26/10/10

"Χρειαζόμαστε έναν Ερντογάν"- Άποψη του Επίτιμου Α/ΓΕΝ Α.Αντωνιάδη.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ-Επίτιμος Α/ΓΕΝ
Την Δευτέρα 18 Οκτωβρίου ,ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογκάν έδωσε συνέντευξη στον Έλληνα δημοσιογράφο Α.Παπαχελά και διατύπωσε τις απόψεις του επάνω σε σχεδόν όλο το φάσμα των αποκαλούμενων Ελληνο-Τουρκικών διαφορών. Αποσπάσματα της συνεντεύξεως δημοσιεύθηκαν την επομένη στην εφημερίδα Καθημερινή.
Ανεξαρτήτως του πόσο στέρεα και έντεχνα έχει εμφυτευτεί στις ψυχές των νεοελλήνων ο φόβος της Τουρκικής απειλής ,νομίζω ότι ένας αντικειμενικός αναγνώστης ή ακροατης αυτής της συνέντευξης ,σίγουρα θα διακρίνει στα λόγια του Τούρκου πρωθυπουργού έναν σαφή πολιτικό προσανατολισμό και συκγεκριμένες πολιτικές προτάσεις.

Ασφαλώς και δεν απέφυγε ,ούτε αυτός,τις καθιερωμένες πολιτικές ευχολογίες και γενικολογίες περί ειρήνης ,συνεργασίας και αμοιβαίας κατανόησης. Δεν έμεινε όμως εκεί. Προχώρησε και έθιξε ορισμένα σημεία τα οποία δεν διατυπώνονται εύκολα απο εν ενεργεία πρωθυπουργό ,εαν δεν εχουν προηγούμενα συνειδητοποιηθεί και αποκρυσταλλοποιηθεί ως επεξεργασμένες πολιτικές θέσεις ,ισως και οράματα.

Καταρχήν ,εμμέσως πλην σαφέστατα χαρακτήρισε το casus belli ως συντηρητική άποψη του παρελθόντος ,στην οποία η Τουρκία δεν θα πρέπει να μένει προσκολλημένη. Συμφωνώ οτι επι του παρόντος είναι μόνο ενα λεκτικό ,αλλά σε κάθε περίπτωση ένα πολύ μεγάλο βήμα όταν λέγεται δημόσια.Η μελλοντική αναθεώρηση του Δόγματος Αμυντικής Ασφάλειας θα δείξει.

Στην συνέχεια ,δεν δίστασε να αναγνωρίσει δημόσια την δυσχέρεια που αντιμετωπίζει στην συνεργασία και επικοινωνία του με τις Ένοπλες Δυνάμεις της χώρας του και χαρακτήρισε ¨ευαισθησία¨ των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων τις παραβιάσεις του Ελληνικού εναέριου χώρου. Το πιο σημαντικό όμως είναι η αποκάλυψη οτι ο ίδιος δεν θα ήθελε να γινόντουσαν καθόλου( !!!! ) τέτοιες παραβιάσεις. Λεκτικό και αυτό το μεγάλο βήμα ,στο μέτρο ομως και στην έκταση που ,απο δική του παραίνεση,οι παραβιάσεις όντως περιορίζονται ή δεν γίνονται ,αποκτά και σημαντικότατη έμπρακτη ουσία Και ως επιβεβαίωση ότι δεν κενολογεί ,δεν είχε κανένα ενδοιασμό να δηλώσει οτι είναι πρόθυμος να παραχωρήσει την επιχειρησιακή ,ίσως και την διοικητική διοίκηση των Τουρκικών τακτικών επιχειρήσεων της πολεμικής αεροπορίας ,σε ΝΑΤΟικά κέντρα ελέγχου.

Μάλλον χρειάζεται ιδιαίτερα βαρύ πολιτικό βάρος ,γιά μια τέτοια δημόσια δήλωση ,ιδιαίτερα όταν οι σχέσεις σου με την στρατιωτική ηγεσία δεν είναι στο καλύτερο επίπεδο.

Τέλος ,παραδέχτηκε ότι όντως έχουμε ανοικτά νομικά θέματα για τον καθορισμό των ορίων της Ελληνο-Τουρκικής υφαλοκρηπίδας στο Αιγαίο.

Για ευνόητους ¨εθνικοπατριωτικούς¨ λόγους ,θα αποφύγω να χαρακτηρίσω τις απόψεις του Τούρκου πρωθυπουργού. Πιστεύω όμως ακράδαντα οτι εάν διαθέταμε στην Ελλάδα κάποιον πολιτικό άνδρα ,οιασδήποτε πολιτικής παρατάξεως, με το 1/4 του πολιτικού αναστήματος του Ερντογκάν ,οχι μόνο η Ελλάδα θα είχε ενδεχόμενα αποφύγει την οικονομική χρεοκοπία ,αλλά θα μπορούσε να είχε παίξει τον φυσικό της ρόλο ως ηγέτιδα πολιτικο-οικονομική δύναμη της Βαλκανικής χερσονήσου.

14 σχόλια:

  1. δεν σκάει λέω εγώ αυτό το πουλημένο ανθελληνικό φιλάργυρο απόβρασμα, που αμαυρώνει τη στολή των αξιωματικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιστεύω όμως ακράδαντα οτι εάν διαθέταμε στην Ελλάδα κάποιον πολιτικό άνδρα ,οιασδήποτε πολιτικής παρατάξεως, με το 1/4 του πολιτικού αναστήματος του Ερντογκάν ( Ναυαρχος)

    Ανωνυμε που εβρισες σαν πρωτος σχολιαστης εδω,εγω επαυξανω και ζητω να βρει η Πατριδα μου οχι μονο εναν ΕΛΛΗΝΑ Ερντογαν αλλα και
    εναν ΕΛΛΗΝΑ Νταβουτογλου και με την διαδικασια του ακρως επειγοντος.Τα ισχυρα προσωπα αντιμετοπιζονται απο την αλλη μερια μονο με εξ ισου ισχυρα προσωπα και οχι με μαριονετες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πριν από όχι πολλά χρόνια είχαμε στρατιωτικούς σαν τον Πτέραρχο Κουρή να μας αναλύει με ψυχρή επαγγελματική γλώσσα ποια είναι τα ελληνικά συμφέροντα που υπερασπίστηκαν ο ίδιος και οι υφιστάμενοί του με όλα τα μέσα που διέθεταν χωρίς να νοιάζονται για τίποτε άλλο παρά για τα δίκια της πατρίδας. Τώρα έχουμε και στρατιωτικούς ορντινάντσες τουρκικών συμφερόντων. Αλλά τι περιμένεις από κάποιον που όντας φορέας κάποιου βαθμού προσκυνούσε σύμβολα τα οποία δεν πίστευε; Άλλο τι να πει κανείς παρά μόνο… «Ο tempora! Ο mores!».-

    Ελευθέριος Β.

    ΥΓ1 Χειρότερη βρισιά για ένα στρατιωτικό είναι να τον αποκαλέσει κανείς «Δημόσιο Υπάλληλο». Φυσικά στην εν λόγω περίπτωση δεν είναι βρισιά αλλά διαπίστωση της πραγματικότητας.

    ΥΓ2 Η Ελλάδα δεν χρειάζεται ούτε Ερντογάν ούτε Νταβούτογλου για να ξαναβρεί το «στρατηγικό της βάθος» διότι απλούστατα ποτέ δεν το έχασε. Απλά χρειάζεται ο ελληνικός λαός να θάψει στην λήθη της γραφικότητας απόψεις που τον θέλουν «ανάδελφο» έθνος – τοποτηρητή Αμερικανοτουρκικών συμφερόντων στα Βαλκάνια και μόνο υπό την τουρκική ηγεμονία. Που φυσικά από αυτή την γραφικότητα δεν ξεφεύγει ούτε το σχολιαζόμενο εδώ πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μηδένα προ του τέλους μακάριζε .

    Αυγερινός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ Ελευθέριος Β.
    26 Οκτωβρίου 2010 9:31 π.μ.

    "Αλλά τι περιμένεις από κάποιον που όντας φορέας κάποιου βαθμού προσκυνούσε σύμβολα τα οποία δεν πίστευε; Άλλο τι να πει κανείς παρά μόνο… «Ο tempora! Ο mores!»."

    Ελευθέριε συμφωνώ!
    Προσθέτω ότι ο εν λόγω απόστρατος δεν είναι άλλο από ένας κομψευόμενος, φιλάρεσκος τηλεμαϊντανός από αυτούς που αρέσκονται να πίνουν τον καφέ τους στο Κολωνάκι.
    Αν θέλει Ερντογάν να προσέχει τι εύχεται!!
    Χαίρομαι πάντως που δεν "έσκασε" στα χέρια του μια εθνική κρίση τον καιρό που ήταν εν ενεργεία, γιατί κούνια που θα μας κούναγε! Κάτι τέτοιους "ναυάρχους" θα ήθελε και ο Ερντογάν.

    -----------------------------------
    ΥΓ: @ Sterg

    Τα λόγια ενός αποδεδειγμένα ΨΕΥΤΗ-ΣΥΚΟΦΑΝΤΗ δεν έχουν καμία απολύτως αξιοπιστία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 26 Οκτωβρίου 2010 9:07 π.μ.

    Συμφωνώ και επαυξάνω.

    @ Ε. Β.

    >Τώρα έχουμε και στρατιωτικούς ορντινάντσες τουρκικών συμφερόντων. Αλλά τι περιμένεις από κάποιον που όντας φορέας κάποιου βαθμού προσκυνούσε σύμβολα τα οποία δεν πίστευε; Άλλο τι να πει κανείς παρά μόνο… «Ο tempora! Ο mores!».-<

    Πού βλέπεις αυτό το "τουρκικών συμφερότων"; Τι τι είναι ή έκανε ο Αντωνιάδης, οι όποιες ιδιορρυθμίες του, δεν ενδιαφέρουν στον παρόν. Τα συγκεκριμένα λόγια του σχολιάζουμε και τα βρίσκω απολύτως σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΛΕΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΓΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ ΦΑΝΤΑΡΟΣ ΤΟΥΡΚΟΣ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΔΙΚΙΟ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΜΑΣ PUN.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συμφωνώ με το ...εγκώμιο που του πλέκουν οι φίλοι μέχρι και τις 10:19 π.μ. και προσθέτω:
    -"Τω γήρατι μυρία κακά έπονται" και
    -"Μωραίνει Κύριος όν βούλεται απολέσαι" !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΥΡΙΕ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΛΕΓΕΣ
    ΑΥΤΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ?
    ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟ 1974,Ο ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ
    Κ ΕΤΣΕΒΙΤ?[ΟΤΙ ΤΑΧΑ ΕΠΑΝΕΦΕΡΕ ΤΗΝ
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΚΥΠΡΟ,350.000 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ,
    ΣΚΟΤΩΣΕ ,ΒΙΑΣΕ,ΛΕΗΛΑΤΗΣΕ,ΚΑΙ ΑΡΠΑΞΕ
    ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ...]
    ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΚΑΤΟΧΗΣ...ΚΑΙ ΤΟΛΜΑΣ ΚΑΙ
    ΜΙΛΑΣ ΝΑΥΑΡΧΕ?
    ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ
    ΤΑΧΑ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΓΓΛΕΖΟΥΣ,
    ΓΑΛΛΟΥΣ...ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΚΡΟΙ ΜΑΣ
    ΕΜΕΙΝΑΝ ΑΤΑΦΟΙ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΤΗΣ
    ΛΑΤΡΕΥΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ?ΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙ'ΑΥΤΟ?ΤΙΠΟΤΑ.
    ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΘΑΨΟΥΝ?
    ΓΙΝΑΜΕ ΕΤΑΙΡΟΙ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε.
    ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.ΦΤΩΧΕΙΑ
    ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΟΛΕΙΑ...
    ΘΕΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΣ ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΙΑ
    ΜΕΡΑ ΝΑ ΣΕ ΑΡΠΑΞΟΥΝ ΟΙ ΛΑΘΡΑ-ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ...ΚΑΤΑΚΛΕΨΟΥΝ
    ΟΠΩΣ ΠΑΘΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΥΣΜΟΙΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
    ΚΑΛΟΚΑΓΑΘΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
    ΖΗΤΗΣΕ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ "ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ"?ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ?
    ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΙΑ,
    ΑΣ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΝΑ ΣΤΗΘΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΑ
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΑΓΓΑΡΙΟΥ
    ΠΟΤΑΜΟΥ,ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΨΩΜΑ "ΚΑΛΕ ΓΚΡΟΤΟ",ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΝΗΜΕΙΟ
    ΚΑΙ ΝΑ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΖΙ ΚΑΘΕ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΑ ΑΓΙΑ
    ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΝΑ ΤΑ ΘΑΨΟΥΜΕ ΜΕ
    ΤΙΜΕΣ.....ΕΙΘΕ.
    ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Όσο οι πολιτικοί θα έχουν λόγο στις κρίσεις των ανωτάτων αξιωματικών,μην περιμένετε να δούμε αρχηγούς πατριώτες με ανάστημα και ειδικό βάρος.
    Ιδίως τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μας λέει ο κ. Αντωνιάδης οτι ο κ. Ερντογαν δηλωσε δημοσια οτι πρεπει να περιοριστουν οιπαραβιασεις και οτι ειναι παρωχημενο το casus beli.
    Ψαχνει, ο κ. Αντωνιαδης εναν πολιτικο 1/4 του Ερντογαν για να κανει τι?
    Να δηλωσει οτι η Μουσουλμανικη μειονοτητα ειναι τουρκικη, οτι οι συνθηκες για το Αιγαιο ειναι παρωχημενες οποτε να επαναδιαπραγματευτουμε το status...?
    Τι μας λεει?
    κ. Αντωνιαδη καθε φορα που μιλας μας αποδεικνυεις οτι δυστυχως δεν υπαρχει αξιοκρατεια στις ανωτατες θεσεις του στρατευματος(για να μην το θεσω διαφορετικα...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Στεργιο αστο... Ας μην ητανε το NSA να του πει δυο-τρεις κακοτοπιες του τουρκαλα και θα σου ελεγα εγω που θα ητανε τωρα και πια θυμαρακια θα φιλαγε...Μη τονε κανουμε καλον τον Ερντογαν,αλλοι ειναι απο πισω του,ετσι?!
    Αντωνιαδης και κολοκυθια στο πατερο....
    (βαλε αλλο θεμα moderator,οχι με τετοιους ανθρωπους..)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κανεις σας δεν θελησε να καταλαβει
    την μεταφορικη και οχι κατα λεξη εννοια αυτου που ειπα.το τι ενδεια
    και γκριζο χρωμα αισθανομαστε εδω και καιρο και ψαχνομε Ανθρωπο για την Πατριδα μας.Αυτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.