κόσμο: "Οι φασίστες και οι ΝΑΖΙ δεν είναι ανίκητοι, έχετε υπομονή, θάρρος και πείσμα".
    Με τις πράξεις τους οι ημίθεοι αυτό είπαν.
    Σήμερα αυτά κάποιοι τα κοροϊδεύουν ή τα θεωρούν ξεπερασμένα.
    Πόλεμος σε βουνά, 1 από τα 3 χειρότερα είδη πολέμου με πολλές κακουχίες και απώλειες.
    Δεν είναι ξεπερασμένο να παλεύεις για την αξιοπρέπεια σου, για την ελευθερία σου. Όταν δεν έχουν αξιοπρέπεια φτύνουν αυτούς που πάλεψαν για τη δικιά τους και την κέρδισαν.
    Τίποτα δεν χαρίζεται αν δεν το κερδίσεις.
    Ηπειρώτες, Μανιάτες, Κρητικοί, Πόντιοι και Έλληνες από μερικές άλλες περιοχές του Ελληνισμού είναι λίγο πιο "απείθαρχοι". Δεν είναι κακό αυτό, ο Ελληνισμός τόσα χρόνια έτσι επιβίωσε. Με την απειθαρχία.
    Αυτοί τώρα δηλαδή τι νομίζουν?
    Μια ζωή απείθαρχοι σε όλους και θα πειθαρχήσουμε σε μερικά βλαμμένα που κάναν "ιδεολογικό" εμετό σε ένα ιστορικό μνημείο?
    Αντε μην αρχίσουν τα γ@λλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικα απο οτι φαινεται ΚΑΙ ο Θερσιτης εχει απογονους και ας μην "χαιρονται" ορισμενοι γιατι αυτοι οι απογονοι δεν εχουν ολοι το ιδιο ιδεολογικο προσημο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΥΓ. ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΚΡΟΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΤΑΣ (ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΡΕΣΚΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ) ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΟΙ ΑΝΑΡΧΙΚΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΓΓΕΙΛΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΑ ΣΧΗΜΑΤΙΣΟΥΝ ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ ΕΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΤΗΣ Χ,Α, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΔΥΛΩΣΕΙ(ΑΠΟΠΕΙΡΑ "ΣΥΜΨΗΦΙΣΜΟΥ"ΑΡΑΓΕ;) ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΚΑ Ο ΟΡΟΣ "ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ" ΑΠΟ ΤΙΣ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1918 ΕΙΝΑΙ "ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ" ΤΗΣ ΑΚΡΑΣ ΔΕΞΙΑΣ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Eleos re sava me ton εξ ευωνύμων. Eleos. Ma poses Ilithiotites tha grafei o typos tis Emniet? Poses?. Eleos. Vevilosane to Agalma ton Pontion stin Thessaloniki, Vevilosane tin Pyli sto Messolongi. Eleos re sava Eleos. Poses fores prepei na synxoroume auta ta ilithia plasmata. Eleos me ton efilati pou den kserei kan tin Istoria tis Ellados alla epanalavmanei ta idia kia ta idia. Oti tou lene oi koloitoi tou Hakan, Eleos re Sava ta kokkala tis Oikogenias tou Kyriakou Pappadopoulou gnostos san Kisa Mpatzak apo to kouko pierias tha trizoune. Eleos re Sava ta kokkala tou Syntagmatarxei psarou tha trizoune. Eleos re Sava ta kokala tou Tsiggante pou prodothike apo to ton Kim Filby kai to EAM tha trizoune. Eleos re sava o Dedousis tha mas vlastmaei apo ton allo kosmno. Eleos re Sava o Fosteridis kai alli Pontioi Ellines yperaspistes tis Makedonias tha klaine pou kantantise etsi i Romiosyni apo ta liga tsoutsekia. Eleos Sava Eleos.
    (X)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αδέλφια στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται, ποιός βγαίνει κερδισμένος από τέτοιες ενέργειες; σ'αυτό απαντήστε. Ασφαλώς όχι η αριστερά διότι δεν την συμφέρει να κάνει τέτοια πράξη, ποιός μένει; ασφαλώς όχι η δεξιά για τους ίδιους λόγους, ποιός άλλος; μήπως κάποιοι εκτός συνόρων που βρίσκουν εύκολους ντόποιους ψυχοπαθείς να υλοποιήσουν τα σχέδιά τους; μάλλον...
    τα άλλα που γράφονται από διάφορους εδώ μέσα τελικά ποιούς εξυπηρετούν;
    όποιος ζητά να διχάσει τον λαό μας είναι αντικειμενικά όργανο των ....εξαποδώ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To ektos synoron agapite: yan i oglan i opos se lene gia na eimaste kalitera isos that prepei na psakseis konta se Alabania , Fyrom, Konstantinoupoli..SYRIZA, Anatarsya, kai merikes presveies apo tis Asiatikes xores. An den sou kanoune oi eksigiseis mou mporo na sou diavevaioso oti to parelthon exei polla stoixeia giato ti eknane to kathe karadyas karydi mesa kai ekso apo tin Ellada. Alla panta Ellines efialtes itane ta tsirakia tous.
    Den ftaio ego an oi Koumounistiki Aristera exei ta protia tis stin prodosia. kai den apalaso ton Mauro Fasismo episis. Alla o patritismos kai i ELLINIKI aristera me liges eksaireseis fysika den symvadizoune mazoi. I istoria ti Makedonias, Thrakis, o emfylios kai i Mikra Asia einai gemato apo zontana aradeigmata.
    inte gule gule tora gia osous einai filoi geitones kai xairetismata ston Hakan
    (X)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αγαπητέ ''ελληνα''(;), εγώ τοποθετήθηκα επί του θέματος και εσύ επί του αναθέματος.... ντεν γκαταλαβένο τι γκράφισ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Χρήστο Βούλγαρη

    Ασφαλώς είναι ανόητο να παίζει κανείς με τις λέξεις, διότι «αριστερά» και «δεξιά» ερμηνεύονται πια κατά το δοκούν, αφού είναι κενές περιεχομένου. Ξέρεις την προέλευσή των, άρα δεν χρειάζεται να πω τίποτε περισσότερο. Ο «αριστερός» Σημίτης προσφωνούσε ακόμη ... συντρόφους (συν+τρέφομαι ;) τους ομοσταύλους του.

    Ο κομμουνισμός υπήρξε ο «ερυθρός» φασισμός, κατά τούτο όντως στην λεπτομέρεια διαφέρουν. Στο σουλούπι όχι. Όντως οι απόγονοι του Θερσίτη δεν έχουν πολιτικό/ιδεολογικό πρόσημο.

    Αν κάποιος έχει απλώς εξαγγείλει την ίδρυση ταγμάτων εφόδου, δεν βλέπω γιατί είναι χειρότερος απ’ αυτό που τα χρησιμοποιεί ήδη.

    Τέλος, δεν περνά απαρατήρητη η … μοντέρνα γραφή, που αποδεικνύει για άλλη μία φορά πόσο έχει εμπεδωθεί η παραποίηση της Ιστορίας δια της πολιτικοποιήσώς της.

    «που προσέφεραν τα μέγιστα στον αντιφασιστικό αγώνα του 1940. »

    Διερωτώμαι, αν οι Ιταλοί δεν ήταν φασιστές, ή, για να ακριβολογώ, δεν είχαν διαταχθεί να εισβάλουν από φασιστική κυβέρνηση, οι Ηπειρώτισσες γυναίκες δεν θα είχαν αγωνιστεί; Ποιος τις ώθησε να αγωνισθούν, εκτός από τον πατριωτισμό τους; Η … δημοκρατική κυβέρνηση Αθηνών; Ήξεραν οι γυναίκες αυτές τι σημαίνει φασισμός, ή οι Κρήτες τι είναι ναζισμός; Ως πότε θα διαβάζομε ανοησίες του τύπου αυτού, που οδηγούν στο συμπέρασμα ότι αγωνιστήκαμε κατά πολιτευμάτων και όχι κατά κατακτητών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ νατιβιστΑς μου επιτεπρεψεις να σου επισημανω οτι η νοοτροπια "οι φασιστες δεν ειναι χειπροτεροι απο τους αλλους" ηταν ενας απο τους παραγοντες που ευνοησαν την ανοδο των ναζι οπως φαινεται και απο την ιστιορια της περιοδου.
    ο Β! ΠΠ ηταν ΚΑΙ αντιφασιστικος αγωνας εκ των πραγματων καθως απο την μια οι Ναζι κατα κανονα επεβαλαν σις χωρες που κατελαβαν "ομοαιμες" ιδεολογικα κυβερνησεις π.χ. Κουισλιγκ στη Νορβηγια, Μουσερτ στην Ολλανδια Λαβαλ ατην Γαλλια κτλ. αρα η ηττα τους θα συμαινει και την ανατροπη αυτων των κυβερνησεων αλλα και των ιδιων των ναζι στην Γερμανια (ειδικα μετα την Καζαμολανκα το 1943)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. >Ας μου επιτεπρεψεις να σου επισημανω οτι η νοοτροπια "οι φασιστες δεν ειναι χειπροτεροι απο τους αλλους" ηταν ενας απο τους παραγοντες που ευνοησαν την ανοδο των ναζι οπως φαινεται και απο την ιστιορια της περιοδου<

    Καθόλου. Είπαν στην Ιταλία, ή την Γερμανία κάτι τέτοιο; Και δεν απαντάς ευθέως στον ισχυρισμό μου, ότι ο φασισμός είναι η άλλη όψη του αυτού νομίσματος με τον κομμουνισμό, τουλάχιστον όσον αφορά στο μονοκομματικό, αυταρχικό και ολοκληρωτικό κράτος.

    Ούτε απαντάς για τον αν ο αγώνας τελικά ήταν για την Ηπειρώτισσα αντιφασιστικός, ή απλώς πατριωτικός. Συναινείς, δηλαδή, στην παραποίηση αυτή των εννοιών, η οποία σκοπίμως ξεκίνησε από την αριστερά μετά την δικτατορία;

    Ή μήπως ο αγώνας της ΕΟΚΑ στρεφόταν κατά του κοινοβουλευτισμού, μιας κι αυτός είναι το πολίτευμα των Άγγλων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Yan NTEN katalavainis Magggia sou. Alla kopse to doulema mias pou grafo me Latinikous xaraktires. 2) Oso afora ton antifasistiko agona kai tis aristeres papa..ries pou mas pipilane stin Ellada as mas pei kapoios gia tous koumounistes pou aposkirtisane apo ton Elliniko strato to 1940. Ena oraio arthro tha itane katalilo gia tin Istoria. Ta stoixeia yparxoune sto Pentagono ...Episis na mas poune gia to deutero gramma tou Zaxariadi pou milaei gia kapitalistiko agona ton Ellinon stin Alvania??. Ti na kanoume to

    Molotov-Ribbentrop gramma oloi to kanoune pipila. Nomizo sas edosa istorika parafeigmata. Episis gia ola ta syntrofia i sfagi sto Katyn egine prin tin GermanoRosiki syraksi.Na min miliso gia tis sfages ton pontion stin Sovietiki Enosi apo ton paterouli Stalin. I gia tous Slavomakedones koumounistes pou apeleuterothikan apo tin akronauplia logo tis Mosxas apo tous Germanous otan mpikane stin Ellada...Isos na gino varetos se merikous. An thelete synexos Istorika stoixeia it will be my pleasure gia osous den Katalavenoune..(ντεν γκαταλαβένο τι γκράφισ)
    Beni anlıyor musun? My dear Yan and the rest ...Syntrofia Perastika sas i kalitera opos to lene sto spiti tou εξ ευωνύμων
    gecmis olsun

    (X)
    Evxaristo filika enas Ellinas, Rum, Yavan i ops sas aresei den sas xalao to xatiri.
    GIATI EGO KATALAVAINO kyrie Yan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Νατιβιστ Ισα Ισα Αυτο ΑΚΡΙΒΩΣ συνεβη και το επιχειρημα οτι οι Ναζι δεν ηταν χειροτεροι απο τους αλλους ηταν ΑΚΤΡΙΒΩΣ το επιχειρημα του Φον Παπεν ωστε να σχηματισει κυβερνηση συνεργασις μαζι τους και του Καθολικου Κεντρου ωστε να τους δοσει ψηφο ανοχης το 1933,Στην Ιταλια το το αντιστοιχο επιχειρημα για το Μουσολινι ηταν ο λογος φια τον οποιο οι πολαοι πολιτικοι π.χ. ο Ορλανδο ανεχτηκαν τον Μουσολινι μεχρι την δολοφονια του Ματετοτι,Σε διεθνες επιπεδο το επιχειρημα οτι οι Ναζι δεν ηταν χειροτεροι απο τους αλλους ηταν ΑΚΡΙΒΩΣ η βαση της πολιτικκης κατευνασμου "appeasement"Σαφως και ο κομμουνισμος ηταν ολοκληρωτικο πολιτευμα και αυταρχικο πολιτικο συστημα αλλα πορρω απεχει απο το να ειναι η αλλη οψη του φασισμου καθως ο δευτερος γενηθηκε υπο διαφορετικες συνθηκες και ειχε πολυ διαφορετικη ιδεολογικη γενεαλογια γ(για παρισσοτερς λεπτομεριες μπορεις να κοιταξεις την "Εποχη των Ακρων" τπυ Χομπραουμ)Λυπμαμαι αλλα απο οτι βλεπω αλλα μαλλον δεν δισβασες καλα οτι γραφω καθως διαφορερικα θα ειχες αντιληφθει οτι αναφερθηκα γενικα στον Β! ΠΠ (ο οοοιςτουλαχιστον στην Ευρωπη ηταν αποτοκος της φασιστικης-ναζιστικης πειθετικοτητας)και οχι μονο στην Ιταλικη εισβολη η οποια ηταν απλως ενα κομματι του οπως επισης δεν προσεξες οτι πριν απο το αντιφασισιστικος εβαλα ενα ΚΑΙ και το εβαλα με κεφαλαια ΑΚΤΡΙΒΩΣ για να το προσεξεις.Εξαλλου ο η Ιταλικη εισβολη στην Ηπειρο ηταν μια πολιτικη αποφαση του Μουσολινι αρηκτα συνδεμενη με την ιδεολογια του.Σε τελικη αναλυση δεν βλεπω ειλικρινα το λογο γιατι ο ορισμος του ΕλληνοΙταλικου πολεμου ως "αντιφοασισιστικου" θα πρεπει οπωδηποτε να εναντιωνεται στο ορισμο του ως "εΘνικου- πατριωιτικου" την στιγμη που καλλιστα μπρει να ειναι και τα δυο ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.Και αυτη η θεωρηση δεν ειναι δικη μου εινοηση αλλα αναφερεται αν θυμαμαι καλα και στον Τερζακη ο οποιος ζουσε και εγραφε εκεινη την περιοδο.
    Ο εθνικοαπελεθερωτικος αγωνας του ΕΟΚΑ στην Κυπρο εχει διαφορετικο χαρακτηρα απο Ελληνοιτλικο πολεμο(εκτος φυσικα αν μπορεις να μου αποσδειξεις οτι οι Βρετανοι εισεβαλαν στην Κυπρο το 1955) κσι επιπλεον να πιστευεις οτι μια δημοκρατικη Πολιτεια δεν ειναι ικανη να συμπεριφερθει στην εξωτερικη της πολιτκη ως τυρρανος δεν εχεις παρα να διαβασεις τον Θουκιδιδη η και την Ιστορια της Βρετανιας κατα τον 19ο και τον 20ο αιωνες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συνηθίζεις, Χρήστο, για να μην απαντήσεις ευθέως, να πελαγοδρομείς σε ιστορικές αναφορές, να εκτρέπεις την συζήτηση με επίδειξη εγκυκλοπαιδικών και άλλων γνώσεων, αλλά για την ταμπακέρα ούτε λόγος.

    >Λυπμαμαι αλλα απο οτι βλεπω αλλα μαλλον δεν δισβασες …<

    Μάλλον εσύ δεν διάβασες: «…τουλάχιστον όσον αφορά στο μονοκομματικό, αυταρχικό και ολοκληρωτικό κράτος».

    Αναφέρθηκα στην Ελλάδα και τον πόλεμο, ο οποίος έχει μετονομασθεί σε πόλεμο κατά του φασισμού και ρώτησα αν η απλή Ηπειρώτισσα ήξερε τι θα πει φασισμό και αν την ενδιέφερε αυτό. Με όλο τον σεβασμό, δεν βλέπω το νόημα των φλυαριών που γράφεις. Επικεντρώσου στην Ηπειρώτισσα και, κατ’ επέκταση, τον Κρητικό στην Μάχη της Κρήτης (Αντίσταση, αργότερα κλπ). Η Μάχη της Κρήτης δόθηκε κατά των εισβολέων, χωρίς απαραιτήτως να ενδιαφέρει το πολίτευμά τους. Το ότι η ιταλική και γερμανική εισβολή ήταν απότοκο του καθεστώτος, δεν ενδιέφερε τον ηρωικώς αμυνόμενο λαό, κατάλαβες; Πιο καθαρά δεν μπορώ να το γράψω, αν και, αν δεν θέλεις να καταλάβεις, προφανώς δεν θα «καταλάβεις».

    Αυτήν ακριβώς την τόσο φυσική άμυνα για την πατρώα γη, που δεν πηγάζει από ιδεολογίες, προσπαθεί να αλλοιώσει η αριστερίστικη θολοκουλτούρα, τα φληναφήματα της οποίας μάλλον επιπόλαια υιοθετείς. Κάνει τον Ελληνοϊταλικό Πόλεμο «Ελληνοφασιτικό», δείχνοντας ότι οι Έλληνες πολέμησαν ωθούμενοι από πολιτική ιδεολογία, λες και η Ελλάδα του Μεταξά ήταν υπόδειγμα δημοκρατίας!

    Βαδίζοντας έτσι, δημιουργείται σιγά-σιγά ένα καινούριο «έθνος», αυτό των φασιστών, στο οποίο η «δημοκρατική» Ελλάδα, ακολουθώντας τις δημοκρατικές Αγγλία και Γαλλία, αντιστάθηκε. Δεν έχεις παρά να ασχοληθείς με την συγγραφή ενός τέτοιου πονήματος, το οποίο ασφαλώς θα υιοθετηθεί από το ελληνικό Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προς διδαχή στα σχολεία. Μην αφήνεις να σού τρώει η Ρεπούση το ψωμί, Χρήστο.

    >οοοιςτουλαχιστον στην Ευρωπη ηταν αποτοκος της φασιστικης-ναζιστικης πειθετικοτητας<

    Δεν είπα το αντίθετο, όπως βλέπεις, αλλά αυτό δεν κολλά με το θέμα που περιγράφω. Αλλού ο πόλεμος, π.χ. Αφγανιστάν (1979-89), ήταν απότοκο της σοβιετικής επιθετικότητας, εκτός κι αν θεωρείς ότι πήγαν για να στηρίξουν το συμφέρον του αφγανικού λαού.

    Νομίζω ότι κατανοητό είναι αυτό που εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κιαι ομως το μυνημα εσταλη αλλα ο παρσληπτης μαλλον δνε θελει νμα το καταλαβει Ας ειναι...προφανως ο νατιβιστ ο οποιος γραφει 70 χρονια μετα ξερει τι εγινε το 1940 ο καλυτερα απο τον Τερζακη οποιος ζουσε τοτε..Αν αυτο πιστυει ο νατιβιστ τοτε εχει οντως μια ενδιαφερουσα ιστορικη αποψη για την οποια μπορει να γραψει ενα καλο βιβλιο το οποιο με τηναναλογη πρωωηθηση θα ξεπερασει σε πωλησεις και τον Λιακοπολο γιατι ειναι πραγματι κριμα κριμα ο Λιακοπολυλος και ο Γεωργιαδης να βγαζουν τον οβολο τους ενω θα μπορουσε καλιστα και ο νατιβιστ να κανει το ιδιο με πιο πρωτοτυπο υλικο κσι με κσλυτερη "παστα"Ο συσχετισμος μου με την Ρεπυση ειναι τουλαχιστον ατυχης αν οχι ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΟΣ (χωρια που δειχνει τουλαχιστον διανοητικη"αχρωματοωψια" καθως απο τοι θυμαμαι ποτε δεν εχω συμφωνησει με την Ρεπουση εκτος αν ο νατιβιστ ειναι σε θεση να μου αποδειξει το αντιθετο)...αναρωτιεμαι πως θα του φαινοταν αν τον συσχετιζα με τον Πλευρη η τον Ιρβιγκ η τον Ντεγκρελ (γιατι αν ακολουθουσα την δικη του λογικη θα μπορουσα αλλα προς το παρον δεν το θελω και στο χερι του ειναι να μην αλλαξω αποψη γιατι σε τελικη αναλυση δεν μου αρεσουν οι συγκρουσεις)....Τελος παντων ποτε δεν ισχυριστικα οτι οι Σοβιετικοι δεν ηταν ικανοι για επιθετικοτητα οχι μονο στο Αβγανισταν αλλα και και να θελει ο νατιβιστ και στη Φιλανδια η στη Βαλτικη το 1939-1940.... μονο που αν δεν με απατα η μνημη το τι εκαναν η δεν εκαναν οι Σοβιτικοι δεν εχει σχεση με την αναρτηση η οποια αφορα ενα πραγματικα αξιοθρηνητο και καταδικαστεο συμβαν της βεβηλησης ενος μνημειου...Αρα ποιος δεν μιλα για ταμπακερα αραγε? η πως εχει γραφτει στο ευαγγελιο "βλεπεις την ακκιδα στο ματι του αδελφου σου αλλα οχι το δοκαρι σρο δικο σου ματι" ,,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έχεις απόλυτο δίκιο, Χρήστο. Ό,τι πεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α, και μία "λεπτομέρεια", που πάλι φάνηκε να μην "κατάλαβες": Η αναφορά μου στην Ρεπούση, ασφαλώς δεν έχει να κάνει με το αν συμφωνείς μαζί της ή όχι, αλλά με το ξαναγράψιμο της Ιστορίας. Ποιος έχει περισσότερη σχέση με τον Ίρβινγκ, κρίνε μόνος σου.

    " μονο που αν δεν με απατα η μνημη το τι εκαναν η δεν εκαναν οι Σοβιτικοι δεν εχει σχεση με την αναρτηση η οποια αφορα ενα πραγματικα αξιοθρηνητο και καταδικαστεο συμβαν της βεβηλησης ενος μνημειου..."

    Μήπως σε απατά; Κοίτα πώς ξεκίνησε η συζήτηση (σχόλιό μου 12 Σεπτεμβρίου 2012 11:22 π.μ). Ποιος με ανάγκασε να πάω την συζήτηση στους Σοβιετικούς;

    Βγάλε το δοκάρι από το μάτι σου, Χρήστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μα σας παρακαλω κυριε Νατιβιστ εσεις ειστε ο μονος ο οποιος εχει απολυτο δικιο εδω περα οτι και να λεει..Παντως εγω απο τοι βλεπω εσυ ξεκινησες την συζητηση για τους Σοβιετικους και ακομα δεν εχω καταλαβει το γιατι.... και αυτοι αναφερονται στο Β!ΠΠ ως τον Μεγαλο Πατριωτικο Πολεμο.... πντως εχω τηνω τιμη να σε διαβεβεβαωσω οτι δεν ασπαζομαι τις αποψεις του Ιρβιγκ ελπιζω οτι ουτε και εσυ κετος και αυτο το εχω καταλβει λαθος... .Παντως εντελως πληροφορικα στον Ρουσβελτ ειχε προταθει το 1942 να χαρακτηρισει τον πολεμο "ως τον πολεμο εναντιον των Τυρανων" μηπως αραγε ο Ρουσβελτ και αυτος που το προτεινε ητσν θολοκουλτουριαρηδες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΥΓ Εντελως πληροφοριακα παντως οι Ναζι διακυρησαν οτι δεν ειχαν καμια ιδεολογικη συγενια με του κομμουνιστες (μηπως θα σε ευχαριστουσε αν αποκαλουσα τους κομμουνσιτες "μιασματα" ετσι και αλλιως δεν ειμαι κομουνιστης) και αν δεν με με πιστευεις μπορει να κοιταξεις ενα ποστερ του 1942 για την κατα τους Ναζι προελευση και γενεαλογια του Ευρωπαικου ΠΟλιτισμου το οποιο εχει ανατυπωθει στο περιοδικο αρχαιολογια τευχος Αυγουστου 1989

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΥΓ2 οταν βγαλεις εσυ το δοκαρι απο το ματι σου ττοε με χαρα θα βγαλω και εγω το δικο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΥΓ3 (και ειλικρινα συγνωμμη για το μπλεα που δημιουργω)Αναρωυειμαι παντως ποιος ξαναγραφει την Ισοτια απο την στιγμη που εσυ αρνεσαι μια πλευρα του εν λφω πολεμου καθοτι η Ιταλικη και αργοτερα η Γερμανικη εισβολη στην ελλαδα ηταν τμηματα του ΒΠΠ και δεν μπορουν να νοηθουν ως χωριστες απο αυτον συρραξεις εκτος αν μπορεις να μου αποδειξεις το σντθετο..Οπως ειπα και πριν το γεγονος οτι τα κινητρα των αμυνομενων στην Ηπειρο-Κρητη ηταν κατα κυριο λογο πατριωτικα δεν αντικειται στο γεγονος οτι εκ των πραγματων ειχε ΚΑΙ αντιφασιτικη χροια καθως ο πολεμοε εγινε στο ονομα της υπεροχης του φασισμου ως ιδεολγιας αρα καη η ηττα του θα ηταν αποδειξη για το αντιθετο. Το ενα ΔΕΝ αναιρει ουτε αντιτθεται στο αλλο Σε ποσο πια πιο απλα ελληνικα να το γραψω? Ελεος!Για την αντιφσσιστικη χροια μπορει να κοιταξει π,χ, τοι σχολιο που εκανε ενας Κρητικος στο βιβλιο του (εκδοθεν το 1947) για τη σταση που επαιρναν τα πτωματα των Γερμανων αλεξιπτωτιστων κατα την διαρκεια της Μαχης της Κρητης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αγαπητοί φίλοι,

    Η μελέτη και ερμηνεία της ιστορίας είναι από τα πιο δύσκολα αλλά παράλληλα και πιο ενδιαφέροντα πράγματα. Σε αυτό πιστεύω συμφωνούμε όλοι όσοι ασχολούμαστε μαζί της είτε επαγγελματικά είτε ερασιτεχνικά (στον ελεύθερο χρόνο μας οι τελευταίοι).
    Πολλές φορές η ερμηνεία της ιστορίας είναι πολύ δύσκολη υπόθεση ειδικά όταν το άτομο που προσπαθεί να την ερμηνεύσει δεν "κλειδώνει" τα συναισθήματα και την προσωπική πολιτική ιδεολογία του.
    Υπάρχουν μέχρι και καθηγητές ιστορίας που περνάνε την ιδεολογική τους γραμμή μέσω των συγγραμμάτων τους και αυτό είναι ότι το πιο αντιεπαγγελματικό. Είναι δολοφονία της ιστορίας.
    Άλλα άτομα είναι αριστερά(σε διάφορες διαβαθμίσεις), άλλα δεξιά(σε διάφορες διαβαθμίσεις) και άλλα πιστεύουν ότι αλλάζοντας στα βιβλία τους τα ιστορικά γεγονότα ο κόσμος θα γίνει καλύτερος και ειρηνικός. Το να ονειρευόμαστε έναν κόσμο απόλυτα ειρηνικό είναι πολύ ωραίο αλλά ποτέ δεν θα γίνει πραγματικότητα για διάφορους λόγους. Η αλλαγή λοιπόν μέσω βιβλίων μόνο χειρότερες εξελίξεις μπορεί να φέρει μέσω του κάθε φανατισμού.Διότι το να μην αποδέχεσαι τα γεγονότα του παρελθόντος είναι φανατισμός το λιγότερο.
    Αντί τα πράγματα να γίνουν καλύτερα θα γίνουν χειρότερα με τα πολιτικά άκρα να ενισχύονται.
    Κάθε πράξη που στρέφεται κατά της δημοκρατίας είναι πράξη φασιστική.Είτε λεκτική είτε με σωματική βία και υλικές ζημιές.
    Οποιαδήποτε πολιτική ιδεολογία πέρα από τη χρονική στιγμή έχει σημασία και σε ποια χώρα εφαρμόζεται.
    Διότι κάθε χώρα έχει:
    1)Διαφορετικό λαό(αντιληπτική ικανότητα του, μορφωτικό επίπεδο του, γενικότερο πολιτισμικό επίπεδο του και νοοτροπία)
    2) Διαφορετική πολιτική ηγεσία(ο εκάστοτε πρόεδρος, πρωθυπουργός,Βασιλιάς, δικτάτορας, "μεγάλος λαϊκός ηγέτης"). Για παράδειγμα ένας εκλεγμένος πρωθυπουργός μπορεί με τις πράξεις τους να γίνει μισητός από το λαό σε συντριπτικό ποσοστό ενώ ένας βασιλιάς που φυσικά δεν είναι εκλεγμένος μπορεί να γίνει αγαπητός από το λαό. Όλα είναι ρευστά. Τίποτα δεδομένο.
    3) Διαφορετική οικονομική ελίτ
    4) Διαφορετική γεωγραφική, οικονομική και στρατιωτική ισχύ ως οργανωμένο κράτος.

    Μερικά παραδείγματα:
    α)Ο κομμουνισμός είχε διαφορές σε Κίνα, Ρωσία και την τότε ενιαία Τσεχοσλοβακία.Εφαρμόστηκε διαφορετικά σε αυτές τις τρεις χώρες. Η πιο "απαλή" - "φιλική" μορφή του ήταν στη τρίτη χώρα(παράγοντες 1,2,3,4).
    β) Ο φασισμός εφαρμόστηκε αλλιώς σε Γερμανία, Ιταλία και Ελλάδα(παράγοντες 1,2,3,4).
    γ)Ακόμα και σήμερα τα επίπεδα δημοκρατίας διαφέρουν σε όσες χώρες έχουν δημοκρατικά πολιτεύματα(παράγοντες 1,2,3,4). Από οριακή δημοκρατία στα "σύνορα" με τη δικτατορία μέχρι οριακή δημοκρατία στα "σύνορα" με την αναρχία.

    Πάντως κύριο κοινό χαρακτηριστικό του ακροδεξιού φασισμού και του κομμουνισμού είναι οι διώξεις κατά των αντιφρονούντων.

    Μερικά χαρακτηριστικά τους:

    Από οικονομικής πλευράς μια βασική διαφορά τους είναι ότι συνήθως ο πρώτος σέβεται την ιδιωτική περιουσία ενώ ο δεύτερος όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Επίσης, συνήθως ο πρώτος είτε επεκτείνεται με στρατιωτική εισβολή είτε στρατιωτική δικτατορία είτε εκλέγεται δημοκρατικά σε δύσκολες περιόδους για τον λαό και μετά καταργεί τη δημοκρατία και δείχνει το αληθινό του πρόσωπο.
    Ο δεύτερος συνήθως χρησιμοποιεί το μέσο της υπονόμευσης-"λαϊκής κομμουνιστικής επανάστασης-αντάρτικο" και κατόπιν εισβάλει στρατιωτικά προς βοήθεια των "συντρόφων" αν απαιτηθεί στη τελική φάση.
    Η ιδεολογική υπονόμευση ενός Έθνους ή γενικότερα ενός πλήθους ανθρώπων είναι ολόκληρη επιστήμη. Δεν αρκούν ένα δύο βιβλία για να τη μάθεις. Ποτέ δεν την μαθαίνεις πλήρως απλώς βελτιώνεσαι.
    Στην εφαρμογή πολιτευμάτων όλα εξαρτώνται από τους παράγοντες 1,2,3,4 που προαναφέρθηκαν.
    Ακόμα και αν καταργούσαμε τις πολιτικές ιδεολογίες και τα οργανωμένα κράτη είναι σίγουρο ότι θα φτάναμε σίγουρα στο επίπεδο της μόνιμης και απάνθρωπης δικτατορίας.
    Αντίθετα, τα οργανωμένα κράτη και πολιτικές ιδεολογίες εξασφαλίζουν την διαρκή αλλαγή πολιτευμάτων(ιστορικός κύκλος) και το δικαίωμα όλων να συμβάλουν λίγο ή πολύ στην εξέλιξη της ιστορίας στο τρισδιάστατο κόσμο μας.
    Όσο για τις σφαγές, το αίμα και τα δάκρυα μην έχουμε αυταπάτες ποτέ δεν θα σταματήσουν ότι κι αν κάνουμε. Διότι πολλοί διψάνε για εξουσία. Επιπλέον το εμπόριο ανθρώπων, όπλων και ναρκωτικών που λειτουργούν ως πυροκροτητές της παγκόσμιας οικονομικής ισχύος δεν θα σταματήσουν ποτέ για πολλούς λόγους.Πάλι η δίψα για εξουσία.
    Η γεωγραφία και η οικονομία που δίνουν εξουσία, με σάλτσα τα πολιτεύματα και ορεκτικό τις σάρκες των αθώων σε κάθε γωνιά της γης.
    Πάντοτε έτσι ήταν και έτσι θα ναι δυστυχώς.
    Οι Ηπειρώτες λοιπόν αντιστάθηκαν σε αυτούς που πήγαν να εισβάλλουν στο "κόσμο τους". Διότι δεν είναι μονόδρομος και ρεαλισμός να παραχωρείς το κόσμο σου στην εξουσία του άλλου αλλά να μάχεσαι με κάθε μέσο για τον "κόσμο σου" που έχτισες με ιδρώτα, δάκρυα και αίμα.
    Ότι και αν είναι...Ακροδεξιός, Κομμουνιστής, Πάπας, εξωγήινος, Κινγκ Κονγκ, η κυρά Δέσποινα η κουτσομπόλα...πατάει, χαλάει και απειλεί τον "κόσμο σου", και του κόβεις τα ξερά του από τον "κόσμο σου".Στον κατάλληλο τόπο και χρόνο. Ο Κατσιμήτρος και τα παλλικάρια του αυτό κάνανε. Στον κατάλληλο τόπο και χρόνο.
    Δεν σε νοιάζει ποιος είναι ο εισβολέας. Δεν ζητάς ταυτότητα.Τον διώχνεις. Είτε λεκτικά είτε, αν δεν υπάρξει εναλλακτική, δυστυχώς, με τη βία στα πλαίσια της άμυνας. Έτσι απλά.
    Διότι αξιοπρέπεια είναι να υπερασπίζεσαι τον κόσμο σου με κάθε κόστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.