5/7/08

Βουλευτής του Εθνικιστικού Κόμματος ΜΗΡ πρότεινε αμοιβή 300 χιλιάδων δολαρίων για τη δολοφονία των χριστιανών της Μαλάτειας

Αθήνα, 5 Ιουλίου 2008

του Σάββα Καλεντερίδη

Νέα στοιχεία έρχονται στο φως ενώ συνεχίζεται η δίκη των επτά κατηγορουμένων για τη σφαγή των τριών χριστιανών στη Μαλάτεια, στις 18 Απριλίου 2007.

Κατηγορούμενοι στη δίκη, που συνεχίζεται για όγδοη μέρα στις κλειστές φυλακές της Μαλάτειας, είναι οι Emre Günaydın, Salih Gürler, Cuma Özdemir, Abuzer Yıldırım και Hamit Çeker. Οι κατηγορούμενοι αντιμετωπίζουν τις εξής κατηγορίες: "Δολοφονία του Γερμανού υπηκόου Tilman Geske, και των Τούρκων υπηκόων Necati Aydın και Uğur Yüksel επειδή συμμετείχαν σε ιεραποστολή', "σύσταση ένοπλης οργάνωσης", "δολοφονία πλέον του ενός ατόμου στα πλαίσια της δράσης τρομοκρατικής οργάνωσης",'παραβίαση ασύλου χώρου εργασίας", "παροχή βοήθειας σε τρομοκρατική οργάνωση".
Ο μάρτυρας Ozan Doğan Çobanoğlu, που είχε συνομιλήσει στο διαδίκτυο με έναν εκ των κατηγορουμένων, τον Emre Günaydın, είπε στο δικαστήριο: "Γνωρίζω τους κατηγορουμένους από το δικαστήριο. Με τον Emre Günaydın γνωρίστηκα στο διαδίκτυο. Δεν τον συνάντησα ποτέ πρόσωπο με πρόσωπο. Υπήρχε μια ιστοσελίδα, η ‘İncil Türk’ (Τουρκικό Ευαγγέλιο). Ο Emre Günaydın έμπαινε στην ιστοσελίδα με το κωδικό όνομα ‘Yunus’. Έγραφε ότι ενδιαφέρεται για τη χριστιανική πίστη. Είπε ότι κατοικεί στη Μαλάτεια και ρώτησε αν υπάρχουν στην πόλη χριστιανοί. Εγώ του είπα ότι μπορεί να μιλήσει με τον (δολοφονηθέντα) Νετζατίν Αϊντίν, σύγγαμβρος του ιερέα της εκκλησίας του Κοτζάελι (Νικομήδειας), Oğuz Wolfgang. Όσο συνομιλούσαμε στο διαδίκτυο, διαπίστωσα ότι, αν και μου είπε ότι είχε ενδιαφέρον, δεν είχε καμμία γνώση γύρω από τη χριστιανική πίστη. Με ρώτησε και πάλι αν γνωρίζω χριστιανούς στη Μαλάτεια. Τον Emre Günaydın τον παρέπεμψε σε μένα άτομο που έμπαινε στην ιστοσελίδα με τον κωδικό Aynur. Ο Νετζατί Αϊντίν ήταν ο ιερέας της Μαλάτειας και ήταν επιφορτισμένος με τη διδαχή της χριστιανικής πίστης. Έγραψα λοιπόν στον Εμρέ Γκιουναϊντίν ότι ο Νετζατί Αϊντίν ήταν ο ιερέας της Μαλάτειας. Εγώ δεν τον υποπτεύθηκα, γιατί θεώρησα ότι ενδιαφέρεται για τη χριστιανική πίστη".

Δεύτερος μάρτυρας της δίκης ήταν ο Emin Mığı, λογιστής του δολοφονηθέντος Γερμανού Tilman Geske. Ο Μίγκι είπε στην κατάθεσή του: "Ήλθα στη Μαλάτεια για να κλείσω τα βιβλία της εταιρείας ‘Sılk Road’ του πελάτη μου. Δουλεύοντας στα γραφεία του εκδοτικού οίκου "Zirve" ήλθαν στο γραφείο δυο άτομα. Από αυτούς ο ένας ήταν ο κατηγορούμενος Αμπουζέρ Γιλντιρίμ. Τα δυο άτομα που ήλθαν έδειχαν ότι ήταν γνωστοί με τον Νετζατί Αϊντίν. Έφυγα από το γραφείο γιανα πάω στο Εμπορικό Επιμελητήριο. Όταν γύρισα χτύπησα την πόρτα, αλλά δεν άνοιγε κανείς.... Αργότερα μου τηλεφώνησε ο συνέταιρος του Γκέσκε, Angus William Red και μου είπε ότι κάτι έγινε στον εκδοτικό οίκο.... Αργότερα πήγα επί τόπου και έδωσα κατάθεση στην αστυνομία.


ΟΙ ΓΚΡΙΖΟΙ ΛΥΚΟΙ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ 300 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ

Ο τρίτος μάρτυρας που κατέθεσε στο δικαστήριο ήταν ο Μετίν Ντογάν (Metin Doğan), που αποβλήθηκε από τη σχολή μον. υπαξιωματικών της πολεμικής αεροπορίας και κρατείται στις φυλακές του Ελμπιστάν. Ο Ντογάν κατέθεσε τα εξής: "Το 2005 μου πρότειναν να μου δώσουν 300 χιλιάδες δολάρια για να κάνω εγώ το έγκλημα. Με κάλεσαν στα γραφεία του Κόμματος Εθνικιστικής Δράσης (ΜΗΡ) όπου βρίσκονταν ο πρόεδρος της οργάνωσης των Γκρίζων Λύκων του νομού Μαλάτειας (Ülkü Ocakları Başkanı), B.C, ο πρώην βουλευτής Μαλάτειας του Κόμματος Εθνικιστικής Δράσης (MHP), N.H.D., ο υποστράτηγος H.Ç. και ο πρόεδρος της νομαρχιακής οργάνωσης Μαλάτειας του MHP, M.E. Εκεί μου είπαν ότι θα πρέπει να τελειώνουμε με τον εκδοτικό οίκο "Zirve", που έκανε χριστιανική προπαγάνδα. Μου ζήτησαν να βρω άλλα δυο άτομα για να γίνει η επιχείρηση..... Όμως, πριν εκτελέσουμε την επιχείρηση σκοτώθηκε ο αδελφός μου σε μια συμπλοκή, εγώ σκότωσα τον δολοφόνο του αδελφού μου και μπήκα στη φυλακή. Έτσι δεν μπόρεσα να φέρο σε πέρας το σχέδιο... Έβαλα την αδελφή μου Sevim Doğan να τηλεφωνήσει στον εκδοτικό οίκο και να προειδοποιήσει τον Νετζατί Αϊντίν... Για την επιχείρηση αυτή πη΄ρα προκαταβολή 10 χιλιάδες λίρες Τουρκίας από τον πρώην βουλευτή Μαλάτειας του ΜΗΡ, N.H.D... Αργότερα, όταν μπήκα φυλακή και θέλησα να μιλήσω, ο πατερας μου δέχτηκε απειλητικά τηλεφωνήματα και κάποιοι έριξαν πυροβολιμσούς στο σπίτι του συγγενούς μου Abdullah Sülük...."

Η δίκη θα συνεχιστεί τις επόμενες μέρες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.